This man threatens to find my IP, find me and kill me in real life. How worried should i be...

This man threatens to find my IP, find me and kill me in real life. How worried should i be? And can you try reporting the post

Other urls found in this thread:

knowyourmeme.com/memes/navy-seal-copypasta
twitter.com/SFWRedditImages

>How worried should i be?


very Erik, you should be running right now and burn your house to delete your track just in case...

Denmark is unfortunately pretty close from where i live, i live in mid westergothia (västergötaland)

Hello need answers pls

you should never mess with a navy seals guy everyone knows that, now you fucked up enjoy life while you still can

knowyourmeme.com/memes/navy-seal-copypasta

Mitä vittua sinä vain vittu sanoa minusta, senkin narttu? Otan tiedät olen valmistunut alkuun minun luokan Navy Seals, ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al-Qaidan, ja minulla on yli 300 vahvistanut tappaa. Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja minä olen ylhäältä ampuja koko Yhdysvaltain asevoimien. Olet minulle mitään, mutta vain yksi tavoite. Aion pyyhi sinua vittuun tarkasti jollaista ei ole koskaan ennen nähty maan päällä, merkitse minun vitun sanoja. Luulet saada pois sanomalla, että paskaa minulle Internetin? Mieti uudelleen, kusipää. Tälläkin Olen yhteyttä salainen verkosto vakoojia ympäri USA ja IP on jäljittää juuri nyt joten parempi valmistautua myrsky, mato. Myrsky tuhoaa säälittävä pikku juttu soitat elämäsi. Olet vitun kuollut, lapsi. En voi olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoilla, ja se on vain paljain käsin. Ei vain olen laajasti koulutettu aseeton taistelussa, mutta minulla on pääsy koko arsenaali Yhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja perse päältä mantereella, senkin paska. Jos vain olisit voinut tienneet, mitä epäpyhää kostoa teidän pikku "fiksu" kommentti oli noin kaataa teidän päällenne, ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta et voisi, et, ja nyt maksat hinta, olet jumalauta idiootti. Aion paskaa raivoa ympäri teitä ja te hukkuu se. Olet vitun kuollut, penska.

Hvad fanden sagde du lige om mit lands indvadrerpolitik, din lille kælling? Jeg kan fortælle dig, at jeg dimitterede som den bedste i min årgang i fromandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb mod IKEA, og jeg har over 300 bekræftede drab. Jeg er trænet i elgekrig, og jeg er den ypperste finskytte i hele Danmarks Riges væbnede styrker. Du er intet andet for mig end bare endnu en satans svensker. Jeg vil udslette dig med præcision, hvis lige aldrig er blevet set for på denne Jord, du skal satme mærke dig mine ord. Du tror, du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om, bror lort. Imens vi taler, er jeg ved at kontakte mit hemmelige netværk af spioner på tværs af Norden og din stank af surströmning bliver sporet lige nu, så du må hellere forberede dig på stormen, orm. Stormen, der udsletter den ynkelige lille ting, du kalder dit liv. Du er kræftædeme dod, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over 700 måder, og det er bare med LEGO-klodser. Ikke blot er jeg omfattende trænet i at kunne styre min brandert, men jeg har adgang til hele Siriuspatruljens arsenal, or jeg vil bruge det til dets fulde effekt til at udslette din stakkels rov fra kontinentets overflade, din lille lort. Hvis bare du kunne have vidst, hvilken ugudeligt grusom gengældelse din smarte lille “kommentar” var ved at bringe ned over dig, så måske du havde varet din skide mund. Men det kunne du ikke, det gjorde du ikke, og nu betaler du prisen, din forbandede idiot. Jeg vil skide raseri ud over dig, og du vil drukne i det. Du er fandme dod, knægt.

Wow, do i feel intelligent now...

what does it say? i can't ACTUAL fucking runes

>This man threatens to find my IP, find me and kill me in real life.
impossible unless you have your own domain and access the internet through it

hahahahahahahaha you donut

...

>falling for a "mainstream" pasta

Lmao I want this to be real

Lmao

>This is your average Cai Göran

Cant you see he is fucking special ops, youre dead

...

Background: In didn't read it through thoroughly and had no idea about the meme

I am a slut who loves cock, please spank my butt.

Do you like simian cock?

>had no idea about the meme
WHY DOESN'T ANYBODY LURK BEFORE POSTING ANYMORE

...are you a girl(female)?

This whole thread is a ruse, right? (please say yes)

She belongs to me. I conquered her with my superior Iberian cock.

has to be