Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=69atYyxcz4o
sweclockers.com/nyhet/23291-post-och-telestyrelsen-ger-telia-30-dagar-att-upphora-med-fri-surf-kampanj
youtube.com/watch?v=mKa-Q6sDbLY
en.wikipedia.org/wiki/History_of_nuclear_weapons#Physics_and_politics_in_the_1930s_and_1940s
twitter.com/NSFWRedditImage

först

>dkn man råkat resa till fel tidslinje

tiden är ingen linje

korrekt, de är flera

trump är john titor.

första tråden

Eller är det bara så vi människor är kapabla att uppfatta tidens naturs pga. vår begränsade fattningsförmåga?

>vår begränsade fattningsförmåga
älskar det här jagjaget

andra tråden
>felstavat namn
>ingen upplaga
>cancerös kille som gjorde tråden
hmm vilken ska man ta :/

>han röstar sd

>sverietråden
>sverie

t. Linus, 6 år

sätt på dig snubblet

*pussar dig på tjejsnoppen*

hatar sverigetråden

Jag tänkte säga "som ett träd", men sen ställde jag mig frågan, hur vet vi att tiden har EN start punkt?

Är lenovos knätoppar något att ha?

jag älskar sverige men JAG HAAATAAAR SVERIGETRÅDEN

>antyder att vi inte har begränsad fattningsförmåga
T.ex. kan vi ju inte höra vissa frekvenser vilket ju är det enklaste exemplet. Även om vi ju idag kan uppfatta dem med instrument. Sedan om sådana brister sträcker sig till andra koncept som tid är ju svårt att säga.

Jag har ingen
f1h1 :3

Beror helt på modell.

Helt ok, men dell är bättre

t. föredetta lenovo garantiservicetekniker

Divi är min pojkvän och jag älskar honom!

Om ni på allvar tror att Sverige, svenskor, den svenska kulturen och språket går att rädda så är du helt körd i pallet. och om ni tror det, vad är det du vill rädda? 87% röstar BOKSTAVLIGEN på massinvandring/folkutbytet.

>hur vet vi att tiden har EN start punkt?
Big Bang.
>men vi VET inte det
Vi VET absolut ingenting med 100% säkerhet om du vill vara autistisk över det.

V-va jag trodde tjejer(hane) hatade bli pussade på snoppen

björnen sover :-DDDD

definitionen av tid är hästskit, det finns ingen startpunkt

tjena jidf

>M-men midsommar

breva konto

>sno min divi
Nej divi är min

>Argentina
>White

>exceptional efforts
>googlar
>Skibinski undervisar på en judisk skola i Tyskland (>de assimilering till värdfolket)
>Andrea är syster till Årets Dansk 2015 som dog i attacken på Köpenhamns synagoga
>annars noll träffar

ge mig lite kulor är du snäll

vill sova med juuso
youtube.com/watch?v=69atYyxcz4o

Det är väl olika, tycker inte det är så farligt nu när den är död och liten.
Det som är under är 1000 gånger värre och jag vifar dig

Tänkplattor är bra. Titta in i /tpg/ på Sup Forums för rekommendationer.

...

Okej, men då smakar jag på din rumpa istället.

Sluta vara en slav till judar.

Sluta rösta.

Sluta jobba.

vafan är det där för skitbank du har?

SEB master race

begga stodb be of a homo

>Den mänskliga rasen har åkt till rymden, byggt massförstörelsevapen som kan utplåna allt liv, botat livsfarliga sjukdomar och mycket mera.
>Sätter sig dagligen på en toa och skiter, stoppar upp papper i röven, tittar på pappret för att veta hur mycket skit som är kvar, och fortsätter tills pappret inte är brunt längre.

Kek ni människor asså

>vara bidragsslav

>tfw inget björn husdjur

Verkar som jag skulle behöva upphöra med allt för att inte slava för juden, och om jag upphör att existera vinner juden, så nej du schlomo dina trick biter inte på mig.

Vad är alternativet?

Alltid haft Nordea för det är mer kö på Swedbank

...

kommmm

Orkar inte logga in, men jag vet att jag har c:a 2000kr totalt.
t. fattig user

Snuskigt ju

Vaddå, håller du inte det rent där nere?

shhh

Jodå, men hade ändå varit lite pinsamt första gången.

>ingen att kolla anime med
>de som vill är bokstavligen bögar

>00-talet
>växte upp i en uppblandad skolklass där jag och andra vita barn var i underläge

>2030-talet
>ens barn går även de i en uppblandad skolklass där integrerade/assimilerade nysvenskar gör vita barnen i underläge
>men den kallas inte uppblandad för att barnen från MÖ och Afrika bytt ut hiphop mot Ultima Thule
BARA

Gör inget, lämna det till mig, du kommer älska det. Kan hålla på länge.

Jag ville strömma Spöket i skalet för någon vecka sedan, men ingen verkade intresserad att titta med mig.

>fwaaa är bögjuden som tänder på dala
är inte förvånad

sweclockers.com/nyhet/23291-post-och-telestyrelsen-ger-telia-30-dagar-att-upphora-med-fri-surf-kampanj

baserade jävla PTS asså

Och du är en "tjej"?

>dkn när jag var 6-7 år gammal lurade en tjej mig att helikopter stavades med 3 t
Har aldrig kunnat lita på en människa igen efter det.

hände mig. var en av fyra svenskar i en klass av 30. all tid gick till att lära babbarna, chilenarna och juggarna svenska, de fick ta ut oss svenskar/de som talade svenska(knappt någon) att göra matte osv, tog 3 år innan farsan skickade mig till en annan skola där svenskarna var i klar majoritet - men jag hade halkat efter så jävla mycket vilket sabbade hela min skolgång.

dutubeklassiker

youtube.com/watch?v=mKa-Q6sDbLY

>>Den mänskliga rasen har åkt till rymden, byggt massförstörelsevapen som kan utplåna allt liv, botat livsfarliga sjukdomar och mycket mera.

>åkt till rymden
vithyade ryssar och vita amerikaner

>byggt massförstörelsevapen

en.wikipedia.org/wiki/History_of_nuclear_weapons#Physics_and_politics_in_the_1930s_and_1940s
en.wikipedia.org/wiki/History_of_nuclear_weapons#Physics_and_politics_in_the_1930s_and_1940s
en.wikipedia.org/wiki/History_of_nuclear_weapons#Physics_and_politics_in_the_1930s_and_1940s

KAN INTE HITTA PÅ DETTA WEW

" In January 1933, Adolf Hitler was appointed Chancellor of Germany and it quickly became unsafe for Jewish scientists to remain in the country. "

" Leó Szilárd fled to London where he proposed, and in 1934 patented, the idea of a nuclear chain reaction via neutrons. The patent also introduced the term critical mass to describe the minimum amount of material required to sustain the chain reaction and its potential to cause an explosion. (British patent 630,726.) "

> In a very real sense, (((Szilárd))) was the father of the atomic bomb academically


När blev wikipedia en hatsajt styrd av Puttin

>Pizza till middag

han gjorde det faktiskt

absolute galningen

Jag skulle gärna vilja se på 2d med tråden

När jag var liten lurade min lärare mig att man inte kan räkna under 0. Jag har aldrig kunnat lita på mattelärare någonsin igen.

nej jag är en hetero kille

varför är svenska politiker så för nätneutralitet?

var på ett strandbad en gång(var typ 9-11 år gammal) och det fanns en brygga en bit från stranden som jag simmade ut till, när jag väl kom dit så såg jag att ett par babbar okuperade den och låstades hjälpa svenskarna upp men släppte taget om handen halvägs så man föll ner i vattnet. den dagen blev jag rasist och såg alla icke-svenskar som skräp.

Med andra ord oskuld

Hade en rysk mattelärare i högstadiet som jag alltid bråkade med.

Fan vad jag hatar ryssar.

Detta skiter Current Year-SD i tydligen då de gjort avkall på så många av tidigare pro-ursprungsfolket principer (som gav dem momentum till att öht röstas in 2010) att de kan kalla sig "(L) med fortsatt krav på skolsvslutning i kyrkan som tröstpris" snart

>dkn snart ingenstans kvar där framtida generationer nordiskättade barn kan få en sund uppväxt

>dkn man aldrig kommer få sms från johaug

Jvdk hade en rysskärring som lärare på mellanstadiet, hon gick alltid i en sån där tjock djurpäls och såg riktigt jävla rysk o äcklig ut

Ä-Är du den söta bruna flickan där?

Men då får vi ju för fan ta och anordna det!

Jag vill gärna ge henne min solstikk om ni vet vad jag menar

bästa sättet att integrera människor är att de får vara en del av samhället, user :^)

Ryska hackare har kapat Wikipedia bakåt i tiden!

www.natomedlemskapjavisst.se

>dkn fick snacka med lärarna om mobbning efter jag gankade en kille från klassen i Tibia flera gånger varje dag

Var ju ändå kul att vara ung.

Jag ska också äta middag om en stund

thaimat eller glutenfria makaroner och korv?

0-9: springa två varv runt sjön
dubbletter: plugga
finare siffror: dattaspel

>Sveriges riksdag kanske lobbar för att få Wikipedia till domstol för hatbrott/antisemitism/fördolt näthat

vi har evolverat till ett stadium där satir inte längre behövs för att leverera toppunderhållning

>dkn ingen fv

fan, jag nöjer mig med en tjejkompis till och med

j-ja, men jag har hållit handen med en flicka en gång

sluta prata om tibia hela tiden, jag älskar det spelet men rl är tråkigt och ots är döda

>dkn man blev mobbad av en kille flera gånger om dagen
>dkn livet fortfarande är skit

Jag har gjort det, samt pussat,kramat och knullat. Du behöver liksom sluta vara en tönt

mmmmmmmmm

sluta nu, bensoanon

Dag ut och dag in. Kan ni ta och snubbla eller något så vi kan filtrera bort er?

>allt tjat om vite mannens s k privilegier angående bombandet under 1900-talet
>plot twist med den uppfinnaren
Varför kan inget man hörde i skolan få stämma

Köpa en flaska vin j/n?

>dkn vet inte ens varför jag mobbades så mycket och tycker synd om dom jag mobbade nu i efterhand

Kanske för det var så skit hemma.

Du kan ju filtrerar ord ord som de använder så slipper du dem.

kan dere ta i mot sverigeanonsen som driter opp norgetråden så vi slipper han, fy faen...