Sverigetråden - Korståg-upplagan

...

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/nyheter/a/OKnVE/riksbanken-later-superrantan-ligga-still
sv.m.wikipedia.org/wiki/Nordiska_korståg
youtube.com/watch?v=H56f_D4QbU4
twitter.com/NSFWRedditImage

Detta hände för några timmar sen och jag sitter fortfarande i fosterställning och skäms

>finns en sötpaj receptionist på gymmet jag alltid ler och säger Hej till, inget mer
>nu när jag skulle hemåt säger hon "Wow vad stor du är!"
>vid detta läge skulle en vanlig människa kanske sagt tack för komplimangen, eller startat en konversation
>av någon anledning bestämmer jag att jag är en mimare
>en jävla mimare
>istället för att gå ut genom dörren låtsas jag att jag är för bred för att passa
>går framåt några gånger men mim-studsar tillbaka som om jag inte kan gå igenom
>vänder mig i sidleds och wobblar ut och släpper ut "bub bub bub" som ljudeffekt
>när jag tillslut kommit igenom vänder jag mig om och ler mot henne
>hon tittar på mig om om jag brutit mig in i hennes hus på julafton

Är detta en Judiskt psy-op tråd?

den trädje för finska

More like "when your parents ask you where Christian Byzantine went"

Svensk korståg = vit folkmord
Rannsaka dig när du gör sånt upplaga

>dkn ingen 2d fv

HELL SEGER PEKKA OCH JUSSI!!!

>Bob Dylan fick nobelpris

Generation X mina damer och herrar

>bostadsmarknaden kommer krascha sa de
>snart kommer folk sluta ta lån sa de
aftonbladet.se/nyheter/a/OKnVE/riksbanken-later-superrantan-ligga-still

lmao åt er cuckar, medans jag köper billigt och säljer dyrare så vinner jag ;)

...

Varför erbjuds inte kurser i arabiska som moderna språk på gymnasiet?

hahaha. Ja det vore det bästa

>engelska

död dig själv

För araber är barbarer, inget modernt med det

Tillsammans med TS då.

lemao

påminner mig om tråden på flashback där folk varit tvärsäkra på att bubblan ska spricka när som helst i 7 år

hahaha köpa nu å tro du ska göra någon större vinst döda dig själv

TS?

De är hanrejer som inte vet hur ekonomi fungerar.
Oroa dig inte, jag har mycket pengar till hands, så även om jag tar ett lån på 5m så kan jag betala av det direkt. Men tanken är att köpa billiga lägenheter och fixa lite om dem sen sälja dem för ett högre pris.

När ska ni flytta över till vår tråd?

Beror på vad man köper

Ser en nybyggd 3:a nära stan just nu som går för 1.5 mille utan budgivning, i ett område som växer. Den kommer lätt vara värd mer om några år

>t. retarderet nynazist
Korstogsriddere svækkede Konstantinopel og banede vejen for at det Osmanske Sultanat kunne indvadere og overtage hele Anatolien.
De dræbte langt flere kristne over politiske og okonomiske grunde end de dræbte muslimere og beskyttede Europa.

Trådskapare

>2017
>åndsboller ved stadigvæk ikke at korstogene dræbte hvide folk, ikke muslimer

>dygnar pga sömnproblem
>första gången på flera veckor som det är en molnfri förmiddag
>ser inte ett piss på datorskärmen

1,5M för en trea?

Låter som ett bygge i nån bonnhåla långt från allt, typ Gullbergsvass.

Meh, utan en större ekonomisk krasch eller massivt utökad byggtakt kommer bostadsmarknaden fortsätta vara sjuk, speciellt när privata och offentliga aktörer håller den sjuk.

Glöm inte danskjävel att ni förde korståg mot stammar i germani

t. Abdullah "Sayf ad-Din" al Danmarki

lär dig svenska undermänniska

Inshallah Abdul, berätta åt svennarna att de borde bli muslimer som oss två.

oplys mig, min ven

Det var också enbart ett korståg som gick fullt ut neger, har för mig att det var "folketskorståg". Man ska aldrig låta korkade proletären göra nått självständigt.

sv.m.wikipedia.org/wiki/Nordiska_korståg

>tfw min fv/syster stör när jag ser på Naruto

14 min från centrum med buss 100k invånare

När jag var 18 tappade jag oskulden till en tjej som precis fyllt 16. Jag var (enligt henne) den sjätte hon haft sex med. Detta var alltså 2 år innan hon fick börja gå på krogen. Det var en helt vanlig svensk tjej.

Hur många tror ni en genomsnittlig 25-årig tjej haft sex med?

>ven

Hur ofta använder ni 'ä'?

det er jo hedninge så det er ok

vi bruger Ææ

Your women love us - you cannot keep us out! :)

Han har ju dock rätt. (((Kristendomen))) förstörde Rom och västvärlden. Det var inte förrän vi lyckades bli sekulära ateister under renässansen som vi fick tillbaka lite av vår storhet. Dock kommer det aldrig kunna mäta sig med våra ursvenska barbariska religioner. Bara jämföra vad kristendomen och asatron säger om hur vi ska hantera "flyktingar".

>hedning

vad fan tror du korståg är för nått? Hur stora är nordiskmotståndsrörelse i danmark?

>det er jo hedninge så det er ok

vem /hedendom/ här?

>kristendomen

Varför vill ni följa cuckdomen?
Det är cuckdomens fel att vi har så jävla mycket problem och förlorat vår fornnordiska identitet.

Hoppas ni fick knula er sötpaj fv igår grabbar :)
och sedan vakna upp bredvid henne idag och dricka kaffe och äta frallor tillsammans till frukost

Divi kommer tydligen hem från sjukhuset idag. Någon som vill sparka bort "hans" kryckor när "han" ska till skolan?

Exakt hur hade ens liv varit annorlunda om man levt fornnordiskt?

bokstavligen vem

Kommer bögen vara i skolan imorrn? Länge sedan jag heemade "honom" så hade tänkt ta mig en vända. Vill sparka ut tänderna på äcklet.

inte det han breva din dumma neger.

>först under renässansen vi fick tillbaka vår forna storhet

Korkade jävla normalbög, vilken storhet pratar du om? De fanns ingen storhet innan, det var germanska stammar som ockupera hela västrom. Det var snarare en teknologisk utveckling som skedde för de germanska stammarna. Sen så var det fallet efter en världskuktur där hela samhället förvildades och hela städer som förlita sig på de romerska systemet bröt samman och alla med en hjärna vet att städer är centrum för kulturell och teknologisk utveckling.

renässansen i italien var också en mycket degenererad period, samt att öst och västrom länge var kristna. Kristendom var inget problem för rom.

>påve
>cuckolick
>kristendom

hahahaha ja

...

Alla bra brevare sover ju men någon kanske kan berätta hur Gyllene En hänger ihop med Nåården Brothers i mytoset?

Divi, en fjollbög som brukade uppmärksamhetshora som "söt pojke" i tråden. Ett gäng anons härifrån och från Nordfront fick nog och heemade skiten ur "honom" när "han" skulle på träff. Idioten hade ju utat sig själv. Nu har det blivit en grej för folk att misshandla "honom" då och då. "Han" låg på sjukhus i ett par dagar då någon user tacklat "honom" så "han" ramlade rakt på trottoarkanten.

>god mollon tåden

är inte jag en bra brevare?

...

Mer gemenskap, mindre våltäkter och mord.

>Höjden av nördfrontarnas "kamp" är att låtsas att de slår ner en kille
Gänget som skryter om hur de ska storma riksdagen med spikklubbor och piskor mina damer och herrar.

jo det är du väl, men "god-mollon-kattbrevaranon" är ju bara en gimmick liksom
du bör utöka din repertoar

tack

Jag vidhåller att det här var den bästa veckan i tråden på åratal.

Ja för folk blev inte våldtagna och mördade på vikingatiden

Sons of Odin

Har ju brevats bilder i tråden på en blodig Divi ditt jävla mongo. Plus finns en film på motgifts privata forum när Hagberg kör Divi i röven med ett hagelgevär.

Hedningar klumpar gärna ihop all europeisk hedendom i ett, alltså de germanska och keltiska i samma gäng som de grek-romerska. Renässansen återfann den antika världens storhet byggd på förkristen hedendom.

ok, ska försöka mitt bästa

förvänta dig endast superba kattbrev från och med nu

You rang?

Jag har en katt.

...

Svenska """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""män""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

menar inte på något vis att godmollonbreven är dåliga
dem är superba
>förvänta dig endast superba kattbrev från och med nu
låter ypperligt kattbrevaranon, ser fram emot det

Jepp kommer nog dröja innan vi får ett jagjag på den nivån igen.

>brud frågar mig om min sexuella ställning
>samma brud frågar om jag är singel
>samma brud frågar efter kort på mig
>samma brud tycker jag är snygg
VAD HÄNDER!??!!?

Swedish kid! :3
Swedish men are here youtube.com/watch?v=H56f_D4QbU4

Varför erbjuds inte kurser i arabiska som moderna språk på gymnasiet?

Hela samhället var uppbyggt på ett annat sätt på vikingatiden

Hör sällan folk prata om det praktiska att t.ex. göra om hela samhället att handla om jordbruk och återinföra klassystemet med trälar och jarlar. Bakåtsträvarna går sällan längre än att bära tors hammare runt halsen eller hänga upp svenska flaggan (med ett kristet kors) på väggen

vafan hände egentligen, missade det där totalt

>kom till tråden för ca 3 år sen
>kommer vara kvar i minst 2 år till och bli ännu mer verklighetsfrånvänd och fet

Varför?

hese

*inhales*
WE

Släppte precis en sån där äggfis, som luktar ägg ni vet.

God morgon grabbar.
Vad fan är detta oljud jag hör på söder? Hör massvis med folk skrika i takt en bit bort. Någon som vet vad som pågår? Protest?

>verklighetsfrånvänd
Nej, här på kanalen blir man LIT (TÄND) och WOKE (UPPVÄCKT), som kidsen säger. Snart kommer du inse (((vem))) som styr allt...

aha, najs haha

>bo i cuckholm
>bo på södermalm

rann
saka

>WOKE (UPPVÄCKT)
eller är VAKEN bättre?

Vaknad.

>har inte runkat på flera veckor
>vaknar upp och har ett starkt behov av dkn ingen fv
>runkar till transvestit porr
>mår lite bättre

icke-runk ger inga superkrafter, vi är alla förstörda """människor"""

den här bilden kommer vara jag om en minut haha
(ska gå och bajsa) cx

D1a. Du beskriver mitt liv.

Du hade ju kunnat runka till en instagramhora eller något istället och mått bra jävla pucko. Men du kanske bara är bög? Har det slagit dig?

...

Icke-runk får en att runka till degenererad porr.

>jag när jag sitter på toa och läser tråden xD

Nej det är tvärtom. Om icke-runk fick dig att runka till bögporr så är det nog bara för att du är bög.

Du hat det bakåfram.

Haha vilken rolig groda xD vad är det för meme?