/norgetråden/

Protestutgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
oslo.craigslist.org/cas/6020769177.html?lang=en&cc=gb
oslo.craigslist.org/w4m/5992214041.html
oslo.craigslist.org/w4m/5985249681.html
oslo.craigslist.org/search/w4m
oslo.craigslist.org/w4m/6009324566.html
youtube.com/watch?v=W0fqgwIo8GE
youtube.com/watch?v=_eK0no6uJP0&t=0m25s
youtu.be/vDzVqWOsgJY
youtube.com/watch?v=wvEFXo1nL6g
youtube.com/watch?v=tnz2j5-gdf8
youtube.com/watch?v=IpJalPPIh6g
dv.is/frettir/2017/2/26/svona-leit-reykjavik-ut-i-morgun-otrulegar-myndir/
twitter.com/AnonBabble

Gjeninnfor jodeparagrafen

youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
>ingen jv jeg kan hore på synth med
Fy faen...

hulemalerier utgaven

Jeg er kåt gutta

oslo.craigslist.org/cas/6020769177.html?lang=en&cc=gb

Ikke vær sjenerte

Fy faen.....

Heng deg.

Hva i helvete.

sǿt penis

Takk :)

har vi craiglist i norge også? det visste jeg ikke

G-gutta

oslo.craigslist.org/w4m/5992214041.html

> Jeg kan ikke hoste
Hehe. Måtte lese resten for å skjonne hva han mente.

h-hej norgetråden

vik fra meg etc

VIK FRA MEG, SATAN

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

åja, ser ut som det bare er for oslo ser jeg

Pul meg, Lucifer

Stans denne degenerasjonen

oslo.craigslist.org/w4m/5985249681.html
her er det bare å slå til gutta

...

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

...

gillar du pojkar som jag?

>Svensk maskulinitet

Den gifen der er kanskje min favoritt blant alle reaksjonsbildene på kanalen. Han ser så forvirra ut.

ja vel anonsen

...

>help me with having a kid

oslo.craigslist.org/search/w4m

kanskje vi finner jv her gutta

Hva faen er galt med kvinner

gidder ikke se engang, fordi alle som skriver noe der vet jeg ikke hadde vært for meg uanz

dfn ingen
>18 year old blonde skinny girl looking for fat depressed loser

Også, hvem?

oslo.craigslist.org/w4m/6009324566.html

denne sotpaien hadde nok til og med du takket ja til

REALLY NEED TO DRINK LESS COFFEE BUT IT'S SOOOO DERN GOOD RIGHT??!!! LOL ANYWAY ME= *KIND MASCULINE!!!* SPECIAL -HARD-WORKING PROFESSIONAL CLASSY PASSIONATE ROMANTIC SUPER SEXY & VERY REAL & SINCERE FUN FUNNY DOWN TO EARTH & 1-ZILLION % *WHO ABSOLUTELY* KNOWS HOW TO TREAT THAT 1 SPECIAL RACE-OPEN SINGLE FEMALE LIKE A QUEEN!!! SINCERE SBM OF YOUR DREAMS..... WHO SKS A: RACE ABSOLUTELY-OPEN CHILDLESS SINGLE FEMALE!!! IF YOU'RE READY WILLING & *READY!!!* TO BE SWEPT OFF YOUR FEET BY THE *MAN OF YOUR DREAMS* PLEASE START TYPING NOW!!! LOOKS WEIGHT RACE NOT AN ISSUE JUST BE YOU & LET'S MAKE IT HAPPEN!!! UNLIKE 99% OF ADS THIS IS 100% ACCURATE & TRUE SO DON'T BE SHY!!!I'M TOO DERN BUSY *REAL!!!* & SINCERE FOR GAMES....PLEASE SEND A FEW RECENT PHOTOS & INFO WITH REPLY .... IF YOU ONLY ANSWER 1 AD THIS IS THE ONE!!! =TRUST ME....I TREAT MY LADY LIKE A PRINCESS!!! = BIG SMILE!!! WAIT=ARE YOU STILL READING THIS & *NOT TYPING!!!??*GET ON IT!!! HE HE...!!! SMILE....TALK SOON

>engelsk i tråden

kys yourself

Listen cunt.

The attack on Pearl Harbor was a surprise military strike by the Imperial Japanese Navy Air Service against the United States naval base at Pearl Harbor, Hawaii Territory, on the morning of December 7, 1941. The attack led to the United States' entry into World War II.

Japan intended the attack as a preventive action to keep the U.S. Pacific Fleet from interfering with military actions they planned in Southeast Asia against overseas territories of the United Kingdom, the Netherlands, and the United States. Over the next seven hours there were coordinated Japanese attacks on the U.S.-held Philippines, Guam and Wake Island and on the British Empire in Malaya, Singapore, and Hong Kong.

The attack commenced at 7:48 a.m. Hawaiian Time. The base was attacked by 353 Imperial Japanese fighter planes, bombers, and torpedo planes in two waves, launched from six aircraft carriers. All eight U.S. Navy battleships were damaged, with four sunk. All but the USS Arizona were later raised, and six were returned to service and went on to fight in the war. The Japanese also sank or damaged three cruisers, three destroyers, an anti-aircraft training ship, and one minelayer. 188 U.S. aircraft were destroyed; 2,403 Americans were killed and 1,178 others were wounded. Important base installations such as the power station, shipyard, maintenance, and fuel and torpedo storage facilities, as well as the submarine piers and headquarters building (also home of the intelligence section) were not attacked. Japanese losses were light: 29 aircraft and five midget submarines lost, and 64 servicemen killed. One Japanese sailor, Kazuo Sakamaki, was captured.

And that's that.

>Engelsk i tråden
Slett umiddelbart, om du ikke vil ha reprisalier.

youtube.com/watch?v=W0fqgwIo8GE

Har han rett?

I går, (lordag kveld), så dro jeg inn til Oslo, for å handle mat.

Jeg gikk til Haslum, og tok t-banen, til Ensjo.

Den siste biten, (fra sentrum til Ensjo), er som regel klamest/jævligst, (må man vel si).

Denne gangen, så var det sånn, at en transvestitt, satt seg ned, ovenfor meg, på Nasjonalteateret stasjon, (var det vel).

Det var nesten sånn, at jeg gikk av t-banen.

For sånne avvikere, fantes det ikke, på Bergeråsen, da jeg vokste opp der, (på 70/80-tallet).

(For å si det sånn).

Og transvestitten lukta også, helt jævlig, (må jeg si, at det virka som).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Hva foregår i dette trådet?

faen å lang ventetid det er på fimose behandling...

Nei

Klarte 3 sekunder for jeg lukket fanen

>Hei, du blir vel med oss for å demonstrere for likebehandling av alle minoritetsgrupper i morgen, ikke sant?
>Du har vel ikke noe bedre å foreta deg uansett, haha!

Det som er bra med Ribba er at han er 100% rasist, sexist, homofob, transfob osv. og at han ikke har en eneste pul å gi. Lurer på hvordan sinnafeministene hadde reagert om de hadde sett bloggen hans.

Fytti helvette, kringler så hardt at jeg får PTSD

Attacken mot Pearl Harbor var ett överraskningsanfall som utfördes av den kejserliga japanska flottan mot den amerikanska marinbasen vid Pearl Harbor, Hawaii på morgonen den 7 december 1941. Nästa dag förklarade USA krig mot Japan vilket resulterade i landets inträde i andra världskriget. Attacken var tänkt som en förebyggande åtgärd för att hålla den amerikanska Stillahavsflottan borta från kriget som kejsardömet Japan planerade i Sydostasien mot Storbritannien och Nederländerna, samt USA i Filippinerna. Basen attackerades i två omgångar av 353 japanska flygplan som startade från sex hangarfartyg samt fem miniubåtar.

Fyra amerikanska slagskepp sänktes och alla de fyra andra närvarande slagskeppen skadades. Japanerna sänkte eller skadade också tre kryssare, tre jagare, ett luftvärnsutbildningsfartyg och ett minfartyg. 188 amerikanska flygplan förstördes, 2 402 personer dödades och 1 282 skadades. Kraftstationen, varvet, underhållstjänsten, bränsle- och torpedlagringsanläggningarna samt ubåtskajerna och högkvarteret attackerades inte. De japanska förlusterna var små, med 29 flygplan och fem miniubåtar förlorade och 65 militärer dödades eller sårades. En japansk sjöman tillfångatogs.

Attacken var en stor flygoperation under andra världskriget och kom som en stor chock för det amerikanska folket. Det inhemska stödet för isolationismen, som varit starkt, försvann. Tysklands krigsförklaring mot USA, som inte begärts av något fördrag, flyttade USA från begränsat stöd till Storbritannien till aktiv allians och fullt deltagande i kriget i Europa. Trots många historiska prejudikat för oanmälda militära åtgärder ledde avsaknaden av en formell förvarning från Japan, särskilt medan förhandlingarna fortfarande tydligt pågick, till att president Franklin D. Roosevelt i sitt tal proklamerade att den 7 december skulle vara "en dag som kommer att leva i vanära".

Nei jeg ville heller stukket deres kombinerte dildo-samling opp i ræva, flådd meg selv med en ostehovel, knust ballene med en hammer for jeg så hang meg etter snabelen over et bål hvor jeg ville stekt til dode mens jeg drakk sæden til fem Thailandske jenter (hanner).

...

youtube.com/watch?v=_eK0no6uJP0&t=0m25s

prov denne

DREP MEG. Han er totalt idiot OG kringlete.

Jeg klarte ett minutt
Fy faen

lukket etter 5 sekunder. kan du oppsummere hva han sier?

Men for faen da..

finns det några norska dutubare ni gillar?

>hei guise I'm dæt norwiijin gai

Klarte totalt fire sekunder for jeg kastet inn håndkleet.

stor fan av heng deg nå

Ja

undrar bara

ja men nån annan för i helvete, nån som snackar norska

Nei, så og si alle er kringlekonger eller minecraft spillere som appelerer til 10 åringer.
Robbaz er en ganske grei svensk jödetuber da.

Han tror ikke på helt åpne grenser, men syntes at Skandinavia burde blitt et land.

>lavere testosteron nivåer og feminiseringen av menn er bare en konspirasjonsteori, sa de

Godt han ikke har lastet opp noe på snart fire år.
Ser ut som han tok til vettet til slutt.

vet bare om spillkanaler etc

e9
han her er mye flinkere

youtu.be/vDzVqWOsgJY

youtube.com/watch?v=wvEFXo1nL6g

Gjor dere noen av disse rare tingene, eller?

slutt

Level Up er en ganske grei kanal, om man er interissert i spill, han yngste av de er litt kringlete, spesielt når han bruker 50% engelske ord og utrykk, men er bare å la vær å se hans videoer.

...

youtube.com/watch?v=tnz2j5-gdf8

Brev deres favoritt norske vinere

faen så godt monte er

Slutt å brev kringlevideoer

>dfn jeg kan ikke fare ut ur huset fordi det har ikke været så meget sno i Reykjavík siden 1937

youtube.com/watch?v=IpJalPPIh6g

klarer dere å ikke synge med på den challengen eller?

>dfn jeg ikke har kommet meg på ski enda i vinter fordi det har vært så dårlig med snö, og når det har vært snö har jeg ikke hatt tid.

>skal kanskje mote en fra studiet mitt i morgen etter forelesning som også loker i denne tråden

Gode gud...

Fy faen, kunne ikke kommet litt vestover med litt sno da? Kunne trengt noen meter for å gjore opp for den slappe vinteren så langt.

>Snö
>Reykjavík
Trenger bevis på dette fåvæ

Det er jo bare koselig da. I Oslo i hele vinter har været vært enten sludd, is eller helt bart. Med en halvmeter sno hadde jeg blitt skikkelig glad

>Vestover
Bor du på Grönland?

je-

åkte skidor idag och igår, rätt trevligt favä

Ja faktisk. Flagget er bare feil ser du, de anerkjenner ikke Gronnland.

j..

..eg vil leve!

Knasker i meg litt Nidar© Smash!®

Slurker i meg litt vann fra Oslo Kommune™

På tide med litt EKSTREM radikal soving gutta
Bare pröv og stopp meg!

Takk, Anonsen.

Er island like koselig som det hores ut?
Midt i havgapet, vind og morkt og kaldt og nesten kun hvite.
Hores nydelig ut fåvæ.

Alle er innavla da.

>nidar sjokolade
>bor i oslo

STORE
TRONDERSKE
SJOKOLADER

Værsgo
dv.is/frettir/2017/2/26/svona-leit-reykjavik-ut-i-morgun-otrulegar-myndir/

jeg vil bo på island en stund. kanskje jeg burde begynne å se etter jobber der, hvis det finnes noen

>du vil aldri bo isolert på en hytte på Island med uthuset fullt av ol

TRÖNDERED.COM

>ikke vodka
Hva faen? Kan ikke drikke ol på ol på ol, må jo ha noe man blir rusa av uten å måtte flytte inn på utedassen

Vi har ikke nok av træer

Godt poeng, beklager. Min feil.