Insult me in your native language

Insult me in your native language.

Faggot grande.

Jou ma se poes

You're not a very nice man, mister.

चोदे

mange merde

Tu esi pimpis

South Africancer

Piss off you gook fob

la concha de tu madre

cyka blyat idi nahui

my gramps shot at ya in nam' u gook

Noot noot

allahu akbar

0/8 kek

Ponja pelotudo, morite de cancer pedazo de mierda con patas, desperdicio de espacio, hijo de una galaxia llena de cargamentos de prostitutas sidosas.

Chingas a tu re putisima madre

Haista sinä vinosilmä paska

na3l hechoun imak

᚛ᚃᚐᚌ᚜
᚛ᚋᚐᚅ ᚃᚆᚑ ᚂᚑᚃᚓᚄ ᚄᚆᚓᚓᚚ᚜

좆같이 생긴것도 정도가 있지..

᚛ᚇᚔᚏᚈ ᚕᚈᚓᚏ᚜

chino pato

Vas y chingas tu puta, bomba, samba, hueca, chaparra y gorda madre

Jolly faggot

Click click bloody click... asshole

asia nigger

Suce ma bite mangeur de merde.

putang ina mo bobo

Kanker spleetoog

you fucking rice nigger, i hope ye fucking burn in a house fire ya cunt, ya mums a slag

собака
:)

human trash fuck off.

Oi. Fok jou boetie

Wat zei je over mij, jij kleine klootzak? Ik moet je mededelen dat ik cum laude ben geslaagd aan de mariniers academie. Ik heb deelgenomen aan verscheidene geheime aanvallen op Al-Quaeda en heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn geweten. Ik ben getraind in gorilla oorlogsvoering en de beste sluipschutter in het Nederlandse leger. Je bent niks anders dan een doelwit. Ik roei je uit met precisie ongekend op deze aarde, markeer mijn woorden godverdomme! Je de denkt dat je weg kan komen met vuil over mij te spuiten op het internet? Schrijf dat maar op je buik eikel. Terwijl we spreken ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van spionnen in Nederland en je IP adres wordt op dit moment getraceerd dus je kunt je maar beter voorbereiden voor de komende storm, onderkruipsel. De storm die het zielige ding wat je je leven noemt weg vaagt. Je bent ******* dood, jochie. Ik ben overal, elk uur en kan je doden in zevenhonderd manieren. En dat zijn alleen nog maar mijn blote handen. Ik ben niet alleen extensief getraind in ongewapend vechten, ik heb ook toegang tot het complete arsenaal van het Nederlandse corps mariniers en zal dat tot zijn volledige vermogen gebruiken om je smerige gezicht van het continent te vegen, jij vuile huichelaar. Had je maar geweten wat de voor onheilige vergelding jouw “Slimme” opmerking ter weeg zou brengen. Misschien had je dan je bek gehouden. Maar dat kon je niet, deed je niet en nu ga je er voor betalen jij stomme idioot. Ik schijt zoveel furie over je heen dat je er in verdrinkt,

Tu pats esi pimpis

Suck my Mandela Boere bitch

u r bad

Sitane pederast

t'as l'air d'un gros con

Dögölj meg te retek buzi

Du bist ein mistuck.

Kaley fadaboe galhi gola.
Above is latinized since I don't want to take the effort to write it in native script.

You are one angry Netherlands guy

Shaburah nando-ayo, shirukah boke.

Arschloch

À fenoci e fenoci... m'anca OP, te ti sei un fenocio ca nó à gualivo.

Putang ina mo

Ching chong ping ling.
自分を殺す。

Same as Since nobody else posted, in my second language:
Há bichas e bichas... mas OP, você é um bicha sem igual, um pederasta mamador de caralhos.

meine bruder

Excuse me chap, I must interject at this point and establish an understanding regarding your physical nature and my opinion thereof.
You sir, are a shockingly blighted dullard and a putrid one-dimensional object of execration, furthermore you are an outrageously incompetent reprobate and a decadent dandruff-eating pitiful sideshow freak, in conclusion and with my deepest regret, I find you to be an unconscionably grotesque heathen and a preposterous small-minded depraved orgy of subhuman indecency.

...

I'll suck your cock anytime anywhere

die in a fire, you cunt

Hai marş băgami-aş pula-n mă-ta

Perra ojala ardas en el infierno.

Poepchinees

Janusz Korwin Mikke to debil.

fick dich du dumme kothure!

Fuck you


I speak english.

du lukter tiss

Drunk dane?

Du er vist lidt af en dumrian!

Men jeg kan godt lide dig alligevel, ring til mig!

Tá tu amadán

Fuckin' beat your mum's ass, shitcuz.

Fick dich Neger!