I fucked up Sup Forums -.-'

I fucked up Sup Forums -.-'

Kill her and the baby

Kut leef arthur

I think it's the only way. I do want a kid, BUT NOT WITH HER

als ze geen abortus wilt plegen kan je je in nederland onaansprakelijk voor het kind stellen... aka je hoeft dan neits te betalen en het is volledig haar probleem

google images bro

Dit

Ik heb opnames waarop ze toegeeft dat ze zonder mijn weten, gestopt is met de pil

dat is niet eens nodig. als ze te dom is om een abortus te nemen kan je gewoon doei zeggen, niet jou probleem lol thank god we live in holland

Lmaoing @ u kankerlijers

First thing I did mate

>dus je wilt echt kind

leer nederlands achterlijke mongool

Zeik niet zo kutje, ben half aan 't sterven hier

jammer
alst geboren is kun je test afdwingen als moeder.
je zult altijd betalen

GOT EEEMMMMM

Time for seppuku

Welke van de twee

je snapt het niet, ook al is het jou kind als je je onaansprakelijk stelt dan is het niet jou probleem

Or buy me a plane ticket and let me crash with you for a year and ill punch her hard as fuck in the stomach

Your first mistake was being a fucking kraut you Nazi shit

moet je ook maar een condoom gebruiken debiel

test is fake...

You sure??

hahah lekker voor je arthur

dit

/draad

zo werkt het niet meer...alementati is nu een recht.....you dip you lose

Inb4 the baby is half refugee

Prove?

Wordt uitkeringstrekker
Eis geld van haar
Kek hard terwijl je een nieuw blik euroshopper open trekt

...

YES THIS PLEASE

Ben hier bang voor. Maar goed ze is ZONDER MIJN WETEN gestopt met de pil en heeft dit toegegeven. Heb ik opgenomen

No it's not

Alementati hahahaha. Wel pech Arthur.

zou mooi zijn...geen condoom gebruiken,zwanger maken...niets mee te maken willen hebben ...achterlaten...
nee dat hebben ze opgelost...
je gaat betalen

You wish cuck, not reporting rapes is the PC thing to do in your country.

Vind het knap dat je een wijf zwanger hebt mogen maken wanneer je als antwoord: LOL OK stuurt wanneer ze het meldt.

60% of the rape claims are false. And in a good portion of the true ones actual penetration didn't even occur

Volgens de wet: ‘De verwekker (biologische vader) van een kind, dat alleen een moeder heeft, is als ware hij ouder en verplicht tot het voorzien in de kosten van verzorging en opvoeding van het kind.

Ik geloof het nog niet helemaal. Zij is 't type dat zo'n shit verzint. Zoals al 2 rape claims

en alsnog neuk je haar....

Why are there so many faggots on here?? Is Sup Forums turning into the click bait filled bullshit of Reddit?

jup

I'm AGAINST those bait threads are are the reason I hardly come here anymore. This shit's real faggot

Ja ik castreer mezelf dalijk ff op live stream denk ik

Regel 1: Steek je piemel niet in gekken.

dit geld alleen als je samenwoont, getrouwd bent enz enz

bluf.

Bumping this post because everyone here is failing as fuck

wollah asarbéh (of w/e) ik doe 't!

Nogmaals: Ik heb een opname waarin zij TOEGEEFT achter mijn rug om gestopt te zijn met de pil

for the non-dutchfags: I have a recording in which she ADMITS quitting the pill behind my back.

Flipped it over and searched again, no results. Best hope is that she knows someone who's preggo. Let me check if there's some exif, she has an S4 mini

Rip Arthur.

...

Screenshot is from the guy's phone

ha ha, gefeliciteerd Arthur!

Wut? I am "the guy". This board needs ID's again. I cannot find anything man, guess I'm gonna be a dad

Jouw woord tegen het hare. Tevens wordt er gekeken naar de leefsituatie van het kind. Het huidige systeem is bijzonder man-onvriendelijk....dus wat lul je, betalen zul je.

lol ok

Hier ben ik bang voor. Ik verdien wel zo'n 20* meer dan zij. Wordt berekend naar mijn loon toch?

achmed rising

Er klopt iets niet aan de manier waarop ze het je meedeelt, te correct. En waarom laat ze je het pas na een paar dagen weten, dat slaat nergens op.

En verwijder alsjeblieft dat serif font van je telefoon, de kanker...

No, she was.

Font is ff een test, en ik geloof het nog niet helemaal nee

Post meer van de berichten, volgens mij is dit kkharde fake

Deze thread gaat 404 omdat er niets gebeurt

He is not german you filthy fat english fuck

He's not even a kraut. Get some education shitead.

Rechts denk ik

Post de obscene foto's die je in Sup Forums postte

Haha ok

I WISH, niet fake helaas

The fuck is this shit. Speak English you euronig

Ik heb het zelfs op papier.. Maakt geen fuck uit. In nl ben je de lol. Betalen zal je.

Een trap?

Post de rest
Laat je cuck fetish de vrije loop
Kan je er vast aan wennen