/norgetråden/

elg

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NbnvTy2LSA0
youtube.com/watch?v=Sq9RW5jVFOE
youtube.com/watch?v=WyW0EX6DZMo
vg.no/forbruker/helse/helse/fem-sex-tips-for-nybegynnere/a/23926278/
youtube.com/watch?v=8Jkuk-h6D9c
twitter.com/NSFWRedditImage

eg kjem til å få hodepine hvis eg ikkje legg meg no

tredje for gjeninnforing av jodeparagrafen

Rull for hvem dere skal få som kjæreste i 2017.

youtube.com/watch?v=NbnvTy2LSA0

men eg kjem ikkje te å legg meg no fordi eg e ein galmann hahaha

fjerde for hyll seier

26. for du er ikke så god til å telle du

fy faen

AHHAHAHAHAHHAHA

Ruller for dobletter.

bustete hår

greit det

godtatt fåvæ

>dfn jeg har bustete hår
>dfn jeg skal klippe det kort snart

>fåvæ
How is this pronounced?

"heng-deg"

eg e berre ein kar

>når Espen, 15, blir radikalisert

Å like the O in "lord" and Æ like the A in "gas". Stress is on the first syllable.

Hvis kona og jeg krangler, bror det er vår rett
fordi meg og den sote kvinnen har et lisens til å sloss
Hvorfor ikke passe dine egne saker
Pass dine egne saker
fordi hvis du passer dine egne saker så passer du ikke mine.

>Har du spikket på dette brevet i 4 timer, eller?
Jeg har vært ute og spist med hyggelig selskap. Da er det frekt å breve på anonyme koreansk-fiskesnore-forumer.
>Forklar meg hvordan å stue så mange små kinesere inn i et lite rom og bokstavelig talt jobbe de til dode er etisk forsvarlig.
Fordi i motsetning til hvordan ting står til i den utopien du har i hodet ditt, er det faktisk det beste alternativet.
>Det at dette er moderne slaveri er absolutt ikke noe å sette hermetegn rundt. All profitten fra deres arbeid går til rikingene hjemme hos oss som kjoper varene de har svettet over 21 timer hver dag for en brokdel av varens ekte verdi, og hjelper bare med å holde nasjonen ned i mokka når hele arbeidskraften deres jobber for luselonn bare slik at våre varer koster mindre.
Feil, og ikke et argument heller, verdi er subjektivt, altså verdien på varene er kun det folk er villige til å betale. Hvorfor tror du folk er villige til å jobbe i disse jobbene (hvis du ser bort fra det som faktisk er ufrivillig arbeidskraft, men det er et problem kinesiske myndigheter heller burde lose)? Det er jo fordi de fleste ikke har noen bedre alternativer. Innen et par generasjoner kommer dette til å være for det meste automatisert, og disse folka kommer til å ha bedre jobber.

>Det at dette er jobber folk her i vesten er for bortskjemte til å gjore er også logn. Hele industrier har forsvunnet fra den vestlige verden og arbeidsloshet har bare gått opp. Si til kullgraverne i Kentucky som alle har mistet jobbene sine at de er for bortskjemte til å jobbe, du. Du hadde nok fått en på tygga.
Det at kullgruvene i Kentucky forsvinner har vel mere å gjore med miljoregulasjoner og hoyt skattenivå, samt subsidiering av solkraft og annen idioti. Og hvis du er så keen på å jobbe i gruver, kan du jo alltids flytte opp til Svalbard? Eller vil du heller være komfortabel med hva enn du driver med her på fastlandet?

Du har masse meninger, men ikke særlig bred forståelse over hva problemene er.

så lange brev er ikke tillat i norgetråden

Brev sote animejenter.

Ka farsk-...

>Du har masse meninger, men ikke særlig bred forståelse over hva problemene er.

Frekkas. Jeg tror ikke på deg når du sier at å jobbe folk i hjel for en 10-oring i uka er den eneste losningen på problemet. Jeg hadde lett tatt en jobb som kullgraver i Svalbard, og det tror jeg det er mange fler enn du tror som er villige til. Jeg har nettopp kommet hjem fra trening og er sliten, så utover dette halvhjertede brevet gidder jeg ikke mer.

...

ok da

>Frekkas
Kanskje litt. Får vibber av deg som sier at du har vært litt over gjennomsnittet interessert i den Amerikanske valgkampen og at du synes Trumps okonomiske planer er veldig lure, men det er bare ville antagelser jeg tar fra at du snakker om Kentuckys kullgravere osv.

Jeg ser mange av poengene som dere kommer med, og dere har rett i mye (outsourcing skjer i for stor grad og at det er for ille forhold i Foxconns fabrikker osv osv), men svarene dere kommer med er dessverre mer av de gamle problemene.

Hvorfor skal en skattlegge varer fra andre land? Fordi de er billigere? Hvorfor er de billigere i utlandet? Jo, fordi fagforeninger har for mye makt her i vesten, og fordi skattenivået er for hoyt, og fordi regulasjonene ofte gjor det umulig å starte små selskaper for å holde konkurransenivået oppe. Istedenfor å legge til en 20% tariff på alt som kommer fra Mexico, eller 25% tariff på stål fra Kina (som for ovrig ofte har helt rævva kvalitet), burde en mye heller si at det er totalt skattefritak på selskaper som vil smelte stål i sitt eget land, eller ingen skatt på selskaper som vil bygge biler i USA, og fjerne alle lover som gir fagforeninger særfordeler, og fjerne alle HMS regler og heller la det være opp til hvert enkelt selskap å komme til enighet med sine arbeidere. En kan for eksempel ha noe som Svanemerket, bare for HMS, så du vet at du handler av noen som har gode HMS regler osv...

Dere fokuserer på reelle problemer, men losningene er på samme nivå som årelating.

Det der var to veldig sote animejenter! Her får du en til!

e d deg yurianon

hva var deres kallenavn på skulen?
mitt var smultbrann, fordi jeg var overvektig og jeg provde å tenne fyr på gymsalen

Hva ser du på denne sesongen?
Så nettop One Room 6. Natsuki er en flott jente fåvæ.

Jau

Hadde vel ikke noe kallenavn, men på slutten av ungdomsskolen dreiv en del folk å kalte meg narkis osv.

j..

>fordi jeg var overvektig og jeg provde å tenne fyr på gymsalen

>jeg provde å tenne fyr på gymsalen
Fortell.

Skallapa. Aner fortsatt ikke hvorfor.

>Æ like the A in "gas".

Berið þið ekki "Æ" fram eins og "I" á ensku?

kjopte melk for halv pris som går ut i morgen fåvæ

Hadde bare en forkortelse av fornavnet mitt som kallenavn, ganske kjedelig greier.

Voldtekt er helt greit.

>Hva ser du på denne sesongen?
Den som jeg er mest gira på er Youjo Senki, fordi jeg leser mangaen og den er kjempegoy. Plukket også nylig opp Gabriel Dropout, fordi den er sot og artig. Skal se den siste episoden nå senere, da jeg ikke har sett den enda. Så også de forste to episodene av Kuzu No Honkai, men jeg vet ikke om jeg orker å se på den, da den er så full av angst, og jeg synes sånn er så slitsomt.

Hvordan vet man om man har blitt voldtatt, men har undertrykt det?

youtube.com/watch?v=Sq9RW5jVFOE

fytte sattan...

kanskje jeg skal flytte til ett av de stedene vi reiser på ferie til
danmark, spania, polen osv
de har sikkert jobber innen mitt fag der og

Ruller for dubleditter, men kan si meg fornoyed med 0 også.

GabDrop er flott, veldig morsom og stort yuri potensial.
KuzoNo blir for degenerert og Youjo er for kantete for meg, fåvæ.

GabDrop er ganske /u/ ja. Koser meg veldig med det.

Youjo er ganske kantete, men jeg er en mann som kan sette pris på livets enkle gleder, og noen ganger er det ganske godt med litt kantete underholdning.

Angående kanter og /u/, husker du akuma no riddle? Jeg gråter hver gang!

alt og ka som helst
mellom deg og meg
var aldri ment

Nå er det kveld og leggetid fåvæ

yuyushiki snart da

Nei fy faen da

Så jeg hadde altså rett? Du sitter her hver dag og drittposter på bokmål fordi jeg dokset deg din stygge bergenserhore? Heng deg.

AnR var for tåpelig for meg til å ta seriost, endte ikke de der to opp med å ta livet av hverandre helt uten grunn?

Sluker derimot opp alt som er av Nio og styreleder-dama, alders-forskjell hvor den yngre er litt skada og trenger litt trost er guds mirakel fåvæ.

Vet ikke hva du prater om fåvæ, for for et par dager siden hadde jeg ikke vært her på flere måneder.

>AnR var for tåpelig for meg til å ta seriost, endte ikke de der to opp med å ta livet av hverandre helt uten grunn?
Grunnen var jo at hun ene hadde som oppdrag til å drepe den andre, og at de ikke kunne få til å leve sammen eller noe sånt. Jeg gråt. Helt ærlig kunne den delen vært en anime helt for seg selv, da resten av greiene var litt unodvendig spor du meg.

Den eneste animeserien jeg har sett er Guilty Crown fåvæ.

Etter det sluttet jeg med anime for godt.

Pewdiepie begynner å bli basert fåvæ.

youtube.com/watch?v=WyW0EX6DZMo

Hovedströmsmedia BTHU

Feil person - beklager.

Åja, stemmer det.

Synes nesten alle yuri seriene som har hatt "ordentlig" yuri de siste årene har vært middelmådige eller veldig dårlige.
Får jo bare drit som Valkyrie Drive og Yuri Kuma.

Så kommer jo Citrus og Netsuzou Trap animene snart, som jeg ikke kan skjonne hvordan noen kan få seg selv til å like.
Onsker jo at yuri skal være lonnsomt og at flere vil lage det, men jeg tror egentlig jeg ville foretrukket om de solgte jævlig dårlig, og at noe annet kunne "reddet" sjangeren.

Det går bra.

Skjonner ikke hvorfor Sup Forums tror han er Sup Forums. Å spoke på kanten gjor deg ikke nazi. Det er ganske vanelig å synes at det å spoke litt med tabu ting er morsomt. Derfor det er så mange sexspoker for eksempel.

Sup Forums er en gjeng med autister fåvæ, så ikke rart at de tror en fyr som ködder er seriös.

Hvorfor tror du Sup Forums er "nazi"? Per definisjon så er han politisk ukorrekt også, han kunne vitset om alle andre, men når han nevnte jodene så gikk det plutselig over streken.

Her er noe for dere gutta :)

vg.no/forbruker/helse/helse/fem-sex-tips-for-nybegynnere/a/23926278/

Mer kvalitets-journalistikk fra vg, kanskje de kan lære oss om noen andre basis funksjoner også, som pusting og spising

> Per definisjon så er han politisk ukorrekt også

Ufattelig at vi er på det nivået. Ville ikke kalt noen av spokene hans politisk ukorrekt.

"/vårkar/" er et megmeg, din dupp.

Skulle onske det fremsto som ufattelig for meg også, men disse type mennesker er meg alt for bekjent.

ver snill og vurder mitt brev til min lærar eg er forelska i fåvæ

Hva faen...

>Hvorfor tror du Sup Forums er "nazi"?

Det er mer mangfold i meninger på Sup Forums enn resten av internett puttet sammen. Stedet er som en ideologisk slagmark.

tviler på at ho veit ka et "naut" er
ellers et ganske patetisk brev
gjǿr deg en tjeneste å slett d

Ruller for Ingrid

For GUDS skyld, IKKE, jeg gjentar, IKKE send det der til noen noensinne.

Pent

Det er en suppe av meninger der, spesielt under valget av Trump har det fosset inn mye nye folk også.
Ingen brett på 4kanalen kan sies å være bare en ting "brett x er y", det blir for lettvint, men jeg vet jo det er en populær ting på venstresiden i dag og kalle alle de er uenig med for nazister.

kvifor skal eg slette det? han er ein gammal mann, og han veit korleis eg er.

Hvordan kan vi være sikre på om verden forran oss faktisk er ekte?

Meget pent Anonsen.

Ikke ham, men det å reagere på at Sup Forums er nazi er som å reagere på at /fit/ er homo og at Sup Forums hater videospill. Det er bare slik brettene er som helhet, uavhengig av individuelle pesoner som brever der.

Og det er jo greit, det er en del av brettkulturen, problemet er om noen tror det er hele bildet som tilsynelatende var tilfellet her.

Det var ikke inntrykket jeg fikk.

>flere paragrafer med selvklynking og uffameg så synd det er på meg
>forteller hele livshistorien din
>nevner en eller annen homofil incestiös kortfilm og voldtekt og hva faen

Brevet er SINNSYKT, min venn. Fyren kommer til å bli redd. Det hores ut som om du allerede har voldet nok skade, la han være i fred.

Ganske åpenbart at stormhomsinga til Sup Forums ikke bare er en del av brettkulturen.

Dette fåvæ

Kan du gi oss litt bakgrunnsinfo? hvorfor skriver du brevet? Hva gjorde du mot karen?

Du får lese hva han sa på nytt.
Ja, men det var ikke poenget mitt, poenget var om megmegene om brett, som han andre pekte ut, at Sup Forums hater videospill osv.

sendte en melding til en i klassa om at eg hadde lyst til å fortelle han at eg skulle önske at 6mill og 1 jöde dödde slik at han aldri vart född, at eg skulle ynskje han dödde av kreft og at eg ville tisse på grava og ha sex med liket hans fåvæ

Hvur röndóttur

ho eg sendte det til rapporterte det til rektor og han fikk vite om det, siden har eg ikke fått lov å ha han som lærer

Dette tror jeg ikke noe på. Brev bevis.

er den veien min venn

Du er sjuk i huet, du vet det, ikke sant?

Hva hǿrer tråden på i natt da?
youtube.com/watch?v=8Jkuk-h6D9c

...

...

LILLE MARIUS

eg skjoner ikkje ka som skjer her

yoooooooooooooooooo


hva faen