/norgetråden/

Investeringsmuligheterutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IKJI0ByZPXQ
youtube.com/watch?v=bavZbQHbuOk
youtube.com/watch?v=pw1s7n_24c4
youtube.com/watch?v=UIJFhQnw83Y
m.youtube.com/watch?v=tlAiq0_BXac
youtu.be/95MAqBITMxg
youtube.com/watch?v=EiE4Jz8fmkY
youtube.com/watch?v=FsGplqztLZo
youtube.com/watch?v=TIhi8bi39NU
youtu.be/Ai6n0X9-L0Q
nrk.no/hordaland/prostituerte-far-karakterar-og-stjerner-pa-nett-1.13340746
twitter.com/SFWRedditImages

youtube.com/watch?v=IKJI0ByZPXQ

Gutta, jeg tror jv-en min er suicidal.

Har dere noen råd til meg?

Tredje for jesus

lol

Inngå selvmordspakt, da kan hun ikke begå selvmord för du vil.

Jesus er losningen

Sörg for at hun brekker ryggen i et mislykket selvmordsforsök.

rullestolanonsen-parodi, nå må du roe deg ned

ikke rart det, verden er et forferdelig råttent sted

kilde?

se deg rundt

My family used to donate goats for Christmas
Now, we recieve donated goats for Christmas

>parodi

Bare tenk: i stedet for en trist standard-jv kan han få en rullestoljv med et nytt syn på livet.

jeg gidder ikke dette fåvæ

ser ganske bra ut fra hvor jeg sitter

Hva er det du ikke gidder?

Dette er jo en mulig solskinnshistorie for fremtiden.

Ro deg ned nå Preben.

hvem andre /fittejeger/ her?

Talk to her. Simply ask her. If she is, help her realize that she does bot truly hate herself or her life, but the situation in which her life has found itself. Don't tell her it gets better, because it doesn't. It doesn't get better, you get stronger.
STOP THIS

...

drep den jævla utlendingen

>dod tråd på en lordagsnatt
j-jeg

kanskje jeg skal flytte til venezuela

gjor det

tror ikke at det er noe særlig nodvendig med tanke på at klokka nærmer seg 3 og jeg tar kvelden snart

BE TIL MEG
>watered down slum with rl gondolas

ikke deg, amerikaneren selvfolgelig

>inget rim
Skuffet

Men Armerianon er sot jo

DOD OVER ALLE AMERIKANEREE

awwww takk (//∇//)
Upvoted, 'cause I'm devoted, to get promoted, with these memes and you know it

...

sjekk deg selv for du vraker deg selv

Ble nettopp ferdig med Arrival. Bra film, men skulle onske det var mer Aliens i den. Historien som ble fortalt som omhandlet menneskene var grei, men litt hippie-aktig. Likte godt det visuelle da. Det var meget bra. Lyden også var super.

Men så dine folelser om filmen ble direkte diktert av dine forventninger og ikke filmen selv fåvæ
t. den samme anonsen

Nå gjor vi det gutta

Nei, det tror jeg ikke. Jeg visste ingenting om filmen på forhånd, annet enn at jeg hadde sett den forste traileren, og vet at den har fått gode kritikker. Visste ikke mer enn at ei dame skulle prate med aliens. Tipper den er bedre om jeg ser den enda en gang, da noen av de tingene som romvesenet sa kanskje gir mer mening. Synes også det er en veldig interessant problemstilling forovrig. Hva gjor vi dersom fremmed liv forsoker å kontakte oss? Synes også at filmen var litt for mye preget av samtidspolitikk, og internasjonale forhold i dag, men det får så være.

Men hva mener du med at det skulle vært mer "Alien i den" og at den var litt "hippie-aktig"?

Som sagt, jeg tror den er bedre på andre visning, men det var likevel en god film. Det med hippie-aktig mente jeg bare at jeg syns det var litt urealistisk hvordan hele situasjonen ble snudd på hodet bare ved at hun sa de riktige ordene til den kinesiske generalen. Tror kanskje det kunne blitt lost mer elegant, men det var ikke det verste jeg hadde sett. Men for å si det sånn.. historien mellom mennesket og romvesenet synes jeg var mer interessant enn historien mellom mennesket og alle de andre menneskene. Var det jeg mente med "mer aliens". Hva synes du om filmen da?

Why haven't you gotten your green card yet?

Mobber

Jeg får bare gule og rode kort, jeg.

>antyder at nordmenn vil flytte til usa

Ja fy faen gutta
Burde ha gjort dette for lenge siden

Jeg tro på deg
I don't get this joke
Ja!

heh

heng deg

heng deg

Fortell meg om det. Skulle hatt en tasteavtrekker.

send ho denne videoen. Kurerte min depresjon.
youtube.com/watch?v=bavZbQHbuOk

Fy faen...

Hvordan går det min polske venn?

Jeg har allerede amerikansk pass.

jeg kaster opp nå
lukten og fluene ffyyyy FAENn
tjue fluer i trynet da jeg dro opp spacebaren

Pete?

Benjamin?

har noen noe gode podcasts å hore på mens man jobber?

why don't you come vist then?

Bruk en fuktig Q-tips for å vaske sidene på tastene. Hold det opp ned og rist det for å få ut den verste skiten, gå deretter over med stovsuger. Vask tastene en gang til ved behov. Er dette jeg gjor, har aldri fjernet tastene, og mitt 10 år gamle tastatur ser fremdeles fint ut.

jeg synes den var et herlig friskt pust som behandlet menneskets mote med romvesener som et om språk og eksistensialisme
jeg bryr meg ikke om at den var urealisistisk eller noe sånt for det var heller ikke intensjonen

BREV MUSIKK GUTTA
youtube.com/watch?v=pw1s7n_24c4

Har ikke vært der siden 2008. Vurderer en tur i år, har aldri vært på vestkysten.

Hva er det brune greiene i midten? Mugg? Brusflekker? Hvor kom fluene fra? Var de levende?

Næ.. er nodt til å ta av alle tastene og vaske de med skikkelig oppvaskvann.

Okei. Som sagt, alle har sin egen smak. Filmen var bra, men i mine oyne, ikke fantastisk. En ting jeg si, er at den tvisten var ekstremt velutfort, selv om den ikke var så veldig original. Jeg fikk litt gåsehud når jeg skjonte hvordan det funket.

youtube.com/watch?v=UIJFhQnw83Y

stort få på Sup Forums snart gutta
kanskje vi skal prove å ta den for norgetråden

Nice, I live in the NorthWest. It's pretty here, I recommend Oregon though for tourists.

This is my favorite song m.youtube.com/watch?v=tlAiq0_BXac

jeg tror det er sjokolade
fluene var sånne bittesmå fluer man ser i blommer osv
spacebaren flög opp da jeg lirka opp den med kniven

forstår det
men stemningen
STEMNINGEN
fy faen jeg må se den igjen
det var bare en så helt spesiell folelse ved den filmen

youtu.be/95MAqBITMxg

kan noen breve meg noe musikk i samme duren?

youtube.com/watch?v=EiE4Jz8fmkY

youtube.com/watch?v=FsGplqztLZo

Jeg skjonner godt hva du mener. Det er ikke noe kvantifiserbart. Er som i Stranger Things, om du har sett den serien. Stemningen er til å ta og fole på. Jeg tror på at den serien skjer i en forstad i USA på 80-tallet, selv om den er filmet i 2015/16. Det kan ikke beskrives, men det foles riktig.

youtube.com/watch?v=TIhi8bi39NU

>sverigeanon lever i uhygeniske, infiserte forhold
farg meg overrasket

youtu.be/Ai6n0X9-L0Q
fåvæ

ER AKKURAT DET JEG MENER MED ARRIVAL SOM MED STRANGER THINGS
Har sett og DIGGER
Ikke at det er den samme stemningen eller noe men det er en helt spesiell folelse ved å se film/serie som jeg virkelig savner MEN FIKK i Arrival og Stranger Things
Det universet som ikke eksisterer men jeg FOLTE det
Fy faen jeg elsker det og savner det i mye
Jeg har en ting for STEMNINGER fåvæ sdm

Jepp, ser du, jeg skjonte hva du mente. Men personlig fikk jeg ikke den folelsen av filmen. Har sikkert noe med å gjore at det er 2 timer vs 10 timer. Man får et mye sterkere forhold til figurene i lopet av de ekstra åtte timene. Man lærer mer om de. Sesong 2 kommer til å bli rått. Gleder meg som en unge.

Jeg fikk den folelsen av filmen Ankomst OG jeg gleder meg som en unge til sesong to av Rarere Greier
Skål, anonsen!

Skål, ja. Har du sett Kubo og de to Strengene? Det blir den neste filmen jeg ser. Gleder meg.

...faen jeg må nedgradere forventningene dine fåvæ
synes den var visuelt fantastisk men uintiressant story fåvæ
kanskje min konklusjon vil forme din, men får så være
var det jeg sa

Nei altså jeg har det fint hjemme og sånn, tar adderall o vasker heile leiligheten hver månad men jeg har allti glemmet tastaturet

nrk.no/hordaland/prostituerte-far-karakterar-og-stjerner-pa-nett-1.13340746

fy faen...

Hvem

>Sjukt, meiner politiet.

Okei.. Neida, du trenger ikke bekymre deg for deg. Jeg bryr meg lite om hva andre synes når det gjelder filmer og sånn. Eller, jeg bryr meg, men lar ikke det påvirke meg.

Oy vey

dæv

Noen våkne?

ja jeg

nei, jeg drittbrever i sövne

>that one time everyone lost their minds i tråden and asked me to r8 them and the gays went full cocklust for the hairy guys and that on m8 got b&
fun times

Ja, men skal legge meg nå...fy faen... trodde klokka nermet seg 3:30 jeg...

>har hatt sex en gang på en ett natts stå
>en kompis vet hvem det er
>han sier at hun har litterært hatt sex med hele byen
>byen er Bergen
>dfn
Må være ærlig gutta... Mista litt selvtillit der fåvæ

Jeg har blitt vennesonet av en jente som ærlig innrommet at hun hadde hatt sex med over 100 stykker. Ble også vennesonet av to jenter jeg bodde i kollektiv med, som hadde en konkurranse seg imellom om hvem som kunne ha sex med flest stykker på et halvt år.

Så du er ikke akkurat alene, men det kunne også vært verre Anonsen.

>norske kvinnfolk

Vet hvordan det er med vennesonen. Helt jævlig.
Tingen var at det var "hun horen som har hatt sex med halve Bergen", med andre ord: hun var kjent for å ha hatt sex med mange gutter. Fy faen... Tror jeg bor sjekke meg for seksuelt overforbare sykdommer fåvæ...

ranger meg

Bilde relatert