Sverigetråden - paltupplagan

...

Other urls found in this thread:

archive.fireden.net/
archived.moe/
archive.org/details/archive-moe-files-201510-int
chinkshit.xyz/random/
fb.com/joakim.lamotte/posts/1258932267534695
instagram.com/makthavarna/?hl=sv
youtube.com/watch?v=afjgt71OyRE
youtube.com/watch?v=TlwlWaaVNrI&ab_channel=malthe2830
twitter.com/NSFWRedditVideo

my country is better than yours

Asså Zara är en sådan FUCKING queen!!

lol vad fan är det där för """"""""""mat""""""""""?

Varför förlorade de?

Hallå! Jag är svenska precis som du som bor i Sverige. Jag tror att Sverige behöver få svart föds helt, så den onda vita rasen slutligen kan utrotas. Det är helt enkelt det bästa av mänskligheten som helhet och kommer att skapa världsfred vitt privilage och rasism som vita män projektet slutligen kommer att utrotas.

Lät inte generalerna sköta krigandet.

How's it going with the demolished migrant camps that made refugees move into the subways of Paris?

I know you won't answer because I didn't write this in French. Fuck you for wasting my time.

riktig svensk mat

archive.fireden.net/
archived.moe/
user som ville hitta höstack historien, här. Vänta tills de är uppe igen bara. Eller så kan du hämta archive.org/details/archive-moe-files-201510-int och söka igenom.

palt ser du väl? vad i hela friden

Fullt, åtminstone här i Cuckholm.

hybris

>vara så här mycket från cuckholm

kvääää

tågluff genom europa i sommar, vart resa?

ingenstans om du inte tar med mig

Tvärt om. Det var faktiskt de tyska generalerna (utom Von Manstein) som förordade att huvudanfallet skulle riktas mot Moskva. Hitler ville istället att huvudstyrkan skulle gå mot oljekällorna i Kaukasus. Först året efter lanserades Operation Blue med ett större anfall mot Kaukasus men då hade man förlorat överraskningsmomentet.

Att Hitler skulle ha varit en inkompetent galning som vägrade lyssna på sina generaler är en seglivad myt.

chinkshit.xyz/random/

hmmmm

Trådtågluff i sommar?

svt on tour

hade typ gjort mitt liv

>skriver en passivt aggressiv uppsats i kommentarsfältet där jag visar att jag respekterar kvinnor och är en schysst grabb

ja du där ser ni, det finns snälla killar i det här landet fortfarande!
Öhh hallå vadå du är redan ihop med någon? jaha Mohammed juste ja oj förlåt jag glömde hehe jaja tur att det inte går 10 killar på varenda tjej i det här landet iallafall! Finns nog gott om kvinnor till en schysst grabb som mig :)

ansiktsbehåring lukt ?

Ngn som vill ha en aryansk blåögd inneboende?

Bara om du skedar mig om natten och låter mig suga av dig

potatisgratäng skiftnyckel?

sluta menar allvar

Köpa energidricka
j/n?

>dkn ingen som kan komma och städa min lägenhet och laga palt åt mig

psykfallsanon...

Köp ett rep och häng dig.

Det är inte nyttigt för dig user.
Köp öl i stället.

ok men bara om du är en tjej (kille)

Titta, jag säger inte att alla vita män är onda, jag säger bara att de gynnas av vit privilage orsakad av förtryck av svarta kroppar. Det är bara ett rationellt beslut, och human beslut om oss vita killar sluta ha barn, eller ta HRT och övergång till trans. Svarta män tillfredsställa våra svenska kvinnor bättre, varför tvingar dem att leva en tråkig, icke-älskande, onaturligt liv, vakna upp bredvid en motbjudande vit man varje morgon, när svarta män är mer spännande. Många av oss vita killar försöker vara spontan och tvinga oss själva att försöka leva i nuet, doesnt det fungera. Till skillnad från svarta som bor i ögonblicket, uppskattar livet, dans som kungar och knulla som gudar. Inte undra på fler och fler vita kvinnor går svart, dess bara naturligt.

Är Joakim Lamotte /vår grabb/?
fb.com/joakim.lamotte/posts/1258932267534695

>dagens första sipp

instagram.com/makthavarna/?hl=sv

>Efter en hel vecka av att ha skrivit av min frustration angående detta vita samhälle, vill jag avsluta veckan med att skriva lite om hur vi rasifierade kan at least försöka reformera detta strukturella samhälle som är skapat för att trycka ner oss. Första är ju såklart att säga emot, vi måste lära oss det. Säg alltid emot saker som är fel. Hur viktigt det är att våga vara ensam om vissa saker- hur läskigt det än är. Förändring brukar oftast ske med en person och sedan flera som märker av den personens enskilda protest& därefter blir de intresserade. Vi måste även sluta ursäkta oss. "Förlåt men de där E fel, ja vet men förlåt". Vi måste sluta säga förlåt. Vi ska aldrig be om förlåtelse till våra förtryckare. aldrig. Det där är så vanligt inom vårt community och vi måste sluta omedelbart. Det ger den vita människan mer makt. Sen måste vi lära oss att våga ta avstånd ifrån våra smygrasistiska vänner. Det är okej att ta avstånd ifrån saker som är i alla världar fel. Det är svårt ja. Men, hur kan man hjälpa någon som sitter i en sådan sits? Vi, the poc community, måste stötta ett syskon när den gör något sådant. Vi måste alltid ladda varandra med styrka& kärlek. Om vi inte gör, vem ska? Syskonskapet är såååå viktigt. (Syntolkning: bild på en tunnelbana som är ner klottrat med en person i mitten med blå jeans jacka som säger "viva la revolución") // @rla.jpg

>Titta, jag säger inte att alla vita män är onda, jag säger bara att de gynnas av vit privilage orsakad av förtryck av svarta kroppar.
haha aa

>doesnt det fungera.

Tror inte dom säljer rep där.
Öl är fan vidrigt och för bönder.
gottt

förklara?

Börja gymma, läsa mer produktiva saker och skära ner på läsk och godis

J/N?

en tomboy? nej

mmmm... den där första sippen av dagen

>dkn ingen oni fv

j, gör det för DIN RAS! HELL SEGER!

>transa
>kalla andra för bönder som en förolämpning
Utan bönder så hade du inte ens existerat ditt jävla avskräde.

på något sätt blev han det, ja

Monster smakar medicin

det var trevligt medan det varade, men nu är det dags igen

Is he direct descendant of Gustaf Vasa?

HE SE

GUDARNA HAR BESTÄMT DET

lol

Dom gillar sin öl dock.

Nej då hade det ju vart tvärt om user
Komigen trappa upp

so, no?

Det gör alla normala män.

hahaha mmm

Nej, han har franskt blod i sig.

Grovt autistiska rak-kant miffon räknas inte som normala user. Inte transor heller.

...

>dkn ingen söt hunde v att sova med

>vaknade nu

*hostar på er*

Älskar HWNDU
youtube.com/watch?v=afjgt71OyRE

shit, glömde ta ut tvätten!!!!!!!!!!

/vårtjej/ emily var där

Första klunken av en kall öl är gudomlig.
>kommer att bli rik på att göra öl som bara innehåller första klunkar

första sippen av dagen är den bästa

Er åsikt om Shia Laböff?

>dkn mina jagjags skrämde bort lägenhetsanon

youtube.com/watch?v=TlwlWaaVNrI&ab_channel=malthe2830

fyfan håller med asså. bara komma hem efter en lång dag på jobbet och knäppa en öl, så jävla gött!

t. conny

>dkn ditt ex börjar snacka om 'hur liten user är'

Hur kan tjejer vara så kalla? Fattar de verkligen inte att det är sånt som driver folk till självmord?

>(((Shoa)))

>fyfan håller med asså. bara komma hem efter en lång dag på jobbet och knäppa en öl, så jävla gött!

>t. conny

börja gå runt och säg att hon har rostbiff

Bokstavligen vem?

Är det han som spela Karate Kid? Han är väl okej. Vad har han gjort?

hur liten?

Syra i ansiktet. Eller begå självmord och försök få en normal kuk i nästa liv din lilla kukkulting.

>bögjävel tattar min bild

Han va med i senaste Indiana Jones-filmen.

haha mm inte så att jag hamnar i fängelse för typ förtal eller någon påhittad kränkthets-skit eller något

Han är ett levande, gående jagjag

det är ingen anklagan till brott så nä.

18 cm

>dkn du tycker griskött är vidrigt

murad...

>haha vadå rostbiff? är ju en maträtt liksom, user och hans begrepp!

>170cm med 18cm kuk
LOL

Var rätt borta när jag såg den, kanske därför jag inte kommer ihåg.

Men Indiana Jones är baserad.

Haha oj!

>bildbräde
>ingen brevar bilder

>Syra i ansiktet

Hur fan överlever folk i Stockholm med bostadspriserna

kvää

>dkn vaknade för en timme sedan
blev tacosrester till frukost

Hans morsa verkar ganska excentrisk

Varför kissar koa på sig?

Fanns en turkisk taxichaufför i Göteborg som hette Murad Arsle.

t. onödigt vetande

åsså captcha
response felix. Fe,lix är latin för katt

han kommer inte splittra oss