Norsk tråd

norsk tråd

sup

Other urls found in this thread:

expressen.se/sport/andra-svenskar-som-dopat-sig/
imdb.com/title/tt0799954/
no.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-10-000-IU-360-Softgels/21298
no.iherb.com/Now-Foods-MK-7-Vitamin-K-2-100-mcg-60-Veggie-Caps/36220
twitter.com/SFWRedditGifs

hva skjer gutta

Utan doping får ni spö. Lycka till i vinter... Btw. Vad hände med Northug? Ha ha ha ha ha ha haaa! Hahahaha!

gå hjem vi vil ikke være her

Uten doping? De dopar sig fortfarande. Norge är en fuskarnation. Alaa, utom norrmännen, vet det.

...

...

Plagsomme stemmer i hodet?

...

...

heisann gutta boys åssen står det til? driver dere med narkotika?

Tror dere trenger få kontroll på landet deres først.

Trust me. I'm clean.

lowlife thread, fake humans without any morals and honor

Nice b8.

Haha. Största floppen, fuskaren och skandalen i skidvärlden. Skäms att man är nordbo...

...

>Största
Tror nok Svenne har endel flere skandaler enn Norge bak seg. KEK
expressen.se/sport/andra-svenskar-som-dopat-sig/

Rapporterer fra Trøndelag!

"Finnkampen". Vi vill inte ens ha med er. Åh. En annan sport än längdskidor?!

Ingen förstår vad ni säger. Tala tydligare!

Jeg forstår hva dere skriver, men Svenne er som oftest litt for dum til å forstå Norsk.

ingen gillar norskar

Vad sade du? (What did you say?)

i do

Which norsk city/town to visit? Please no multicultural shithole.

>Dumbdumb.

Nice dubdubs. Depends what you want to see/do.

So Sweden is clearly superior is what you're trying to say?

Swedes are much lower on the dislike list than Norwegians.

...

If you're a faggot, sure. Sweden is a multicultural, homosexual paradise.

...

...

Tänk. Det visste jag inte!

Les deg inn i saken, det er jo legen som har gjort feil her.

ITT: America's bitches

...

Your game is pathetic, Swedecuck.

Do you really think so? You do realise you are fooled. Dont you? (Förstår knappt vad du säger).

...

People country side. Meme tourist attraction not necessary. Prefered places with little to no tourists.

Skön Norgetråd det här. Alla små tomtar får försvara sig. Det är hårt att vara lillebror.

Noen fra bergen?

>Förstår knappt vad du säger
Generic Swede retardation.

>har en sports stjærne
>er ikke svensk
rip sverigjestan. europas minst hvite land. hvordan føles det å ha verdens rikeste og hviteste land som nabo? hvordan følest det at vi var en del av sverigje før og alt vi har kunne vert deres? hvordan føles det ut å bli cucka av sine egene forfedre? sverigje er en vits. landet deres detter sammen og nyhetene tørr ikke og raportere om det engang for de er redd for å kunne virke rasistisk. det er hysterisk og se på. jeg vedder på at dere har 10 år før borgerkrigen starter. lykke till as. dere trenger det.

tag det roligt nu bøsser!

Bet that's why our second biggest refugee population are Swedes.

homser rømmer sverigje pga muslimer som for gjøre hva faen de vill.

No where!
Booze is expensive as fuck, pubs are open 5hours, when they are, ie: once a week, NoWay is a shithole!

danmark er digg. sweden er et høl. danmark bro er her for å hjelpe slakte sverigje negern

are they all black country's now?
filled with Muslims and shit?

Alle svensker er underdanige homoseksuelle, som elsker muslimpikk. Så det går nok bra.

No polak. We are not black, nor blacked.

Maybe we should just take this in english.

>Waving the Swedish flag in Sweden is considered racist
>Meanwhile in Norway

>partysvenske
de kaller seg det for de skammer seg så jævlig over å måtte rømme fra sitt eget land.

Learn2English, Slavface. KEK

I thought both where filled with migrants?

norway is the whitest country in the world amd we're getting whiter, sweden is a whole other story and denmark is in the EU and EU is getting niggrer

Still mostly white, but its quickly changing.

...

Oh, muslim Sweden, will you ever learn?

Varför bråka på internet, när man vi kan ta en sup istället?

nå snakker du endelig svensk

Note to self. Don't travel to Sweden.

...

Hva faen skal jeg gjøre?

Har hatt flere perioder over 9-10 måneder med tung depresjon. Går på jobb, kommer hjem, spiser middag og stirrer i veggen. Begynner å hate sosial kontakt. Begynte å kutte meg selv for tre uker siden. Aner ikke hvorfor jeg gjør det.

Finn deg en hobby. Allerhest en som ikke innebærer masturbasjon og internett.

Reis til Sverige, der er du i godt selskap.

Har mange hobbyer, men har bare mistet interessen helt over det siste året.

Hey! Ikke ta selvmord uten å si ifra først. Vi kan gjøre tidenes synkronstup fra ei stor bru en plass!

Hvordan det?

Stream det.

Nja, har forrholdsvis lite svart og brunt hær da.

...

Naturligvis!

...

Så for meg å ta med et nrk tv team!
Tenk å trene målbevist i årevis på kunststuping, for så ta tidenes synkronstup på direktesendt tv rett i døden. Hadde vært hærlig :D

test ut MDMA syre å nitro

imdb.com/title/tt0799954/
Til inspirasjon.

Gjør det som ett kunstprosjekt, du kan sikkert søke støtte til forhådsarbeidet KEK.

Sad.

We are still at 13% non Norwegians. And 55% of them are from other European countries. So still mostly white.

...

God ide! Er jo tullinger som får kunstnerstøtte til til alt mulig rart nå for tiden. Hadde vært bra rått om man hadde fått gjennomført det.

Fra spøk (alvor) til alvor. Depresjon skyldes somregel en kombinasjon av vitamin og søvmangel. Første du bør gjøre er å bestille D3 vitamin fra iherb, bør være minst 10 000IU pr dag, ta sammen med minst 100 microgram K2 vitamin.

Hilser fra tromsø

...

This is true, however, according to national statistics we'll become a majority-minority in 34 years from now (under 50%), so those numbers will drastically change in our lifetime.

Prøv denne:
no.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-10-000-IU-360-Softgels/21298

Og denne:
no.iherb.com/Now-Foods-MK-7-Vitamin-K-2-100-mcg-60-Veggie-Caps/36220

Videre bør du finne en organisk multivitamin som også inneholder spormineraler. Jeg bruker en fra Life butikken, tror merket er Solar Ray. Og til slutt, ta 2 ss tran vær morgen.
Er helt ufattelig hvor stor forskjell dette gjør
Til slutt, reduser sukkeret og forbedre søvnrutinene.

Har bakgrunn fra idrett på semi-profesjonelt nivå, så jeg har alltid passet på kosthold, samt vitaminer og mineral. Sover minst 7.5 timer hver natt.

Depends on who will be in charge of that situation politically I guess.

If a Race war doesn't happen between then.

i never understood why people gave a shit about any of this
i feel no ethnic affiliation at all and never have
it must suck to be invested in shit like this, having a stake in

...

Quads checked. We will always need people to clean our toilets, and haul or garbage.

nice satan quads. I was just simply stating facts though. I have nothing against other people, but i do feel a bit sad knowing the demographics are changing as fast as they are, as i feel all heritages and diversity around the world are worth preserving to some degree.

LOL hadde du vært i samme situasjon hadde du også hevet alt på legen kan jeg tenke meg. Hun er en "dope cheat" altså, uten tvil.

Selv om jeg kommer opprinnelig fra Australia vil jeg si at jeg er DRITT LEI av innvandrere! Spesielt svenske! They took our jobs!

Tviler sterkt på det. Det er null bevis på at hun har brukt doping under konkurranse