Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1485636382524.webm
i.4cdn.org/wsg/1485636751092.webm
friatider.se/flerfaldigt-domd-nazistledare-haktad-for-bombattentat-mot-syndikalister
friatider.se/nazister-kopplas-till-bombdad-mot-asylboenden
svt.se/nyheter/lokalt/vast/utreder-om-nazistorganisation-kan-ligga-bakom-bombvag-i-goteborg
youtu.be/tHxBA-vgww4
youtu.be/SJUhlRoBL8M
youtube.com/watch?v=Xkujl9RuGvk
youtu.be/d5zrYie3d0Q
youtu.be/xUfdZDLGdT4
muinainensuomi.foorumimme.com/viewtopic.php?f=10&t=1057
youtube.com/watch?v=c7dbIfxei1s
friatider.se/mordf-rs-k-i-uppsala
youtube.com/watch?v=_NpO8Q21JK8
youtube.com/watch?v=69atYyxcz4o
friatider.se/aftonbladetprofil-nekas-inresa-i-usa-efter-trumps-muslimstopp
youtube.com/watch?v=zvuct9_tEzw
youtube.com/watch?v=-dIh0oDEGqk
twitter.com/NSFWRedditVideo

>autismupplagan

kunde varit värre

ingen fv osv

Drömmen handlade om att jag hade nån privat ubåt och var allmänt obehaglig

NMR - Karl XII
i.4cdn.org/wsg/1485636382524.webm

NMR - Sköldar!
i.4cdn.org/wsg/1485636751092.webm

>kan inte somna
Lurpassar tills vidare då.

>dkn sitter på en mekanisk dildo just nu

Påminnelse om att NMR har gått från en klistermärkesorganisation till en renodlad terrororganisation

>dkn vi har en inhemsk terrorgrupp
>dkn vi nu har vårt alldeles egna IRA

HELL FUCKING SEGER!!!!!!!

friatider.se/flerfaldigt-domd-nazistledare-haktad-for-bombattentat-mot-syndikalister

friatider.se/nazister-kopplas-till-bombdad-mot-asylboenden

svt.se/nyheter/lokalt/vast/utreder-om-nazistorganisation-kan-ligga-bakom-bombvag-i-goteborg

gonatt :|

youtu.be/tHxBA-vgww4

Nej vet ni vad grabbar, det är ganska uppenbart att ni har rätt och jag har fel. Jag är psykstörd och behöver hjälp.
Fick en ångestattack och nu skäms jag så jag vill nästan ta livet av mig. Nästan.
Har skär av snubblet minst en vecka och kommer tillbaka när jag mår bättre. Jag ber ärligt om ursäkt för att jag är så jävla korkad och värdelös.
Usch.
NEET-user loggar ut tills vidare.

ses imorgon

youtu.be/SJUhlRoBL8M

snälla filma. du skulle vara anonym. lägg upp på gif

youtube.com/watch?v=Xkujl9RuGvk

WE DA NOORTHERN NAZIS

>40 minuter senare
så länge orkade jag inte sitta på den

Blir kebabtallrik till frukost istället för lunch

fan va gött änna

Vad skulle ni döpa en dotter?
frågar åt min fru

Karin.

Nåt nordiskt alvnamn. Vet ej vilket

tove

Jadie

Maja

Cazandra

zara

Jasmine

Elvira

Tindra

vilma

Analstasia

Greg

Vagina

Ada

Vad lyssnar ni på?
youtu.be/d5zrYie3d0Q

youtu.be/xUfdZDLGdT4

Vagina

idiot

behåll snubblet

muinainensuomi.foorumimme.com/viewtopic.php?f=10&t=1057
>In addition the Anglo-Saxon period samples appear to share a stronger older component with Finnish (1000GP FIN) individuals.¨
Bara ge upp ariska svenskar.

>vill jobba med djur
>finns bara veterinär som är vettigt men yrket är överfullt

:(

Djurskötare eller bonde? Du kan börja rida.

Vad har ni gjort denna kväll, tråd1?
>arma epoch
>ute på ett fält
>helt plötsligt en skjutglad marodör 50 meter ifrån mig bakom några buskar
>panikkastar en granat och totalmissar
>ligger bakom en liten sten och väntar på att han ska ställa sig upp eller gå ur skyl
>väntar 5 minuter
>väntar 20 minuter
>väntar lite till
>kutar fram till där han var
>han dog pga splitter

klara lund

>muinainensuomi.foorumimme
KANG

Hey kang!

du skulle kunna söka inom eu

...

Tell me about the Kang. Who is he? Why is he the saviour of finnic people?
Will he kill the swedes in finland? Will he remove swedish from Finland schools?

>dkn man råkar bläddra igenom sina gamla bilder och påminns om tiden då man hade massa vänner istället för bara 2 som nu inte pratar med varandra

youtube.com/watch?v=c7dbIfxei1s
Revelead ancient history of finnics.

>dkn man förlorade alla sina nära vänner i femman och resten på högstadiet

Fan vad trött tråd favä

Har ni inga standarder längre?

:^)

Körde omkring i en gul lambo med kundvagnshjul. Den blev lastad på ett flak efter jag parkerade och gick in i en verkstad för däckbyte. Lyckades jaga ner babbarna som stal den genom att smyga in i en buss och slåss med babbeföraren, men varje gång jag heemade honom så var jag tillbaks bak i bussen och babben hade nu bytt form i förarsätet. Upprepade detta ett dussintal gånger tills jag började bli trött på att slåss ärligt och började köra in tummarna i ögonen. Kändes grivi favä, men till slut fick jag kontroll över fordonet som fraktade lambon och kunde köra tillbaks till verkstaden. Vaknade sen svettig av en arg katt som jag måste ha råkat sparka på i sömnen.

Unexpected that you link me a band I like very much and listen a lot. But this has nothing to do with Kang. Tell me about him. Does he also know that the retarded swedes killed forest finns and tortured poor finns during middle ages who didn't speak swedish.

Partajäbä is a known meme on ylilauta, revelead that eastern finns had agriculture/cities 7000 B.C, that scandinavia and russia was occupied by finns during this time also, there's kilometers long rockpaintings in karelia, that finnish is related to sumerian...

Can imagine. There was a lot of finns here and forest finns. But then the fucking swedes killed them, just makes me angry.

Alla dessa är skräp.

Astrid eller Stina. Finns inget annat val

yeah he absolutely hates swedes for that, but he recognized that finns in sweden were swedefied and part of sweden now. we like him a lot despite everything

...

He sounds like a good guy, just sad that he doesn't like us then :(
It's not my fault my family moved to Sweden during 1800s
But then I understand why I can't go to mämmi, as soon they see my flag and even if I speak finnish they go assburger on me. I hate this thread, I hate swedes, freaking racist cucks who will die out.

Åk hem då pekka, vem stoppar dig? Muhammed?

Det kommer jag nog göra, vill dock ha med min familj med mig. Vill inte de stannar här när allt går åt helvete.

Dåså. Se till att lämna en fin avskedspresent på ditt lokala KULTURCENTER innan du åker bara.

Varför är finnar så gnälliga?

friatider.se/mordf-rs-k-i-uppsala
Fan för den här stan alltså

>dkn man haft samma sim-kort sedan '99 och i somras hittade en mapp där alla gamla sms som lagrats till sim-kortet låg
>dkn hittade flörtiga meddelanden från HON som man var så kär i att ingen annan f intresserat en sedan man såg henne först för 13 år sen

youtube.com/watch?v=_NpO8Q21JK8
du = bordet

A:10
V:10

Tack YIFY :)

youtube.com/watch?v=69atYyxcz4o
>dkn ingen stor björn-v att vakta ens ägor
>(och slutligen bjuda en till de sälla jaktmarkerna när man minst anar)

Jag gillade faktiskt "YIFY" eftersom han använde 2.0 stereo ljud.

Försök att titta på en film med 5.1 surround ljud på din TV (med din TV:s inbyggda högtalare).

4 stycken ljudkanaler försvinner och det är därför som explosioner är så jävla höga medan dialogen är låg.

Älskade även "anoXmous" som lade till både 2.0 och 5.1 så att man kunde välja själv

Judehataren och muslimen Ehsan "judar gillar pengar" Fadakar är så cuckad att han avbokar sin resa till det bästa landet i världen!

friatider.se/aftonbladetprofil-nekas-inresa-i-usa-efter-trumps-muslimstopp

>tfw no Swedish kid

Vi har levt det här värdelösa livet tidigare och kommer göra det i all evighet

>Använda samma typ av sköldar som kravallpolis använder mot dom
Fan vad smart. Varför har ingen annan kommit på det? Det där är typ det smartaste en grupp demonstranter kan göra. Jag är väldigt imponerad.

Det var en lite småläskig tanke. Intressant nog hade jag en dröm för ett par år sedan (Jag går ned i semi-koma när jag sover, så mina drömmer är ganska "levande") där jag mötte folk med sådana ögon.

Lisa

>ingen svarat Erika

häng er

Maria är enda acceptabla svaret.

>ingen svarat Emilie

knivmörda er själva

gå till en psykolog

Är alla på jobb och sånt?

Jag i plugget och sitter ensam och ledsen, ingen söt pv/fv att mysa med ;_;

jobbar inte förrän kl 2 familj

Jag ska dra till stan och handla datorprylar.

Är du i Skjuteborg? Vi kan handla tillsammans

Norrlänning :/

Fan också.

Men jag drar nu. Kommer breva bilder på mina nyinköpta datorprylar om ett tag

>dkn man åt infernaliskt överkryddad chili i förrgår och har nu sovit som skit de senaste två dagarna medans ens mage och anus utspelar slaget vid thermopylae

Fa audi skogen me skåjtern då?

are you talking about sucking dicks or what?

RIKSLAND HAR NY VIDEO UPPE!

youtube.com/watch?v=zvuct9_tEzw

youtube.com/watch?v=-dIh0oDEGqk
Nice anthem, faggots

You want to suck my dick?

Någon som har WE videon sparad? Eller bara Webm med introt.

Yes

Kill yourself I didn't talk to you. I was talking to Kazakhstan, russians can go fck themselves. Go rush b and leave this thread.

Are we not black enough to satisfy your wife? ;_;

>cs memes
Kys, pleb

You're too black for my taste. I will get pale Kazakhstan wife than dark shitty russian whores.

Heja svergie! Hur mår du?

So is å just a long a sound?