Sverigetråden - 2Dpolisupplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/inrikes/ted-ekeroth-lamnar-sd
nordfront.se/pojke-som-gruppvaldtogs-av-tre-afghaner-vasteras-var-svensk.smr
svt.se/kultur/medier/kanner-ett-ansvar-for-de-medverkande
twitter.com/NSFWRedditImage

Död åt 2dare

Först

HÄNG STORMBÖGAR

kloanon är ta mig fan den bittraste hanrejen.

Titta på det här fotografiet.

häng dig, weebcuck

Nej

svt.se/nyheter/inrikes/ted-ekeroth-lamnar-sd

Nu händer det. Nu dör Sverigedemokraterna.

Det är riktigt jävla illa när de äkta judarna börjar lämna på grund av partiledningens gullande med sjuklövern. Speciellt att Jimmie Åkesson är beredd att ge upp invandringsfrågan om han bara får lite politiskt inflytande. (Och säg inte att jag har "feltolkat" hans svar i Sveriges Radio intervjun. Hade han menat annorlunda så hade han skrivit ett blogginlägg på twitter eller SD:s hemsida och förklarat att så inte var fallet, men det har han inte gjort).

Snart kommer det inte heta sjuklövern längre, utan det kommer heta åttaklövern, där alla partier tycker precis likadant. Snart är det ingen skillnad mellan Socialdemokraterna och Sverigedemokraterna. Ingen skillnad mellan Moderaterna och Sverigedemokraterna.

Jag har röstat på SD i de två senaste riksdagsvalen men det börjar ta emot när jag ska försvara SD på sociala medier.

Skulle inte du också vara det om du hade varit ett jävla missfoster LOL

Damerna först (lol)

VEM HÄR /MELLO/???

varför inte?

Fint favä.

>jag har röstat
Duktig goy

>tmn en transa ALDRIG kan bli en riktig flicka och får leva som ett äckligt missfoster

>t. musikhjälpcuck
>t. juniorhockeycucken
lmao döda dig själv joel

Kvittar favä, är det någon skillnad i testosteronökning?
Alltså, jag vet vad de betyder, men vilken bör man välja?

>Fejkade Nyheter kallas det

*Negernyheter
*Niggernyhetet
*Nogger-nytt

hälsningar CNN

varför brevar du negrer?
äckligt

Jag tittar på kulturstudion i svt2

Haha aa hur kan dom bli en tjej om dom har fel kromosomer liksom

Jag tänker inte ljuga, föredetta Åkessonröstare här. Det är skitroligt att se SD rasa, men på fullaste allvar, vi kan inte låta den här grabben få kärnvapenkoderna.

Jag vill inte

>Jag röstar inte

Rösta

När du blandar saft, ä du en såndär HORA som häller i vattnet först och sen saften eller gör du rätt?

Vad kul att du tyckte det.

är det den där kroppsbyggnaden du haft som mall?

Fy fan, må repets dag komma snart

>han häller inte i oboy först och sen vattnet

...

När du äter kanelbullar, är du ett såntdär PSYKFALL som äter bullen som en macka eller gör du rätt?

jag är bög men sådana här "människor" förtjänar att hängas

dricker oblandat favä

Är mello idag? eller va

perkele

...

Det är Varg Vikernes födelsedag i dag

doppar den helt i mjölk och sedan äter jag den helt i en tugga

Är dom svenskar?

0-4: organisera i datorn
5-9: sticka till affären och köpa snacks och titta på film

>vattnet

haha pökkpojkar

tur
>vattnet
sluta nu

nordfront.se/pojke-som-gruppvaldtogs-av-tre-afghaner-vasteras-var-svensk.smr

Fyfan. Inte ens svenska pojkar kan gå själva längre.

Namnge mitt band

...

Skickar webhallen produkter som inte finns i webblagret men finns i butiklager?

S-snälla säg att de skickar från butiklager ändå.

fatar itnne

Holger Göranz

Afghaner är våra indoeuropeiska bröder

You've got it wrong, Pekka. Germans come from us, not we from them.

webblager = lagret de skickar från när folk beställer online

svt.se/kultur/medier/kanner-ett-ansvar-for-de-medverkande

>Kritik riktas mot att SVT erbjudit sig att betala rättegångskostnaderna för journalisten Fredrik Önnevall. Men enligt företagets kommunikationsdirektör Sabina Rasiwala bottnar beslutet i SVT:s ansvarsfråga: – Eftersom vi landade i beslutet att sända serien måste vi ta vårt ansvar för de medverkande, säger hon till Kulturnyheterna.

Det är det här som dina skattepengar används för.

HELL SEGER

grattis

Lisa Ajax alltså!! #SLAYQUEEN

Vet inte, ring och fråga.
Annars så lägger dom ju en ny beställning till webblagret när din beställning kommer in*. Så enda skillnaden är att leveranstiden för dig blir längre
*Om det inte är en produkt som utgår

>svt
>skattepengar

Gabriel...

De ser ju verkligen onda ut. Jag skulle inte ha något emot att gasa ihjäl hela bunten.

>SVT:s kommuniukationsdirektör Sabina Rasiwala
Är infiltreringen total?

>tv-licens

>stormbögar
>Inte IG i samhällskunskap
välj en

Alla i sverige med dator, tv-apparat eller mobilenhet betalar tv-licens. Kolla upp det.

De kommer antagligen inte få in fler av det spelet tyvärr.

Beställde ett och ser hur det blir. Annars köper jag någon annanstans. Tjänar nästan en hundring på webhallen så det är inte så viktigt.

>webhallen

Bojkotta skiten tills det att dom fixar en ny jävla hemsida. Försök att hitta en 140mm datorfläkt på deras pissiga hemsida där man inte kan sortera efter storlek. Istället måste du gå igenom 12 sidor med datorfläktar i olika storlekar eftersom dom inte har enskilda kategorier för 120mm, 140mm osv.

>dator
>mobilenhet
nej user.

>betalar

lel jävla hanrej, bara be dem dra åt helvete när de ringer

>"aa, men det är ju faktiskt inte skatt, faktiskt"
>stjärtpojken Axel känner sig extra stolt

ingen använder butikernas egna sidor ändå. Alla går via prisjakt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Vad är det som kryper inne i huden på henne upp mot tuttarna?!?!?!

>dkn köpte tv när jag flyttade ut
>dkn affären anmälde mig till dom så jag blev tvungen att betala

toppen av en aslång buttplug

Nej det gör du inte om du inte har någon tv. Däremot så kommer folk ringa upp dig konstant och fråga om du verkligen inte har en tv.
Får ett samtal om det typ en gång i månaden och varje gång påstår dem "okej då skriver jag ner det så vi inte ringer upp dig om detta igen."

...

>han gav riktiga personuppgifter

glöm heller inte bort deras pissiga recenssionssystem heller.

Man kan ge poäng utan att skriva något. Så ibland hittar man en produkt med 5 stycken omdömmen, två av dom har get 1 stjärna medans de 3 andra har gett 4-5 stjärnor. Men ingan av dom har skrivit en recenssion utan de har bara gett poäng så man vet inte varför produkten har fått så blandat resultat.

Och det finns inga produktbilder heller, och om det finns så är dom jättesmå. Och glöm heller inte bort avsaknaden av specifikationer och information om produkten. Och det finns bara en länk till tillverkarens hemsida och inte till produkten i fråga. Så om du tittar på ett moderkort från Asus så finns det bara en länk till asus.com och inte till det specifika moderkortet i fråga.

Pissbutik Webhallen är. Köp från Inet istället

Tycker uppriktigt synd om dig user.

Jäkla Städer Skylinjer

Förlorar ju bara pengar!!!

>blev tvungen

Svenska """""män""""

Avskrädet som kallas för afghaner är i själva verket hazarer. Killen i grå luvtröja ser ut som en hazar.
t. Går på gymnasieskola som har 6 stycken "språkintroduktions"-klasser för "nyanlända" varav alla är hazarer/somalier. Har man lunch lite tidigt så är man, jag är fullständigt seriös nu, den enda svensken i matsalen.

>tvungen
Bara slänga lappen och säga åt kontrollanten att du inte har TV


Kärringen som kom till mig hade kryssat i en ruta "hörde TV-apparat" på lappen men det hände ändå ingenting

>hennes jävla hund dör så det blir ingen träff

JAG ORKAR FAN INTE MER

...

>stödja Bonnier

Låt mig gissa, du använder klart.se väderappen i din iPhone också?

Afghaner vs Somalier

Vilka är värre?

Vem?

...

Inte för mig

HÄNG ER

Alltid skivad med kaviar och ost...

brrrrrrrrrrrrrrarrraaapppp o-oj tihihi~ ~ *pusar dig på snåp1* :3 ^.^ ~ ~

>köp kontantkort
>flytta ditt nummer till kontantkortet
Du slipper nu både försäljare och radiotjänst, samtidigt som du tar ett steg ifrån botnätet och ett mot friheten.

Alternativt använder du dina krafter av avancerad autism för att undvika att bli uppringd, bara stäng av ljudet så fort du får reda på att det är Radiotjänst och upprepa "jag innehar ingen licenspliktig utrustning" tills de lägger på.

Körde alltid på webhallen förut, men nu har jag bojkottat det och använder inet istället

Nej det är ingen Hazar på den där bilden. De där är pashtuner eller vad den där etniska gruppen i Pakistan/större delen av Afghanistan heter. Bild relaterad är Hazarer, du vet de där äckliga snedögda monstren man ser överallt som ser ut som en korsning mellan asiater och araber.

...

...

lol vafan *slänger dig i väggen*

>vidriga undermänniskor
>extremt särart vidriga undermänniskor med 70 IQ
hmmm

Men herregud jävla hanrejer. Radiotjänst har INGET som helst sätt att kolla om du har tv eller ej. De har ingen rätt till husrannsakan så om de ringer är det bara att lägga på i örat på dem, ljuga och säga att ni ej har tv eller be dem dra åt helvete. Ni behöver inte förklara er eller något.