/mämmi/

me oltiin -painos

Ensimmäinen Kaisalle.

...

...

Näin sitä töttöä joka tuli salilla juttelemaan ja kyselemään mun urasta mallina.

Ei sanonut mitään. Taidettiin taas selvitä pillusta puhumalla!

onks tää nyt se saliautisti

kerro koko tarina

Aika tiukka väistö kyllä oli.

Hyvin tehty kyllä, siinä ois ollu riskit pahempaankin kun nainen vapaaehtoisesti tulee juttelemaan.

Ensiluokkaista työskentelyä, etenkin se kuulokkeiden laittaminen takaisin korviin heti, näytti akalle että ei siellä salilla mitään naisia olla hakemassa vaan lihasta.

Olen ylpeä sinusta

Voi vitun burgeri seuraavan kerran ku näät sitä meet ja kysyt sitä kahville

Ja taas tulee ribalia.

Oli kyllä taas niin mitä vittua uni että.
Rakennettiin unessa maailman suurinta ihmistornia ja siitä tuli niin iso että korkeimpien piti kiivetä siihen läheisen vesitornin katolta. Minä olin päällimmäisenä kun alinpana olijalta putos hartiat kokonaan pois ja torni kaatui eteenpäin jolloin heräsin.

Tulkatkaa mun uni.

Olet kyllästynyt elämään toisten hartioilla ja kaipaat itsenäisyyttä.

Haluat painaa äitiäs.

Ootko sä se sama nyymi jonka poro raiskas unessa viime viikolla?

Saamari kun iski syvälle.
En tällä kertaa.

Oispa mämmimiitti

Kertokaa minulle Jeesuksesta.

Siitä vaan järjestämään.

Alko sattumaan niskaan

1-4 kebu
5-9 pitsa
0 en tilaa mitään

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Jeesus on kristus

Sara Chafak on kyllä ansaitusti ollut Miss Suomi. Viisarini värähtelee.

Juutalainen reformaattori joka nostettiin jumalan pojaksi/jumalaksi itsekseen roomalaisen propagandakoneiston toimesta 400 vuotta kuolemansa jälkeen.

P O R O ? !
O
R
O
?
!

Mitä ostan kaupasta?

Jaa eikös se ollu vaan joku uudelleenpakkaus jostain horus tai osiris myytistä tai jotain?

pattereita

kahvimaitoa

Wokkia ja jauhelihaa

Mikä on comfyin tapa katsoa animea (tai no, mitä vaan sarjaa tai elokuvaa).

Jos makaa sängyllä alkaa koskea niskaa kun joutuu taivuttamaan päätä, mutta toisaalta jos makaa tuolissa niin sitten asennot on ihan päin vittua.

Pitäskö hommata joku lasityyny jonka läpi katsoa lattaialla olevaa ruutua???

Juuh, kyllä ne roomalaiset kovasti löivät sellaisia yhteyksiä mukaan että olis jo ennestään tuttu ja helposti lähestyttävä tyhmille massoille.

>Pitäskö hommata joku lasityyny jonka läpi katsoa lattaialla olevaa ruutua???
Hanki tämmöinen hierontapöytä ja laita TV lattialle.

...

lepositeisiin

Taavi

Hommaat kunnon isot tyynyt niin voi laittaa selkää pitkin tukemaan ettei niska ole viturallaan

Toi kyllä vaatii kusireijän kanssa

Antabusnyymi paikal?

Poltin mun pitsaa muistuttavan lätyn uunissa mut pakko syödä tää silti.

Palanut ruoka on karsinogeenistä ja palanut materiaali ei sisällä mitään ravintoarvoa.

>palanut materiaali ei sisällä mitään ravintoarvoa
Täähän on mainio laihdutusvinkki - polttaa puolet safkoista niin sit tulee puolet vähemmän energiaa.

Juu ja saa samalla syövän mikä myös auttaa laihdutuksessa

Muistuttakaa että ostan kaupasta thai chilikastiketta.

Mitäs ruokaa nyymi aatteli tehdä?

Thairuokaa

Söin vaan keskeltä ja jätin palaneet reunat roskikseen.

Mitä Thairuokaa?

Nakkiwokkia.

Muista nyymi ostaa kaupasta thai chilikastiketta!

no kertokaa nyt että mitä tämä autistisalijanari on tehnyt

Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.

Oli bodaamassa ja joku tötö tuli juttelee sille ja kysy, et onko se malli tjsp
>e-en
>korvanapit korviin

Ei tuo nyt autistista ole. Salilla nostetaan painoja, eikä isketä miehiä. Tulkoon treenin jälkeen puhumaan jos haluaa munaa noin kamalasti.

NO ETKÄ SYÖ!

hyvä tarina

Ananas kuuluu pitsaan.

Paras noita

kyl

haista vittu

Näin on.

No en oo vielkään käynyt yhdelläkään luennolla tänävuonna mut nyt aattelin ku valkkasin tosta 2 kurssia joissa ei oo läsnäolopakkoa niin tehdä niitten juttuja alta pois kun tentteihinkin oli yli kuukausi ja sais yhteensä 7 opintopinnaa niin vois olla ihan value.

Jos jaksais tehä jotain niin etenis ees vähän ja melko olemattomalla vaivalla jos saa vaan kotoa luettua läpi!

Sit tajusin millasta paskapuhetta tää on että muka alkaisin opiskella ja aloin katsomaan animea missä isotissinen blondi hieroo tissejänsä päähahmoon!

Oispa.

Aika kuivan näkönen toi sun lätty, maistuu varmaa yhtä hyvälle kun vanerilevy

>Sit tajusin millasta paskapuhetta tää on että muka alkaisin opiskella ja aloin katsomaan animea missä isotissinen blondi hieroo tissejänsä päähahmoon!
Juuh, itekin näin tos painajaista et olin takas koulussa pari yötä sit. Onneks oon NEET.

TÖI HIN!!!!!

Kuulostaa hyvältä animelta, mikä anime kyseessä?

Mikä vitun järki on roikkua jossai lipaston listalla jos ei edes vaivaudu opiskelemaan. Tollanen paskaläjä pitää siellä paikkaa varattuna turhan takia kun ois oikeasti motivoituneita ihmisiä jonossa.

>Mikä vitun järki on roikkua jossai lipaston listalla jos ei edes vaivaudu opiskelemaan.
No onhan tää nyt paljon kivempi status kuin työtön vätys ja ihan varmasti alan joskus tekemään jotain.

t. eri

Pahempi, koska vaan valehtelet itelles ja pidät paikkaa kiinni niin ettei muut motivoituneet pääse opiskelemaan. Vittu voisivat automaattisesti pudottaa tollaset movettaja paskaläjät vaikka ois opinto-oikeutta jäljellä.

vituttaako kun et päässyt sisään

Vituttaa. Vituttaako teitä? Mua vituttaa aina.

Ei, vituttaa vaan toi "lol en oo käyny lipastolla ollenkaa kun oon kaivellu persettä mut ajattelin nyt mennä mut LOL en meekkää ku katon animee xDDDD" asenne.

Oikea asenne

Mitä alaa opiskelet?

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

>pääsykoekirjat tulee 4.4
pitäiskö katkaista kolmen vuoden syöksykierre?

elämä om kamamlaa kum sen oikeim oi valtaa

Älä rupea, pääsykoerumba on hirveetä paskaa jota en toivoisi pahimmallekaan vihamiehelleni

t. lipasto-opiskelija

jtp niin en opiskelun sijaan kato animea vaan juon kaljaa

suositelkaa jotain hyvää tietokonetuolia, sellanen missä pystyy ongelmitta istumaan sen +10h päivässä

nykyinen on tollanen pehmusteeton kuvankaltainen paska

> kirjat
Mee paremmalle alalle.

Ikean työtuolit on ihan jees.

oisitpa mun kamerus

Aika paha kolmen vuoden tauon jälkeen yrittää.
Koitas löytää pääsykoeharjoituskursseja paikallisista lukioista, autto ainakin itellä ja pääs yliopistoon.

Itsehän luin jo kauppakorkean pääsykoekirjat kertaalleen ja melkein aloin itkemään kun katselin sitä viime vuoden koetta enkä olisi saanut puoliakaan oikein.
Mietin tuossa, että pääsisiköhän jonnekin Tanskaan englanninkieliseen kandivaiheeseen pelkällä YO-todistuksella. En vaan vittu jaksaisi taas tätä nysväystä varsinkin kun tietää ettei pääsykoetulokset korreloi lainkaan uliopiston kurssikeskiarvon tai graduarvosanan kanssa.

>sellanen missä pystyy ongelmitta istumaan sen +10h päivässä
Ei taida tällasia oikeastaan olla.

Kunnon tuoliin menee sitten satoja euroja

>kaksi vuotta ilman opiskelua
>unohtanu lukiosta aivan kaiken
>pitäisi mennä pääsykokeisiin
>osaa vittu mitään

Hanki mielummin seisomapöytä

Yrittää ainakin. Jos ei onnistu niin aina voi vetää lisää viinaa.

kaikihan me täälä olemne kameruksia

Ikean markus

markus/volmar? velimiehellä tais olla tuo markus, oli kyllä muistaakseni ihan jees

no juuh kyllähän se vähän tahtoo näin olla, mut siis ns. "pelituoli" pitäis olla

ajattelin jotain 250e budjettia, kerran se vaan kirpasee kun ostaa kerralla kunnollisen

jos ei? oon kyl päässy kokeilemaan tollasta moottoroitua, työskennellessä varmasti ihan ok

Nyt loppuu näiden vammaisten sammakoiden postaaminen.

>no juuh kyllähän se vähän tahtoo näin olla, mut siis ns. "pelituoli" pitäis olla
Sitten nimenomaan maksaa +200€ ja mene ihmeessä ihan kauppaan istumaan, vaikka viitisen tai kymmenen minuuttia, että huomaat miltä se tuntuu.

bamne?

I'm in the mood for some hentai. Haven't watched any in years. Any suggestions? inb4 boku no pico.

bible black

Mulla on ollu joku Sotkan halpis tms 6 vuotta, kuva liittyy, oisko maksanu neljä kymppiä tarjouksessa. Reilusti parempi kun mun edellinen, semmonen peruspaska, vähän kuin sun kuvassa mut matalampi selkä eikä käsinojia ollenkaan.

En löytäny merkkiä ja mallia mistään ni otin sit kuvan, plz no raid