/mämmi/

Avaruus alien apu apustaja painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ
youtube.com/watch?v=F0vwOvVuQe4
twitter.com/SFWRedditGifs

...

Haistakaa pitkä vitun paska, homohuorat.

oispa tönttörönttö

*haistaa lyhyen paskan*

Deletoi tämä

Loli love forever

Paskapostaajat VITTUUN

mitä eroa on pitkän paskan ja normaalin paskan hajuissa?

*juo viinaa*

how do I get a finnish gf?

...

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa

>I have had a lot of bad experiences with Swedish people abroad. They always mock Finns that we are all crazy, violent, unsocial drunks.

>It really hurts my feelings that they spread this stereotype everywhere. It has prevented me from normal social relations in higher education institutes and workplaces. Other foreigners start to observe me negatively after a Swedish person has put the label on me.

>In Finland, the Swedish lead media writes in Finnish to push us down all the time. It has a great impact on mental health of young people, children and families. Many Finns get depressed about this unfair discrimination and commit suicides.

OBSESSED

Keksi lisää tarinoita noihin sun ruotsipsykooseihin, huvittavaa lueattavaa.

>’Sweden, always known for its tolerance and diversity.’

>Hmmm... Sweden is known as a country who first in the whole world founded a govermental research institute for racial biology. That was a pure racism. In 1958 it was replaced a new institute for medical genetics. Forced sterilizations continued until 1975. Lower races and all harm that comes from them was the fact which was teached in schools in Sweden. How fast can a common attitude change? Swedish race knowledge had a long and stable position in Swedish society. That wasn't a marginal phenomenon.

>An attitude to Sami and Finnish people are still very discriminating, probably based on the fact was teached for a long time: Sami and Finnish people are lower race.Finnish people are often shown as ’a drunken mongoloid’ in movies, on TV etc, just like The Institute for Racial Biology did in the past.

Googletin ja joku on epäironisesti kirjottanu tollasia. Varmaan joku kehari joka yksityistapaus joka haluu yleistää.

>t. Cai-Göran

Elämäon laiffii, ku sen oikein hiffaa

youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

Kang on saapunut psykoosiensa kanssa lankaan.

Ylistäkää häntä

Juuh.

Miettikää nyt oikeesti. Joku oikeesti epäironisesti vielä ylä-aste iän jälkeen vihaa ruotsalaisia.

Kävin baarissa juomassa kaljaa, sosialisoin parin rennon maahanmuuttajan kanssa, jouduin yhden suomalaisen riidanhaastajan kohteeksi ja pummin kaksi röökiä.

Uusitaan tuplilla real facecam jos tällä kertaa ei olisi tuplakoneet yhtä ruosteessa.

Kuningas alkoholi on paras ja kohtuullinen päihteidenkäyttö.

täs

>t. Karl Johansson

Jännä miten joku paskavammanen ottaa hurrin baitin ja siten häpäisee meidät joka vitun kerta.

Tuollaiset ihmiset vois vaikka epäironisesti tappaa itsensä.

Tässä oletettavasti kivuton metodi kyseiseen toimenpiteeseen. Jos epäilyttää metodin kivuttomuus niin voi googlata "inert gas asphyxiation". Eiköhän muutaman tunnin internet-tutkiskelu riitä tappamaan sen joka haluaa itsestään eroon päästä.

mama

ich möchte ein Paar Ziffer
n

>Jännä miten joku paskavammanen ottaa hurrin baitin ja siten häpäisee meidät joka vitun kerta.
Juuh tää. Joka ikinen lanka, samaa paskaa.

>t.viljami 15v ÄO 72

>t. Alex Bergström
>t. Jonas Olander
>t. Ove Sunden

Tää niin vitusti.

Jokaisen joka vastaa hurrin syöttiin on tapettava itsensä. Voin epäironisesti kustantaan kaasut (heliumi, argon, typpi) jos ei rahat riitä.

Pistäkää sähköpostia vaan.

Tää jtp

Ne jotka lankeaa syöttiin on ali-ihmisiä (hyvänä esimerkkinä )

Olen valmiina itsekin kustantamaan itsemurhan. Sähköpostin voin kertoa jos ilmaisette halukkuutenne.

Ladataan kangia lankaan...

>(se olin oikeesti mä };^) )

ich sehe, all of us will make it one day. In the meantime you can focus oon hedonism and being a neet.

jaa no

kun ottaa huomioon minkälaista paskasakkia mämmissä muutenkin vierailee niin yksi peppukipeä psykonisti ei verrannollisesti tuo enempää häpeää kollektiiville.

suurin ero on että kaveri vokalisoi, antagonisoi ja riehuu mämmin ulkopuolella. kunnon mämmiläinen purkaa huonoa oloa mämmissä suomeksi.

Tappakaa mut, oon paskaa

Jos nyt itekin ilmottautuis kustantamaan helium-tankit.

Vituttaa tuollaiset jotka häpäisee meidät vastaamalla hurreille.

Tää.

On vuosia saanu katella jo niitä jotka syöttää ruotsalaisia baittaajia.

Ei heillä ole oikeutta muuhun kuin kuolemaan.

>t. Bengt Stefansson
>t. Gösta Nyström
>t. Inge Lundgren
>t. Jerk Ulfsson

Tää IHAN VITUSTI.

Kaikki jotka vastaa baitteihin ansaitsee kuoleman ja/tai kidutuksen.

ok.

missä asut? mulla on auto jossa bensaa atm 600km matkoihin.

Langan sarkasmilevelit alkavat jo häiritä aika-avaruutta ja luoda vääristymää!
Kohta lennämme Siriukseen tuhannen auringon voimalla

>stk et koskaan tee uraa valmentamalla salskeita miehenalkuja Europa-Jugendissa
Vittuako tällämaanosalla edes tekee, verdammt

Tämäpä tämä. Miten kukaan voi enää tässä vaiheessa purra tuota syöttiä

Tuu nyt vittuun jo sieltä vitun saksasta homo

Mitä ees teet siellä vitun neekeripaska huora?

Menny jo n. 8min etkä oo vastannu, mikä kestää, huora paska? Kerro osoitteesi niin tapan sinut.

t.

I know, I know.

>tfw no manly aryan bf with muscles and traditional values.

Nyt menny jo 11min.

Kylläpäs kestää saatana. Varmaan pakko alkaa selvittämään IP:tä sitten kun ei vastausta tule.

t.

>likainen homo
>traditional values
Voitko jo tappaa itsesi?

>not in space nobody can hear you meme

vittu fuck ass saatana

Juuh

Helpommalla päästään jos kerrot osoittees ja tavan millä haluat kuolla.

Jos et kerro niin menee muutama päivä sinne saapumiseen.

haha

How about we discuss politcs, Rassenlehre and totalitarian aesthetics over some nice Weissbier?

Ernst Röhm oli homo, samoin kuin suuri osa SA:n upseereista tämän alaisuudessa.

Duunia, höh. Emmä jaksa, paitsi jos syttyy sota ryssäävastaan, sit oon kyllämestoilla.

Noniin, eihän se paska huora halua edes kuolla :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Huomiohuoraa vaan mämmissä. Vitun säälittäva paskaläjä. Toivottavasti masentuu entisestään ja tappaa itsensä mahdollisimman tuskaisella tavalla. :DDD ei vittu

Kuole huora.

Onks saksassa parempi ku suomessa? Jos on niin elaborate

uli uli itkettääkö?
vitun pelle

>Mämmissä jatkuvasti "oispa tyty(poika)-postauksia.
>Kukaan ei valita

>"Oispattaa, oispattaako teitä?"
>Kukaan ei valita

>Mämmissä "oispa miehekästä rakkautta miesten välillä"
>"tapa itsesi"

Todella laittaa miettimään. Onko sinut noin vahvasti sinipilleröity kannattamaan kunnollisia raamatullisia arvoja, punaista taloa,kultaistanoutajaa ja perunamaata?

Ich bien ein hippie.

En usko ihmisen arvosteluun rodun tai seksuaalisen suuntautumisen tai muiden vastaavan seikan perusteella. Ainoa puntarissa painava asia on ihmisen oma käytös ja teot.

Ei itketä, naurattaa epäironisesti ihan vitusti tollaset heikot betat "oon pyskyy nyyh nyyh nyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhh :DDD"

Vitun beta huorat tappaa ittenne :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hups unohtu postata Tomppaa, korjataanpa asia.

Eipä siinä mitään jos joku on homo, ei vois vähempääkään vittu kiinnostaa.

Mutta parempi olisi ettet tyrkyttäisi paskaasi täällä, nimittäin suurin osa /mämmi/:ssä on oletettavasti heteroita tai jotain vitun pedofiileja en tiedä.

Mene grinderiin homojuttujesi kanssa, löydät sieltä seuraa. Ja ole täällä normaali.

Äijäl meni meemit tunteisiin?

Anteeks vaan, mutta tänne on kaikki suomalaiset ja suomea puhuvat tervetulleita

Niin joo mä kyllä oon ihan hetero muuten mutta joskus oon satunnaisesti runkkaillut ansoille. Tompan piirustukset miesvartalosta on vaan esteettisesti kauniita.

Onhan ruollaisesta liipaisoitumisesta mukava repiä iloa, postaan homorummutusta myös jatkossa ihan omaksi iloksi.

Niin on.

Sanoin vaan, että ON VITTU PAREMPI tyrkyttää homopaskaansa muualla kuin mämmissä jos haluaa kyrpää perseeseen tai jotain.

Vittu kun ihmiset on vammasia saatana. Haistakaa paska.

...

Njaah, 50-60

>alkoholi + safka halvempia
>kämpät halvempia mut paskempia
>parempi liksa, mut verot snadisti korkeemmat
>kiinnostavampaa duunia (koodaajana)
>työkaverit extroverttieuropellejä, mut samalla sosiaalinen etiketti hienotunteisempi

Riippuu mistä pitää, loppujen lopuks erot härmään on aika pieniä. Mulle riitti oikeastaan se, että NRW:ssäon melkein läpi vuoden > 0 C, tasan kahtena päivänänäkyny snögeä maassa tänä talvena.

Sori beibi, mut joskus pitää vaan vähän homostella

Juu, ihan sama mulle jos postaat tomppaa, mutta aluksi kuvittelin sinun ajatelleen löytäväsi homoseuraa mämmistä niin heitin faktoja vain pöytään. Sori jos jotenkin rujolla tavalla tein sen.

Mullekin kelpais kyllä toi ilmasto.

Onko naiset "parempia" kuin suomessa? Iskeeköhä "eksoottisuus" heihin jollain tavalla?

Eiks noi paskanahat haittaa siel?

Nyt lähti pojilla paskapostaukset käsistä

Miks ne nyt epäironisesti ketään irl haittais?

Oon itekin maahanmuttoa vastaan mutta tollaset homma-tier postaukset pistää vituttaan.

>aluksi kuvittelin sinun ajatelleen löytäväsi homoseuraa mämmistä

Jos haluaisin homoseuraa mämmistiä niin postaisin animea ja antaisin mun osoitteen.

Missä tahansa maassa osa naisista on kuumina ulkomaalaisiin koska luonnollinen kutsu monimuotoisen geeniperimän hankkimiseen.. Se tulee ihan itsestään.

Ootko tottunu neekerin hajuun?

Eli oot pannut saksalaista pillua ihan vitusti?

>naiset
En oo jaksanu kokeilla :3 mut täältä löytyy saksalaista keihäänheittäjä-Helgaa siinämissähoikkaa & tyylikästä eurooppalaista neitoakin. Ehkä vähän enemmän jälkimmäistä.

About kaikki täälläyhdistää Suomen "skandinaviaan", liekö sit meriitti vai ei. Ainakaan ei oo päässy käymään Vakavia Keskusteluja jatkosodasta.

Ei niitä sen enempää näy kuin stadissakaan. Ehkä vähän näkyvämpiä pikkuputiikkien, kioskien, jne pitäjinä, mut so what.

Viimeks tänään hain viinaksia joskus puolenyön jälkeen kioskista, jossa oli hyllyt täynnäJohnnie Walkersia ja joku lähi-itäpoppi soi täysillä.

Kohta multa loppuu tomppakuvat, perkele

Onneksi google löytää aina lisää.

Millon sota?

...

True

Milloin lautasota?

Ei varmaan koskaan.

bumpy

very sick picture delet nov

...

Oisin päässy panemaan tänää kuvaan verrattavaa rönttöä, mutta jätin tällä kertaa välistä. Mitä nyymit on mieltä kannattaako omia moraaleja ja kunniakkuutta tahria sekaantumalla valkoroskaan, mietin kyllä että jos oispatus käy liian kovaksi niin pitäsi pahan päivän varalle.

suomi loev barsil

Ei vittu mikä krapula ja morkkis.

Kymmeneen asti pitäisi pysyä hereillä, että voin käydä palauttamassa kirjastoon kirjan.

Miksi sää aina juot ;___;

Hyvää huomenta

taidan olla tänäänkin selvinpäin ja käydä ajoissa nukkumaan

voi juku mikä viikonloppu

Paras noita

Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia

youtube.com/watch?v=F0vwOvVuQe4

...

Aika jauheliha voittoinen tuo sinun ruokavalio.

turpa kii vitun kasvissyöjä

Näyttää aika animelta jtp

>pilaa hyvän jauhelihan vihanneksilla
>haukkuu muita kasvissyöjiks