NEDERDRAAD

/zomppil/ editie

Welkom: VMBO'ers
Niet welkom: Aids in mijn melkherberg, Yurianon, moslims

Other urls found in this thread:

xvideos.com/video17096165/cute_arabian_and_hairy_pussy_masturbates_on_cam_-_live.arabsonweb.com
youtube.com/watch?v=zyixm60FC1Q
twitter.com/AnonBabble

*blocks your path

Cyкa Bлyaт

te laat voor /koffie/

Niet voor mij, ik ga lekker de hele avond studeren haha!!

In dat geval schenken we even bij.

Ik heb het altijd een beetje gelaten en ben de discussie niet aangegaan. Ik gedraag me altijd in hun gezicht als de perfecte zoon met een politiek correctpraatje en dan zit dat er ook weer voor een paar maanden op. Ze zijn nogal conservatief ingesteld en vooral mijn moeder heeft een enorme hekel aan wietroken. Ze wil ook niet echt de discussie aangaan. Nu werkt ze ook weer op een nieuwe plek waar veel drugs gebruikt wordt. Ik denk dat ze er letterlijk een zenuwinzinking en een zware depressie aan zou overhouden en dat straalt dan ook weer negatief af op mij.

Dat heb ik allemaal al gedaan, maar zou gewoon graag weten waar de betreffende aansteker is, voor het geval dat.

Het is 12 uur geweest, tijd voor de dagelijkse herinnering

>niet gewoon al jaren een goede band met je ouders onderhouden en dit soort dingen gewoon weten

>niet met je ouders in gesprek gaan en ze overtuigen van de voordelen

tevens
>je druk maken over een aansteker met een wietlogootje
aub

Geef me eens een korte samenvatting over deze gast

>zomp
De zomp is een oud scheepstype, dat vooral werd gebruikt ten oosten van de IJssel. Op de rivieren en beken, Overijsselse Vecht, Regge, Schipbeek en Berkel werden deze scheepjes gebruikt tussen 1670 en 1925. De zomp is als type een praam. Ze heeft echter breed uitwaaierende zijden, en daardoor een zeer diepe zeeg. Daarop werden verticale afneembare zijboorden geplaatst (opboeisels). Hierdoor ontstond een groot laadruim bij geringe diepgang.

het gaat niet over de aansteker, stoereboj.

Mijn kwakkie verzweeg dat hij rookte. Verzweeg en niet liegen. Maar als je politiek correct moet praten met je ouders heb je totaal geen band met ze. Nul.

hmm

waarom dan wel? om het feit dat een aansteker met een logootje automatisch betekent dat je blaast?

ja.

Het is ook geen wietlogo, maar een logo met "koffiewinkel xxxx"

dan nog. wie zegt dat het jou aansteker is, of dat je hem daar gekregen hebt?

Er zal wel mogelijkheid tot onderhandeling zijn en ik kan het ontkennen. Maar nog, het gaat me heel verdacht maken.

hoe oud ben je en krijg je nog geld van je ouders (en zo ja hoeveel)

Ik krijg soms 50 euro toegespeeld, maar niks systematisch. Ik ben mid twintig.

Gaat ook niet om het geld. Ik heb gewoon nooit een volwassen relatie met mijn ouders opgebouwd. Ze zijn ook disfunctioneel. Ik heb gewoon geen zin in het gezeik en het hele melodramatisch gebeuren want "Ja... hij zit aan de drugs hoor...hij heeft het weer goed voor elkaar...ja, na alles krijgen we ook dit nog". Ik heb er gewoon geen zin in en wil het ten koste van alles voorkomen. Want zoals gezegd: dan zie ik ze maanden niet.

Maar ben al opgehouden met zoeken. Denk niet dat ze hem willekeurig tegen het lijf gaan lopen waar ik hem ook niet kan vinden.

Vragen eindigen trouwens met een vraagtekenindicatieteken.

Dit meisje lijkt echt precies op mijn voormalige turkverliefdheid:

xvideos.com/video17096165/cute_arabian_and_hairy_pussy_masturbates_on_cam_-_live.arabsonweb.com

>dan zie ik ze maanden niet
als je ouders dit serieus zouden overwegen dan is het de moeite niet waard oetz

Anna ben je er nog?

>na alles krijgen we ook dit nog
tevens paal groentekst omtrent 'alles'
graag in steekwoorden

Net 40mg ritalin gegooid, vma

Hello I am AIDS muslim and my name is Yuri

Ik bedoel ik zie ze standaard maanden niet, dus zodra ze weer weg zijn heb ik er weinig gezeik van. Dat zou ik graag willen houden.

De grap is dat het allemaal wel meeviel. Wat keren dat ik zo dronken ben geworden dat ik niet thuis kon komen. Dat ik vaak heel veel spullen kapot gooide en een paar keer gat in de deur heb geslagen. Soms helemaal geflipt. Paar keer gevochten met mijn vader.

Maar het is vooral hun vermogen om problemen te maken en te zien.

Snuif het.

>Wat keren dat ik zo dronken ben geworden dat ik niet thuis kon komen. Dat ik vaak heel veel spullen kapot gooide en een paar keer gat in de deur heb geslagen. Soms helemaal geflipt. Paar keer gevochten met mijn vader.

dvw nooit niet thuis kunnen komen, spullen kapotgegooid of gaten in deur geslagen, laat staan gevochten met mn pa
dvw goeie band met mn ouders

Weet iemand nog een verhaaltje voor het slapen gaan?

Ik heb een hekel aan snuiven. Heel naar gevoel.

Nu heb ik dus ook zogenaamd een goede band met mijn ouders omdat ik ze een alternatieve relatieteit aanbied.

>relatieteit
ik denk dat ik de bron van het probleem gevonden heb

Beetje als dit?

Ik tik op mijn slimtelefoon. Freud.

Al speelt dyslexie wel een centrale rol in mijn leven.

youtube.com/watch?v=zyixm60FC1Q
En nu slapen!

Nee wank geloof in god.

onironisch vroeger BLO gedaan

>BLO
ZMLK, ZMOK, blind of doof?

als even getallen dan wordt Israel binnen een eeuw vernietigd

ZMOK

>ZMLK, ZMOK, blind of doof?
mgw deze zooi bestaat

als oneven getallen gaat Netanyahu binnen een decennia Arabier in zijn kont verkr8en

ADHD, PDD-NOS, ODD, CD (Antisociale gedragsstoornis), klassiek autisme, Gilles de la Tourette of hechtingsproblematiek?

mgw deze getallen

zowel ADHD als CD

en vind je dat normaal ofzo

houd je kankerbek

Als oneven ga ik dood in WW3

>CD (Antisociale gedragsstoornis)

>iemand abnormaal noemen op een verzamelplek voor Kantonees kalligrafie
Glazen huizen, user.

als even wordt Arabier dictator van een corrupt land en neukt Israël de moeder

Alles gaat fout, vrind.

Als oneven dan word ik vermoord door de Iraanse staat.

lekker voor je

als even wordt Arabier door Rohani zelf vermoord

doe anders even gewoon normaal

doe ik al, dan ben je al gek genoeg

ok :-)

Als dubbels krijgt "arabier" teelbalkanker.

Godskelere. Kut kleinezacht.

>stelen
>omg ze herinneren me eraan dat ik een dief ben.

AAN HET GAS MET JOU.

Als even ga ik slapen, als oneven rol ik over 10 minuten weer.

Heeft niet iedere computer standaard roampies?

Is dat een speciale versie van linux?

Neuken hel jongens. Wat is leven?

>Wat is leven?
Diep.

Leven is genieten.

De rita kikt eindelijk in, wat een heerlijk gevoel jongens.
Ik heb opeens weer zin in het leven.

Als oneven blijft Arabier nog een uur wakker

Laatste seizoen Zwarte Zeilen is begonnen jongens. Wat een vette serie.

Leven is genieten.

hoezo word je van ritalin blij?

Omdat er veel dopamine wordt vrijgelaten in je brein. Ritalin is een milde vorm van pep.

Dat is alles? Droevig oetz

Dank u. Gelijk neerladen.

Ik mag jou wel. Wie was die vent op het eind op het strand bij Jan Zilver?

Quick rundown?

Aub aub niks verklappen, ik heb net seizoen 1 afgekeken :(
Weetje wat ik ga wel even van 4kan af, deze paal zorgt er alleen maar voor dat er wel verklappers komen.

OHJA!!

Ik wil niets weten over Snape.

Na seizoen één komt de serie pas echt op gang. Ben jaloers op je.

Nieuwe karakter denk ik.

Ik praat bewust nooit over series op 4kan omdat het hier vol met kankerlijers zit

Dit ziet er wel een beetje matig uit ohetz. Zoals een minder jongensboek.

>Zoals een minder jongensboek

duhhhh

Fruit en tieten.

M-m-maar waarom je tijd verdoen aan iets niet perfect?

Waarom is de draad alleen comfie in de avonduren?
Geen irritante politieke discussies, geen discussies over homofobie of andere ethiek. Gewoon rust en vrede.

Kan het niet altijd zo zijn?

>M-m-maar waarom je tijd verdoen aan iets niet perfect?
>paalt in de /nederdraad/

omdat de minderjarige palers morgen school hebben en nu in bed liggen. ik paal tegenwoordig zeer zelden in de middag of vroege avond uren.

oetz wij zijn perfect.

dvw net zeezout gegeten. Erg zout.

Meh het is gewoon leuk vermaak. Als kleine user vond ik het boek schateiland helemaal de poep en deze serie stelt niet teleur.

Dat zou zeker een reden kunnen zijn. Heel jammer.

Gewoon alleen maar zeezout?

JA : D

kheb niks anders en wilde toch een smaaksensatie. NOU, die heb ik gekregen hóór.

Je hebt niets anders in huis dan zeezout voor een smaaksensatie?

Dat was een echte klifhanger.

Dit is mijn argument voor verkrachting.

Jongens, help even.

Ik heb 2 keuzes:
>Nu nog proberen om een hoofdstuk te leren, wat ongeveer een uur tot anderhalf kan duren en dan slapen en opstaan rond 10 uur
>Nu gaan slapen en opstaan rond 10 uur, maar dan waarschijnlijk morgenavond tot diep in de nacht leren en dan om 6:30 opstaan
Ik heb dinsdag tentamen om 8:30.

Het is nu te laat om informatie in je hoofd te stampen oetz
ga slapen

Ik ben autistisch en werk het best in de diepe avonden. Anders lag ik nu al in bed.

Dan koppen koffie nemen en stevig doorbijten. Minpunt is dat je wel tot kankerlaat slaapt en rest van de dag 'moe' voelt. (uit persoonlijk ervaring)

Heb je een herkansing? Want dit klinkt als vrij zinloos oetz.

Waarom laat je het ook zover komen?

Hmm, nog 1 uurtje dan.