/mämmi/

Turhapuro -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=54YSkW4sJU4
youtube.com/watch?v=oWuyrlXI7nA
youtube.com/watch?v=4u_fgnORKHg
youtube.com/watch?v=MTBh9r8T6wU
youtube.com/watch?v=4MQhKOX69p4
youtube.com/watch?v=N2epIe3oxbM
youtube.com/watch?v=9MZQqloH-AQ
twitter.com/NSFWRedditImage

Olen viime aikoina rampannut parin tunnin välein paskalla

...

Panisitteko Uunoa? Kyllä vai ei? Itel toi jyrkkä ehkä.

Oispa Suur-Suomi

En säännöllisesti veikkaa, koska olen käytännössä aina hävinnyt niinä satunnaisina kertoina kun olen veikannut.

Olenko siis Afrikan neekeri?

Minut ylennettiin tänään hevosmieheks, mutta ens viikolla ajattelin kyllä jo olla joku upseeri.

I LOVE FINLAND!
youtube.com/watch?v=54YSkW4sJU4

Gud morning neighbörs :DDDDDDD

Das jor dei start laik dis: youtube.com/watch?v=oWuyrlXI7nA

?????????

youtube.com/watch?v=4u_fgnORKHg

Fact: Eesti and Suomi are natural allies.

I really really really REALLY like Soome.

>Das jor dei start laik dis
aalveis

Mämmi is ded

I will make it alive with love and friendship!
youtube.com/watch?v=MTBh9r8T6wU

Hau meni kaps off koffi du ju drink ö dei?

faif tausan änd foor handret änd siksti tuu

onko muilla sitä fiilistä et teil on varmasti joku syöpä? aina jotain random pahoinvointia tai uus luomi tai patti jossain reidessä ja tulee vaa sellanen fiilis et ei tää solujoukko voi mitenkään olla terve

välttelen lääkäreitä kuin ruttoa joten kuolen sitten varmaan aika nopeet

...

Semmoset psykoosit sieltä

oon mä kyl monella tapaa mielisairaskin mut tuskin tää kaikki on psykosomaattista

Trooppista kivessyöpää olen potenut jo kohta kolmekymmentä vuotta.

miten syöpä voi olla trooppinen

Se aiheuttaa trooppisen ilmaston esiintymisaluelleen.

Mikä siinä on että tulee aina hyvä olo kun näkee eesti lipun?

Koska Eesti on kaunis ja ihana ja aivan valtavan suloinen ja rakas >:3

viina
karvased sabad
bemmi uued gummid

Pehme? Kiisu?

hau pauer is joor kaffe mashin?

Tiedäksää ketä me ollaa
kuninkait ja paskaa

Suomi tyttö on ilus ja ihana ja ISO TISSIT :DDDDDD

FUUL PAUVER!

H E I M O

youtube.com/watch?v=4MQhKOX69p4

youtube.com/watch?v=N2epIe3oxbM

...

hau meni kaps känn joor koffe mashin meik ven its on FUUL PAUVER?????
Day by day I like Finland more and more.

>hau meni kaps känn joor koffe mashin meik ven its on FUUL PAUVER?????
MOOR THÄN JUORS!!!!

>Ja me ei ees doupata, pelkkää bönthöö
>pelkkää bönthöö

Voiko joku kertoa böndelle mitä bönthöö tarkoittaa?

LOL EIKS JÄB Ä BAMBLAA STÄDI SLANGII XDDDD

Huomenta söpönyymit :3

Heräsin tossa yöllä ja funtsin että oon varmaan elämän aikana tavannu/nähny noin tuhat tytyä livenä. Yksikään niistä ei oo tykänny musta. Todennäköisyys että näin käy meinaa että olen rumempi kuin 99,93% miehistä.

Ei tunnu hyvältä mies.

...

And i don't wear jerseys I'm thirty plus
Give me a crisp pair of jeans nigga button ups
S dots on my feet
Makes my cycle complete
What more can i say Guru play the beat, I'm leaving!

No huomenia huomenia sullekki ihanainen x3

Ja minkä kumman takia sä tyttöjen perässä roikut? Etkö koskaan muka ole ajatellut kummosta se olisi olla jonkun tosi ihanan ja höppösen pojun kanssa joka rakastaa sua pyyteettömästi?
*vink vink*
>;3

ittestäni on tietoni mukaan tykännyt 4-7, neljä on siis verbaalinen tunnustus ja 7 jälkiviisaus

oli pari kaunistakin mutta burgeroin itteni ulos näistä kaikista

sellaista on elämä

...

Näin tossa yöllä unta, et sain aku ankka foorumilta alaikäisen tyttöystävän ja olin muuttanut nimeni Markoksi. Sillä tytöllä oli kanssa massiivinen musta dildo mukana ja se osas vastata siihen "miksi hortensia sanoa vauva GLBXT" tjsp kysymykseen, mut nyt en muista et mitä se vastas.

youtube.com/watch?v=9MZQqloH-AQ

E E S T I
E
S
T
I

Ite näin painajaista että olin kävelees kotiin kaupasta ja olin taas joku 12-vuotias ja mun koulukiusaajat ala-asteelta lähti jahtaamaan mua ja jäin rekan alle ja heräsin huutaen "APUA"
vitun homot

Telakoituisin kyl söpöön ansaan, mut taitaa olla mahdollisuudet sellasen löytämiseen vieläkin pienemmät kuin tytyyn

Täyshomoks ei olis, korkeintaan joku twink

Eilen joku nyymi sano joutuneensa runkkaamaan poroa. Mun mielestä sitä pahemmaksi ei voi laittaa.

Mai kaffe mashin is juusing ONLY 10 PROSENTI OF PAUVER ÄND STILL MEIKS ÖLOT OFF KOFFI!!!!!

Lhikrmesloli

Eiiiii saatana mikä homo.

oho just meinasin postat et oispa lohari loli

S U O M I
U
O
M
I

Näin unta jossa ostin uuden auton.

Se oli punainen mersu, josta puuttui kuljettajan ovi ja jonka tuulilasi oli korvattu jollain telkkarilla mistä näki kameran välityksellä ulos. Tätä ennen kävin parturissa leikkauttamassa itselleni slaavipotan.

Semmoset on aika jees.

olen menettänyt elämäni hallinnan

VEL PUT IT TU FUUL PAUVER ÄND VII VIL SII WICH VAN IS FULER PAUVER!!!!!!!

Huomenna pääsee vihdoin kauppaan. Perkele näitä jääkausia.

juuh antaisin jalkani semmosesta

Taidat olla melkosen hyvännäkönen, kuinka semmonen päätyy tänne?

>-15 jotain
>liian kylmä lähteä kauppaan

Perkele näitä neitejä.

t. rikas normo jolla on lämmitetty auto

Autoni on seissyt kilvittä pihamaalla jo kuukauden.

Tarkoituksena tosiaan kyllä olisi saattaa se tattikselle ja lähteä auto_kaupoille jahka varallisuustilanne sen sallii.

AI DONT NIID TU PUT IT TO FULL PAUVER BIKOS IT IS OLREDI VERI PAOVER!!!!!!

HII JAST TINKS TAT YOU KOUD KET IT EEVEN MORE PAUERFUL BAI ADDING SOM MORE PAUER!!!!!!

mikä on tattis (ei se kiitos)

JUOR VERI PAUVER IS NATING AGENST MAI FUUL PAUVER!!!!

Bönde havaittu.

En tiedä mikä on alkuperäinen syy kun ongelmien kierre vaan kasvoi ja kasvoi. Ehkä tunnevammainen perhe, vuosien koulukiusaus, torjutuksi tulemisen trauma, opittu avuttomuus. Ollaanhan tätä asiantuntijoidenkin kanssa analysoitu mutta en osaa enää kaivata romanttisuutta tai edes seksuaalisuutta. Luultavasti en enää edes ole kovin nätti. Tai vaikka olisinkin niin kyllä tää tyhjä katse aika tehokkaasti ihmisiä karkottaa.

varmaan aika tyypillinen tarina, tai näin oon käsittänyt

DEER IS NEVÖR TUU MACH PAUVER FOR KOFFE MASHIN!!!!!!!
AI VILL ÄÄD SAMM MOOR PAUVER TO VERI PAUVER ÄND IT WILL BII IVEN MOOR PAUVER TÄN JOOR FUUL PAUVER!!!!!!!

...

Siinä on vaan se ihmeellistä että komeita ei yleensä kiusata, vaan saavat samaa kun naiset, ilmaista huomiota ja halo-efektiä.

Mutta eihän tuosta voi ajaa kelkalla.

AI VOS LAING VEN AI SED MAI KOFI MACHIN VAS FUUL PAUVER!!!!!! ITS ACSUALI FULLEST PAUVER!!!!!! A GIF FROM TE KOFI GAADS!!!!!!!

Äiti sano mulle et olin tosi komee poika ala-asteella ja silti mua kiusattiin.

t. eri

>komeita ei yleensä kiusata

En ole tästä vakuuttunut mut olkoon, ota huomioon että tämä tapahtui ennen murrosikää jollon olin melkonen pullamössökakara. Naisten huomiota sain ensimmäisen kerran 15-vuotiaana kun kasvoin ja laihduin.

Aah olisit sanonu että olit lapsena sami, selittää kaiken

FAK!!!! AI VILL ÄÄD SAMM ELEKTRISITI TU MAI KOFFI MASHIN SO IT KÄNN MEIK MOOR KOFFI ÄND BII PAUFERVULEST!"!!!!!!!!!

TRAI ÄS JUU MAIT JUU VIL NEVER BIIT MAI FUUL_PAUVER_A_GIF_FROM_KOFI_GAADS_KOFI_MACHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PLIIS TELL MI WER KÄN AI BAI DÄT KOFFE MASHIN???? IF JUU DONT TELL MI VER DID JUO GET TÄT, TEN AI VILL MEIK MAI OUN KOFFEMASHIN (!!!!!!!!!) ÄND IT VILL HÄV IVEN MOOR PAUVER THÄN KAAR MOOTOR!!!!!!

VAN KÄNNOT SIMPLI BAI A GIF FROM TE KOFI GAADS!!! JUU HAV TU PROOV JUOR VÖRTH TU DEM BAI COMPLIITING A SIRIIS OF DEINGERES KOFI RILEITED TÄSKS!!!

UUUH PAKK

Pekka, I will call officer markoo on you.

*Marko

fugg :DDD
Thank you for correcting me.

...

Sven, loli is legal here. Liking thicc is just bad taste, which is a misdemeanor resulting in fines.

DEN I VILL MEIK MAI OFN KOFFIMASHIN DÄT IS ÄÄSS GUD ÄÄSS GIF FROM TE KOFI GAADS!!!!!

No problem, my dear swedish friend. His better known by his nickname Fobba, though.

pistäkää leijonapoliisi tulille siis se kommari video

Are you that finn who comes to our threads and post oppailoli?
Fobba? What does that mean in finnish?

JUU SIRIOUSLI BILIIV A MORTAL FUUL LAIK JUU KÄN EVER COMPIIT VITH A KOFI GAAD????? JUU HAV MEERLI ADOPTED TE KOFI!!!!!! DEI VEER BORN IN IT!!!!!!!

>Fobba? What does that mean in finnish?
Nothing. His last name is Forss so that's where it comes from.

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Okay, thanks. Btw I will still call him and tell that you guys are pedos. See you on the news.

Okey dokie.

elämä om kamalaa kum sen oikeim oi valtaa

Doubt it.