Sverigetråden för svenskarna

...

Other urls found in this thread:

cytu.
youtube.com/watch?v=Gqa0_56k9Fs
youtube.com/watch?v=mDJ-tvuZUG4
youtube.com/watch?v=8I0yki1xLu4
sydsvenskan.se/2017-01-28/lundaforskare-med-dubbla-medborgarskap-kan-tvingas-stalla-in-usa-resa-pa-grund-av-trumps-presidentorder
flashback.org/t2698423
youtube.com/watch?v=KH_kDfdwf8A
twitter.com/NSFWRedditImage

Först för antifascism är alltid självförsvar!

>Du är väl antifascist, user?

>dkn du kommer aldrig jobba med integrerade system i Shenzhen
verkar topp mys att inte behöva bry sig om upphovsrätt eller kvalité eller nåt annat än pris favä

viken fiilm ska jag se

Varför archivades förra tråden?
Vi var ju mitt uppe i en intelligent diskussion.

>sverigetråden dog i några sekunder

jag som var så glad

HB favä

Den föll av.

Jag vill knula en AFA

låter som en skön snubbe favä

j-ja självklart
*gömmer MAGA kepsen*

Sweden more like..Gayden XD

RADER

finland more like... gayland xD

Jag kan oironiskt inte få mig själv att vara en tvättäkta rasist. Vad gör jag för fel?

cytu.
be/r/SvT_2D

Åbo i huset

Nej tack, jag vill inte titta på 2D utan en pv

>Vad gör jag för fel?
inget. det är bra att du ser folk som individer och inte blint hatar på människor

Du måste komma ned från toppen av pyramiden

>tar upp mobilen för att breva lite saker som jag inte vill bli bannad för
>får upp bild relaterad
Vem av er var det?

Brinn i helvetet

självklart

>dkn nivå 2
haha

...

Det känns som att hela världen har börjat terrorstämpla mig nu bara för att jag har blatteursprung. För helvete, bara för att jag har brun hud betyder det inte att jag är en radikal islamist. Jag hatar allt som har med islam att göra.

*suck*

...

>dkn ingen söt örlogsfv

youtube.com/watch?v=Gqa0_56k9Fs

hallå där bonde

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=mDJ-tvuZUG4

>dkn nivå ett
kvää

kunde han inte göra undantag för folk som bor i västvärlden

>bara för att jag har blatteursprung
nej de stämplar dig för att dina kusiner utför terrordåd konstant

om ni vill ha slut på det får ni ta och rannsaka ert folk

Bli 2dbög, ingen är rädd för oss

>om ni vill ha slut på det får ni ta och rannsaka ert folk
mm för de skulle lyssna på mig

på samma sätt som svenskar lyssnar på er stormsnorrar antar jag

Hade ni tagit en galen fv eller ingen fv?

>kunde han inte göra undantag för folk som bor i västvärlden
de är ju värst. De senaste terrordåden i Europa har varit av blattar som är födda här.

>mm för de skulle lyssna på mig
kanske kanske inte. Annars får du lära dig hantera det. Det kmmer bara bli värre ju fler attacker som sker bara så du vet. trump är mild jämfört med hur långt det kan gå

De som bor i väst är ju de som är mest radikala.

Tror ni inte blattarna kommer bli asförbannade nu?

>Notably missing from the blacklist, however, are several Muslim-majority countries where Trump has business dealings, according to Bloomberg.

Får kugghjulen att snurra

>asförbannade nu?
inte mer än de blev när Obama konstant bombade deras civila

Gå tillbaka till ditt land så kommer du inte ha någon som hatar på dig.

>blockerar inte saudiarablien
Så genomskinligt det kan bli.

Han har business dealings med nästan varje land i världen.
Vilken fin stråman (((Bloomberg))) konstruerade där

detta, lita aldrig på trump

för att Sauider inte invandrar till västvärlden i lika stor utsträckning. De flesta Sauider som reser till USA gör det i affärssyfte

haha mm var kom 11 septemberpiloterna ifrån nu igen?

>ljuga på internet

Vad händer med Mika Zibanejad nu? Får han hem till SHL? Han har ju iransk farsa.

från Saudiarabien. Det är ingen nyhet. Men de affärsmän som reser därifrån är strikt kollade. Det är svårare att kolla 50tusen Syrier som Obama och Clinton ville pumpa in
>Turkier, Egypten och Saudi
är inga störe hot. USA har inte förstört deras länder så folk där har inte lika stora skäl för hämndaktioner

...

...

youtube.com/watch?v=8I0yki1xLu4
Festen kan börja!

sydsvenskan.se/2017-01-28/lundaforskare-med-dubbla-medborgarskap-kan-tvingas-stalla-in-usa-resa-pa-grund-av-trumps-presidentorder
DET HÄNDER

Jag vill spela ett spel men jag vet inte vad jag vill spela. Hjälp mig.

Trump sa att de kunde göra undantag

>strikt kollade
Vi kör på det. Aldrig tidigare har någon från en väl etablerad familj från näringslivet i saudi visat sig vara en terrorist.

sejvdk

>antyder att Bush och CIA inte samarbetade med Osama hela tiden :^)

Är det inte bara att konstatera att du hamnat i kläm i en globaliserad värld och sen försöka göra det bästa av situationen?

Ok, jag tyckte bilden var r1 bra fast det verkar som att du stressade lite med renderingen, märks särskilt på bålen. Har du någonsin provat att hålla pennan lite snett för att ge stiftet lite större kontaktyta? Jag vet inte om det är "rätt" men jag brukar göra så för att få mjukare skuggor.

Vad är ditt alternativ till Trump?

Jag har inget. Pratar bara om det enorma spel för gallerierna den här "blockaden av muslimer" är, saudi är källan till mycket men finns kvar för att de köper vapen och handlar olja.

Tyst la fö, muslimerna är vår verkliga fiende

Men han borde blocka Saudi också. Det betyder inte att det 'är dåligt att han blockar dessa andra länder

Saudi Arabien, Pakistan och Egypten är några av de största källorna av terrorism vad fan snackar du om

tiotusentals som gått med i ISIS samtidigt finns det bokstavligen 0 terrorister från Iran men de blir bannade

>det är dåligt att han blockar dessa andra länder
Har jag sagt det?

Någon annan med Comhem i Stockholmsområdet? Är vi range-bannade?

Det är hyckleriet han påpekar, inte bannlysningen i sig

...

Äre nån här?

asså, jag håller pennan typ 30 grader mot marken när jag gör såna där ytor, fast jag använde en 0.3 mm stiftpenna så det kanske inte är så lätt att få stor kontaktyta ändå

Var dock medvetet lite allmänt slarvig, vet inte riktigt varför men det kändes ganska bra att göra så, plus jag ville bli klar relativt snabbt

Och menar du bröstet? Bålen är väl inte med i bilden riktigt, det är ju magen. Hans vänstra (för oss) bröstmuskel är också lite mer kaotiskt ritad i den mörkare zonen då jag försökte simulera brösthåret, var nog inte så lyckat

>han vet inte att det är trådträff just nu

Sambög

Du våkner opp i Arvidsjaur

nepp

>du vaknar upp och ditt skriftspråk är danska
vgd?

Jag vet inte om Fwaaa är en autist eller om någon annan är väldigt autistisk...

>dkn 2d-ström, choklad och te
Livet är på topp

Peace OP

Båda fawä

Det är en autist som använder mitt namn

Sluta ta mitt namn

Prinz Eugen är min fv bara så ni vet, ingen annans

hmmm

>oironiskt vara fascist

...

Du tar mitt namn, sluta låtsas att du är jag som är arg över att du tar mitt namn

...

Sluta sno min saft

...

ég fé úr honum linum þegar ég sé nýjan volvo

#shitvapin, trodde bålen var bröstet också. Nä, jag menade bröstet/axlarna.

Det tydligaste stället för mig där rendering saknas är den bortre axeln. I bilden är den ett enda sammanhängande skuggigt parti men i bilden visas den mest med hjälp av ett streck. Jag får helt enkelt intrycket av att det blev lite mindre noggrant när du lämnade ansiktet.

Angående pennan: Finns det någon speciell anledning till att du inte kör med vanliga pennor? De är lite pilligare men det breda stiftet gör så att du kan vinkla för att få en ordentligt större yta. Detta gör det mycket enklare att få såna där mjuka skuggor (en extrem version av detta vore när folk använder kol).

>dkn man kör som kvinnlig karaktär och anställer bara de unga snygga tjejerna (först iaf)

>Vi kör på det. Aldrig tidigare har någon från en väl etablerad familj från näringslivet i saudi visat sig vara en terrorist.

What happend with Jemen in the interim? Saudis are terrorists, Warlords and real good first graduate Head of cutter. I don't like them!

Saudis and IS looks like brothers and sisters on honeymoon.

Har någon här provat på pirat-IPTV? Läste följande tråd och det lät intressant.
flashback.org/t2698423

Snälla svara

"nej"

...

gå och lägg dig

youtube.com/watch?v=KH_kDfdwf8A

Läser om Abu Ghraib. Varför var 5/15 av de inblandade kvinnor? Varför blev folk upprörda över detta? De var ju inte krigsfångar, eller hur?