/nederdraad/

Sachiko op de voorpagina! editie

welkom: vriendelijke mensen
niet welkom: die ene homo die met een struikel, yotsuba

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zXNETrbtnpI
youtube.com/watch?v=OZ2R6lsNink
twitter.com/SFWRedditImages

mwoaaaaaaaaaaaah gertjuuuuhhhhhhh

Wat de neuk is een krokusvakantie?

Ik ken alleen de "Voorjaarsvakantie."

Is dit een regionaal ding of ben ik gewoon onwetend?

Hey, Sachiko
Check this out

N-niet pesten

Op mijn basisschool werd het ook de krokusvakantie genoemd, maar op de middelbare noemen we het de februarivakantie hier.

Heb jij ook vakantie nu?

No bully the Sachiko

S-sorry

meivakantie heet ook wel tulpvakantie
en herfstvakantie ook wel astervakantie
maar niemand gebruikt dat, krokus wordt iets vaker gebruikt om een of andere reden

Heb je niet geleerd van je verbanning?

>meivakantie heet ook wel tulpvakantie
>en herfstvakantie ook wel astervakantie
Nee dit hoor ik voor het eerst.

Ja ik heb vakantie nu.
Ik was/ben van plan om deze vakantie aan mijn leesdossier te werken EN aan mijn pws presentatie.

Volgende week maandag heb ik al mijn presentatie.

Jammer genoeg komt er bij mij niemand kijken ;_; behalve dan mijn begeleider en de ouders van andere leerlingen.

Ik wil wel komen kijken :3

Als je hulp nodig hebt met je leesdossier wil ik ook wel helpen oetz ik heb alles toch al af.

P i j n

Laat het ophouden.

Wie /carnavalvakantie/ hier?

Ik heb altijd vakantie.

4 jarige, aub

AOW'er, aub

Nee.
Fysiek ben ik ouder.

youtube.com/watch?v=zXNETrbtnpI

ik kom een druppel later

lalalalala

Sadist.

...

ik wilde een cheer-up song posten maar ik wist niks

Pijnstillers zijn voor zwakkelingen. Ik wil de bradende helse bloem voelen.

B-bedankt voor de poging. Wat lief van je.

Leuk geaasd ook, met je Engels. Letterlijk woest.

Ik moet dus 14 boeken lezen.

Deze boeken heb ik gelezen:
Bezonken Rood, de Aanslag, Hersenschimmen, Karel ende Elegast, het Gouden Ei

De Avonden, de Overgave en Max Havelaar staan ook op m'n lijst maar die heb ik nog niet gelezen, waarschijnlijk ga ik van deze boeken een samenvatting lezen.

Verder ben ik Tirza en Terug naar Oegstgeest aan het lezen en waarschijnlijk heb ik die deze vakantie wel uit.

Dat zijn dus 10 boeken in totaal.

Voor de resterende 4 boeken MOET één "werk" uit de Renaissance komen, één boek uit de periode 1880-1940 en een Poëziebundel.
Als jij iets voor mij hebt dan zou dat heel fijn zijn.

Voor het laatste boek ga ik dan een Vlucht Regenwulpen lezen.

MAX HAVELAAR

>Onlangs heb ik wat leerlingen geholpen met hun pws

Potverdorie...ik ben nog een stagiair maar nu ga ik me toch oud voelen.

Welk vak?

Droogstoppel is een baas

De rest was iets moeilijker om doorheen te komen

>Deze gemene droogkloot een baas vinden
>Letterlijk geen empathie voor de Indiër

Alle drie heb ik, maar omdat het oude boeken/poezieverslag is zijn nou net speciale verslagen dus kunnen ze niet compleet genoeg zijn.

Gouden Eeuw/Rennaisance heb ik Lucifer van vd Vondel, en uit 1890 heb ik Woutertje Pieterse van Multatuli.

Als je me je/een email geeft wil ik ze wel sturen. Paal wel een bewijs dat jij het bent met je adres want ik wil niet door nog meer mensen gedokst worden oetz.

Nooit meer slapen vond ik leuk, ook al ging het eigenlijk nergens over.

Ik heb geen van allen gelezen oetz

>dGw keine Niederländer Freundin (männlich), die ich den ganzen Tag ficke und dann ins Bett trage

man man man

Weet iemand wat een protest stem op wilders is? waar protesteren die mensen tegen?

Proteststem is één woord.

tegen de gevestigde partijen

Is het dan niet onlogisch om op één van de grootste partijen te stemmen die in de tweede kamer bijna hetzelfde doet als de VVD?

Gister weer met een vrouwmens gezoend.

vma

De politieke elite
De linkse kerk
M*slims

Maar de regering is helemaal niet links..

Mag ik een foto van die meid?

n-nee
maar ze is best knap oetz

Deze regering is het altaar van de linkse kerk.

>Als je me je/een email geeft wil ik ze wel sturen
Ja ik ben echt te panisch om gedokst te wordne sorry.

Ik heb trouwens geen verslag nodig of zo maar die voorbeelden zijn wel voldoende.

Wat voor poëziebundel heb je nou?

>Nee
>Ze is best knap

Kies 1

Je kan best een tijdelijk emailadres gebruiken oetz

Wij moesten een verslag over verschillende gedichten doen, niet over een enkele bundel, verkeerd begrepen.

VVD is niet links en PvdA is het hondje van de VVD. Ik vind het ook niet gek dat veel ex-PvdAers op PVV stemmen. Maar bij een proteststem denk ik eerder aan NVU ofzo.

>Je kan best een tijdelijk emailadres gebruiken oetz
Maar je kan een ip adres van een email afleiden!

>VVD is niet links
altijd als ik "niet links .." lees denk ik erachteraan ".. niet rechts maar rechtdoorzee"

doe met deze informatie wat je wilt

Echt? Ook van zo'n site die voor tempemails gebruikt wordt?

Ik wil ook best wel mijn adres palen oetz, dat jij me eerst wat stuurt

Nee sorry ik ben te nerveus.

Wat een mietje ben jij. Durf je ook geen films te downloaden omdat Brein je komt pakken?

Dat kost veel te veel moeite.

Yep.

Ik kan het nieuwe seizoen van Zwarte Zeilen niet meer kijken omdat HBO een deal heeft gesloten met Ziggo waardoor het nu alleen maar bij Ziggo uitgezonden wordt en dus niet op KPN.

Ik zweer dat je niks van me te vrezen hebt :(

Ik wil je ook wel toegang tot mijn google drive geven oetz, maar die linkjes kan ik hier niet opzetten omdat ik doksbaar spul in mijn boekverslagen heb staan. Als je iets bedenkt waar ik ze op kan zetten en jij ze alleen kan zien is dat ook prima.

Proxy + 10minutemail. Opgelost.

Zo angstig, maar toch onbekende mannen je darmkanaal laten uitrekken.

Stemt PVV!

Even palen vanuit lelgie (Brussel)

dan kies ik voor ze is best knap

gewaagd

Dan moet je dus een foto laten zien.
Het is maar een willekeurige meid, niet je vd

laten we lekker link gaan doen

youtube.com/watch?v=OZ2R6lsNink

>Het is maar een willekeurige meid, niet je vd
maar daar kan later verandering in komen ;^)

Kankerstar, alleen maar hoeren en negers

Maar dat is dan weer niet zo eng.

Gedokst worden op 4kin en een geldboete krijgen van Brein vind ik veel enger.

>zoent de eerste keer
>vd materiaal

Nee

Het was geen vraag.

De risico's waar jij bang voor bent zijn verwaarloosbaar, maar iets met een groot risico vindt je niet eng.

Jij bent niet geesteziek, jij bent gehandicapt.

Ik zie trouwens net dat ik Lucifer maar voor de helft heb, omdat ik het samen met iemand anders gedaan heb.

Ik kan mijn Grindr wel in Zaltbommel zetten, en je dan de link van m'n drive sturen oetz.

das war ein befehl

>volg recept van Jeroen Meus voor stoofvlees
>na bijna twee uur sudderen is de boterham amper aangetast en bijgevolg de saus nog heel lopend
kanker Jeroen ik neuk hem de moeder

Stikt hier van de domme racistische haatpropaganda. De grondwet wordt op deze site overtreden. Veel hypocriet gelul over slingerapen van verwende autochtone ongeschoolden. Gefrustreerd gezeik van mensen die anderen moeten haten omdat ze zelf niet lange genoeg aan mama's borsten hebben mogen zuigen.

Veel dom nazigelul op deze site. Hypocriete overtredingen van de grondwet.

Dit had ik jullie van tevoren al voorspeld. Jullie zijn te dom en hypocriet om de politieke situatie te begrijpen. Jullie worden niet genegeerd door de politiek, jullie zijn gewoon te dom om er iets van te begrijpen. Ga eens een opleiding volgen, dombo's.

Hypocriet aanvallen van mensen in een zwakkere sociale positie door verwende jongetjes die nooit ergens voor hebben hoeven werken, klaplopers dus.

Dit soort propaganda doet mij denken aan de manier waarop nazi's hun tegenstanders bejegenden. Jullie zijn de nsb-ers van deze tijd, zoveel is duidelijk voor wie de geschiedenis kent. Maar o ja, jullie erkennen de geschiedenis niet omdat jullie er zelf niet bij zijn geweest, toch.

Ik stel voor dat jullie het leger in gaan, dan heeft de samenleving nog iets aan jullie. Aan lafbekken die hun zogenaamde mening niet eens onder hun eigen naam durven te posten heeft niemand iets.

Wat een gemekker weer over niks. Zeker wat agressie over die je ergens kwijt moest en dus maar weer lekker hypocriet zeiken over anderen. Hoe oud zijn jullie eigenlijk, 14? Groeten van een hoogopgeleid iemand.

>post hier bijna nooit
>deze middag wel omdat er een belangrijk telefoontje zou komen en ik me verveelde en niet weg kon
>telefoontje is niet gekomen

laatste keer dat ik hier een foto van een meid paalde liep het ook niet goed af ;^)

vierdubbel !!

Je moet het brood een paar keer omgooien.

Ik heb nooit moeite gehad met dat recept

Heb je wel beide kanten royaal ingesmeerd met grove mosterd?

niet gelezen

Maar dat was je eigen domme fout, niets te maken met de foto hier palen.

Toch krijg je wel een antwoord gratis en voor niets. Geen dank hoor!

Pvv is vvd on steroids

Recept zegt maar aan 1 kant mosterd smeren. Heb net de boterham er eens doorgeroerd, zal zo meteen wel merken of de saus er genoeg van verdikt. In het ergste geval meng ik er een beetje maizena in.

Hoogopgeleid, maar dom.

>dgw mammie weer eens weg met haar vriendje
>dr. oetker diepvriespizza in de oven knikkeren

Mijn leven valt uit elkaar

Randstad, aub.

Amsterdam > Brussel familie

Klopt, ik gebruik meer mosterd. Helpt wat met afbreken (wegens het azijn) en door het om te gooien worden beide kanten vochtig waardoor het sneller gaat.
Daarnaast staat dat vlees bij mij vaak 8-10 uur op het vuur.

Oei die moest je even kwijt zeker? Ik ben het wel met je eens hoor, maar het gaat toch niets veranderen hier.

Dagelijkse herinnering dat; Geen pijl, Forum voor Democratie en VNL niets meer zijn dan marionetten van het politiek-kartel van de gevestigde orden om de PVV kleiner te houden en de "Inteligente" PVV stemmer naar deze nieuwe partijen te sluizen. Verdeel en heers techniek dus.

Avatarflikker, je weet dat als je nog een keer verbannen wordt voor dezelfde overtreding dat je een permanente verbanning kan krijgen.

Je bent net terug van je driedaagse verbanning. Dus kap nu.

KANKER KANKERHARDE KANKER KUT KANKER STUDIE KANKER

ik haat afstuderen dit gaat echt nog maanden duren en ik hoop dat de wereld vergaat zodat ik niet de moeite hoef te nemen mijzelf van kant te maken oetz wat een deprimerende kankerzooi

welke studie

Op wie moet ik stemmen als ik het partijkartel wil openbreken?

ikdv
helemaal geen zin om er aan te werken

zeg ik niet maar het is kanker en op de TUD maar dan ook weer niet zo kanker dat het bij bouwkunde is want dan was ik 5 jaar geleden al van een brug gesprongen dus bij nader inzien kan het eigenlijk ook wel erger

Je laat hier heel mooi zien dat je niks van politiek en maatschappij begrijpt

Ik heb de moed al opgegeven voor dit jaar. Ik ben in een moeilijke periode beland en heb besloten om de ruimte te nemen om mezelf eerst te fixen. Kan ik ook gelijk uitzoeken wat ik hierna wil doen. Ga nog steeds proberen om wat vakken af te ronden in elk geval, maar het afstuderen schuif ik een jaartje op.