Sverigetråden - nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

bato.to/comic/_/comics/detective-conan-r153/
twitter.com/NSFWRedditGif

Först för ETT JÄVLA PÄRON

Har för övrit kollat med mina källor nära hovet om dugliga vattenhål för 2DT. Det är fixat, grabbar.

Underbart. Får vi veta redan ikväll eller är det hemligt tills det är dags?

''it's all in your mind''
det är sant. något så komplicerat är egentligen enkelt. eller är det kanske tvärtom? vi kan egentligen göra vad vi vill och vara vilka vi vill, vi är kapabla till vad som helst. ingen annan är ansvarig. vi är vår egna fängelsecell. visst kan man diskutera om freud och andra grundare till psykoanalys eller psykologer som säger att vi blir påverkade av x faktorer. det är sant, men vi har fullständig kontroll över oss. vi har kontroll över oss om vi bara vet hur vi ska agera.

>kantat hela kvällen
produktiv dag

Nej, våra gener avgör vad vi gör och blir. Finns en massa tvillingstudier där man kan se det.

>dkn du kommer aldrig vara en rödpillad tjock illaluktande arab

>tro på fri vilja
>tro på ofri vilja

>all tid man lägger på ett foto
>ny tråd hinner dyka upp
baka, måste finnas kvickare sätt

Håll mig som du håller din telefon~

Du kan göra och vara vem du vill. Ingen annan är ansvarig. Du är din egna fängelsecell.

Har en finne på ryggen som gör lite ont. Kan nån vänlig user runka och komma på den? Det brukade mamma alltid göra..

>läser om sovjetiska biologiska vapenprogrammet
>anual production reached tens, if not hundreds of tons

De där grabbarna var fan sjuka i huvudet på riktigt

Tycker synd killen som en dag ser sig själv vanärad i form av en FRUKT på internätet. Framtiden blir mörk, mycket mycket mörk.

>svenska flaggor
In i elden med dem

ja, våra gener påverkar oss men de är inte avgörande. det är som när feta skyller på deras matsmältning.

fri vilja existerar till en viss nivå, många är dock för korkade och har för lite kunskap för att få det att funka för dem

Kan ju inte sprida information för vinden sådär :^)

>baka
Wew, hade glömt bort 4kanalens alla ordfilter.

Griitings, tru frends

Todäj aj uont to tååk tu ju öbaut såmsing dätt is värri impåårtönt bått uich männi åff juu majt nått nöu öbaut, änd dätt is juus in nattsi djöörmani

Nau, möust åff dii MEER MÅÅRTÖLS äss aj lajk tu kåål däm uod säj "ööuuh, Hittlär häjtäd juus, juus uöör saffäring in nattsi djöörmani", bott dätt iss nått truu

Iff Hittler riili häjted juus, uoaj uod hii häv äj juuish shåfföör änd båddigaard? Uoai uod söu männi juus fajt in dä Uoäärmahtt iff hii häjted dämm? Nöu obbvijössli hittlär diddent häjt dä juus, hii öunli häjted dii intärnääshunöl juury lajk bäänks and fäddäråll riisööörvs

Öukäjj dääts itt fåår tudäjj truu fränds änd hoo äm ajj? Ajj äm dii gåådd åff åålmajjti juusinnäss, äcksoäckso *poof*

>In i elden med dem
Gärna för mig. Kom hit så startar jag en brasa vid skjulet så länge. :^)

>STAY COMFY
Vänta, blev den där faktiskt gjord? Jag designade den i tygmärkestråden på /k/ för 8 månader sen eller nåt. Ser man på.

>fri vilja existerar till en viss nivå
lel nej
fri vilja är en logisk och empirisk omöjlighet

kek läste hela

Var det jobbigt att skriva?

Ai tryckte upp den men färgerna är helt uppknulade

hur vinner man på högskoleprovet?

>dkn ingen pistol så du kan ta ditt liv utan att misslyckas.
Fyfan

Synd, men kul att någon faktiskt gjorde den. Gjorde den bara för att någon bad om en.

>NEET läggutade Stanna mysig
Alla mina vad (plural)?

Du var väl inte ansvarig för dumheten som var att emulera YotsubaB/Burichans blå färg i bakgrunden, för det blev ju ingen höjdare på den fysiska produkten. Hade varit bättre med helt vit bakgrund.

haha aa

...

Är det sant att tråden kommer vara med i veckans brott?

DET
BOKSTAVLIGEN
HÄNDER

Jag designade den, men jag gjorde inte självaste tygmärket. Hade jag vetat att Yotsuba B är en dålig färg för ett tygmärke hade jag haft den i någon annan färg.
Ledsen mannen. Ska komma ihåg det nästa gång om jag designar ett nytt tygmärke.

Ta tåget, min vän. Om nbögarna nu vill göra det så svårt att smärtlöst kyssa sig själv så får de allt leva med att sopa upp våra rester.

allahu akbar

Blir ju så geggigt, man måste ju vara söt i graven.

nej, inte till en viss nivå
men 100% fri vilja existerar inte nej

Fan, vi är körda. Det var kul så länge det varade. Adjö.

Hej, grabbar! Hade inte tänkt bajsa här, utan undrar bara om ni har lite toapapper jag kan låna? Hade tänkt bajsa i libanons fågelbur medan han är borta haha, så när han kommer hem sen och ser körven tror han att fågeln har klämt ut den! Det här kommer minsann förbrylla honom, grabbar!

Tror jag har autism, men vågar inte ringa efter läkare

Wew

Du är förlåten :^)
Men du kanske ska kolla på någon överblick med tillgängliga trådar hos de flesta tillverkare och försöka matcha deras pantonefärger med tänkta färger på bästa sätt. Det är ju sånt som tillverkarna annars försöker göra med en produkt, men om såsmaterialet är skit i färgerna så blir ju även produkten lika skit i färgerna.

Be mamsen eller pappsen

Det hade säkert funkat om han faktiskt hade sagt åt tillverkaren att testa några andra tygfärger men han var för snabb med att godkänna den. Det blev en rätt fuktig patch ändå så skitsamma

Slår dig på käften om du kommer i närheten av buren.

Spyr hon? Hämta en hink för helvete! Vidrigt..

vad ä poängen mä allah snubblareh

varföör snubblar ni

>dkn ingen stigande solen tyglapp att sätta på ryggan

Varför skulle man äta ifrån mitten bara för att det är 15:e januari?

Allmänna trådar är bättre med snubblare än utan.

Va tycker ni om mjölk, tråden?
Gör det folk till fjollbögar eller är det nyttigt?

GRABBAR DET FUCKING HÄNDER

...

Det var då busigt! Då ska jag minsann klämma mig en körv i ditt kaffe imorgon!

Nyttigt, ursvenskt, och jävligt gott.

>t. vuxen bebis

nej, tyvärr.

bara tråkiga människor dricker mjölk

Rannsaka dig själv.

>han älskar mjölk men inte att bygga lego

Det beror på hur snabb du är...

>existenz
Hur känns det att ha dödat tråden?

>oironiskt dricka mjölk

>han bygger med lego
Ghahhahahaha

>donken följer bara "humor"sidor på instagram

t. bebis

Är svenskar ett sånt betafolk för dom dricker mycket mjölk kanske?

Äsch då..
*bajsar i ensamhet*

Knyt fast en sten i foten och hoppa i sjön din jävel

>det är ett "sidf bråkar med sig själv"-avsnitt
Jag byter nog till en annan flik.

alla dör, men alla lever, vi alla går igenom livet utan att riktigt veta vad som kommer att hända, men det är ett vackert mysterium. är det inte? ett oundvikligt sådant.

Sluta tippa era fedoror.

DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER DET HÄNDER

>dkn suttit i en körande traktor
Nån mer som är ursvensk barbar här?

RUMI SENSEI ÄR RUM
FY FAN VEM SKULLE HA GISSAT DET
AAAAAAAAA

Länk ditt fe fa

>Nej, nu har jag väntat för länge, grabbar! Måste bajsa!
>"trycker ut en fet bamsekorv som dunsar ner med ett stort 'ploff' i toan som är fylld med papper för att dämpa vattenstänk-effekten"
>Hå-hå nu kommer det lukta dunder-ägg här inne, grabbar!
>Det är inte värt att försöka spola ner det här, vi får slänga ut toaletten istället.

gula drömmar sover tungt i en rektangelformad illusion fullt av förvrängda skuggor

Jag är inte rädd för att slåss med hjärntvättade kommunister.

Vi kommer att dö eller segra och efter segern kommer vi att låta dom som tvingade fram detta att betala.

Hellre död en röd!

HELL SEGER

Men det är ju ni stormbögar som är hjärntvättade.

jag vill KRAMA en söt kille !

>god natt
>kommer tillbaka 10 min senare
Varje gång.

>conan

lol grabbar bara spamma sönder massa olika tråkiga brott hahahhahah 500 volymer xddd

bato.to/comic/_/comics/detective-conan-r153/

haha sidf gillar 2d

Tack, bajsanon

brukar rita och läsa manga 16 timmar om dagen när jag liten

visste inte att du läser 2d
och conan har blivit mycket intressant det senaste tiden
mer BO händelser än någonsin

Libanon..

politik behövs inte, politiker behövs inte. rött mot blått. svart mot vitt. det finns ingen gråskala. vi fokuserar på det onödiga. vi blir distraherade av det viktiga. av det verkliga. av de riktiga problemen.

...

judarna?

hellre röd än äcklig kapitalist

japp och idag har det ökat elr

...

RADER DETTA

jag vet inte

HELL SEGER

ra de

2 anons ville jag skulle göra klart den så här har ni om ni fortfarande är uppe.
Annars ska jag sitta och låta håret torka ett par timmar nu.

Tack