/mämmi/

Hyvin se päivä menee -painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9427466
iltalehti.fi/nhl/201701312200062508_nh.shtml
youtu.be/n33acnKGPkg
youtube.com/watch?v=f--ZmaMzzhQ
m.iltalehti.fi/ulkomaat/201701312200062522_ul.shtml
twitter.com/SFWRedditGifs

1st for anime

MMMMMMMM

how do I get a finnish gf?

jaa katoin sit koko yön animea, ehkä aika mennä nukkumaan

suomi on homo maa

nej, du är bög :DDD

On tänään onnenpäivä ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä. Ja onnellinen oon.

En iloisempi koskaan. En koskaan, en koskaan. En iloisempi koskaan kuin tänään olla voin.

Kun joskus murhe painaa. Se painaa, Se painaa. Voi silloin multaa kaivaa ja huolen hukuttaa.

On mulla onnenpäivä ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä. Ja onnellinen oon.

Muista ystävää niin huolet hellittää. Voi toisen yllättää

vill du vara bög med mig? :3

nej. Det skulle vara mycket bög

Juuh. Kahen kk opintolaina, asumistuet ja opintotuen tuli tilille ja huomenna vapaapäivä. Tänään siis vaihde viihteelle.

Miksi teit sen?

Oisipa eläimn ystävmnä

Nice. Muista sitten paskapostata kännissä.

Päivittäinen muistutus siitä että Nyymi 2000 Automated Milking, Whipping & Nipple/Ballsack Massaging table ei tule koskaan hellästi napsauttelemaan nännejäsi, kutittelemaan kassejassi, piiskaamaan persettäsi ja lypsämään letkuasi.

>yle.fi/uutiset/3-9427466
>Ennätysmäärä ikätestejä alaikäisille turvapaikanhakijoille – arviolta 400 testatuista aikuisia
>– Vuoden lopussa tehtiin arvio, jonka mukaan noin 65 prosenttia näistä tapauksista oli sellaisia, että hakija katsottiin täysi-ikäiseksi.
Sellaisia alaikäisiä hakijoita.
Lisäksi tuo kuvassa oleva piirakka on jännä kun syyrialaisia lapsia ei ollut tarpeeksi edes omaan siivuunsa.

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänny pökköä pesään ja ulkomaalaiset on huomanneet tän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

tsekattu

...

>Asenna whatsapp puhelimeen
>Koko suku spammaa paskaa 24/7
Juuh tuli tehtyä virhe

Katsos, sain nelosseiskat

sosiaalinen media oli virhe

Juuh viinaa vaan.

Ketä vittua sinä oikein luulet olevasi?

Taas kerran sinunkaltaisesi vitun pikkuihminen on tullut MINUN kuvafoorumilleni ja MINUN laudalleni inisemään jostain turhanpäiväisestä paskasta ja sokerina pohjalla mukana tulee lastentarha-tason loukkausyrityksiä.

Uutisväläys: Sä et oo mitään. Sä et oo yhtään mitään. Vihani vyöryy sinun ylitsesi kuin tsunami. Sä et oo vittu mitään, mä oon vittu kaikki. Tulen sinua kohti kuin hyökyaalto ja paljas raivoni tulee laukeamaan päällesi. Minä tulen ja tulen ja tulen ja jossain vaiheessa sinä murrut ja rupeat itkemään mutta minä en anna periksi. Minä tuhoan, murskaan ja hävitän sinut.

Nii että kantsis vähän ajatella ennen kuin postaa. Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus.

Ajattelin lähteä kyl jonnekkin ulos. Mut paskapostaan kyl tääl jos ei muuta.

AInoastaan paska ulostautuu. Ookko nää paska?

Nyt ne kalsarit jalkaan ja viinaa naamaan.

Oon uloste loordi.

Mitä kaikkia etuoikeuksia sinulla on? Ja mitä niillä voi muuten tehdä? Sellaisenen hiuksensa värjännyt androgyyni punkero selitti minulle kerran etuoikeuksistani mutta räjähti kun käytin patriarkiaalista valtaani hiljentääkseni hänet. Ymmärsin kuitenkin että valkoiseen ihonväriini liittyy jonkinlainen värillisten orjuuttamis optio.

Närästys on saatanan keksintö

Mua ei närästä koskaan

Look pekka i can finnish too now we more brother!

SPÖRÖRÖRLÄL MITÄÄN KUKKAN SLUPARARANDA SIISA NOPPPÖ :DDD

There are Finnish girls who work at the pharmacy at my university on "exchange". They are seriously gorgeous and perfect. What's the best way to talk to them? How do I make one of them my GF?

I think your accent works on it's own if you just make the move.

Shout memes in their general direction.

No, because they literally live here in Australia, it's not as novel. They are shy.

How about I ask the thick blonde one to sit on my face?

>What's the best way to talk to them?
Mention the weather and say it's hot/cold. Continue with the standard australian banter from there. Talking about the weather is the only allowed conversion starter in Finland so it will work.
>How do I make one of them my GF?
After talking to her you should proceed to the fucking part of the female thought process in about two hours. Just use the Grip of the Jungle immediately and you will make her yours. For clarity Grip of the Jungle refers to when your are fucking her from behind and you secure her arms in one arm and grab her neck/throat with another and apply pressure.

>They are shy
Then you already have the upper hand if your confident enough. Just go in gentle.

Vitun viidakon ote.

>Grip of the Jungle

Thank you, lads. Armed with this knowledge I will successfully court one of these Finnish beauties.

Mitä vittua, onko tää joku ruotsin iranilainen suomalainen
iltalehti.fi/nhl/201701312200062508_nh.shtml

Toi on joku supervassari

Haltijatyttö näkee musiikkiunta.

Kansallisuudet, ihonvärit, uskonnot ja sukupuolet on vähän niin kuin pokemonit. Mitä enemmän niitä keräilee niin sen vahvempi on muita vastaan mediassa, sosiaalisessa tai ilman.

>Herää
>Ei turritytyä ;_;

Huohmenta /mämmi/...
Terveisiä TÖI STÄ.

sais muutkin mamupatjat muuttaa ruotsiin

how do I get a gf

Grip of the jungle.

Huomenia huomenia, mämmi :3

Try the Grip of the Jungle, it is a good trick.

Hei, Mämmi! Mämmi, hei! Oot tosi homo ja haiset oudolle!

Ja ripuli, Kiva ku o lähös töihin ja iskee ribals just aamul.

Oon tosi hetero ja haisen geelille ja hajuvedelle.

Tietääkö kukaan miten saisi kikkelin pystyyn?

Laita pakkaseen

Anna mun stripata sulle.

Huomenta. Taidan lähteä pörisemään koululle.

*prrrrrrap*

Väkipyörä kattoon, köysi siitä yli, toinen pää penikseen ja toista kun vetää pitäisi peniksen ainakin teoriassa nousta pystyyn.

Laatikko-ukko, laatikko-ukko, mitä sä puuhaat, torkutko? Keitätkö kahvin, harjaatko kengät? Esiin nyt sieltä jo käy, HEI!

Laatikko-mummo, laatikko-mummo, mitä sä puuhaat, torkutko? Leivotko leipää, hoidatko kissaa, esiin nyt sieltä jo käy, HEI!

Niin lapsi on jonku viltin alla laulun ajan ja pomppaa sitte tossa esiin nyt käy kohassa sieltä pois. Ja sitte sen pitäs esittää jotain tekemistä ja muitten arvata mitä se esittää. Muistaako kukaan leikkineensä tätä pienenä?

Kuu-ukko, kuu-ukko etkö nää?
kaikki nekrut vedetään hirteen nää.
KEI KEI KEI!
KEI KEI KEI!

Ei vittu joka kerta kun luen sun viestin luulen, että siinä lukee "hurrityty" ja sitten alkaa oispattaa.

>hetero
>haisee geelille ja hajuvedelle
Juuh

Joku vanha akka hommasi uuden koiran joka räkyttää tuntikausia joka aamu. Voi herranlettas tätä kerrostaloelämää.

Räksytä takas ni oppii olemaan

osta biltemasta semmonen paineilmapullo ja koirapilli,keskellä yötä mouruutat aina pullollisen verran sitä niin normot hommaa häädön sille räksyttäjälle

niilo22:sen youtubeura päättyi sitten 8 vuoden jälkeen. Kaikkea sitä, tuntuu just semmoselta asialta joka ei koskaan lopu, vähän niinkuin kauniit ja rohkeat.

Naiset pilaavat vittu kaiken.

Mitä on tapahtunut

t. en aktiivisesti ole seurannut

Hä?

Muuten jees mut täällä asuu myös kunnollisia koiria, ei viittis niitä häiritä. Tein jo pari valitusta isännöitsijälle, ja kävin myös sille muijalle sanomassa.

Viikon ajan tehtiin "salaa" muuttoa (eli asista ei mainittu mutta kämppä tyhjenee pikkuhiljaa tavaroista, tyhminkin tajusi mistä on kyse) ja sitten yhtäkkiä ollaankin uuden kämpän parvekkeella ja sanotaan että "enää ei kuvata sisältä videota ettei tule häiriköintiä".

youtu.be/n33acnKGPkg

Jokainen vähänkin fiksumpi huomaa ehkä ristiriidan että jos haluaa välttyä uuden osoitteen paljastumiselta, kukaan tuskin huooneiston sisätilojen perusteella tunnistaa missä joku asuu, vaan päinvastoin tunnistus tapahtuu ehkä sillä että kuvataan ikkunasta pihaa, viereistä katua ja ohi ajavaa junaa... Unohtamatta sitä että osoitetiedot on jätetty julkisiksi ja ne saa kuka tahansa tekstiviestillä sekunnissa.

Totuus on siis jotain ihan muuta kuin se että nipael olisi häiriköinnin takia muuttanut pois. Hurjimmat spekulaatiothan koskevat sitä että oltaisiin muutettu yhteen sen kehitysvammaisen kihlatun kanssa. Mitään vedenpitäviä todisteitahan tästä yhteenmuutosta ei ole, mutta laittaahan se vähän epäilemään kun mies jonka elämäntehtävä on huolehtia ettei "muita näy videolla jos ei haluta tossaja NÄIN!! asialla ei keskustella" yhtäkkiä kuvaa pelkästään parvekkeen nurkassa käpertyneenä poispäin uudesta asunnostaan, siinä missä normaali vlogaaja varmaan kuvaisi jokaisen asunnon nurkan ja selostaisi päälle paskaa.

Onpas vammamem skene toi veelogaus

>tossaja
Mitä vittua toi sana tarkottaa

Sain anussyövän tästä postista kiitti vitusti vaan

niilo nyt oli ton "skenen" valopilkku vuosia mutta viimeinen vuosi on ollut ihan hirveetä paskaa ja kruunautui nyt tähän käytännössä lopettamisilmoitukseen.

Oikeasti kelatkaa nyt, sulla on rakas harrastus ja lopetat sen koska... uusi naisesi käskee? Eihän tossa ole mitään vitun tolkkua. Toivon todella että kyse ei oikeasti ole margariitasta vaan jostain ihan muusta.

Itse kyllä ymmärsin mitä siinä lukee ilman mitään ongelmia. Onko teillä kenties likuhäriö?

Juuh sama
Keskitys enempi niihin sun pedoanimeihin niinkuin normaalit syrjäytyneet

No tota yhtä sanaa en ymmärrä. Se ei oo suomee, sitä ei löydy urbaanisanakirjasta, mitä vittua se meinaa

tossa = tuossa
ja = ja

Mikael "niilo22" Kosola käyttää tommosia mielenkiintoisia hokemia kuten "tossaja" (alunperin tässä ollaan tehty tällästä, tossa tollasta, joka jossain kohti lyheni tuohon muotoon). Ei siis tarkoita yhtään enempää kuin vaikka "öö öö-ö".

Muita esimerkkejä niilon vaikutuksesta suomen kauniiseen kieleen ovat esimerkiksi "tällästä", "mitäs muuta, ei muuta", "luikauksellinen" (ajan tai tilavuuden määre) ja "huutaa kuin hyeena huopatossutehtaalla" (???).

t. eri

Mut sitä käytetään ihan päin persettä jos se on noin.
> hyvää uutta vuotta tossaja!
> hyvää uutta vuotta tuossa ja
Mitä vittua?

mitä muuta nyt lukihäiriöiseltä keharilta voi odottaa

Pitäiskö muuttaa helsinkiin?

Se on täytesana, saat ajatustauon miettiä mitä seuraavaksi sanoa.

youtube.com/watch?v=f--ZmaMzzhQ

Jos tätä ulosantia muuten tarkkailet niin ei tuo kauhean yllättävää ole että välillä tarvitaan ajatuskatkoja.

Tuu myyrmäkeen, ainakin 2 muuta mämmiläistä asuu täällä mun lisäksi

Ei oo helsinkiä urpå

Pyöriikö siellä paljon neekereitä?

Ai ei vai
Muutama mutta ei ongelmaksi asti

Pyöriipäs ja jonneja ja somppuja. Kaikista eniten nistejä. Muutan pois heti kun saan lainan.

m.iltalehti.fi/ulkomaat/201701312200062522_ul.shtml

>naisia vihaava
>Le Penin kannattaja

eiks tää oo vähänku neekereitä vihaava obaman kannattaja

En mä ole kovin moneen törmännyt kun olen hitsannut tota koti-myyrmanni väliä.

Öisin en tosin käy ulkona niin ehkä silloin örkit heräävät henkiin.

Mites jos semmonen hurriturri?

Siis eikö se nyt ollutkaan toinen hiekkaneekeri?

Ei sillä että kiinnostaisi hevon helvettiä, mutta tuntuu että tää paska kääntyy kokoajan ympäri kun näen jonkun otsikon.

On ne Trumpin ja Le Penin "kannattajat" jotka asuvat vittu eri maissa kyllä mystisiä.

SUOMI PERKELE SATANA BORK BÖRK BŐRK BÔRK BENIS XDDDD SPURDO SPARDE

Ei ikinä kannata asua ghetossa, ellet omista isoa koiraa, aseistusta, ja eristystankkia nukkumiseen vaikka naapurissa räjähtelisi.

Miks tääl on tänään niin hiljasta?

Myrtsissä asuvien /mämmi/läisten miitti lunassa tänä perjantaina.

Juu ei noi eläimet oikeen nappaa.

>joku vitun vantaa

Uskallan tulla kunhan olen tarpeeksi päissäni

> nainen rakentaa talon katsomalla youtube-tutoriaaleja
Mikä on teidän tekosyy olla rakentamatta omaa pytinkiä? Böndeltä saa vielä ilmaisen tontin vesijohdot ja kuitunetti valmiina.