Fredag swebögar, vad händer?

Fredag swebögar, vad händer?

inte mkt bög, själv då?

Fick A i matte prov fk yes

Slog näven i väggen så den bröts, kanske ska fira min idioti med att åka och köpa lite knark om jag orkar, annars är jag hungrig.

Inte mkt här heller

Grattis

Dygnat, jobbat. Ligger i sängen för jag börjar 06:00 imorgon igen. FML. Jobbat varje helg i ett år snart.

Bra där, vad knarkar du?

Ahh drygt, jobbar också imorgon men börjar 07.30

Allätare, mest hasch när inga pisseprov är planerade. Själv?

Runk fredag

Cash is king antar jag, gött att kunna spara 10k i månaden när man pluggar.

I princip bara gräs nu för tiden

Röker gräs

Kan inte bestämma mig om jag ska handla först och sen röka hash eller tvärtom

Tvärtom, alltid roligare att införskaffa mer knark när man redan är stekt

Mest ekonomiskt att handla först!

allahu akbar

Hej kära "nysvensk"

Gör båda sakerna samtidigt

Ta en bastu och dricka jävligt mycket staropramen

Influensa och pizza kväll.

Tung ide! om jag hade en bastu hade detta varit min plan också

Villa eller Lägenhet?

lol ska vi ha en Sup Forums meetup på nattklubben pure. sprida lite autism på dansgolvet liksom

lägenhet

Jag ska nog ta lite tjack ikväll. Det är ju fredag liksom

Har inte lägenhetshuset en gemensam bastu som man kan boka? Annars känns det lite små gay.

I'm pooping inside an Ikea right now

...

Nice ain't it?

Vart ut å kört skoter för jobbets skull. Ska åka och köpa en dunk HB nu. Imorrn ska man supa.

Ruotsalaiset ovat homoja. PERKELE!

hur mycket snö har ni där uppe i norr så här års?

runkar och kollar om GoT

...

Varför slog du näven i väggen? Är du någon slags white-trash som inte kan hantera sina egna känslor eller är det orelaterat?

Nån som har nå snap luder att dela med sig? Lvplastic kör naket på storyn

Fick ett tung besked så jag flippade, blir sällan aggressiv och är alltid lugn och sansad, men när jag lackar finns det inga begränsningar.

Gud vilket äckligt hippieluder....
Hennes fitthår är säkert samma kvalité som dåliga dreads

Nerd-out. Vad var beskedet?

Jag sitter hemma o kolla på TV....lite störrande att min syrras nya kille Abdi e där också o fan de knullar o stönar så hela kvarteret hörs =/

hahahaahah och du skryter på Sup Forums om det?
Så jävla socialt inkompetent och efterbliven att det inte finns. Jävla white-trash alltså

>abdi

bra bete fan. Det här kommer ta sig!

snopp

Ta det lungt kompis. Du behöver inte vara så arg. Livet är bra, var glad och gör andra glada.

Swedish men! Yesss! No homo.

Skryter? Jag svarade på en fråga, jesus.

Hahaha öl och Sup Forums, snart är jag helt bombad :D. Party imorgon men alla öl är slut, hoppas jag hinner in till bolaget innan 3 imorgon.

Vafan ska ja göra? Min morsa blir förbannad om ja tjafsar med han, jag vill få ut fanskapet från lägenheten..De kan knulla ute eller hos hans familjs hus...

White trash.

Gå in och titta på dem, han kommer inte vilja knulla din syster om han vet att du försöker se det

Äru sjuk, ska ja dra in o fanimig kolla på min syrra bli råknullad?

Sist ja råkade gå in i tvättstugan där syrran o annan ons var där o dunkade sönder varandra höll ja på att spy....o fanimig hon skiter i o fortsätter o knullade på.

Filma det. Råknull är råknull oavsett vem det är av

Precis jag är white trash :D.

Ja, förhoppningsvis blir sådanna som du utrensade snart.

Rejta min kuk tack

White Trash > Skäggbäbisar

Hahaha, drog du en bildörr på den eller?

Mot knarket!

Happy hunting, edgelord på kniven dock

Meatballs

Näe egentligen är jag från Kiruna dvs vilda västern. Här finns ingen lag och ordning.

Går en älg över tomten hänger den i ladan en timme senare och kommer grannen förbi får han några kilo om han hjälper till.

Björn, varg, lo och järv plockar vi genast häruppe, gärna med kniv eftersom man är ju för fan man häruppe :D.

Slog en björn i somras med gamyxan från 50 talet, kändes skönt, inte så väldigt stor björn dock bara ca 250kg.

och så är du förvånad du fick "tungt besked" ta ditt liv med kniven

Svensk vola uppe?

CUCKS

It's hard to be first class, when you're white trash!

>Han sitter och skryter om hur manlig han är på Sup Forums
HAHAHHAHAHA

Måste säga dock att sjöarna tinade inte upp i somras :D. 25 juli trollsjön:

What? För jag röker joint? Är jag misslyckad då? Har 1 miljon över när jag säljer min bostadsrätt, tjänar 500k/år om jag arbetar istället för att studera...tjänstledig atm. Jeez, snabb på att dömma ser jag

Litet ego. Du är svag.

Inte särskilt

Jo, du bryr dig så jävla mycket om vad folk på Sup Forums tycker om dig. Svag.

Saknas något här som vanligt.

Har du varit upp till Kiruna nångång? kom upp hit till nästa sommar.

Alltså jag misstänker att du kommer bli chockad och mer därtill. En sommar hade +24C men oftast är det mellan +5C och har vi tur +15C.

Folket häruppe består av vildmän, gruvarbetare och våldsamt tuffa kvinnor. Det är inte för inte dom som inte tog livet av sig under byggandet av malbanan blev kvar.

Vi är vana vid hårt klimat och hårda levnadsförhållanden. I princip alla Kirunabor kan överleva att bli dumpade naken mitt i fjällen :D:

Våran nationalsport häruppe är att tävla i friklättring eller bergslöpning, sen har mtb tagit fart rejält.

Här är en bild från en av friklättringstopparna, Luossavaara eller Laxberget, tyvärr var det för dimmigt denna dag men jag ska se om jag har några bilder då jag mtb'ar över 500m stup :D.

Btw, skiter i vad horungar piper om, de är trots allt eran mamma jag knullar.
Niet, har bara tid över...

någon delar med sig av sin dag och du går till attack. Wow vilken liten bög.

Tack, thread saver

Ingen fara!

Tack snälla, någon äldre än 15 här. Ha en god kväll bror.

Jag är faktiskt över 21.

>Fortsätter skryta med massor med :D:D:D::D:D
Varför tror du att någon här bryr sig?

...

...

>våldför sig på oskyldiga väggar
>åker buss för att handla knark

Visst är det skönt att bara släppa sin järnkontroll för ett kort tag och faktist leva med sin kännslor utanpå för omväxlings skull. Sorgligt nog lagt ner alla droger (alkoholen med) :( Små barnen som inte ens är färdiga med sin Adolescens kan hålla käften.

Bert 2018

Jag är ledsen att vi framstår som skrytare Vi är bara jättestolta att vi är ättlingarna till dom som betvingade vildmarken häruppe.

Kom gärna upp hit och titta, det finns 3 pubar i Kiruna, en McDonalds, en Sibylla och en Thai restaurang och ett flertal pizza och hamburberbarer och en massa berg som typ 10 tyskar dör i varje år, ibland tom Kirunabor som den som frös fast i ett vattenfall när han missbedömde situationen.

Sen en massa gruffliga gruvarbetare, sen håller vi på att flytta hela staden typ en mil österut. Alltså alla som är födda häruppe är jättestolta att vara Kirunabor. Träffar jag en Kirunabo varhelst i världen så så hjälper jag denne om han eller hon behöver någon hjälp.

Varit ute och övningskört. Nu sitter jag och damen och väntar på att filmen vi ladda ner ska bli klar, sen blir det fredagsmys

> övningskört.
De var tider de.

oooh ja.

Vad är oddsen.
Alla är framgångsrika på internet..
Fränt

Simma lugnt

Efter att ha läst en massa kommentarer i hela tråden börjar jag misstänka att Sverige är förlorat.

Finns det ingen ort söderifrån som är så stolt över var hon eller han kommer ifrån att ni nästan spricker?

Sitter hemma och super upp det lilla jag har kvar, då kranen var upptagen ikväll.

Hatar att vara utan på en fredag.

vet du vad som är ett ganska bra tecken på att man inte har det så gott ställt? Att man behöver säga att man har det gott ställt.

till främlingar.

på internet.

Firar 2.0 på Högskoleprovet om nån timme. Knark och bira, inte mycket annars.

...

Gör en hjälte ikväll

Nu ger jag upp, jag trodde alla Svenska orter skulle skrika med en röst.

Ok när ryssen väl kommer får väl vi Kirunabor försvara er. Jävla sopor södeifrån. Ingen stolthet alls Ingen heder och inget jävlar anamma.

Kan meddela att jag gav stryk åt två ryssdjävlar i somras som trodde dom kunde sprida rysspropaganda häruppe i norr.

Trevligt i Nyköping ser jag. Aktta dig för svartingarna