Welke kanker homo's hebben nog geen zelfmoord gepleegd

welke kanker homo's hebben nog geen zelfmoord gepleegd

i love your new kids style

schijt brabanders

wat een kreeft op dit draad

Bij mij in de regio vallen ze om de dag dood. Gelukkig niet aan kanker, maar vanaf gebouwen. ben ik even kanker blij dat ze het plegen en dat ze het niet overdag doen.

Heren hoe is het leven?

schijt aan holland!
belgiƫ neukt jullie!

Fucking hell fam, heb deze week een deadline voor een paper, een tentamen, en moet drie artikelen van circa 6 paginas inleveren, en nu besluit m'n vriendin een soort mental breakdown te hebben en is alles kut. Vrouwen, man.

Denk je dat vuile pleuris Belg!? Kom 1 keer naar Amsterdam en ik ram je debiele kankerlelijke pokkehoofd helemaal naar de tyfus! Kun je nooit meer je lelijke rotbek open trekken. Laat maar beter niks meer van je horen

Lekker kankerhuilen
"Fam"
Jezus man.

Ey die tanga test je gwn broer laat haar je hoofd niet zo heet maken gewoon je ding doen en je toekomst vastzetten komen nog genoeg meisjes maar je hebt maar 1 toekomst

"genoeg meisjes maar je hebt maar 1 toekomst"
Lekker in oneliners denken. Alles chill op het VMBO?

Ik breek je kanker nek vuile wafelkauwer

lik mijn reet vieze nicht hahaha

Karel?

Kanker

Is goed man, veel plezier.

Whatever, komt wel goed. Is m'n verloofde en ik hou zielsveel van d'r, maar de timing is kankerkut en de hele situatie ergerlijk. Thanks voor de tegeltjeswijsheid, bro, geen sarcasme.

Ey volgende keer dat je je ma ziet vraag dr hoe mn lul smaakt

Wow je verloofde is wel wat anders man. Jij kent dr dus jij moet inschatten of dit echt serieus is of dat ze beetje aandacht probeert te krijgen ofzo. Maar als 't serieus is moet je 't niet onderschatten. Gwn leren en je dame troosten dan maar wat minder slaap toch?

Helaas is het serieus, dametje neemt way te veel hooi op d'r vork omdat zonder haar het hele huishouden daar in elkaar zou kankeren. Godzijdank is ze geen aandachtshoer, als ze dat zou zijn had ik haar direct eruit gekankerd, geen tijd voor.

bumpie

Dan zit dr maar 1 ding op en dat is gwn ff flink zijn en je leven regelen. Zorg eerst dat ze weer terug is waar ze moet zijn en daarna gwn heel heel heel snel je shit afmaken

Basically dat ja. Maar ik ga eerst maar eens slapen denk ik, ik ga geen levens redden zonder genoeg slaap en m'n hond loopt te zeuren dat ik mee moet. Fijne nacht vriend, thanks voor het luisteren.

Zelfs dat zou ik nu doen.

Wat een homofiel gekanker

AH WAT IS DEZE SITE. ALLEMAAL KKR SUKKELS DIE NAAR PIKKEN EN JAPANSE PLAATJES KIJKEN OFZO. WOLLAH GA JULLIE SCHAMEN A KKR FLIKKERS IK ZWEER IK GA JULLIE OPZOEKEN EN DAN PRIK IK JULLIE ALLEMAAL MET MIJN MES LAAT JULLIE GILLEN ALS EEN KKR HELOEF SPEENVARKEN EN DAARNA NEUK IK JE DE KKR MOEDER

Ket is Kanker en geen kkr

Kanker mongool

...

Ik ga lekker slapen. Weltrusten, medelanders.

...

zou dr doen

Aanleg voor overgewicht, niet iets dat ik aan mijn nageslacht wil overdragen.

Dit is er eentje waar je een tijdje overheen kan klappen en daarna ver van dr uit de buurt moet blijven

Ik ben duurzaam aangelegd, ik heb nog steeds mijn eerste computermonitor in reserve. 13 inch ibm bak, verre van perfect maar zonde om zomaar een nieuwe te gaan halen.

Helaas pas ik die mentaliteit soms ook op vrouwen toe.

Jij bent zo iemand die een hoer beft of niet dan?

Welterusten lieve Sup Forums vriendjes


Doe jullie moeders de groeten

Los van de vloer waar eindigt die haat
Je gaat kapot op de vloer verspreid door de straat

Meer zo'n vent die de glazen vol houdt.