/norgetråden/

Fredagsutgåva

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YMlO3-0g99w
youtube.com/watch?v=KzSREOBOV_Q
youtube.com/watch?v=QaTN_R1b00I
youtube.com/watch?v=t5-nX_gYHPM
nrk.no/kultur/dette-er-norges-klassiske-favoritter-1.13356250
youtube.com/watch?v=56Tm6qnVEgQ
youtube.com/watch?v=oG7jKUHsLfY
youtube.com/watch?v=vlOm0G4gCzI
twitter.com/AnonBabble

FORSTE FOR GJENINNFORING AV JODEPARAGRAFEN

>du vil aldri motta en idrettspris fra to rullestoljv-er

Hvorfor leve?

Hvem /trött på livet/ her?

Haha hva faen? Hadde ǿreplugger i men spilte ikke musikk, da jeg gikk forbi en sittende tigger. Han sa "hei", men da jeg ikke så han fǿr jeg var forbi så gikk jeg videre. Rett etterpå hǿrtes det ut som han sa "fuck you" eller "fukku" etter meg, veldig lavt.

Kan ha hǿrt feil og han sa noe annet (hadde jo ǿreplugger), men ja...

youtube.com/watch?v=YMlO3-0g99w

TECHNO GUTTA

>Alle har prektige og vakre "Construction of the Century", til og med Romania og Kenya
>Norge har altanterhavsveien
Hvordan kan vi konkurrere?

jäg, anonsson

Jeg har selv fått en sigoynerforbannelse kastet på meg, så det er ikke usannsynlig, nei. Du skulle gått tilbake og sparket koppen hans og kalt han en parasitt.

Ferjefri E39 vil mekke Norge greit igjen

Skal ikke nekte at i et lite moment fyrte jeg meg opp, helt til jeg tenkte at det er bra teit å bli sinna over en taper, og enda teitere å gjǿre noe purken kan ta meg for over noe så trivielt.

Men han sitter der hver dag, så kommer til å gi han noen fientlige blikk framover. Syns det er makan til frekkhet. Men er jo lett for meg som ikke sitter å fryser pungen av meg i håp om å få en slant i ny og ne.

Jeg mener.. vi har Atlanterhavsveien, som er veldig vakker. Har du kjort den? Og dessuten har vi Nidarosdomen, nordeuropas vakreste katedralbygg.

>vakreste

"subjektivt"

JA

...

Har bare sett bilder. Poenget er at den norske moderne "århundreds byggverk" er en jævla vei, mens alle andre har prektige byggverk. Er like tullete som å runke til Trollstigen når Tianmen fjellveien, Furkapass og Stelviopasset er 10 ganger mer imponerende.

youtube.com/watch?v=KzSREOBOV_Q

Når blir E39 ferjefri?

>tullete å runke til Trollstigen

faen ass gutta

eg våkna klokka 22 i går og prover å fikse dognrytma nå. eg trur eg doyr gutta

Du hǿrte meg. Trollstigen er en 4/10 vei du trodde var 10/10, helt til du så ekte 10/10 veier. Man kan fysisk ikke gå tilbake når man har sett virkelig skjǿnnhet

youtube.com/watch?v=QaTN_R1b00I

Fy faen, interessant

Han fryser bare pungen av seg fordi han for så godt betalt, alle de sigoynerfolka er organiserte gjenger, de er ikke akuratt organiske tiggere. Det er ikke noe synd på dem, de velger det sjol.

youtube.com/watch?v=t5-nX_gYHPM

jeg runker så mye jeg BARE vil til Trollstigen

Tviler de tjener like bra på tigging i dag etter alle de stormene som har vært de siste 7-8 årene rundt det. Folk flest tror nå at ALLE tiggere er organisert og tjener fett. Til og med gamle bestemǿdre tror at om de gir en tigger (selv norske) en tier så betaler de for menneskesmuggling og drap

nrk.no/kultur/dette-er-norges-klassiske-favoritter-1.13356250

Hva synes dere om denne lista? Litt kjipt at Beethovens niende er på forsteplass, men Vårofferet på nummer to er jo ganske radikalt, samme med Messiaen litt lengre nede.

...

For en elending liste

>Dvorak på syvende plass

Skammelig.

Nå er det ikke mafiaguttene som sitter på gata da. Er nok av idioter som har enten av desperasjon, tvang eller andre grunner gjort noe som har gitt dem gjeld til mafiafolket og nå sitter og tjener. De ser ingenting av pengene selv. Ikke at jeg har mer sympati for tiggere av den grunn.

...

Ah, EKTE kvalitetsmusikk for en intelligent herremann som meg selv

>ingen Bach
>ingen Händel

Jeg kaster opp fåvæ.

Hva faen er problemet deres?

hehe den var fin, lagret

Dere trenger ikke å drite i buksa bare fordi andre mennesker her i verden har litt interesse for klassisk musikk.

Dvorak er jo en klasse for seg selv fåvæ.

youtube.com/watch?v=56Tm6qnVEgQ

Nå er det ikke vi som er så dumme og enkle at vi driter i buksene, det er nok de som ikke verdsetter klassisk musikk nok.

j-jammen.. megmeger.... j-jeg........

...

youtube.com/watch?v=oG7jKUHsLfY

Nå tar vi toget hjem, vi lener oss tilbake på puten, og puster godt ut

Nå er det fredag

Atlanterhavsveien er ganske oppskrytt fåvæ. Altså, det er fint der, men å kåre den til Europas flotteste veistrekning er ganske så overdrevent. Du har den store brua som er ganske kul og det er liksom det.

Har kjort Stelviopasset og det er ikke sååå mye mer spektakulært enn Trollstigen egentlig. Er bare at det går mye hoyere og har hundreogorten svinger i stedet for 11.

>det bildet
Norge forevig BLÅST TIL HELVETE UT

Ro deg ned nå Pjotr.

eg e berre ein bitte bitte liten mann

Jeg synes det var stilig at man kunne gå på den gangveien som gikk hele veien rundt en av oyene. Men hver sin smak, selvfolgelig.

Jepp, absolutt stilig. Sier bare at det er litt overdrevent å kalle det Europas flotteste veistrekning.

Kor faen e no han Grieg

Apropos veier så kan dere jo prove dere på Aursjovegen. Litt som Trollstigen, bare uten rekkverk. Ikke stedet du vil miste bremsene.

Tja.. jeg har ikke vært på alle europas veier, men at det er en av de flotteste kan jeg vel være enig i. Det er jo en grunn til at alle de store bilprodusentene filmer flere av reklamefilmene sine på den veien. Det er en veldig spektakulær veistrekning som gjor seg godt på "film".

får jag joina tråden? Har norska gener.

prov deg på tissen min, bratt oppoverbakke

Kjorte faktisk den i fjor sommer. Var flotte greier.

youtube.com/watch?v=vlOm0G4gCzI

Et bilde derfra.

Og like skuffende som å kjǿre opp Mollehoj

ja

*la en fjert under teppet*

Fått meg min fǿrste smarttelefon. Hvem apper bǿr jeg skaffe?

det lukter egg her

Mimi Sup Forums reader og LoveLive! er alt du trenger fåvæ

Burde jeg ringe NAV og hore om mulighetene for jobb? problemet er bare at jeg tror jeg ville angret litt senere kanskje, og jeg kan heller ikke få så veldig bra jobb siden jeg praktisk talt ikke har cv

vralter bort på polet en tur jeg gutta

Mener du jobbe hos NAV?

vil egentlig ikke det

Skal på butikken hva trengs på en fredag

kondomer

Hva tenker folket om det tyske valget i år?
Blir det Merkel igjen, eller noen andre?

>ikke clover
Dra til helvete din forbanna nyhomo

Det er enda håp.

*bæsjer i tråden*

*spiser bæsj*

>Han gidder å laste ned apper fra nettet istedenfor å bare bruke Google Play

>de bruker "smart"telefoner

>hva er F-Droid

Ja, hva er F-Droid?

Haha, jævla nyhomse

Gutta, hva kan jeg foreta meg med to slike? Har "arvet" dem fra en kompis som flyttet ut av hybelhuset, ikke gadd å ta dem med seg og sa at jeg kunne beholde dem hvis jeg ville ha dem.

t. turbomannling på 175 cm og ca. 67 kg som aldri har satt sin fot inne på et treningssenter

>Han bruker F-Droid

Der virka det kjent, ja. Så du jettegryta?

Ikke mye. Bedre å starte på et treningssenter.

Trene med de? Hva faen er det du spor om egentlig?

Det koster penger.
Ja.

>Han lar Google sensurere alt som den gode karen han er

Hmm.. tror ikke det, nei. Men jeg så Mardalsfossen.

Jeg kjorte for de hadde skrudd den på, så den var et temmelig stusselig syn for min del.

Ah, akkurat. Ja, den har en interessant historie den fossen. Det er bare et par måneder i året at den er åpen. Resten av tiden benyttes den til stromproduksjon. Var store protester når de skulle legge den i ror, den fossen der.

>Var store protester når de skulle legge den i ror, den fossen der.

Miljöforkjempere er så autister fåvæ.

Fossen er et godt eksempel på at det ikke er dumt av turister å sporre når vi skrur på fossene. I dette tilfellet er svaret 20. juni.

Du kan godt synes det, men hadde det ikke vært for de, hadde ingen kunne fått nyte fossen på veldig lenge, kanskje aldri igjen. Så jeg er hvertfall taknemmelig for hva de gjorde.

Fosser er overvurderte fåvæ.

Hva har jeg gjort?!!!

Slik kommer rikene dine til å falle i grus. Det er slik demokratiet dor. Til tordnende applaus.

Jeg er ikke et demokrati da.

Slik så den ut i begynnelsen av juni, da den ikke var skrudd på.

Hvem /teknokratisk kommunisme/ her?

Jeg liker det lille huset på bildet.Der er det sikkert fint å bo :3

Akkurat. Ja, den er ikke like storslått.

Det er et sitat fra Star Wars.

Norway is almost too pretty to be real!

Jeg vet da det. Hvem har ikke sett Star Wars?