Vad har ni för er era fken degens

Vad har ni för er era fken degens

Other urls found in this thread:

op.se/jamtland/ostersund/ny-overenskommelse-om-flyktingar-stanger-ute-moderater-och-sverigedemokrater
twitter.com/NSFWRedditVideo

I don't speak cuck

Äntligen fredag. så nu kan man äntligen förtära gifter för att lätta all ångest.

Softar mest. Själv?

Multiculturism is richness:D niggers welcome:D I am a nigger fugger:D

grovt sugen på chips men dilemma på vilken smak

Jag är sugen på Pringles

Knyllar svenne brudar medans soc cash rullar in

>Det går bra nu

vadå vilken smak? chips kostar typ 20kr, köp flera påsar och släng in skafferiet ditt fuck

hot sweet chili (estrella) eller svarta doritos!

någon som vill köpa sjukt bra gräs i gbg?

Jadu, får se

typiskt postmillennials. tigg pengar av mamma och köp allt som inte är fastskruvat.

Skit i chipsen, ostbågar är the shit!

Det enda korrekta svaret när det kommer till chips

jag sk a runka kuken spruta kuksåsen

Alkohol får mig att må dåligt, såfort jag dricker lite så blir jag bara psykiskt skum, får typ bara ledsna känslor, inte alls festligt osv


varför är du ångestfylld min landsbroder

fan snackar du ditt slödder

> Västcuckchips

Ska vi ses vid Aminogatan?

Pris på rökat?

denna är den rätta eller den saltade varianten med lite fin lök dipp

sup Sweden

Amino, är väl för fan Mölndal, orka, bor vid heden.

Har du prövat dem där Höstiga OLW chipsen med färskost, persilja och pepparrot? Själv tycker jag dem är jäkligt goda.

hmm låter jäkligt intressant men tror inte min butik har dem.

DON't MAKE ONE OF THESE THREADS IF YOURE NOTGONNA POST SWEDISH GIRLS


WHERE THE SWEDISH HUNNIES AT

they're talking about potato chips and where to buy them. this is the reality of white people in sweden, remember this is a Friday evening. they do this things called "fredagsmys", which is basically untranslatable in itself but a close call would be "Friday cuddle", it means you do fuck all on a friday except eat snacks and you think it's some kind of important ritual

anybody still wondering why the women prefer immigrants?

Sluta hetsa upp dig själv kompis.

> Livspusslet.
> Missbruk.
> 30 års kris.
> Skulder.
> Hårt på jobbet.
> Börjar inse varför mina föräldrar gjorde slut.
> Det vanliga.

Rövont.

Va faan?? Vad är det för butik du har där du bor? ICA eller Coop? Eller nåt helt annat?

oh look I made one butthurt

I was an immigrant in sweden once, met my wife there. We haven't lived there for 6 years now.
Immigrants aren't just fucking your women, we're literally taking them away. Truth is they want better things than the dullness of plain old, socially secure Volvo, Ikea and Julmust. You people have literally bored yourselves into genetic elimination.

Håller på och skriver klart mitt filmmanus och förbereder en pitch till tisdag. AMA

Aldrig fattat varför folk retar upp sig så. Inte dirr att någon brud väljer nån somalie ändå. Utan pengar. Sedan att white trash folket som rullar runt inte hittar brudar skyller på invandrare är bara skrattretande. "buhuhu de tog VÅRA jobb".
Vad kostar sånt i gbg? Bodde på hisingen ett tag, men fick aldrig några bra kontakter.

That's some self detrimental hate you got there son. More so than these people actually talking about whatever they fuck they wanna talk about ( well yes because they can)

how about you introduce an more important subject on your mind? i'm sick of seing pathetic fucks like you complain about shit and then not even contribute nothing of value.


i did ctrl f nobody even mentioned fredagsmys in this thread, stop being a delusional piece of shit pathetic weak individual and let me get your sister pregnant already

Filmmanus låter intressant. Vart pitchar man sånt i Sverige, går det att livnära sig på sånt?

Fick denna artikel länkad till mig, lite sur över hur politiken hanteras i hemstaden
op.se/jamtland/ostersund/ny-overenskommelse-om-flyktingar-stanger-ute-moderater-och-sverigedemokrater

En ICA Supermarket, dem tar aldrig in några chips som finns under kort tid av någon anledning men chansen finns ju nu.

"the dullness of plain old, socially secure volvo, ikea and julmust"


This guy officialy in fantasy land with the freshest memes, fucking end yourself you're pathetic

"i was an immigrant in sweden once, met my wife there. We havent lived there for 6 years now"


oh you're a swede your wife got fucked by a black dude and she left you 6 years ago, thanks for life story

Väldans rövont.

>Sedan att white trash folket som rullar runt inte hittar brudar skyller på invandrare är bara skrattretande. "buhuhu de tog VÅRA jobb"
Det där är faktiskt sant i mitt fall.
Det var tänkt att jag skulle få anställning hos Skogsstyrelsen för ett bra tag sen, men på grund av den där jävla flykting-krisen så tog regeringen och drog in en stor del av pengarna Styrelsen vanligtvis brukar få varje år för att kunna använda dom pengarna till att hjälpa flyktingar istället. Så inte nog med att dem inte fick råd att anställa mig längre, utan Skogsstyrelsen var också tvungen att avskeda en hel del folk.

Guys this is what fresh cucked male sounds like

100kr grammet.

>får typ bara ledsna känslor, inte alls festligt osv
Sluta lyssna på sorglig musik då. Det alkohol gör är att förhöja känslorna du känner, så om du ser något roligt när du är onykter så kommer du att asgarva; ser du nåt sorgligt kommer du att gråta som fan.
Pröva att dricka lite grann och kolla sen på något roligt, så får du se.

nån från 422 backa?

Painukaa ruotsalaiset vittuun.

Överväger att gå till ica men det snöar som FAN
Jävla pissväder
Yes det va det det. Sen när blev 4kanalen facebook

vart i helvete fick du sorglig musik ifrån? wat

Lennart Bladh

Why do you post here ? You do know that everyone hates Sweden ?

You're all a bunch of cucks, go visit your local ikea/mosque hybrid and go culturally enrich yourself.

The most pathetic and emasculated people.

That's just a meme train especially popular on sites like Sup Forums filled with weak overcompensating young kids from the us who couldn't look at your eyes while talking to you. The whole "swedes are overly nice and cucked" is just overplayed and boring, it's hard time projecting and not true. Whatever makes you feel secure i guess


go fuck yourself


go fuck yourself

typo on the double fuck you but i guess it fits, go fuck yourself you projecting degen

>Var min
>var Min med nät-hand igenom staden skjuta
>Het tjej ser ut som rånad
>Gå för att hjälpa honom
>Slå råånare i nyllnyllet
>Bam
>Boom
>Bajs
>Gå till oskuld kvinnor
>"Varför hjälpa mig du" hon prata
>"för spoodermoon"
>Få mun kyss
>Hennes bröstkanter är super svåra
>Släng min pennis
>Ja den suger för min spooder
>Jordnöt i hennes hals
>Med den bästa natt haft

Bild Bögkant

"everyone hates sweden"

4chin being the only place you can speak at without having your face kicked in or bullied does not make it "everyone", stand correct faggot

Tja, du sa ju själv att du bara får ledsna känslor när du dricker. Sånt händer oftast inte såvida du inte dricker samtidigt som du är ångestfylld som tusan och bara kan tänka på sorgliga grejer.

Newcastle.
The One and Only.

>That's just a meme train

Don't you have a bull to prep ? Stop wasting time on Sup Forums, Ahmed is knocking on the door already.

Usch, avgå.

...

ded mems 1.2

somebody actually takes time out of their day to make these things, fucking retarded

nice

Petter är ju för fan så svensk du kan bli. Fan händer med samhället...

fitta horrunge

am i doing this right?

surströmming och pepparkakkor

Hej hej hej där, det där är våra minimum betalda städare. Skaffa dina egna för fan.

Om du ska starta en sverigetråd så kan du iallafall skriva på svenska.

felknullade jävla horunge kom asåå 164 betongen

Heey bois. Vad är planen för ikväll? Själv blir det whisky, weed och counter-strike om inget oväntat inträffar.

Allt står på svenska förutom "fken degens"

ska du skriva i en tråd så kan du iallafall skriva något som är kul att läsa, tänder du på att klaga och se efterbliven ut samtidigt?

jävla svenne horunge vem e du asså kom bara jag ska knulla din mamma upp o ner köpa 3 för 10 asså

jävla svenne rasist jag skriver vad jag vill jävla horunge jag ska knulla din mamma kutta dig

du reppar inget förutom ett tiotal fjortonåringar som röker joint på lunchrasten och tror de lever galet, skäms och sätt dig ner

Så hårt knullad i meme världen att du går in i meme personligheter, vem har skadat dig käre barn

kanske det bara finns sorgliga grejer

deep

Ska göra en låt om detta. Ge mig mer poesi.

Alltså måste man onanera på chaturbate? Är sugen på att ta på mig en svart spetsklänning och knähöga strumpor och strumpebandshållare och strippa lite men räcker det så?

Grabbar behöver råd.
Det kommer över en brud ikväll vars pojkvän hade lämnat henne samma kväll skickar hon naken bilder till mig. Problemet är att igår vart dom tillsammans igen men hon ska fortfarande komma hit. värt att gå fört?

Jag har en idé, om du inte särskriver när du chattar med henne kanske hon vill ha dig?

Well, måste få se lite bilder på henne för att kunna komma fram till ett vidare bra svar, gå igenom situationen riktigt ordentligt duvet.


posta bild, behöver inte va ansiktet med om du är spooked.

Om du vill knulla lite, ja. Om du vill ha ett förhållande, nej för fan. Hon vill ha både ock.

Jajaja du får klaga hur mycket du vill på min grammatik men vill fortfarande ha svar på frågan din kuk :)

får man se?

Du är inte ansvarig för hennes beslut. Det är inte du som är i ett förhållande och det är inte ditt ansvar att hålla deras förhållande uppe. En kompis förstår jag för bröder skyddar men om det är någon random pojke så spelar det absolut ingen roll. Faulty logic jag vet men kör över henne ordentligt så blir det värt det

Problemet med det var ju att om jag printa bilderna på snap så hade jag inte fått fler... och till svaret under nej förfan bruden är halv psyk så inget förhållande här

Well har du kik?

Du har en riktigt bra poäng. Nae hennes kille är någon Volvo raggare jag inte känner så

Ja men var inte riktigt svar på min fråga

du fattar väll att det är en kille.........

jag är grill som gillar effemin bois låt mig va

Ja, alltså en fälla