/norgetråden/

Norsk utgave for nordmenn

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=C79PEKHtUrg
dagbladet.no/video/mFgZckGBYEc
rsmh.se/
youtube.com/watch?v=Lg7AWnUl-aw
vg.no/nyheter/utenriks/usa/reuters-trump-opphever-toalett-direktiv-for-transkjoennede-elever/a/23932080/
youtube.com/watch?v=2cOrdPutSOU
twitter.com/NSFWRedditGif

For kamuflasje

youtube.com/watch?v=C79PEKHtUrg

hvem /gn2/ her?

Det kanskje er jævli å henge seg...

Men det er enda verre å bli tatt i rumpa

Vil egentlig ikke det

Guutå

Men men, bare noe jeg tenkte på.

Jeg er jo bare en mann

fjerde for sterke russiske sotnosjver

for Miriam

>dfn ingen sjakkjv

>fjerde
Haha, ikke sant!

Lurer litt på om jeg skal ta meg en tur på trening nå.

hvis kjǿnnene er lik, hvorfor spiller ikke jenter mot menn i sjakk?

ny tråd når den gamle e på side fire
drep dåkkar sjǿl

Tiende for Nordisk blod

dine brev er illegitime og teller ikke som en del av norgetråden, så jo, han var fjerd.

også heng deg.

det var for å vise dominans over svensken

De er ikke autistiske nok.

Jo. Dine poster teller ikke. Spesielt ikke den überteite posten der.

Hun ville se, lige savage ud, med to sorte kuger på hver side.

svensker altså... fy faen....

hvorfor er ikke sverigeanon lagt inn ennå?

...

Vet ikke. Hvem sender vi bekymringsmelding til?

>dfn ingen gyngestol-jv

Jeg vil jo ikke det!!! Du lovet at det skulle bli spaghetti i dag!!! Jeg spiser ikke fisk mamma!!!!!!!!

t. Vestlendingsneger

Kan du ikke pelle deg tilbake til landsfrendene dine i Sverigetråden hvis du skal bare drittbreve?

normalt stǿtter jeg ikke doxxing, men det er åpenbart at han trenger hjelp.

dagbladet.no/video/mFgZckGBYEc

Du er skadet.

...

Det han trenger er å henge seg, det er for sent for hjelp.

rsmh.se/

Slutt å svar, jævla idiotar.

Er det JEG som er skadet? MEG altså? SVERIGEANON, mener du? For å si det sånn? Ikke helt som litt også men på den bilen? *Nei, nå vet jeg at jeg poster dritt som helt savner betydning MEN - jeg er bare en mann - hva kan jeg gjöre? (for å si det sånn) men men* og her slutter livet ditt. *PANG*

Brev 4kanal mappa dykkar.

ebin

godt spm fåvæ

kan noen gi meg en kjapp löpned på sverigeanon

Jeg gråter for alle pre-2011 bildene mine som forsvant når harddisken min bokstavlig talt begikk seppuku (den laget en lang ripe på midten).

>Brev
Her VIL han at vi skal breve noe. Han sier det på en sånn bestemt måte at man nesten föler seg tvingt til å breve hva han enn vil at vi skal breve. Det er litt slemt å bare tvinge folk, synes jeg. Men men.

>4kanal
Her ble det morsomt. Chan er forkortelse for "channel" som er engelsk for "kanal". Han mener altså Sup Forums.

>mappa
Her ble det litt forvirrende, og grunnen til det er Anonsens dårlige grammatik. Det skal egentlig vere "4kanalmappa" som et ord og ikke to. Men han mener alle 4kanal-relaterte bilder vi har på disken.

>dykkar
Nei altså jeg...hva fa-....jeg ve-....FY FAEN

Slurker i meg litt kaffe
Slurker i meg litt ol
Slurker i meg litt vann

Knasker i meg noen energibarer

Hvis du ser en deilig naken dame og niggere er noe av det tusende du tenker på må du henge deg.

...

>den laget en lang ripe på midten
Åpnet du disken for å se om det var riper i den? Hvordan vet du at det ikke var du som laget ripen når du åpnet disken?

youtube.com/watch?v=Lg7AWnUl-aw

Dette triggererer Sterkmannanon

>19 år gammel, blir 20 i mai
>brune oyne
>naut
>jomfreu
>lever i uhygeniske forhold
>liker å spille gta5 online
>sannsynligvis ikke i stand til å arbeide eller studere pga mentale problemer
>har en bror som har barn
dete er alt jeg kommer på fåvæ

Hva skal jeg tenke på, mener du? For å si det sånn.

Fordi jeg hǿrte det da det skjedde. Grusomste lyden jeg har hǿrt i mitt liv, og det inkluderer leggbein som brekker. Det er heller ikke vanskelig å demontere en egentlig.

takk

vg.no/nyheter/utenriks/usa/reuters-trump-opphever-toalett-direktiv-for-transkjoennede-elever/a/23932080/

200% basert

Har 1,37gb med bilder på pcen, det er ikke nodvendigvis Sup Forums, men det som ikke er Sup Forums er pepe og reaksjonsbilder

jæja hvað er að gerast strákar?

Trivelig fyr som takker, deg er det ikke mange av i tråden. Vil du bli med i kampen om å mekke tråden greit igjen? Hyll seier.

dette avfyrer jöder

vurderte du IBAS? fuktige megmeger er verdt 8000 kroner om du har mange nok.

laus mage gutta
driter en gang i timen gutta
fyller opp septiktanken min med vann og toaletpapir gutta

>ha en 4kanal-mappe

Men jeg har en liten mappe med norske megmeger. Er vel maks 50 bilder i den.

>Hva skal jeg tenke på
nei vet du hva...
ta virkelig og heng deg

Nei men kan du ikke svare seriöst? Hva skal jeg tenke på?

Bygg unisex toalett så det blir slutt på det inderlige maset. Har det på jobb og hjemme. funker helt greit

Er det boat is i den?

det var en stor frosk

Nei, jeg erkjenner ikke megmeger fra Artige.no.

bǿr karer ha skjegg? J/N

Dette fåvæ. Hva faen er liksom greia med at offentlige toalett er kjönnsdelt i förste omgang?

Eller så kan vi slutte å tilpasse samfunnet til en ekstremt liten gruppe mentalt forvirrede individer, og slippe å endre noe som helst.

er det virkelig bilde av han?

Dette

>blir det slutt på maset
fy faen
sånne som deg er grunnen til at den vestlige sivilisasjon er i den tilstand den er i
verken "legningen" eller "maset" er legitimt, og de burde vært puttet inn i tvunget psykisk helsevern

>funker helt greit
For deg ja. Men kvinnfolk er mennesker med folelser og de foler seg ikke trygg på et toalett med begge kjonn. Spesielt når det kommer et kryp inn på toalettet.

Mekka trådstarterbilde til neste gang svensken går over streken

Hvorfor?
>damer bruker evigheter på annet enn pissing og driting
>damer liker ikke pissoarer, men pissoarer er ofte plass- og tidseffektive
>folk er sjenerte tullinger

youtube.com/watch?v=2cOrdPutSOU

Nå kjorer vi

fyrir þig

Nei, men tråden tror det så det spiller ingen rolle. De kommer til å spamme den hver tråd nettopp som de spammer "heng deg" og tror det er kvalitet. Det går faen ikke å redde dritten her.

I mitt diktatur så hadde ikke offentlige dusjer vært kjönnsdelte engang, ala Starship Troopers.

>hjemme
??????????

>antyder at sverigeanon er lik jimmie på noen måte
sverigeanon er nok mer en sånn kar som dette, fåvæ

Hvis de har gener for det, ja.

Forresten har jeg tenkt litt på dette i det siste... Hvor er det blitt av alle de kraftige mustasjene som var på moten fra ca. 1800-1950? Alle har så tynn skjegg/bartevekst nå virker det som, inkludert meg selv. Har de bare gått av moten, eller har de forsvunnet av andre grunner? Det er jo trendy med barter og skjegg nå, men ingen har så kraftige mustasjer som folk hadde for i tiden.

Nesten så jeg mistenker ostrogen eller noe i drikkevannet.

alle svensker er jimmie for meg

>la oss gi mentalt forstyrrede individer adgang til kvinnetoaletter

Hva kan gå galt?

Vet ikke jeg, kanskje hvor mye du ville tatt henne bakfra som en vanlig, heteroseksuell fyr ville tenket?

ingen jv...nei...

De er kanskje mentalt forstyrra, men det betyr ikke at de er farlige.

hva i HELVETE er galt med hvitinger?
kjenner jeg blir helt oppgitt.
jævlig bra at noen tar og sier ifra i det minste.

Stopp rett der, kriminelle avskum!

Men jeg kan jo ikke det, så hva er poenget med å tenke sånn?

>"farlighet" er det eneste som betyr noe lenger
hater 2017 fåvæ

Ja. Jeg har alltid likt skjegg og gledet meg til å få et skjegg, jeg synes det horer til med det å være mann. Det er som kuken; det vokser på kroppen og da horer det til.

Om man har skikkelig lusne skjegg-gener så kan man jo få lov å barbere seg tenker jeg.

Personlig har jeg solid skjeggvekst, men barten min er litt slapp. Den er ikke synlig tynn, men jeg merker når jeg kjenner og ser på den at den er litt tynnere enn resten av skjegget.

Hva annet er det liksom som betyr noe i denne konteksten?

Det er jo garantert menn som er "mentalt forstyrra" når du går for å pisse på et mannetoalett også.

kvinneskjegg ble brukt for å binde fast Fenrir.
t. norrǿntanon

...

>dfn får bare et par blonde hår rundt omkring fjeset som jeg må ta en gang i måneden for å ikke se helt ufyslig ut
jeg...

det er en automatisk reaksjon for heteroseksuelle
men det å få se på en neger ha seg med en blondine, det kan du få til?

Tanker om Jenny Skavlan?

Slutt å breve vannmerket drit.

de er jævla ekle og burde bli mobba ut av samfunnet

like lite morsom som resten av alle kvinnelige komikere

Hitchens hadde rett

...

Er jo greit et om en drikker mye vann. Jeg må som regel fylle på 1,5l flaska mi en gang for jeg drar hjem fra universitetet

Har vel noe med at vi sitter mye mer inne enn det de gjorde for. I tillegg så var maten de hadde for mer naturlig enn i dag. Vil tro at det er ostrogen i noe av maten. Bilde relatert.