Sverigetråden - Mysig kvällstråd upplaggan

Ordentligt tråd favä

Other urls found in this thread:

expressen.se/nyheter/madeleines-mordare-gick-i-nazistmarsch/
torproject.org/projects/torbrowser.html.en
flugwiki.se/
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

Håller med iallafall idag när arbetarna måste betala skatt så alla fjollor kan gå 5 år på universitet och sen få ett statligt jobb som "expert" eller jobb på bank som går ut på att utnyttja arbetarklassen

>tråd startad av arab
kvää

>upplaggan
shit va pin

En kebabrulle med mild sås tack.

begå självmord din sandneger

Hur kommer ögonkontakt naturligt för nbögar? Jag har ingen aning hur och när det fungerar. Känns som jag antingen undviker ögonkontakt eller tittar för länge.

tar en räkrulle och en cola tack

haha, oj.

ETT JÄVLA PÄRON

>arbetare betalar skatt
Hahahaha mmm Conny med sina 22k i lön och 20% i skatt bidrar verkligen till att landet går runt :^)

>dkn ingen 2d fv

*spottar i kebabrullen*

Varsågod

expressen.se/nyheter/madeleines-mordare-gick-i-nazistmarsch/

>6 WT mördar en rar gammal dam
>två av dem är stormsnorrar

Wow, får en att tänka...

hhnngghhhh

Håller med om statliga jobb men du har ingen aning hur banker fungerar va?

t. 40% skatt men pengarna är statliga

>j-jag bidrar!!

Daglig påminnelse om att 2D-bögar är först till gasning

jvdk, vet inte ens var man ska titta. svea gav väl lektioner men kom inte riktigt ihåg, skulle man kolla mellan ögonen eller byta ögon man kollar på?

>inneföre jag är autist som överanalyserar och övertänker allt
häng er

;3

ok vi kan dö ut, vilket jävla pack svenskar är, en öken, rena rama öknen.

Bra upplaga
>dkn den enda i sverigetråden som fortfarande gör gamla hederliga mystrådar är en libanes

Två praktexemplar på det ariska idealet, hell seger!

"Damen" var förvisso transsexuell, men inte så förvånande att dessa lägsta av alla underklassdrägg dras till en dylik rörelse.

Hi OP (●´ω`●)
I want to have budgies as pets
But idk i think Im too busy to take care of multiple budgies so is it ok if I just take care of one? I want a cute violet budgie .°(ಗдಗ。)°.
(^ー^) i'll take good care of her pinky promise
Or should I say him LOOOOOOL
>____< male budgies are more talkative
Anyways gotta make coffee for you brb

Israel-upplagan?

Begå dig själv med en toaborste

vilket jävla pack det är man delar tråd med

Tror ni transcucken blev bannad?

Avsluta ditt liv

Nej, men sparka ut alla manliga invandrare från problem-länderna och ta bara emot unga kvinnor, helst snygga. Då slipper man gifta sig med bild relaterad bara för att bli mördad och cuckad av en flykting.

Vidrigt det dom gjorde.

Hoppas de blir perma-heemade i fängelset.

hur får man tag på ogräs

t. inte säpo (eller söpo)

libbe den kom tillbaks vad gör vi?

>murad skapar tråden

men user, jag är du!
dödar oss x_x

Najs

Kaffe eller Thé?

Svårt så här på vintern.
Nässlor kommer väl ganska fort, kanske redan i april?

Var är 2d-träffen den 19e och vilka kommer?

det är ingen 2dträff KVÄÄÄÄÄÄ

>Begå dig själv med en toaborste
hur går detta till?

Ladda ner Tor
torproject.org/projects/torbrowser.html.en
Gå in på Flugsvamp och beställ det du vill ha, instruktioner finns här: flugwiki.se/

Ha det så roligt med knarkandet!

Khahffhè

>dam
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAH

Men vad är det då

...

...

Rätt löjligt att dra en koppling mellan NMR och dem. Om någon går i en öppen sossedemonstration och sedan begår ett brott så är det ju ingen som skyller på sossarna. Då är bombningarna allvarligare eftersom alla anhållna faktiskt var medlemmar

en träff

tänkte han kör upp den och rör om

>m-man kan inte generalisera

Oh am I in the swedish general? Oh my
i thought it was his own general since he's big enough to have one xdddd
(●´ω`●) oh my oh my oh my
╰(*´︶`*)╯ I will reveal something I love swedish guys they look better than dash guys (dutch guys) .__." Anyways I got the coffee
Lebnaan-user (lebnaanon) if I get my budgie ill be sure to make pics of it ogai >_____

>tor 2017
Haha mmm eller hur Säpo

När insåg ni att Sverige inte har någon kultur?

Jag, NEET-user, Dakka och Flektarnanon

>natti natti tåden

kan vi sluta mobba Libanon nu?

>blattebög pedofilen har förpestat tråden i mer än ett år
>ni har fortfarande inte skickat isis på honom
svenska "män"

Var och när?

>förpestat
förgyllt*

När han tar repet slutar vi

>antyder att libanon inte är för fet för rep

Do you want a (You) or something?

Libanons brev är diamanter i ett hav av skit

I hufvudstaden. Du får fråga NEET-user om detaljer

>glömma mig
obror

Khaled....

vem citerar du?

Om du är riktigt paranoid kan man köra Tor genom en VPN för ytterligare anonymitet, även om Tor i sig är tillräckligt för att köpa lite knark på internet.

Sug min fis för helvete

t. SD Conny som stöder Israel
Inte mitt fel du skapade en bajstråd som ingen vill breva i.

Är Libanon den mest mobbade personen i tråden efter Divi och SIDF?

När det är en så liten och avlägsen grupp som NMR så tycker jag att det är rätt rimligt att dra en koppling.

sluta svara på psykfallen

Snygga siffror

>antyder att vi inte köper de bästa juderepet gjort på hår från Shekelsteins näsborrar
Tar du mig för en amatör när det kommer till att hänga tjocka araber?

på med snubblet svullo

Nej man kanske skulle våldta innan man tar livet av sig

Bajshudar är inte välkomna i tråden.

>Libanons brev är diamanter i ett hav av skit
haha aa

Jag litar inte på dig för fem öre vilket jag hoppas du har överseende med

Karlsson...

Mehmet...

Jag är så jävla trött. Det jag kommer att skriva här nedan, är inte politiskt korrekt. Men det skiter jag i. Det jag kommer att torgföra till er alla skattebetalare är förbjudet att torgföra för oss statligt anställda. Det renderar i utebliven karriär och utebliven individuell lön. Även fast det är sant. Jag skiter i allt detta, ska snart ändå gå i pension efter 47 år i denna verksamhet. Jag kommer nu och varje vecka framgent att redogöra i detalj för vad som sysselsätter Mig som utredare/förundersökningsledare på grova brottsroteln polisen i Örebro. Det kommer inte att harmoniera med BRÅ: s uppfattning eller andra vänstervridna kriminologers uppfattning i den allmänna debatten.
Våra pensionärer går på knäna, skolan är ett enda kaos, sjukvården är ett inferno, polisen har totalhavererat etc etc. Alla vet varför men ingen törs eller vill torgföra anledningen, p g a att Sverige alltid levt på myten om det präktiga ultimata samhället som har osinnliga resurser för att vara i framkant när det gäller att vara det enda politiskt korrekta alternativet i en dysfunktionell värld som slår knut på sig själv, genom destruktivt beteende i olika religioners namn.
Nu kör vi; Detta har jag hanterat Måndag- fredag denna vecka: Våldtäkt, våldtäkt, grov våldtäkt, överfallsvåldtäkt, utpressning, utpressning, övergrepp i rättssak, olaga hot, våld mot polis, hot mot polis, narkotikabrott, grovt narkotika brott, mordförsök, våldtäkt igen, utpressning igen och misshandel.
Misstänkta gärningsmän; Ali Mohamad, Mahmod , Mohammed, Mohammed Ali, igen , igen , igen Christoffer...va är det sant. Ja ett svenskt namn smög sig in i utkanten av ett narkotikabrott, Mohammed, Mahmod Ali, igen och igen.

Perfekt! Vi ses där!

tack

Finns bokstavligen inga argument mot israels existens förutom "m-m-mina små """"""""palestinier"""""""""";;;;;_________________________:::::::::::::::"

Länder som representerar veckans alla brott: Irak , Irak, Turkiet , Syrien, Afganistan, Somalia, Somalia, Syrien igen, Somalia, okänt land, okänt land, Sverige. Hälften av de misstänkta kan vi inte veta säkert eftersom de inte har några giltiga papper. Vilket i sig oftast innebär att de ljuger om nationalitet och identitet.
Nu pratar vi bara Örebro kommun. Och dessa brott upptar vår utredningsförmåga till 100%.
Så här ser det ut och har sett ut de senaste 10-15 åren.
Återkommer nästa fredag med en redogörelse för den gångna veckan

>W< no I hate you bug OFF
.___." Don't you have mental illnesses then

Judeanon...

HE SE BO EN SA NE

Får jag dubbletter så skjuter vi NS2D när han kommer till träffen

Ja? Hur ofta ser man nån breva om att folk skjuter AK-47 utanför huset som om det vore något helt normalt vid ett bråk?

Här går två av huvudpersonerna i Madeleine-mordet i en nazistmarsch med Nordiska motståndsrörelsen.

Sex veckor senare lurade de Madeleine, 62, i en mordfälla i Långshyttan och dumpade henne i ett vattenfyllt gruvhål.

expressen.se/nyheter/madeleines-mordare-gick-i-nazistmarsch/

>no periwinkles filename
Disappointed.

Bor Libanon is Malmö?

Så någon i tråden som ska på Divis begravning eller?

Finns bokstavligen inga argument för israels existens förutom "m-m-mina tusen år gammal """""""""""""judea""""""""""""""";;;;;_________________________:::::::::::::::"

Mitt liv känns meningslöst och tråkigt. Jag är trött på detta kalla och mörka skitland men jag kan inte få mig att göra något för att flytta. Och även om jag gjorde det, skulle det vara lika meningslöst. Kan inte tänka på mycket annat än hur dåligt jag mår.

>dkn ingen oni fv

^^ on phone soz .-.
*____* I got my budgie
:333 tweet tweet tweet!
.-. If only lebnaan habibi would tell me how to take good care of my budgie @__@

>Madeleine

Men tänk på de sex gorillionerna!