/norgetråden/

Kan jeg få en fåvæ-utgaven

Fåværige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oq3xlwCi5B0
youtube.com/watch?v=Aw44Qbr445E
youtube.com/watch?v=Qf66Cp4GndI
twitter.com/NSFWRedditGif

f å v æ
å
v
æ

Andre for hvit nasjonalisme

Helt seriost, jeg trenger tips til hvordan jeg kan få en jv. Vurderer å melde meg på dansekurs, kan det være en idé?

Meld deg heller opp på et kurs på hvordan du sjekker opp jenter.

hvem tanker nårgetråden om VG sin serie "Oljebarna"?

Hi where are the burger :-DDDD

Serien viser frem det beste ved norsk ungdom.

Jeg hadde ikke pult noen av dem fåvæ

...

Hva faen er det de har i trynet? Ser jo ut som om de har beiset trynet sitt. FY faen...

hva

faen

Eg kjenner ljoset for fyrste gong.

Fortell meg mer, Ivar.

k a n s k j e
a e g
n g b a r e
s a e r
k r r e n
j e n m a n n
e a
n
n

...

Kan eg vassa sivet ditt?

Er dette litterært en få tråd?

Dobler og du(du) som leser dette får deg en jv i lopet av en uke.

sjekket

Imponerende!

Endelig er det min tur.

Takk!

fy faen.. de tallene.. imponerende.. veldig fine..

...

Jasså ja, så det er sånn tråden dor. En uke igjen gutta.

youtube.com/watch?v=oq3xlwCi5B0

Er det noen som vet hva som skjedde med den discord-serveren som var i media? Ble den stengt ned? Prover å finne ut mer men saken er visst ikke nyheter lengre. Kan noen som er inne på den reporte back?

det var da voldsomt så interessert du var i den

Haha det ble vel samme sporsmål formulert på 4 måter. Jeg bare hater når folk tar seg tid til å svare men de misforstår hva jeg lurer på.

du får nok bedre resultater hvis du spor på anonIB/norge
norgetråden er en gjeng med snille gutter som ikke driver med sånt

Noen som har erfaring med husketeknikker? Spesielt den reiserute eller memo teknikken?

Skjonner ikke helt hvordan jeg kan bruke dette faglig for å f.eks huske matematiske formler eller hvordan ackermanvinkelen påvirker en bil.

Svenska dubs

...

>fortsatt ingen svar

h-hahah, gutta, d-det er greit, hadde ikke noe håp om at det skulle g-gå bra uansett...

Det var synd anonsen.

Svar på hva?

på tide å drepe seg selv

Hahaha svensken sletta brevet sitt som ikke fikk dubs. Patetisk.

Send tissen din til hun.

Flaks det ikke ble dubletter da.

Kunne vel vært verre, kunne vært avhengig av SV, MDG, og Rodt som stottepartier.

Alliansen BTHU

Er MDG det nye meme-partiet? Partiet en haug av oppegående voksne mennesker stemte på, som de nå er flaue av?

hva faen jeg hater moderatroer nå!?

youtube.com/watch?v=Aw44Qbr445E hvem var i feil her

Hohoi. BTHU

du

Tullinger hele gjengen.

Livet mitt ble faktisk litt verre når jeg fant ut at folk som han "rikingen" eksisterer.

...

kanskje jeg skal ta meg en dusj

kanskje jeg skal ta meg en slusj

kommert til å spy

Noen har som tips for å fobedre min norsk? Eller er det en practice maker perfekt ting?

Morsomt å hore 25-åringer fra Holmenkollen som tror de vet alle livets hemmeligheter.

stakkars oda

Hold deg langt unna Norgetråden i hvert fall.
Brukerne her har som hobby å myrde det norske språket.

>han fyren fra holmenkollen
fy faen jeg er glad jeg ikke bor i oslo

youtube.com/watch?v=Qf66Cp4GndI HVEM tanker tråen om dennen

Checked, men det er fordi norge har mange dialects, er det ikke? Jeg letter etter noen tips som kan hjelpe utalle

tenker at sånne folk skulle vært henrettet

Tenker at seksuell "frigjorelse" er et tegn på et samfunn i opplosning.

Bruk språket hver dag, skaff deg en venn å skype med eller noe så du faktisk bruker norsk.
Husk også å bruke norsk media (böker, nyheter, film, musikk osv.).

Tror ikke venstrevridde og hippier blir spesielt flaue.

Ihvertfall ikke hippier. Husker en fyr tok med seg en krabbe på toget for å slippe den ut i saltvann. Han ville ikke drepe den.

MDG suger
>t. venstrevridd

Fikk vondt i sjela da han viste frem soundingsettet.

faen ass mente ikke å gronntekste

Er vel ikke for sent å snu livet rundt når man er 20, sant?

Du har ikke engang skjeggvekst, selvfolgelig er det ikke for seint.

jeg hater dem alle

Det kommer an på hvor alvorlig du har knullet ting opp.

>Antyder at å være neet ikke tvinger nakkeskjegget fram

Ingen venner, ingen ferdigheter, ingen utdanning.

Dra på folkehogskole eller noe hvis det plager deg.

Hei, dere som har greie på sånt. Om man blir henvist til psyokolog fra fastlege, må man da betale for det?

Ja, men du får frikort etter sånn 6 ganger eller noe. 300 kr ca. hver gang inntil da.

Hmm. ok. Og hvor lenge varer hver samtale? En time eller noe sånt? Eller kommer det an på?

han stakkars kristne fyren seg daud ut på innsida

Noe sånt ja, veit at jeg har gått over tida noen ganger, men er vel en time som er det som er ment.

Som oftest tre kvarter. Koster 300 og noe (jeg betaler 345) per time. Som oftest motes dere en gang i uka. Når du kommer over 2000 og noe blir det gratis (google frikort), og alle helseutgifter (medisiner på blåresept, fastlegetimer) teller mot det belopet.

Okei. Takker. Forresten, hvis man blir anbefalt antidepressiva, antar jeg dette også må gå gjennom fastlegen. Eller har psykologer fullmakt til å skrive ut resepter også? Får vel kanskje begynne å gjore noe med denne tilstanden jeg er i.

Tusen takk, jeg skrive noen ganger I norsk med venner, men ikke mange snakke på Skype fordi jeg bor I sor-afrika. Jeg forstå skriftlig men når du snakke I norsk, det er helt annerledes.

Er det sant når jeg ser at norsk mennesker "mumble" når de snakke?

>mfn jeg ikke er skapt for disse tidene

gikk til psykolog uten anbefaling, bare en venninne som drog meg med fordi hun mente jeg trengte det (takk til deg, ikke at du leser norgetråden)
betalte ikke en jævla dritt, gikk ett halvt år

Det spors om du skal gå til psykolog eller psykiater, psykiater har makten til å skrive ut medisiner, ikke psykologer. Vær veldig forsiktig med antidepressiva da, den dritten odela livet mitt.

Ikke ta imot alt du får. Noe antidepressiva har ganske droye bivirkninger, som depresjon (!), sovnvansker og all mulig drit. Noe kan også være jævlig vanskelig å slutte med. Google det du blir anbefalt forst i hvert fall.

Hva slags fikk du?

Du får nesten bare spörre rundt på forum eller noe om folk vil hjelpe deg, om du kan Afrikaans kan det hende noen vil "bytte" litt på, for eksempel.
>Er det sant når jeg ser at norsk mennesker "mumble" når de snakke?
Det kan hende det har mer med at du ikke er vandt til å höre språket.

Noen andre /på toppen av verden/ her?

Tror den het cipralex, den funka bra i noen måneder for jeg fikk mani og psykose. Skal aldri ta borti noe SSRI igjen.

Skjonner. Har vært på en psykologtime for et par år siden som var gratis siden jeg var student. Hun mente jo at jeg var depressiv, noe som ikke akkurat var noen hemmelighet. Men problemet nå er at jeg i tillegg har fått angst, noe som gjor det så å si umulig å fungere i hverdagen. Er nok den som hindrer meg fra å få noen jobb.

Okei. Ja, jeg har i utgangspunktet ikke lyst til å begynne på noen medisiner, men sitter med et inntrykk av at det er det forste man gjor i slike tilfeller som mine. Og det er ikke vanskelig å skjonne. Bare gi pasienten et par piller, så slipper man noe mer tull, liksom.

Ja. Som sagt, det er ikke noe jeg egentlig vil. Men jeg foler at jeg har vært så lenge i den tilstanden jeg er i, at det er en del av den jeg er. Men det er jævlig vanskelig å vite. Jeg vet liksom ikke om noe annet, så jeg vet ikke hva som skyldes min personlighet, og hva som kan forklares med depresjonen.

Takker til alle for god hjelp.

Hvordan fikk du nettilgang på mount everest? Jeg fikk ikke noe signal da jeg var der...

Fy faen har du vært på Mt Everest? Hvordan var det, jeg refererte bare til sangen fåvæ

Hvis det er angst som er hovedproblemet ville jeg spurt om å få noe mot angsten, ikke depresjonen. SSRI'er er seriost skumle saker.

Det var et megmeg svar.

Jeg tenkte det men valgte å se det beste i folk
M-men neida..

>Dfn hun ikke er ekte

Gutta...

Ta deg sammen.

Du er på firekanalen. Det höyestliggende stedet jeg har vært er 2. etasje.

på tide å begå kryssord og slutte og breve i denne jævla tråden

>dfn sitter nå i tredje etasje
D-derfor

Okei. Men jeg vil i utgangspunktet ikke begynne på noe medisin med en gang, dersom noe annet kunne hjulpet like godt. Det var en runde i forfjor at jeg begynte å få det, og da hjalp det veldig å få besok av familie, og at de var med når jeg skulle gjore saker og ting. Fikk rett og slett ovet på det. Men så har det kommet tilbake siden jeg sluttet på skolen, og har liksom ikke anledning til å "ove" på alle disse tingene. Jeg klarer det jo ikke på egenhånd.