Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
youtube.com/watch?v=hBTItgD2bwI
twitter.com/NSFWRedditVideo

first for /brit/

JAG VILL HA EN PV MEN ÄR HALVNEET OCH HAR INTE MYCKET PENGAR.

Tredje för heema Divi

milk shake with them crushed up oreos

Naturens Eviga Lagar, eller vad det egentligen heter, Den starkes rätt, är oironiskt sanna

>MEN ÄR HALVNEET
akta dig så du inte återupplivar neetanon och han börjar skälla ut dig

Become my girlfriend(male)

What a mong

Ja såklart.

>But now most of all
>I am holding you under my skin
>Watch these buildings fall
>Watch as each weak resistance caves in
>All over you all implode
>And now finally fading from view
>Is everything we ever were now

>dkn kommer aldrig uppträda med din favoritsång inför skolan

...

Kan nita sönder vilken "kampgrupp" i klisterlappsbrigaden utan problem favä.

Är du uppkäftig igen Divi? Ibland tror jag du tänder på att bli heemad för varför annars har du så svårt att fatta?

Min syster har en tjocc rumpa.

söt

breva

Bara jag som har pepparsprej och kniv på mig när jag är ute? Aina skulle aldrig checka en svenne efter vapen osv.

Det är inte så roligt som du tror

Skolan är sällan något vidare på att uppskatta musikuppträdanden

>Aina
>checka
>svenne
Abdullah...

Vilken mobiloperatör är minst mångkultursvurmande?

aegir...

Axel...

jag vill pröva men det känns alldeles för riskfyllt

...

dags att be om ursäkt era äckliga Drump supportrar

Vad menade han med det här?

Empati (substantiv): förmågan att förstå och dela de känslor av en annan

Hur tar man reda på om man är dum i huvudet eller inte?

>första rapporten var att det var en marockan
Hmm...

...

Man bara vet.

>för riskfyllt

ÄRA OCH RIKEDOM ÅT DE SOM TROTSAR RÄDSLAN!

FRAMÅT, KÖP!

han var bara ett vittne. BE OM URSÄKT!

SÄG FÖRLÅT!

förlåt
borde ha siktat bättre

Så om jag inte vet så är jag inte dum i huvudet?

...

Då är du dum i huvudet men kommer aldrig inse det.

Har bokat ett besök med psykolog/kurator på torsdag. Hur går det till egentligen?

jag vill berätta/diskutera att jag har ångest över följande (inte pratat med någon annan innan om något utav dessa)
>att min mamma har cancer och kanske kommer dö
>att jag inte kommer komma någonvart i livet
>att jag lider av sömnbrist
>att jag är deprimerad
hur gör jag detta? hur berättar jag?

>Sverigeflaggan
kek

...

>psykolog/kurator
kmr inte att hjälpa dig

t. har gått till en i 6 år.

Undrar om lilla Schlomo fick ökenfröken?

Men ja empati är viktigt och de flesta i extremhögern är för korkade för att känna empati. Dock måste man som en rationell man kunde bortse från sina känslor och göra vad som är riktigt.

Framtidens flagga
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
youtube.com/watch?v=hBTItgD2bwI

irlgarv

...

Varför fortsätter du gå då?

är också fundersam om det verkligen hjälper, men jag har aldrig pratat med någon (någonsin) om såna här saker, jag känner verkligen att jag måste testa

>the_donald efter skjutingen i quebec: LMAO JÄVLA MUSLIMER KAN INTE HANTERA SIG SJÄLVA JÄVLA KEKAR KEKEKEKEK

>the_donald efter vi får reda på att skjutaren var alt-höger och trump supporter: asså vi är inte rasister är och vi skulle aldrig skämta om sådant

jag till höger

De kommer fråga varför du är där. Det är lite upp till dig att bestämma vad du vill ta i, men du kan också kasta fram allt och se vad som händer.

Är Telenor rödpillrat? De har ju åtminstone en helvit svensk familj i sin reklam

Fast nu var det ju en uppenbar falskflagg.

Något verkar riktigt skumt med hela det där

Dottern knullar en neger i en reklam tror jag

Ska fan heema filtercucken

Mitt scenario ser ut såhär:
>går in
>hälsar
>han frågar varför jag kommit för att träffa honom
>?????
>?????
jag vet inte vad jag ska svara, vilken ska man börja med? hur säger jag det?

Jaså, så det är extremhögern som är för korkad för att känna empati? Hur är det med den betydligt mer våldsbenägna extremvänstern då? Och de kriminella invandrarligorna i storstäderna? Och de våldtäkts-livestreamande blattarna bara några kilometer från mitt hus? Och de mördande fanatikerna i diverse jihadistarméer?

Men det är "extremhögern", med sina läskiga tendenser att säga farliga ord och organisera protester MED TILLSTÅND FRÅN MYNDIGHETERNA! OY VEY! Det är DE som är farliga och bristande i empati.

HELL SEGER KAMRAT

Men det är ändå ganska milt jämfört med propagandan från Tele2/Comviq som har knutit både Kakan Hermansson och Zara Larsson till sig

>slynupplagan

De där andra har också bristande empati, ja. Vad vill du få sagt? Rent rationellt så borde alla med en IQ under 110 gasas bort, då kan vi utan problem leva i en globaliserad och mångkulturell värld.

HELL FUCKING SEGER. HÅLL KANADA VITT

>Varför fortsätter du gå då?
NEETbux

men ja det kan vara skönt prata om problemen och rädslorna man har, problemet är att alla inom vården inte är några helgon, vissa är t.om. riktigt slitna vilket gör det svårt att bli bättre och vilja fortsätta. undvik piller och förvänta dig ingen sympati bara.

>högern vill införa etnisk rensning
>vänstern vill införa fri sjukvård
Samma nivå av empati ändå

Jonas...

Jag har känslor förr mitt eget folk, om en blir skadad blir jag så jävla förbannad. Det är dock onaturligt att ha känslor för en annan ras, religion osv. Speciellt om de är i ditt territorium.

Fantastiskt brev Axel

>det är rätt att släppa in terrorister och våldtäktsmän
Det är fan du som saknar empati för din landsmän ditt jävla psyko.

Har ni märkt hur jävla degenererade 3s mobilreklam i julas var. Medelåldersmän som hånglade mitt i en julfest med massa barn runt omkring. Också Telias med massa singlar kommer få ligga för de swipa höger

RADER

Det var väl det jag menade med att det är lite upp till dig. Du kan börja lätt med att säga att du har känt dig nere och bara beskriva känslan, eller dina sömnproblem. Sen utefter det låta samtalet gå vidare. Om det är en bra terapeut och du inte är alltför obenägen att dela med dig så löser det sig nog lite av sig själv. Är det jävligt obekvämt så kan du tala om det.

Generellt så ju snabbare du utsätter dig för att dela med dig av saker desto snabbare går processen. Men det betyder inte att du måste dela med dig av allt direkt, motståndet är en del i arbetet. Men tala gärna om motståndet i så fall, när det kommer fram.

Vad som händer är väldigt individuellt utifrån vem du är, vem terapeuten är och vilken metod som används.

>Runkat kontinuerligt sedan klockan 07:00 imorse
>gör lite kegelträning precis innan jag kommer

Sweden why so cuck?

Your cuckness is killing me

Rent rationellt så borde alla globalister portas från maktpositioner och allt bistånd avskaffas. Då blir vi av med våra befolkningsproblem utan att behöva gasa folk. Dålig PR vettu.
Glöm inte bort att vänstern vill införa ideologisk rensning och feltänklagstiftning, dumme goy.

Var sa jag det? Noll läsförståelse går hand i hand med bristande intelligens. Jävla Conny.

...

Jag uppmanar inte till något, men ni vet vad ni ska göra. Hell fucking seger.

...

Varför? Globalism har bara fört med sig gott för alla som inte är abetarklass och de behövs ändå inte längre.

...

Det får nog bli ett Telenor-abonnemang iaf.
Lite lustigt att på deras norska hemsida är det bara vita människor, men på den svenska har de klämt in en negress och någon typ av MENA-individ

länka bild

fdåd

Globalism är maktcentralisering hos den pengakontrollerande eliten (som av en ren händelse består till 99% av korta män i lustiga små hattar med stora näsor) på bekostnad av frihet, kultur och demografi hos ALLA tidigare civiliserade länder.

Globalism är en cancer. En malign tumör. Den växer okontrollerat, sprider sig över planeten hämningslöst, skadar systemet och tar över allt den kan roffa åt sig. Dess förespråkare är antingen lurade idioter eller makthungriga rävar.

igen

Jag orkar inte, du får helt enkelt gå in på telenor.se och telenor.no och titta själv om du är intresserad.
I vilket fall verkar de mindre aggressiva med multikulti,feminism och hbtq än övriga operatörer

ser absolut noll skillnad

rakade min hand

hahahaha

Jibril?

Ser ut som att du har en tröja på dig lul

>haha arbetarna är ju värdelösa, vem bryr sig om vad de tycker eller hur det går för dem
>v-varför röstar ni på folk som är emot globalism era dumma vita män!? Det som är så bra.

Om man är det så är man ofta för dum för att fatta det.

Om man inte är det så tror man inte att man är det. Så det går inte att veta säkert.

snygg tröja, user

>jag är inte rasist, jag hatar alla människor lika mycket

>dkn föreläsare med grov brittisk accent

JIBUREERU?

Haha mm men om man kollar på fakta så ha det lett till ökat välstånd, teknologisk och vetenskaplig framgång, globala samarbeten i frågor som drabbar oss alla osv osv. Inget fel på globalism, det är fel på den enorma pöbel av undermänniskor som finns i hela världen som inte kan hantera det. Gasa ihjäl ca 90% av jordens befolkning så löser det sig. Låt oss öka snitt-IQ:n till 120 istället för typ 90 som den är nu.

>Haha mm men om man kollar på fakta så ha det lett till ökat välstånd, teknologisk och vetenskaplig framgång, globala samarbeten i frågor som drabbar oss alla osv osv. Inget fel på globalism, det är fel på den enorma pöbel av undermänniskor som finns i hela världen som inte kan hantera det. Gasa ihjäl ca 90% av jordens befolkning så löser det sig. Låt oss öka snitt-IQ:n till 120 istället för typ 90 som den är nu.

poast ur finest sweedish grilles plz

...