Please help me, German speakers of Sup Forums

Please help me, German speakers of Sup Forums.

I need help doing an assignment. I don't have a very advanced level of German, so simple language and sentences would be preferable. I'm trying my best to learn the language, but it takes time.

The assignment is:

Schreiben Sie einen längeren Text auf Deutsch zum Thema Generationsunterschiede. Wie unterscheiden sich Ihrer Meinung nach die jüngere und die ältere Generation in der heutigen Gesellschaft? Was können Jugendliche und ältere Menschen voneinander lernen?

I'll be very grateful for any help, Sup Forums.

Sorry, we're full. Go back to Argelia.

German speaking fag here. The assignment is very boring.

I hope this helps

>Argelia
I am Norwegian. I am not moving to Germany.

At least I'm not alone about feeling that the assignment is very boring, thanks user.

Just copy and paste the german wikipedia entry for geriatrics.

It uses too complex words, structure etc. I'm on a newbie level. I get graded, so I cannot deliver something way over my league. Thanks, though.

Here include this single german word into your essay, there's a version that should be three pages easily. Bahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahrbahr

just say something about how white people are superior and how normies nowadays cant even use Sup Forums

thank me later

No, you faggot. Besides, we're not talking three pages, we're talking 200-300 words, tops.

I don't need help with the subject, I need help with the German.

oh that's easy, just spilt them then
Bahrbahr bahrbahr bahrbahr
German is a shit language, you did this to yourself

Hey, I chose to learn advanced English, but due to our educational system, I was forced to choose a "foreign language" as well, because English is apparently not a foreign language here. I chose German over Spanish and French.

mmmm Nazisprache, was versteckst du?

whoops, wrong thread, too late, already pressed the "Post" button

plz help b

Why don't you just whine about your grandparents in german then?

just use dict.cc or something, that's how I passed all my german courses

Einer der größten Unterschiede zwischen älteren und jüngeren Menschen ist der Umgang mit dem Internet.
Ältere Menschen kennen sich in der Regel nicht so gut mit den sozialen Netzwerken und Medien aus, wie ihre jüngeren Mitmenschen.
Hier könnten die jungen Menschen den Älteren helfen, indem sie zum Beispiel ihren Großeltern den richtigen Umgang mit dem Internet zeigen.
Die Jüngeren könnten so auch sehen, wie die ältere Generation miteinander kommuniziert. Das könnte einen Zugang zueinander schaffen.
Ausserdem könnten Jungendliche auch etwas aus der Zeitgeschichte vergangener Jahrzehnte von den Älteren erfahren.

I used relatively easy language so your assignment people don't get too suspicious. How long should it get?

> 200-300 words, tops
> please help me b
christ... what the fuck is wrong with you? are you actually retarded?!

I am forever grateful to you, user. Thank you for existing.

I think that I am expected to deliver twice the amount of text. If I could scratch your back, I'd do it.

Okay. I'll think of smt else and post it then.

I just recently completed a German degree with a background in history. I have done this assignment before and might still have a copy of a draft. Would you like it?

Meine Meinung nach dieser Situation ist, dass du richtig abgekackt hast. Wo kommst du in Norwegen aus? Ich habe ein paar Freunde, die aus Oslo kommen.

>I just recently completed a German degree
Must be a pretty shitty one. Your German really sucks.

Nope, it's perfect.

Mudkip is the only thing in the universe that is fucking perfect.
Prove me wrong... you literally cannot.

Claudia Schiffer ist immer noch perfekt, Fotze.

I fear it would be too obvious that I haven't written it. Do you think so?

Ich komme aus Drammen. Es ist nördlich von Oslo.
The school fucked me pretty hard. We didn't have a teacher for over a year, all we had were bad substitute teachers. I learnt close to nothing. I'm trying to learn the language, but this assignment was a bit of a slap in the face. I'm still learning words and basic grammar.

Thank you very much. Could I ask you to throw in a small amount of grammatical errors? It shouldn't be flawless.

you're talking shit, no one gives a shit about this random bitch you pulled out your arse

>Claudia Schiffer, random

You must be 14. I remember being this young

Dieses Deutsche Sätze sehr schön und mit der Gramatik sehr fein! Ich lebe in Hamburg und Deutsch zu sprechen ist meinem Muttersprache.

Let the other user type something that way you can edit it yourself and make it look like you wrote it.

14, i'll take it, it's better than being older tbh

I happen to know that you're actually a dog. Anyone can make shit up about who they, this is the Internet, just an FYI. ;)

Red' keinen Scheiß. Du schriebst richtig schlechtes Deutsch. Ich lernte schon vier Jahre Deutsch.

How old do you have to be to use this website?

Meine Mutti macht mir echt geil, mein Vati auch, wir haben keine Unterscheidene. Ich glaube auch dass mein Deutch Lehrer sehr heiss ist. Herr Klaus, deine Klasse ist so schwer,wie deine Studenten.

honestly entertain whatever age fantasy you have about me
I'd rather the statement be true, but it's not, feel free to keep rubbing your back on how right you are. I'm just bored as hell.

Old people can teach younger people ficken and schluken for example.

That is a good idea, thank you user.


I have 45 minutes left to finish the assignment. I believe in you, based German user.

heh Was bedeutet "Echtes Deutsch" auf Sup Forums?

Einer der größte Unterschiede zwischen älteren und jüngeren Menschen ist der Umgang mit dem Internet.
Ältere Menschen kennen sich nicht so gut mit den sozialen Netzwerken und Medien aus, wie ihre jüngeren Mitmenschen.
Hier könnten die jungen Menschen den Älteren helfen, indem sie zum Beispiel zeigen ihren Großeltern den richtigen Umgang mit dem Internet .
Die Jüngeren könnten auch so sehen, wie die ältere Generation miteinander kommuniziert. Das könnte einen Zugang zueinander schaffen.
Ausserdem könnten Jungendliche auch etwas aus der Zeitgeschichte vergangener Jahrzehnte von den Älteren erfahren.

Aber auch in politischen Dingen können sich gut beide Seiten austauschen. Die Jüngeren eher wollen einen größeren Zusammenhalt und Offenheit von Nationen,
zum Beispiel Einrichtungen wie die Europäische Union. Ältere Menschen vertreten häufiger konservative und nationalistischere Positionen. Diese unterschiedlichen
Positionen schaffen einen guten Boden für Diskussionen. Der Austausch zwischen diesen Positionen in demokratischen Ländern ist wichtig und darf nicht vernachlässigt
werden. Denn die Politik muss Kompromisse oft finden zwischen alt und jung. In Deutschland jüngere Menschen müssen für die älteren Menschen über den "Generationenvertrag"
sorgen. Das ist gerade ein Problem in Deutschland, weil es viele alte Menschen und wenig junge Menschen gibt.

Okay, this should be enough. I messed a bit with the grammatics so it sounds a bit more foreign. But I can't say how authentic this is, because I don't have a clue about the Norwegian language.

Es gibt jeden Tag "Deutschfaden".

n.n;;

OP don't use this. It is full of hidden insults only a native speaker would understand.

It basically says that old people are worthless and should be run over on the streets.

I kek'd user

Thank you, based user. I think I will remove the part about "Generationenvertrag". I appreciate your time and effort.

Immer mehr alte Menschen ziehen es vor den Freitod zu wählen dammit sie nicht von ihren eigenen Kindern zu einem sogenannten Hirngeneral gemacht werden. Das stärkt die Jugend und sie muss nicht für alte gebrechliche Menschen aufkommen die keinen Beitrag außer rechte Parolen und anderes gebrabbel von sich geben können. Es gibt aber auch Rechte der alten Generation die von ihren eigenen Kindern erst Missbraucht und eingewiesen werden müssen, denn die alte Menschen haben es in ihren trieben sich zu sammeln und dann durch Straßen zu maschieren weil sie zu sonst nicht mehr in der Lage sind. Die Neuauflage des Generationenvertrags sieht vor das Menschen ab 50, mit minderer Intelligenz oder und rechtsradikalen Gedanken direkt eine Giftspritze erhalten damit sie keine Erblast mehr auf die jüngeren Menschen abrollen.

Klasse gemacht, user! Dies hier ist Sup Forums, nicht die Trollofags!

Idiot...