/Norgetråden/

Minnestund-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=h_04Vbo2zNA
tv2.no/a/8947767/
youtube.com/watch?v=CBb4DxV0rbs
twitter.com/NSFWRedditImage

For havet

Check

ANDRE FOR GJENINNFORING AV JODEPARAGRAFEN

Sverige ägde norge, inte tvärtom.

/VÅR ÆRE
ER TROSKAP/

Veldig dårlige brev

Solen skinner

Hvorfor ser du "enn du?" When saying "and you?" And not "og du?"

Er det samme?

youtube.com/watch?v=h_04Vbo2zNA

man kan si begge deller.

Hvor mange har dere i level 110 nå gutta?

Kan ikke noen med skills "klargjore" detta?

Gutta, kan dere bruke denne som den neste trådstarteren?

Hva takker dere?

rude

>Hva takker dere?

går ikke hoyere enn 99

Jeg har ikke bildet som noen satte sammen med hele historien + skjermskuddene av emailene som burgeranon fikk på denne pcen, men kort fortalt var det noen i tråden som havnet i samme seng som en rullestoljv, så brevet rullestolanon veldig fortvilede brev og sa han skulle henge seg, så fikk vi se noen emails han sendte til burgeranon hvor han sa at hele livet hans var dritt, at han hadde gjort det dårlig på skolen og at han gikk tom for penger og at user sin historie om rullestoljenta var siste dråpen.

Etter det har han ikke brevet, virker det som.

Hva mente degosen med dette?

Jeg takker Herren

Haha, fy faen...
Stemmer dette?

Did anybody try to climb this inclined roof?
Like a PRANK or something

HVA TANKER DU

>HVA TANKER DU

din dårlige norsk er så qewt :3 ;)))

Nei, altså, tenkte jeg kanskje skulle logge inn på snostormkontoen min nå siden du nevnte dette her, men har jo ikke appen eller gjenopprettingskoden jeg lagde for mange år siden, og siden kontoen ikke står i et ekte navn
får jeg ikke fjernet autentisering gjennom app. Det er rett og slett urettferdig.

Hva er det du prover å si eller sporre om? Hva jeg fyller på tanken? For tiden har jeg ikke noe med tank som må fylles, men foretrekker diesel om jeg skal fylle noe på tanker.

Det var ikke en hvilken som helst rullestoljv, det var "selveste" rullestoljv (filmklipp relatert).

tankar?

Fordi ingen har lyst til å eie Sverige.

>Impliserer at en av trådens brevere har gått til sengs med henne

'nei'

Men hvem ler sist?
tv2.no/a/8947767/

Nordlendinger sier "enn du"

...

Jeg hadde samme problemet. De kunne gjenopprette kontoen min da siden jeg hadde betalt med bankkort i mitt navn så jeg måtte sende inn en scannet kopi som bevis også ordnet de kontoen i mitt navn.

Kastet bort 700kr mer for jeg fant ut hvor dritt det var igjen.

du overvurderer jenter i rullestol sin verdi på det seksuelle markedet.

Jeg levler min 7'ende 110 nå, har aldri kost meg så mye med spillet som i Legion.

Smaker litt abv.
Æ

Hun der er minst 8/10, rullestol eller ikke.

>bankkort i mitt navn
Jeg het spendon gavekort den gang jeg spilte verden av krigskraft. Kommer uansett ikke til å gi mer penger til spilljoden, så det er vel ikke så farlig om jeg ikke kommer inn på brukern lengre.

Tak, jeg snakt med en nordlendinger og hun brukte "enn" men det er ikke korrek I folge Bokmål. Tak for forklaring

>en nordlendinger
>hun

brev bilde

hahaha.... mer 6.5/10.

Av henne?

Hva legger du i det?

>Jeg lagde alle de forrige tre trådene
Tusen takk, kompisser!

Fordi alt over 5 betyr at personen er attraktiv. Ved å gi henne 1.5 poeng over 5 sier jeg at jeg hun er attraktiv, men ingenting spesielt. Hun er definisjonen av "plain jane". Folk som kaller alt 8/10+ vet ikke hvordan systemet fungerer.

Skjerp deg, Anonsen. Hun er mye mer enn en "plain Jane".

Har du også snakket med henne eller rebrever du bare det jeg brevet forrige uke?

Ja, hun er en 6.5 og er mer av en "girl next door"'...men I en rullestol. Det er en +1. So 7.5

>...men I en rullestol. Det er en +1.

Velkommen i tråden, RSA

Vi snakket I dag, hvorfor? Hun hjelpe meg med norsk, kjenner hun for to år.

BE TIL MEG

Bare hvis du forteller oss alt du vet om Rullestolanon og hvorfor folk tror at han har hengt seg.

finst det noen som helst norsk oppfinnelse som har vært med på å skape vestlig sivilasjon? foler at vi har gjort ingenting.

Somalier detektert. I Norge er ikke hun der noe spesielt.

le oste hovell xDDDDDDDD

Har du tegnet han som ringer til Sotrapedoen?

Hva heter hun? Forste bokstav i fornavn? Hva studerer hun? Hores noe tvilsomt ut at du plutselig brevet et bilde jeg har brevet i tråden flere ganger og hevder du kjenner jenta.

Også litt tvilsomt at hun hjelper deg med norsk når hun ikke skriver sorlig bra norsk selv.

Okei, brev bilde av en du synes er 8/10 eller mer.

Brev en norsk jente du mener er hǿyere enn 6,5.

Sol f.eks. Jeg er ikke typen som har bilder av tilfeldige jenter på pcen.

vi oppdaget amerika

...

>Sol
>penere enn rullestoljv
Haha, fy faen...
'nei'

teknologi for oljeutvinning

I already did though. Lived/lives in Tromsœ, played chess excessively which made him depressed when he lost in tournaments, his little sister played chess too, he had parents who where still together and went to visit them during Christmas season. He was studying to become a math teacher but failed two finals and lost his education funding so he killed himself. He also successfully dated two rollejenter, but neither relationships lasted long.

Haha den bild er en tilfedlig bild jeg fikk på Sup Forums. Hun bo på den artic circle, so den dialects er annerledes.Onsker ikke å si mer.

"Skandinavia skjonhet"

...

Greit nok, men jenta på bildet er faktisk nordlending. Er nok selv skyldig i å ha brevet det bildet på ett tidspunkt.

Gutta, noen som vil spille litt Ildstedsstein?

>failed two finals
>lost his education funding
Must have been some point heavy finals

>He also successfully dated two rollejenter
Dette finner jeg vanskelig for å tro på fåvæ. Det andre kan jeg gå med på, men ikke dette.

Haha jeg vet, mer nord, mer rar I norge Hvor bor du?

Bor hun i Bådåddjo?

Fy fæn... nei.

Hvem /vin/ her?

Brev bilder av Nasjonal Samling som juler opp kommunister

>dfn indisk jv

>Sotrapedoen
Hæ?
I posted the emails before. They're all kill nå. Not really more to say.
Apparently he was failing the class too though. I tried to comvince him to transfer but he just didn't put forth the effort. I don't think Cinnimon really wanted to live, he didn't try at anything.

>Sotrapedoen
youtube.com/watch?v=CBb4DxV0rbs

>Cinnimon

???

youtube.com/watch?v=CBb4DxV0rbs

Amerikanner indisk? :3
His nickname was Cinnimon because his real name was not practical

HAHHAHAHAHAHAHAH

...

...

eg er bare ein mann

>brune oyner

>t. Sotrapedoen

Ol med heng-deg user

liker egentlig sp men skulle onske de var rodpilled på flyktning sporsmålet

De er det, i alle fall i norsk målestokk. Av partiene på Stortinget er det vel bare FrP som har en like streng innvandringspolitikk.

Trenger filmanbefalinger gutta, hjelp

åpen for serier og dokumentarer også

HENG HVERANDRE!

Kjor (2011)

ka faen? nettavisen meningsmåler er vanligvis rodpilled

Freddy Got Fingered er ganske underholdende fåvæ.

Så rodpillet at de samarbeider med Arbeiderpartiet!
Senterpartiet er et parti uten ryggrad.