/norgetråden/

En tråd for maur-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Mc4LZnEC4R4
youtube.com/watch?v=AxaLGbTDcdQ&index
youtube.com/watch?v=KlNBbzc2dIo
nrk.no/ho/norges-tyngste-far-hjelp-1.44088
e24.no/naeringsliv/virke/black-friday-oedelegger-for-butikkers-julehandel/23856261
youtube.com/watch?v=b4K_XJmnKrg
publicdomainreview.org/2017/02/08/george-washington-a-descendant-of-odin/
vg.no/rampelys/bok/litteratur/en-norsk-jentes-sexbekjennelser-vi-er-helt-vanlige-jenter/a/23918113/
twitter.com/NSFWRedditVideo

fǿrst for Sol

Hun flytta tilbake til Bergen gutta

Kjipe greier gutta

Har funnet en ny sotpai da gutta

En tycc weeb som egentlig er jævlig sot gutta

Håper å bli bedre kjent med henne gutta

youtube.com/watch?v=Mc4LZnEC4R4

fjerde for gjeninnforing av jodeparagrafen

Leit å höre, men du får ha lykke til med den feite weeaboen.

""""""""flytta tilbake til bergen"""""""""""""

youtube.com/watch?v=AxaLGbTDcdQ&index

Fredag kveld morraknullere!

>spiller i deg?
>ser i deg?
>hörer i deg?
>grapser i deg?
>slurker i deg?

Nja, enten så flytta hun dit eller så er hun bare på besok der og sier at det er permanent for å unngå meg. Jeg har sett bevis og greier.

Takk takk. Hun slår meg ikke som "feit". Jeg er feit, hun er tycc.

kul blogg

>15
>kveld
hva mente han egentlig med dette?

Nå må dere trene gutta.

hva gikk galt med livet, gutta?

Alt, mer eller mindre.

...

Hvor mange her er 100% norsk?

Hvem /sortmetall/ her?
youtube.com/watch?v=KlNBbzc2dIo

Alle bortsett fra de som ikke er det.

Hvor finner man en feit weeb?

Slektstreet mitt går tilbake til Ask og Embla.

Tinder, der finner man mye rart.

>dfn vekta kom inn på 258 kilo denne uken

Tenker meg ned på Mcdonalds etterpå å kjope noen feite hamburgere!

Jeg tenkte å sende henne en melding gutta

Hvis jeg sender en snap av 5.7 gb mappen min med forskjellige anime reaksjonsbilder, tror dere hun blir imponert da? Hun er jo weeb...

Og hva med bilde av eh.. tissen? Skal jeg være rett fram? Hvordan gjor jeg dette? Jeg har jo autisme haha

Jeg er direkte etter Odin.

Er dette deg?

nrk.no/ho/norges-tyngste-far-hjelp-1.44088

Brev rumpa di så blir hun vel glad

Ok vent litt.

Du skal ikke sende bilde av pipen din forst ok? Og ikke send henne bilde av reaksjonsmappa di, du vet ikke om hun spiller weeb for å tiltrekke seg autistiske banespinnere.

Start ut med å si at du liker stilen hennes og spor henne gjerne litt om anime. Etterpå kan du ta det videre med å snakke om litt mer personlige ting og etter tid vil du bli bedre kjent. Og etter det er det bare å fyre på med hint om at du liker henne.

og jeg gjentar, IKKE send bilde av snabben uansett hva du tror hun vil. Animedamer pleier ikke å være de mest forutsigbare personene så hun kan komme til å finne på å bruke dem til å svartbreve deg senere om dere slår opp.

Tippoldefaren min kom fra Sverige

nynorsk?

Hvordan er det mulig? Klarer ikke overstige 110 selv om jeg spiser godis hver dag.

Ja, det er det faktisk.

Spör henne om hun vil dra til Japan med deg.

fy faen, kom deg ut av landet utlending

Hans slekt vandret sikkert over fra Norge for 500 år siden. Svensker er også norske.

Du vet det er faktisk bare en kar som later som om han er meg. Jeg har jo ikke på snublekode, så alle kan late som om de er meg.

Jeg er for ovrig ikke *så* autistisk. En god del ting forvirrer meg, men ting som "skjul kraftmengden din" og "ikke send jenter bilder av snabben din" har jeg fått med meg for en god stund siden.

Åja, ok. Det er så vanskelig med sosiale ting, nevnte jeg at har autisme? Ekte diagnose og alt.

Jeg trodde det hadde vært fint å sende bilde av tissen med en gang, så da veit hun hva hun får også slipper vi å leke disse sosiale lekene som jeg ikke forstår.

Hva om jeg ber om et bilde av tissen hennes? Vi har pratet i 2 dager, jeg er utålmodig.

Har noen skogfinne/samegener også fåvæ

Har nok også samiske gener, men jeg kommer aldri til å få barn så det går greit.

Hvorfor motes dere ikke bare? Det er tinder, ja? Spor om hun vil se Maidragon med deg.

Ah ok, trist at noen tar seg tid til å late som de er noen andre, uansett lykke til mann!

daglig påminnelse om at Harald hårfagre pulte samejenter

brev bilder ellers så skjedde det ikke

Hvis jeg heller vaskepulver i kjokkenvasken og vaske litt klær der, går det greit, er det vanlig å gjore?

Det spors, er du autistisk?

Det er vel kanskje noen som er litt lei av denne animeautisten som blogger om kjærlighetslivet sitt og spor om hjelp til den minste ting

Tolker det som at det går greit

Tror egentlig det er mer normalt å gjore denslags i vasken på badet, usikkert om det kommer til å fungere på kjokkenet.

Jeg tar sjansen denne gang, kan rapportere tilbake hvis du onsker med resultat

Snǿfrid Svåsedotter var same.
Lærer man ingenting i skolen lenger?

>austlendingar
>norske
Haha, godt megmeg

>han tror vi fortsatt lærer ting på skolen

bare lurking

åh ve, er ikke Trump bare den verste? tenk at han prǿver å bannlyse en hel religion! det er helt baklengs i [nåværende år]. eller hva, mine felles hvite menn?

Det at dette skjer er ikke noe nytt, eller uhört, men jeg mener at Restriksjonen er for streng, og burde myknes opp.

Fǿr Norgetråden

>restriksjonen er for streng

Etter Norgetråden

er var gudkeiseren satan i norge

Han bannlyste spesifikke individer, fra spesifikke konfliktutsatte land da.

Det er jo pisspreik at det er en muslimbannlysning. Da mangler jo Saudi-Arabia, Indonesia, og en haug med nord-afrikanske land.

trodde dette var et bilde fra USA eller England för jeg så nokas vakten

skummelt fåvæ

Hva er det som deles ut? Hva er det jeg ser på?

Du ser våre nye landsmenn slåss om å få kjope "merke"sko til halv pris.

>Det er jo pisspreik at det er en muslimbannlysning. Da mangler...

listen ble gjort under obama gutt

Svart fredag i Norge 2016.

e24.no/naeringsliv/virke/black-friday-oedelegger-for-butikkers-julehandel/23856261

youtube.com/watch?v=b4K_XJmnKrg

Denne videonen får meg virkelig til å tenke. Har han rett?

Ble invitert på fest i dag, gutta

Vil heller være hjemme med video spill og norgetråden

Hva burde jeg gjore? Tror dere jeg kan få meg noe mus, kanskje?

Slutt å breve Varg.

Dette fåvæ. Er lei av å höre på den pseudo-intellektuelle larperen.

>remember when I used to be a black metal warrior?
>now I bitch about bacon prices

får mine nevroner avfyring

Gå på fest, jeg skulle gjerne gått på fest selv men jeg kjenner ingen i bergen..

gjor det for meg anonsen

Hvilket brod er det han mener at myndighetene subsidierer?

publicdomainreview.org/2017/02/08/george-washington-a-descendant-of-odin/

Som alltid har Varg et poeng, det er jævlig dyrt å bo i Norge og skattene er hoye, men så går han full retard og sier at vi er mer indoktrinerte enn Nord-Korea og spår dommedag nok en gang.

Det jeg mener er at folk som allerede har giftet seg med amerikanere, men tilfeldigvis var utenlands ikke får komme tilbake, og at folk som tilfeldigvis var på fly når det tredde i kraft blir sendt tilbake med en gang de lander

Det syns jeg er for strengt, men ideen om at man kan blokkere ut folk ifra disse landene er greit for meg

Det var bare byråkratisk kröll og det var bare rundt et par hundre personer som opplevde det. Veldig mange som ikke er amerikanske statsborgere lata som de var det og klagde på sosiale medier som hovedstromsmedia plukket opp og vinklet negativt med en gang selvfolgelig, men det teller ikke. Storm i et vannglass.

Gleder meg til dommedag fåvæ.

>tror ikke på dommedagen

>sier at vi er mer indoktrinerte enn Nord-Korea
Han har rett

>Som alltid har Varg et poeng

Det er alltid et fnugg av sannhet i galskap.

>hahah varg er GAL XDD

Ikke et argument

>En dömt drapsmann tror han er en autoritet på noe som helst

Ja, helt klart gal.

>haha varg er GAAHL XDD

Hva mente du med dette?

vg.no/rampelys/bok/litteratur/en-norsk-jentes-sexbekjennelser-vi-er-helt-vanlige-jenter/a/23918113/

"Hvordan være normis - 101". Fy faen. Hvordan gikk alt så galt her til lands?

"Litt info om A.N.P: Hun er en jente som liker «rimming» (anus-slikking), hun har en hel koffert full av sexleketoy under senga, hun vokser sin egen rumpesprekk, er eier av et såkalt douche-apparat for å rense tarmen, onanerer til Justin Bieber, "

Onanerer til Justin Bieber? Hvafaen.

...

Hej grabbar!
vad blev det till middag?
Lövbiff och pommes för mig

Var ikke dette litt spesielt da?

taco

Spesielt? Jeg nekter å tro at det hun beskriver, er det som "folk flest" opplever i lopet av ungdomstiden. Det har jeg virkelig vanskelig for å tro. Ellers er det bare meg som er en jævla taper.

Noen svinekoteletter med pommes til her.

Nei, alle slikker hveranre i ræva hele tiden og har sex hver dag, det er helt normalt og jeg oppfordrer deg til å gjore det samme. Vil du ikke være normal sånn som alle andre?

t. jomfru

Kvinner var en tabbe

mvh. Gud

homofiljävel
fy fan

Nemlig det artikkelen prover å antyde, at hvis du ikke er den ultimate degenererte hora så er du en veik jomfru. Ta dine jodetriks vekk her i fra.

t. jeg har aldri sett en vagina-brever

Eneste som har slikket meg i ræva var en bipolar narkoman. Kall meg jomfru så mye du vil men den artikkelen prover å fremstille "eventyrlystne" seksuelle handlinger som helt normale, noe de ikke er.

Fy faen

Slurker i meg litt notter

Knasker i meg litt kaffe

bra brev