Sverigetråden - Tråd- och raskrigsupplagan

...

Other urls found in this thread:

reuters.com/article/us-iran-sweden-khamenei-idUSKBN15Q0P2
youtube.com/watch?v=hG6ZNNWLb6U
youtube.com/watch?v=MrbYbNb7SMA
youtu.be/XUhVCoTsBaM
desuarchive.org/int/search/filename/1479856458393.jpg/
youtu.be/R8y2G07O244
twitter.com/NSFWRedditImage

v-vilken tar vi?

solkors tråd

Den kallas trådkrigsupplagan av en anledning.

jag på bilden

KVÄÄÄÄÄÄ

varför kväker du? jag är ju ensam :(

Vad menade de med detta?

>6 vänner
>ensam

om man inte har en fv så är man ensam

...

>nybögarna som sitter i SNSDs autismtråd
Skakar mitt huvud familj.

sidor med misstänkt barnporr blockeras av polisen

häng dig robot

Och hur vet du det Fbanon?

Här är vi:

Jag oironiskt runkar till Stora Svarta, vit utrotning, och sissyporr varje morgon. Gillar jag vitt på asiatisk porr? Ja det gör jag. Men Stora Svarta-porr är den mest extrema och starka porr tänkbar, trots runking till Stora Svarta 5 år i rak, kan jag fortfarande inte begripa mitt huvud runt hur en Adlig Ärorik Vit Ariska Gudinna, går med på att ligga med en utvecklingsstörd, brutal, analfabetisk mongoloid (mörkhyad person).

Det är för mycket inkonsekvens i logik, och därmed visar sig i sexuell explosion.

Tillsätt faktum att om det vore lagligt och godkänts av staten för att massakrera icke-vita, skulle jag göra det. Men eftersom det inte är det och jag vill inte tillbringa en evighet i fängelse, inte heller kan jag tala om det, det visar sig helt enkelt till fullständig hanrejeri resulterar i runkning till förstörelse av vår ras, och rasförrädarkvinnor.

Jag, som laglydiga svensk, har aldrig haft sex med en svensk kvinna, fast jag haft 3 asiatiska flickvänner, men jag vet negrer som inte ens talar språket ordentligt knular otaliga vita kvinnor.

Vitt uttryck för manlighet har förbjudits, de dopar oss upp på piller om vi visar någon form av aggression och kvinnor styr den sociala sektorn med deras skit, är vi kvar utan syfte.

Medan svarta kan vara så sexistiska och hatiska som de vill, de gör kvinnor intresserade lätt, de gör vad de vill, och alltid får ursäktas för sina tillkortakommanden och missgärningar, medan vi förväntas vara lydiga beta löneslavar.

Så ja, jag runkar till extremt pervers sex kallad Interracial, och jag är villig att erkänna det. Jag har gett Sverigetråden en stor mängd psykologiska Rödpiller, göra med det som du vill. Kanske dra några vridna avkänning av kunskap för att lära av våra misstag. Men jag kommer fortsätta hata amerikaner, eftersom de är verkligen uppfinnaren av cuckporr och all degeneration i västvärlden härstammar från deras lilla juddedyrkande nation.

God dag.

>dkn ingen som gillar en

varför då?
haha nä

älskar när nybögarna tar en tråd gjord innan bildgräns vilket leder till att vi får en mysupplaga

>ica hade inget pitabröd
Får nöja mig med burritos då.

aa, där är... NI.

>någon satt oironiskt och skrev allt det där

reuters.com/article/us-iran-sweden-khamenei-idUSKBN15Q0P2

Ska man flytta till Iran kanske

gabriel...

nja jag drar hellre till Trumps USA

Finns det något värre än trendiga nbögar som är såååå nördiga?

varför är sissyporr så h1?

Har kommit upp när man kollat efter vanlig porr på en lite halvskum sida

...

Motsatsen? Dvs, icke-nbögar som tror de passar in i samhället?

Jag på bilden efter jag ser en svart man

Det fanns 167 sidor på listan 2010, varav tre (3) innehöll barnporr. En var på ryska. Jag tvivlar på att du har varit inne på en av de två sidorna. Slutade adressen på ree?

VA LY NI PÅ?

youtube.com/watch?v=hG6ZNNWLb6U

Kunde inte sova igår natt för jag fortsatte tänka på gånger jag knulat upp.
>var tonåring
>nyår
>vi är ute och smäller
>tolvslaget närmar sig
>sötpaj drar mig undan för man kan enligt henne "se fyrverkerierna bättre här borta"
>tolvslaget
>vi står och tittar upp men hon vänder sig hela tiden mot mig och kramar mig och tittar upp mot mig medan hon ler
>jag bara ler tillbaka och fortsätter titta på fyrverkerierna
förstod senare att hon ville ha en nyårskyss

JAG ORKAR INTE!!!

Är ni förberedda om katastrofen kommer?

Bara hela sidor som är blockerade på DNS-nivå. Du ljuger.

youtube.com/watch?v=MrbYbNb7SMA
Detta fast hela sången.

??

NEET-anons farsa snälla gå

>haiayyaiijaa!!!
youtu.be/XUhVCoTsBaM

dds

alltid beredd att slåss för kung och fosterland

Nej, jag är för svag för att kunna göra en armhävning, har bristande livsvilja, ingen nödproviant, verktyg, eller överlevnadsträning, och bor i staden. Jag är 100,0% körd om det händer. Men jag ser inte varningstecknena än.

Vad?

>Men jag ser inte varningstecknena än.

Det du beskriver kan inte ha hänt, ifall du inte klickade på en länk till en annan sida. Slutade den sidan på ree?

Men städarn...

källa på det?

försökte komma in på en sida och fick stoppmeddelandet om barnporr. Minns inte vad den slutade på

Vem var stolpskottet som tacklade Divi så han landade på svanskotan rakt i trottoarkanten idag? Han ligger iaf på sjukhus med en fraktur och du är polisanmäld av hans föräldrar. Du och alla er andra som brukar misshandla honom är så jävla VIF nu.

...

SNSSD BTFO

Kanna en SÖT

desuarchive.org/int/search/filename/1479856458393.jpg/
>bokstavligen lmaoar @ era patetiska oskuldsliv
>t. n**t-"user"
KVÄÄÄÄÄÄÄ

youtu.be/R8y2G07O244

>dkn inga hål i tänderna

nbög lämna

Ekonomisk kris, ja, men ingen storskalig katastrof. Har jag fel?
Konvertera filnamnet till en tidsangivelse, sök på arkivet efter bildhash och rätt dag. För helvete user.

Men jag har autismtandvårdfrikort.
kostade 0 kr idag.

NÄ NU JÄVLAR

>dkn kan inte vakna utan kaffe
>dkn orkar inte dricka det

>tandläkaren informerar mig att det finns ett litet hål i en av mina tänder
>"vi tar och väntar ett år och ser om det går bort eller inte"
>ett år paserar
>"jaha det är fortfarande kvar, men det växer inte så vi tar och väntar ett år till"
Jag är knappast tandläkare men jag slår vad om att han vet det inte kommer försvinna och vill bara lura mig på ett par hundralappar för återbesök som bara etablerar "du måste fixa det någon gång, men inte i år."

>engelska

alltså varför kommer ni normalbögar till vår tråd och knular upp saker? vi har bokstavligen inte gjort er någonting
allt vi begär är att få ha är vår egen lilla hörna av internet där vi kan samlas och ha diskussioner om våra gemensamma intressen och problem men det var uppenbarligen för mycket att hoppas på
ni kan inte stanna på reddit, facebook eller vad fan det nu är som ni normalbögar använder för att kommunicera med varandra, nej ni måste komma hit av alla ställen. seriöst ni äcklar mig...

Åk till Polen för att fixa tänderna

>finns kliniker som pratar svenska
>flygbiljett + hotell + tandvård för halva priset
>bättre vård

betala inte svenska tandläkare

Det är ju samma person user...

Är ju gratis för autister.

>vad är koffeinpulver

Min tandläkare gör likadant.

Är Alias en bra serie?

Är det inte lite många mord som sker nuförtiden?

Är sidan 9 den sista sidan nu? Vafalls?

HAHA "AA"
2 jävla tusen förra året för att slipa bort lite tandsten, ur min egen plånbok.
Samma med medicin. Visst får man frikort efter ett tag, men tills det så betalar jag med mina (>"dina") pengar.

>dkn fick tandställning precis innan jag blev så gammal att man måste betala
f1
>äta pulver
aa

Er åsikt om denna artist?

ヘ!ラ!クレ!
HE! RA! KR!
ヘ!ラ!クレ!
HE! RA! KR!
ヘ!ラ!クレ!

äcklig autist detekterad

Jag med.

på med snubblet NEET-user

neet-user...

Nej, sverige har ALDRIG och jag upprepar, ALDRIG varit tryggare.

Bokstavligen 0kr om man har asperger/autismspektrumtillstånddiagnos.

>ur min egen plånbok
???

men kan ni ge er eller, ni är ju mer autistiska än neetanon själv, och det är ingen komplimang.

Du har dåligt självförtroende och tänkte väl omedvetet att det helt enkelt inte fanns någon chans att någon som hon någonsin skulle vilja kyssa någon som dig.

Samma gnäll dag ut och dag in. Nu sticker jag ifrån den här tråden för alltid. Kommer inte sakna en jävel.

LMAO

ses imorgon

bra brev kloanon

Säkert. Tandläkaren jag gick till tillät inte det iallafall.

Det vill säga inte täckt av någon försäkring eller liknande.

Kan NEET-user sluta göra

mellanrum när han svarar på brev?

Tack

...

Om du vill. Tänkte faktiskt avskaffa det.

.

Ikväll kommer jag att ta livet av mig.

ses om fem minuter

Kanske är svårare att få i vissa kommuner/län

se

ser fram emot det

>Kan inte breva från mobilen helt plötsligt
>Alla på "hjälp"-forumen är idioter
kvääääääää