/Norgetråden/

svartspettutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Ykj5RlRdPyg
youtube.com/watch?v=fIyl8ZHmz48
youtube.com/watch?v=ykaQb9gEgcU
youtube.com/watch?v=eFZKu2enbCU
strawpoll.me/12181448
youtube.com/watch?v=X5Lay-tIeuc
youtube.com/watch?v=vBecM3CQVD8
youtube.com/watch?v=_Mbxe33BYW8
youtube.com/watch?v=X_z9S2d7cr0
youtube.com/watch?v=OzlqPJgX05s
youtube.com/watch?v=m3NOEknuhCc
youtube.com/watch?v=xgfa5UlZAL8
youtube.com/watch?v=IM9PUegDRz8
youtube.com/watch?v=AQpjakqe5VU
nrk.no/kultur/nettsider-for-barn-rapporterte-om-60-mulige-overgrep-1.13340590
twitter.com/SFWRedditImages

FOR DEG

Post deres favoritt norsk musikk

youtube.com/watch?v=Ykj5RlRdPyg

Skal bersje no

autisme

stikk av a David

youtube.com/watch?v=fIyl8ZHmz48

Jeg er redd for til å gå på butikken?

Er det noen andre her som faktisk har diagnose på autismen sin? Hvordan håndterer dere det? har dere fortalt det til noen andre?

Jeg holder helt kjeft on min autisme, hvis man forteller noen skal de alltid mene og vite alt, selv når de ikke har peiling. Folk har så mange forutinntatte meninger, virkeligheten er nesten verre enn 4kanalen på dette med autisme.

youtube.com/watch?v=ykaQb9gEgcU

>glemme bildet

Den der er faktisk ganske god.

t. ikke engang nasse

youtube.com/watch?v=eFZKu2enbCU

t. nasse

nazimusikk er ikke norsk

Begynte å hylgrine i ca 20 minutter uten stopp da jeg var dritings og en kompis sa at en annen hadde sagt at jeg har autisme. Fy faen gutta...

dette fåvæ

haha ro deg ned a, auts

se

Protip: aldri stol på folk når det kommer til autismen din. de som sier de forstår har ikke den fjerneste peiling og de som sier de skal holde kjeft om det skal alltid "bare" si det til kompisen sin.

En hemmelighet er for normisser bare noe alle vet men ikke sier til hverandre.

Det var en parodi på ett brev som eksisterer i denne tråd ( )

Jeg gjorde dette fordi Vreid baserer blant annet saangene sine på Gunnar Reiss-Andersen sine dikt (han var i den norske resistansen om du ikke visste), urnorsk og jernteppet (kalde krigen).
Jeg håper det ble mer forståelig nå.

Mvh. Begå selvmord.

Blir litt vanskelig det når psykologen og moren min fant ut at det var en jævla god idé å si det til hele klassen(ungdomsskolen). Stoler ikke på noen i det hele tatt lenger når det gjelder sånne ting fåvæ.

>Blir litt vanskelig det når psykologen og moren min fant ut at det var en jævla god idé å si det til hele klassen(ungdomsskolen). Stoler ikke på noen i det hele tatt lenger når det gjelder sånne ting fåvæ.
Å fy faen. Jeg beklager Anonsen. Ingen burde få oppleve noe slikt. Jeg fikk selv diagnosen min i VGS, når jeg hadde lært meg å ikke stole på noen etter en stygg periode med mye depresjon for ting plutselig sprakk.

Jeg prover å holde meg ydmyk, men for hver dag som går, ser jeg hvor jævlig dumme de fleste normisser er. Jeg er ikke noen savant, men faen altså.

>impliserer at noen i denne tråden har peiling på norsk musikk

Åsgårdsanonsen, vær så snill og svar

>den norske resistansen
AVFYRT

Det heter mostand, ikke resistans. Anglisering UT

Du trenger ikke autisme for å skjonne at normisser idioter, fåvæ.

Synd å hore Anonsen. Psykologer er Satans agenter på jord.

Foler den Anonsen. Vi er vel noen lunde på samme nivå.

Kunne ikke vært mer enig. Noen av dem er ok (hovedsaklig mannlige psykologer), men alle sammen er dritt som resten av såkalte intellektuelle.

>(hovedsaklig mannlige psykologer)

Synd det er så få av dem. I kommunen min er det visst bare en mannlig.

Jeg fortalte psykologen min at av og til, maks 1-2 ganger i uka, så drikker jeg for å cope med depresjonen min. Hun skrev i journalen min at jeg drikker hver dag, at faren min drakk og var voldelig, og at jeg var konstant redd for ham fordi han drakk. Ting som aldri har skjedd og som jeg heller ikke har sagt. Tillit til norsk psykiatri: ca. 0.

Da var middagen ferdig gutta.

>Dfn de ikke har Big One burgere, så du må kjope de små stabburet burgerne istede

Fy faen, min neger. Skulle onske jeg var tynn, så skulle jeg faen meg spist sånt hver dag

Fy faen...
Jeg brevet dette for noen tråder siden, men jeg vår ærlig med pyskologen for et år siden at jeg drakk hver dag og royket hasj av og til (på den tiden, gjor ikke dette lenger), jeg hadde også frivillig sluttet med ADHD-medisiner et år tidligere. Nå nevnte jeg at jeg hadde lyst starte opp igjen med medisinering, men fikk vite at jeg må gå gjennom ukentlige urin og blodprover i 6 måneder for å få de tilbake... ALDRI vær ærlig med noen som får lönn av staten.

Det her får deg bare til og höres ut som en uansvarlig drittunge fåvæ.

Husker du postet det ja. Helt forjævlig, er liksom de menneskene du skal kunne stole mest på.

Det kan så være, likevel godt å ventilere.
Det er absolutt ingen grunn til å måtte gå gjennom 6 måneder med prover pga. en roff periode ett år siden.

Gjenbrever denne pollen

Hvilket fylke bor du i?
strawpoll.me/12181448

Status gutta?

>Slurker i meg:
Grevens pærecider

>Knasker i meg:
Hamburgere og lokringer

>Ser i meg:
Sips_ livstream

>Horer i meg:
T-ara - Bunny Style

Selvfölgelig er det det. En lege kan ikke med god samvittighet gi ADHD-medisiner(som er pseudo-amfetaminer), til noen som erkjenner at de har brukt ulovlig narkotika over en periode.

>Slurker i meg:
Ingenting
>Knasker i meg:
Ingenting
>Ser i meg:
/norgetråden/
>Hörer i meg:
Ingenting

Så ta en hårprove og vær ferdig med saken da. Et halvt år uten medisiner han trenger er litt droy straff for en forbrytelse begått for lenge siden, synes du ikke?

>Slurker i meg:
Fanta
>Knasker i meg
luft
>Ser i meg:
Norgetråden
>Horer i meg:
Kompisene mine som spiller dataspill.

henger jeg meg? ja.

>begått for lenge siden

Jaja, men du skal liksom ha medisiner nå da. Da må du bevise at du ikke driver med ulovlig narkotika NÅ.

Greia er at THC ligger i kroppen i en måned, likevel blir jeg tvunget til å gå 6 måneder. Jeg stusser også på hvordan leger kan gi pseudo-amfetaminer til 9-åringer (da det ble forst utskrevet til meg) men ikke en voksen person som onsker det frivillig med god samvittighet.

Hvis hårproven er ren, gi han meds og ta pisseprover jevnlig. Så fort han begynner å bruke igjen, ta fra han medsa. Han har gjort en tabbe, men det er i fortiden. Han bor få én sjanse for de behandler han som en kriminell sdm.

Hva mente han med dette?

For en mokkatråd du har lagt, og for noen mokkafolk som brever

Ingenting på alt. Akkurat som meg. Ingenting.

hvem /er ung og vet alt/ her

Fy faen... ja, de må bare stole på ex rusmisbrukere syns jeg. De sprekker aldri når de har bestemt seg. Takk gud for privat helsevesen, en menneskerett for oss som yter til samfunnet og fortjener kvalitet tilbake!

Du kunne bare sagt "Sup Forums", det oppsummerer det hendig.

>Slurker i meg:
Pepsi Max
>Knasker i meg:
Hjemmelaget chiligryte(posta oppskriften i en tidligere tråd) med salat
>Ser i meg:
Norgetråden på monitoren
>Horer i meg:
youtube.com/watch?v=X5Lay-tIeuc

>peodifili vil aldri bli legalisert

Bra.

Jeg, spor meg om hva som helst

Uansett om det blir legalisert eller ikke kommer du fortsatt til å brenne evig i helvete.

>slurker i meg
svart kaffe, uten sukker og melk

den er god!"KOMPIS!

Gutta! er en av dere den finske fyren som la meg til på Damp?

Hvem andre /satanistisk musikk/ her?
youtube.com/watch?v=vBecM3CQVD8

Å knaske eller å slurke: dét er spǿrsmålet.

Jeg

youtube.com/watch?v=_Mbxe33BYW8

>jakt på pedofile vil aldri bli legalisert

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

...

Ghost er så forderva normissmusikk at jeg blir kvalm. Så de live med noen venner på en festival, da tok sangeren en liten pause for å fortelle oss hvor viktig det var å akseptere homofile og ta inn flyktninger også.

Men hva i alle dager skjedde med de blå stripene på flagget din, user?

Her lukter det ugler i mosen må jeg si.

>åpner videoen på degroret
>spiller av de 5-8 forste sekundene av sangen
>datamaskinen krasjer
G-gutta... Dette har aldri skjedd med datamaskinen min for. Hva faen?

Dataen din er besatt av Satan nå, gratulerer.

knaske er svaret

Hei

youtube.com/watch?v=X_z9S2d7cr0

De er Svenske, hva hadde du forventa

Hvem /sortmetall/ her?
youtube.com/watch?v=OzlqPJgX05s

Den vil bare skåne deg mot dårlig musikk.

LITT mer dedikasjon til rollespillet sitt, ettersom at det er eneste grunnen til at folk bryr seg om de i det hele tatt.

youtube.com/watch?v=m3NOEknuhCc

Noen som snakker islandsk her?

Prover å finne ut hva "ísilögð" betyr. Er det over/gjenfryst, som i et vann dekket av is?

>Dfn hun ikke er ekte

Gutta...

Islagt kanskje?

... duh. Så klart. Takk, anonsen, jeg klarte ikke å se det mest innlysende.

/ortodokssvartmetall/ her

youtube.com/watch?v=xgfa5UlZAL8

Jeg.

youtube.com/watch?v=IM9PUegDRz8

>usedvanlig dårlig dag på jobb, mye takket drittværet som har pågått i 6 uker nå
>lonningen i dag var mye mindre enn forventet, ikke mulig å bemanne alle regningene som planlagt, takket være regnskapsselskapet som har kodden opp lonn i november. Fikk de i dag uten halv skatt etc når jeg forventet en bra sum på 2 lonninger, så det blir fattigkassa igjen. Ingen kroner på sparekonto etter kjoreskole, noe jeg måtte ta for videre jobb. Bil kan jeg glemme uten mer jobbing
>kontrakten på denne jobben går ut snart, uten forlengelse fikk jeg vite i dag.
>Endelig hjemme og skulle slappe av, så ser jeg skjermen til PC'n fikk plutselig en blå plagsom stripe og må sikkert byttes ut, noe jeg ikke har råd til
>nå vil ikke telefonen lades skikkelig via usb'n til pc'n heller, har kun Internett via telefon mens jeg bor på arbeidsplass. 20% strom igjen. Gikk helt fint i går.
Har dere en dag hvor det foles som om alt rakner på sommene og du vil egentlig bare gi opp?

j-jeg...

Dodstrylleformel Omega er så bra at jeg nesten ikke horer på det for å ikke bli lei.

Så å si hver dag fåvæ


I dag

Do you even Mgla, m7?

tror du han ville tankene hvis jeg brukte ham som et tegn? Eller bor jeg be om tillatelse?
ayyyy

Dagen din hortes eksepsjonelt jævlig ut, men ja, har opplevd sånne dager jeg også.

Noen som vil se Trolls med meg?

J-jeg kan strömme

youtube.com/watch?v=AQpjakqe5VU

2:47

De er så unike fåvæ.

Synes MGLA er litt generiske, fåvæ. Spesielt i forhold til Dodstrylleformelen.

Hva tenker dere om kristningen av Norge?

Tenker det var unǿdvendig fåvæ

S
HAIL
T
A
N

nrk.no/kultur/nettsider-for-barn-rapporterte-om-60-mulige-overgrep-1.13340590

Hadde noen sendt slike meldinger til dattera mi... Da hadde far funnet fram hagla.

>lukter rottent egg og gjör litt vondt når jeg fjerter

Veldig dårlig gjort fåvæ