/norgetråden/

med et smil-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rD-Mh7pRVXw
reddit.com/r/norge/comments/5qug10/spør_meg_hva_som_helst_om_syrelsd_i_norgetråden/?st=iyiv2o3t&sh=b2f000a4
ndla.no/nb/node/11473?fag=36
chessbomb.com/arena/2017-gibraltar-
twitter.com/NSFWRedditImage

youtube.com/watch?v=rD-Mh7pRVXw

Påminnelse om at nasjonalisme er forkled nazisme

Gjeninnfor jodeparagrafen

Tredje for man kan lett være nasjonalistisk uten å hate ikke-lokale

smil du har gjort en god deal :DDD

Du trenger jo faen hjelp. Jeg kommer til å slå deg i trynet så hardt at du har vondt neste år. Etterpå kommer jeg til å knuse deg med fettet fra hengdeganon og kvele deg ihjel. Etter det kommer jeg til å återopplive deg bare for å drepe deg nok en gang. Du er fuckings död, peddofitte.

...

Nasjonalisme er intet annet enn troen på sterke, selvstendige nasjonalstater som et godt samfunnsgrunnlag.

Er du totning?

Hus, lite, muligens av typen pumpe.

Bare meg eller ser fyren her litt homsete ut?

>Nasjonalisme er intet annet enn troen på sterke, selvstendige nasjonalstater som et godt samfunnsgrunnlag.


Nasjonalisme er en kreft på menneskeheten

nei?

dette er agn

Nasjonalisme er fantastisk.

Åpen dor, ingen pumpe. Hvorfor hus? Hvorfor? Horer tog og fugler i det fjerne, naturen er vakker gutta.

tjener snart 25,000 gutta
hva skal jeg kjope

Legg fra deg mobilen og kos deg med trippen, ikke kast den bort her.

Hva vil du egentlig? Skal vi bli imponert nå fordi du har fått tak i ulovlige stoffer? Synes bare du er patetisk som alle andre, mens vi leser Nietzsche og Dostoyevsky går du rundt midt i fuckings bondeland höy som om det er 1969.

Sök hjelp.

heng deg.

dette

Faen så rart dette er gutta, herlige saker ass.

>Syremannen sammehomser

Jeg vil bare at du skal få rydd på livet ditt, jeg vil bare at du skal få den hjelpen du trenger. Det er ikke normalt det du driver med.

I morgen når du våkner er allt som vanlig igjen, og du forstår forhåpentligvis at dop er ingen lösing på det du går igjennom.

Det er det eneste jeg vil. At dere skal få det bra.

Hvorfor tror du alltid at det bare er en person som ber deg om å henge deg? Slutt å lure deg selv, alle her vil at du skal henge deg.

Heng deg.

>moderne nazisme
>bety noe om joder
Kansje i joderike land, men i Norge betyr det at nordmenn må prioriteres og hjelpes til å forstå deres eget beste etter lang tid med blå analpiller.
Kun joder vrir det om seg selv.. er du en?

dette

lovet m77-user at den skulle dokumenteres så han kunne se det, onsker å holde det loftet om mulig.
Har nå tenkt til å ta på meg masse ull for å gå ut og se på naturen. Onsk meg lykke til gutta.

PS: fingrene mine ser rare ut når jeg skriver dette

dere burde klare å tilbakevise dette argumentet

Tror ikke det er særlig smart. Han kan ikke ha tenkt særlig over konsekvenser. Og i disse dager trenger de ikke å bo i landet om de onsker å ruinere det. Tydligvis er de greie nok til å lat være tross okning med skinskaller

Og jeg kommer aldri til å gjöre det, vet du hvorfor? Jeg er ikke en deprimert fitte som deg. Jeg har jv, venner, båt, bil, hus, og alt hva du kan tenke deg. Jeg danser gjennom livet. Og jeg kommer til tråden iblant, kun for å HJELPE folk, men noen av dere er seff så miserable i ensomheten deres at dere har gjort det til deres livsoppgift å spamme "heng deg" i hver tråd.

Det er ingen vits i det. Du kan slutte nå. Du slöser din tid som du sikkert kan bruke til anime eller hva du driver med (jeg gir faen)

Men men, bare noe jeg tenkte på.

HTC Vive fåvæ.

Hvem stolte betalende VIPs på stormern? Kjenner 3 fra miljoet som brever regelmessig her. Er dere her?

Ingen som gidder å lese det stygge brevet ditt.

Heng deg.

Stormfront? Beste måten å havne på PST sin overvåkningsliste hvertfall.

Liker ikke stormfront jeg altså, mange uintelligente folk der, det er liksom bånnen i botta når det kommer til de greiene der.

dette

dette

Har noen en strom til håndball kampen?

>De siste ukene
>ekslusivt narkiser, nasser og autister og få andre, 90% politisk drittbreving
Hvor gikk det så galt? Dette var ikke framtiden Sup Forums skulle ha

reddit.com/r/norge/comments/5qug10/spør_meg_hva_som_helst_om_syrelsd_i_norgetråden/?st=iyiv2o3t&sh=b2f000a4

ingen bryr seg
heng deg

Tull, de er kansje ikke de beste skribenter, som folk flest ikke er, men de er saklige og opplyste om ting som andre ikke vet skjer. Jeg har lært mye fra dem som utdannede anonsen ikke har kunnskap om.

kanskje hvis jeg brever Miriam

dette

Folk som er velfungerende slutta å komme hit.

Stormfront er entry-level hvit nasjonalisme. Stedet er dritt.

De har inngangsparti, ja. Men mange er organisert i store mektige celler. Men du må bli kjent med dem og vise din verdi for du blir invitert til de ekte sakene. Uansett så gjor de en flott jobb med å konvertere nettsider til hvit kamp. Ja, Sup Forums var jo multipartisk for, men stormerne tok over og jaget bort uonskede elementer og gjorde Sup Forums bra. Nå jobber vi med Sup Forums og noen subforums på reddit. Sup Forums er stort sett opplyste nok til å ikke trenge vår hjelp

hver gang sverigeanon innser at ingen liker ham så må han utagere :^)

Påminnelse om at antinasjonalisme er forkledd kommunisme.

JEG VIL SE HÅNDBALL NÅ

>Påminnelse om at antinasjonalisme er forkledd kommunisme.

brever vi nazipropaganda?

Lurer på hva Shia tenker om strommen sin

Wew, det der var på bærtur.

Hvor får dere nöytral og troverdig informasjon om stortingsvalget i år ifra?

Politikk er kaos, fåvæ

>nöytral og troverdig informasjon
>politikk

velg én fåvæ

Påminnelse på at 88 odelegger for 14 mens 6,000, 000 står og ler og gnir seg i hendene.

>Fraröve mennesker investerings-incentiv, og potensielt redusere den totale omsetningen av samfunnets verdier og ressurser

Knurrer hvis Norge taper dette

Er jo ikke det som er problemet. Problemet er jo at det er bare pisspreik fra deres side, og var bare en unnskyldning for å få flere kommunister og venstrefolk generelt over på deres side.

Realiteten var jo at Hitler fikk alle arbeiderfokuserte folka i partiet drept på Lange Knivers Natt.

Håper Norge taper

men hvordan i helvete skal jeg vite hva som egentlig skjer, istedenfor å bare ende opp med å stötte et parti som egentlig ikke er slik jeg tror de er da?

...

Ide; gps track neste syrrtripp i åkeren

Greia er jo at partipolitikk er generelt veldig fraksjonert, og virkeligheten er jo at du aldri kommer til å finne et parti som du er fullstendig enig med.

Det jeg gjör er å finne et parti som stötter en eller annen enkeltsak som jeg brenner veldig for.

Dra tilbake til syria, din jævla svartskalle

Ok
Men finnes det en fin oversikt over hva de forskjellige partiene står for, eller må jeg bare fölge med på alle de forskjellige talene for å legge sammen puslespillet?

Nå må dere suge kukken min

ndla.no/nb/node/11473?fag=36

Det heter partiprogram. Alle partier har partiprogram, les dem.

>dfn ingen vakker rödhåret jv

Ja da va det gjort

( ͠° ͟■ ︠°)

Ikke plag meg med slike folelser anonsen.

nå rakner det gutta :(

hun er ikke naturlig raudhåret

HVORFOR SER DU IKKE PAA VM AKKURAT NAA!!!!!!!

>chessbomb.com/arena/2017-gibraltar-
masters

Derfor.

jven min sendte meg dette

Noen som har tldr på Norge siste 10 årene? Neet her som ikke har fulgt med på norsk media. Lest nettavisen kanskje 2 ganger.

I 2011 gikk Anders Behring Breivik full kamikaze i utoya
I 2014 ble Erna Solberg statsminister
Alt jeg kommer på akkuratt nå

Du glemte att anonsen fikk disse fine dublettene

SMIL da gitt!

>2014

Du er jo helt på jordet.

Gutta
Smakte en kryddret chipsgreie ifra Sri Lanka
Husker ikke hva det het, men det skal visst være "for sterkt for europeere"
Kjente ingenting, fåvæ
Er jo ikke det minste kryddersmak i det hele tatt, jo

Skjonner ikke hvordan jeg giddet det der i 5 år. Og jeg som tenkte at det skulle gå fint å leve på 5 lapper i måneden (etter regninger). I dag har jeg aldri kunne klart det. Leve på makaroni/potet og bearnesaus den siste uken for neste runde foles som et annet liv.

KNURR!!!

Stor respekt til deg, min ekte harding av en viking!

heng deg

Det at europeere ikke tåler krydder er et negermegmeg som de har konstruert for å overbevise seg selv om at de slår oss på hvertfall noe, det er litt trist egentlig.

Kan du forklare bildet?

PS. leve på nesten ingenting er enkelt, brygg egen alkohol på 30l tonner og dryss billig First Price ost (revet selv) på billigste nudlene for ok måltid.

>giddet

Vil
Egentlig
Ikke
Det

Tja, spiste på en indisk plass med en kompis og vi utfordra den trivelige kokken til å gi oss indisk styrke på maten. Jaggu brandt det godt! Måtte ha raita og vann mellom hver gaffelbit. Godt var det fordi.

Spiste en habanero en gang og, lå med sterke smerter i timesvis etterpå.

Telefonsamtalen som reddet /norgetråden/.

Men helt ærlig
Jeg overdrier ikke engang når jeg sier at det ikke smakte kryddret i det hele tatt
Det var bare knasende med nesten ingen smak i det hele tatt

Selv om jeg nyter kjedelige ting som grillkrydder hele tiden selv

Listhaug en sot. SOT!

>/sci/ megmeger

kringle fåvæ

>han liker grillkrydder
>han nevner ikke engang Oregano
fy... fahn... gu..taa

Det er lett å leve billig. Men etter noen måneder blir man bra lei av soppelmaten. Samme grunn som at jeg ikke takler kneipbrod lengre. Var et halvt år hvor å spise bare en kneip uten noe annet, og nå blir jeg kvalm om jeg tygger i meg en skive.

Bildet er fra nav. Når du sender meldekort for å få penger

haha jkdf yo når man spiser med norske jvens familie, de er så fucking hvite lol. men hva gjor man ikke for dat ass? hun liker min SSK lol wassup