/Norgetråden/

Kanin-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=O0eu4lygpWk
twitter.com/NSFWRedditVideo

hei

Bæsj

Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion. De Indvaanere, der bekjende seg til den, ere forpligtede til at opdrage sine Born i samme. Jesuitter og Munkeordener maae ikke taales. Joder ere fremdeles udelukkede fra Adgang til Riget

youtube.com/watch?v=O0eu4lygpWk

Femte for nassere er hanreier og landsforrædere.

>dfn ingen rulletrappjv

>kaller forfatterne av vår grunnlov hanreier og landsforrædere

>df

Hvem er disse sotpaiene?

bustete hår

DAED TRAED

fordi den reflekterer sjelen din

spiller beboer ond sju

Hva syns du? Har sett noen "La oss spille" fra det, og det ser meget bra ut.

Har det kommet ny beboer ond eller no?

t. fölger ikke med i det hele tatt

Nettopp startet en ny karakter i Skyrim gutta

himmelkant er svakt.

Orginal eller remaster? Begynte nylig på en Khajit i remaster.

Fikk meg virkelig til å tenke.

Er gasnke goy fåvæ

Original, venter på flere modifikasjoner, og SKSE for jeg starter på remaster

>dfn du må dǿgne for å få orden på dǿgnrytmen igjen

Jepp, skjonner. Tror jeg traff på en bug eller noe forrige gang jeg spilte originalen. I en av DLCene hvor man kjemper mot han som liksom er den andre Dragonborn, og man teleporteres rundt på ulike nivåer i en mareritt-verden. Kom meg faen ikke videre.

FY faen. Jeg har 532 timer totalt på hele dampkontoen min som er 12 år gammel.

Pröv å ta en liten lur på 30min isj, p den måten får du faktisk litt sövn, og det blir enklere å komme til den rette tiden
Men gjör det för du blir for trött, fordi da er det mulig at du ikke våkner ordentlig av alarmen. Og ikke sov i for lang tid heller

J-jeg og...

...

Hej norgetråden! Jag kommer flytta till norge snart och vill lära mig norska. Får jag vara här?

Jeg er ikke god på norsk men må lere meg

Nei, det fungerer ikke bra for meg. Jeg skal være våken i ca. 19 timer til, og så legge meg for å stå opp kl. 8 neste morgen. Det suger, men det fungerer.

>Jag kommer flytta till norge snart och vill lära mig norska.
Nei.
>Får jag vara här?
Nei

Takk for ditt velkomnande.

...

Lol. Tror jeg har rundt 1000 timer i Terraria alene, har ca. 100 spill, og mange spilte jeg lenge for Damp i det hele tatt begynte å holde styr på hvor lenge man hadde spilt. Mange er også spilt offline i tider da jeg ikke har hatt internett. Står f.eks. at jeg har spilt Euro Truck Simulator 10 minutter, når jeg tror jeg er oppe i sikkert 50 timer eller så. Totalt er det sikkert flere tusen timer på en 11 år gammel konto.

Hvorfor brever du varg vikernes?

Ja, du kan være her, men husk at du må betale miljoavgift, bompenger og klimaskatt.

Vad betyder husk? Är det en svordom som fan eller jävlar?

Det er megmeg, din dupp.

dette er bare sverigeanon som driver med en de slu planene sine
ikke fall for det

Har du gjort det för?
Sikker på at du ikke driter det opp?

Du måste inte glomma

Snublehomseri og navnehomseri er ikke tillatt i norgetråden, det er heller ikke annet språk enn norsk. Dette er ikke en flerkulturell tråd som du kanskje er vant til, så du må boye deg for reglene.

Mange ganger. Det er litt lettere å gli inn i samme mǿnster på nytt ganske raskt, men det fungerer i minst noen uker så lenge jeg er disiplinert.

Jeg er medveten, ville bara trene norsk.

Takk user!

Kann någon rekommendera några bra poddar på norsk?

>Dfn hun ikke er ekte

Gutta...

Jag må rapportere dett brev ty regelbrott!

Hadde du vært min sonn så hadde jeg gitt deg beltet til kveldsmat hver kveld.

Ro ner nu grabben

>Dfn jeg ikke har snakket med faren min på flere år

Kansje det er derfor jeg er så degenerert

>ikkje breve anime

anime ær dommt

"Et flyktig blikk i våre fienders leir, og man vil finne jode etter jode. Joder er hjernen bak Roosevelt, joder trekker i trådene til Churchill, joder utgjor rakkerpakket bak den engelsk-amerikanske-sovjetiske presse. Joder gjemt i Kremlins morke avkroker er Bolsjevismens sanne ansikt. Den internasjonale jode er limet som holder våre fiender sammen, med sitt verdensomspennende nettverk skaper han broer mellom Moskva, London og Washington. Vi står ovenfor den farligste fiende i verden. Krigen er hans verk, og han styrer den fra skyggene, men han er ikke uovervinnelig! Vi har kjempet mot denne terrorist-jodiske idé om verdensherredomme i fjorten år under de verst tenkelige forhold. Akuratt som vi beseiret ham innenfor, skal vi nå knekke hans makt utenfor!"

Hva mente Bauge med dette?

Jeg stoppet å spille videospill på 90-tallet når jeg innså at Patman ikke kunne bruke jeans.. det gjorde meg bare dypt trist

Dæv

jeg legge ned nå, slurker i meg noen ol forst skjont. elsker alle dere gutta, trist-burgeranon ut

hvorfor o ikke vise

Fordi moot er en hanrei og hiroshima er verre.

Jeg gleder meg til Norge ikke er norsk lenger og vi innvandrere (jeg er bosnisk) kan få fred.

Du må poste slikt agn tidligere; midt på natten fungerer ikke.

klokka er 21 54 i amerika akkurat nå

13 er faen avforingsmiddel

>sitter her kl. 4 på natten og ler av intens drittposting i en annen tråd
Hvor gikk alt så galt gutta?

Si det du.

skal lage omelett gutta
men er tom for norvegia gutta
men jeg har blåmuggost gutta
hadde det vært godt i omlelett gutta

Omelettes are pretty great, make sure to drink water afterwards. You gonna have a smoke afterwards?

> sitter her kl.5 på natten og spiller videospill
hvor gikk alt så galt gutta?

>han ikke delta i bustete hår
fükïn weeb

brev noen jævla megmeger

We've been over this

sjekk dem

snart
t. latsabb

Ha
Do it

eg har runda det 4 ganger

8/10 kjop det for 300-400 kroner

nå må dere våkne

bringe bringe bringe

Avslå

rude

ikke spor meg om den hemmelige familieoppskriften

Fortelle meg, deg jævlig norski kommunist

Da blir det grandis til frokost gitt!

What'd you have?

Hei mina! Hvordan har i det idag

Nasjonalretten.

Should've invited me over

Men jeg hadde bare en, og jeg spiser hele greia.

>han spiser en hel frossenpizza alene
den kjenner jeg

Man er da tross alt en voksen mann.

>Vekt: 585 g
>Næringsinnhold per 100 g:
>Energi: 932 kJ / 223 kcal
>Protein: 12,5 g
>Karbohydrat: 26 g
det blir vel litt mye på et måltid da eller

Det varer lenge. Passer fint hvis jeg bare skal spise ett mindre og ett annet stort måltid den dagen.

Det er 1300 kcal i en grandiosa og den veier over en halv kilo... Nå må du ro deg ned.

alle elsker grandiosa

Jeg er jo rolig, har ikke stort annet valg når jeg har spist hele greia. 1300 er ikke så mye, siden jeg trenger 2800-2900 pr. dag.

Okei da så.

Grandiosa er for plebeiere.

Sweden is Premium Norway.

er du dum i hodet holdkjeft ikke tro på hva han sier han er en fucka rasist drep deg selv ingen liker deg

Ser jeg ut som om jeg er laget av penger?

Det gjelder å folge med på tilbudene, så får du den til samme pris som Grandiosa.

>and he calls Americans fat
Best frozen pizza coming through

Men grandis er også ofte på tilbud, og da koster de ingenting.

Jeg er ikke (så veldig) feit, jeg trener.

Do you chew snus too and have bustete hår? Because you'd be the average Norwegian male.