Sverigetråden för alla

Swedes are asleep post frogs

Other urls found in this thread:

tino.us/shop/
adlibris.com/se/bok/massutmaning-9789198378702
bokus.com/bok/9789198378702/massutmaning/
youtu.be/8SLzyjlnjJw
en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Narva_(1700)
friatider.se/ahmed-tog-ut-600000-kronor-under-bankomatkaoset-det-var-riktigt-bra
youtube.com/watch?v=jE4nOsPIuI4
vocaroo.com/i/s1Dfvw90r4XE
instagram.com/makthavarna/?hl=sv
youtube.com/watch?v=9rpnGPPaA2I
encyclopediadramatica.se/Kanadajin
twitter.com/SFWRedditVideos

...

...

...

Asså Zara är en sådan FUCKING queen!!

...

...

Kan det inte finnas någonting mellan det mordena samhället och stammar?

Baserade jävla Tino är klar med sin bok om massinvandringens förstörelse av Sverige!

tino.us/shop/

adlibris.com/se/bok/massutmaning-9789198378702

bokus.com/bok/9789198378702/massutmaning/

HELL SEGER

HELL FUCKING SEGER

youtu.be/8SLzyjlnjJw

grod morgon

Fy fan vad jag hatar judarna.

Dont make us come over there again
>dkn sverige kommer aldrig vara en stormakt igen

With what? 34 thousand trained personnel against easily mobilized 400k populace which can be extended to approx 3million, good luck. I'd consider getting through our artillery an achievement alone.

Finland is rightful Swedish clay.

>I...i...it's ours b..b...by r..r..ight

Come and take it then you efferminate cunt. Russians didn't succeed, what makes you think you will?

...

Whole Nordic is Swedish Clay
Fuck you

en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Narva_(1700)
NEVER FORGET BATTLE OF NARVA SWEDEN STRONG

>300 years ago.

Bah.

kalmar union var dansk favä

Sen lämnade vi och mycket senare så tog vi norge i union.

Tänk om vi hade annexerat Norge istället

RADERA DETTA

...

friatider.se/ahmed-tog-ut-600000-kronor-under-bankomatkaoset-det-var-riktigt-bra

>tar ut 600k
>skickar till jemen så fattiga får pengar
>hyllas som hjälte
>kanske ska få hjälp med att betala tillbaka utan "ränta"
>jemen har massa oljeshejker m.m
>jemen "fattig"

HELL NEGER!

Nån mer här med onahole eller har ni tillräckligt stor snopp för en fläsklampa?

Min snopp är endast 15cm, så en onahole fungerar men en fleshlight fungerar ej, min snopp är för liten för den.

andreas...

Kalla mig Adde

>det snöar
>igen

"""""""""""""""""""""""global uppvärmning""""""""""""""""""""""""""""

Vänsterillustratören Christoffer Svanströmer (har bland annat gjort bilder åt EXPO osv), gjorde den här igår. Klockren.

HELL SEGER

HELL FUCKING SEGER

God morgon

gjorde en liten ändrig på bilden.

Dags att skicka den till vänstern på twitter kek

Vadå.. om negrer och liknande "kommer hit" och tar ut flera miljoner i skattepengar medans jag inte får någonting... Har jag rätt och klaga då?

Nej precis. Bara att jobba på och hålla minen uppe.

så kan jeg kob vin i dag eller er det ulovlig

Stängt

for satan

>för satan

Vad ska du göra för satan?

Men user, vi hade ju bara tur att landet fungerade och att alla vill jobba och bidra. Det är bara liksom tur och slump att folk gick med på att hjälpa varandra, betala skatt m.m. Inget som kräver disciplin eller samtycke av värderingar. Det är bara ren tur.

sjovt

Hur mår ni i dag?
Berätta för farbror Pekka.

dårlig

ja e bök :(
oispa suomi poika

youtube.com/watch?v=jE4nOsPIuI4
>dkn minns jagjag i skole

nu har väl Yemens oljeproduktion och halva landet förstörts av inbördeskriget som pågår där?

Varför blev trump cuckad?

Trump har alltid varit en cuck. Du har nog bara inbillat dig själv att han inte var det för att kunna ha en snutta hopp kvar.

Nja inte direkt, det finns fortfarande massa tokigt rika shejker där som kan ge pengar till de fattiga det är ju trots allt något man måste göra om man är "muslim". Liksom 600k kronor är inte ens fickpengar för dessa shejker så förstår inte varför "ahmed" måste sno pengarna för att skicka ner det dit och sen hyllas som hjälte.

Dåligt. Upptäckte precis att jag håller på att få ett hål i min nässkiljevägg.


Ping Carlanderska

t. Jonte, kokainsnortare

ok fyre, hvad er der at gore i malmo

please hjælpe mig

*skickar jamal*

denne by sucks

Aha ojdå skickar någon annan
*skickar kebabteknikern ahmad*

Har hört att malmö är najs på rätt ställen

vocaroo.com/i/s1Dfvw90r4XE

.

mm om man är babbe så är det som att vara hemma i irak.turkiet,libanon eller iran :)

Hej jag heter homo peter

så meget arabs men hvor kan jeg få en kebab

jeg ser mere fucking polsemænd end kebab her.. og slikbutikker....

>finsk nationalism i ett nötskal

hell seger låt vita kvinnor dö ut

Varför är du här, Du borde stanna hemma i danmark och njuta av öl och bacon.

Bra jobbat, Ukko kommer bli glad!

Aj satan, det är Runebergsdagen.
Varför har Sverige ingen nationalskald?

Varför snackar SD så mycket om att respektera och hjälpa pensionärer? Är ju denna äckliga generation av 68-vänster hippies som sabbat Sverige helt och håller. Nej låt dem sitta i den misär de själva skapat tycker jag. Fyfan för alla vidriga pensionärsparasiter i det här landet, spotta dem i ansiktet säger jag. Sparka sönder deras rullatorer och bajsa dem i ansiktet.

jeg mener, måske.

jeg sogte for ting at gore i malmo og det var alle lort ligesom broen til danmark

Fyfan hoppas sannfinnarna kommer och sparkar in dina tänder cai-göran!

min kæreste tanke det vil være romantisk

sporg mig ikke hvorfor, hende ved det ik

Nästa gång åk till norge

varit magsjuk men sugen som fan på en pizza ändå

>kæreste
Far åt helvete Preben.

vi gjorde det allerede

jeg lige onsker at goteborg var ikke så langt væk

undskyld

sannfinnarna kommer bli sparkad ut nästa val, röd-grön koalition får makten då

Alltså fan ska ringa Kang så han och de riktiga finnarna kommer och dödar dig cai-göran

Av våra politiska partier är jag nog mest orolig för att centern kan knula upp mitt liv.

om kang heemar mig, då vinner jag.

Hur vinner du din jävla cai-göran. När finnarna kommer resa sig upp så kommer ni äckel att dö.
Rätt åt dig cai-göran

Låter som en gåta

Synd bara att huvudkaraktärerna utvecklades till homofiler under slutet av serien.

>dkn man var kär i huvudspelaren i Fringe
>dkn serien fick ett dåligt slut
>dkn kommer aldrig se henne igen

kvää

instagram.com/makthavarna/?hl=sv

DRUMPF BTFO
youtube.com/watch?v=9rpnGPPaA2I

Jag ser fram emot sharia favä

>vi tror på jämlikhet
vem beräknas som rasifierad enligt dem? Måste man ha en speciell hudfärg för att vara det, eller hur står det till

Alltså kollar ni på vad de skriver?

Folk lärs bokstavligen ut att hata vita i Sverige idag. Helt otroligt.

>Den här är till er vita(och även väldigt många poc's för den delen också) : varför skrattar ni när ett rasifierat syskon har ett "vitt namn"? Like har sett det hända med så många av mina syskon och jag blir så trött på det. Antingen får de frågan om de är adopterade, om deras föräldrar skämdes, om de är mixed, om de egentligen har ett annat namn som de inte vill nämna osv osv. För det första, sluta ställa oss så jävla privata frågor och "trycka oss mot väggen" till den punkten vi inte orkar andas mera. För det andra, Sluta tro att allting grundar sig från den vita människan när nästan ingenting gör det (förutom rasism, kolonialism, osv allt negativt)

bra initiativ

HELL SEGER!

>Tänk om man kunde hylla och dyrka svarta kvinnor som vita kvinnor... (Syntolkning: en screenshot av ett instagram konto som heter "women_crushes" men har endast bilder icke-svarta kvinnor) // @melatmare_

MEN GUD, TÄNK OM ALLA RIKTIGT SVARTA ÄR FULA SOM FAN DÅ?

Nej, det är bara trams.

sv fru är nog sexobjekter favä

sverige för alla(h)

>det är inte krig vi sysslar med, bara självförbättring :)

>Tänk om man kunde hylla och dyrka svarta kvinnor som vita kvinnor
Fast det gör vi ju, även om snygga svarta kvinnor är betydligt mer sällsynta (pga. överflödet av somaliekärringar) i Sverige så finns de här och var. Dra ut en runda på stan i Stockholm en sommardag så kommer du se så mycket att din qk kommer explodera. Jag lyckades ju bli tillsammans med en svart tjej och vi har hållit ihop i flera år nu. Det är annorlunda, men ett bra slags annorlunda. Hon är inte efterbliven (avskyr BLM, röstar inte vänster) vilket är en enorm lättnad.

f1 h1

>Nu äre snart dags att avsluta min vecka men innan så måste jag ta upp en grej jag tycker är viktig och det är "omvänd rasism". Det existerar inte. När någon anklagar mig för omvänd rasism då jag kallat de white trash/white girl/ svennebanan så förstår jag inte. Det är oftast samma personer som säger n-ordet och andra fett problematiska saker som anklagar mig för det. Men om man som vit blir kränkt av det så live with it. Jämför inte det med rasismen som mina förfader, syskon eller jag upplevt för det går inte. Och när man avslutar med "du vet inte hur det är i min situation" så... vet jag faktiskt inte vad. Att be mig som svart tjej sätta mig in i en vit tjejs situation, hmmm. Jo det har jag gjort flera tusen gånger, särskilt som mindre. Vit hud, blont hår, dina privilegier. Men jag är jag och jag ska inte behöva förklara att jag är den utsatte, inte vita. Vita kan bli kränka personligen men inte som folkgrupp. Mina syskon, om du möter såna här idioter så fuck de. De gör sig bara till offer. Vi är starka och vi är bra.

Jag skulle nog också vara bitter om jag var blatte i sverige.

Islam är en cancer och alla som följer den religionen är avskräde. Ingen svensk kommer någonsin vara muslim, ty när han eller hon antar sin nya tro så avsäger de sig sin svenskhet.

Taqiyya.jpg

Håller med, det är ju svenskarnas fel, liksom they don't give a fuck om the nya och de som vill leva a good life i sverige :/

>även mänsklig avföring blir jagade av CSN
Topp skratt
Ingenting att jobba för eftersom du redan får allting?

makthavarnaDEL 1
Grattis mitt fina Sverige! Grattis till oss på vår dag! Sverige är och förblir landet. Inte ett land, utan landet. Landet jag tillhör, landet jag kan in och ut. Alla städer, alla traditioner, alla lagar, t.o.m vårt tragiska rättssystem. Jag är svensk. Det är min nationalitet. Det är min identitet. Låt inte tankarna börja skena iväg nu, stop och belägg; jag är stolt över att härstamma från Gambia. Allt som kommer med det har bidragit till den jag är idag; kultur, normer, traditioner, maträtter, kläder, tankesätt, uppfostran osv osv. But Im not sugarcoating anything, jag är svensk. Regardless. Vart jag än åker så representerar jag Sverige, var jag än befinner mig på jordklotet så säger jag stolt att jag är svensk när jag blir tillfrågad. Men självfallet hör man: "Nej, men vart är du ifrån på riktigt?", "Jahaaa, när flyttade du hit?", Föredrar du Afrika eller Sverige?". Ja, för hela Afrika är ett land i sig . "Vart är du adopterad ifrån?" *antaganden om att jag ÄR adopterad* "Men du talar ju jättebra svenska" *super förvåning i rösten*

Inshallah sverige är gjord för alla(h)

Påminner mig om Kanadajin3 favä, total brist på självinsikt. encyclopediadramatica.se/Kanadajin