Esoteerinen tieto painos

Esoteerinen tieto painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=sMUMan8sA7c
twitter.com/NSFWRedditVideo

spörs sörselö

*yrjöää*

*syö nyymin yrjöt*

Hienosti unohdit mämmin merkitä alotukseen

Juuh kohta on taas 3-4 mämmi lankaa

Ja viime langan

Näin just unta et tapasin yökävelyllä söpön tytyn joka kutsui asuntoonsa ja paljastui että se tykkäsi musta ja sillä oli kaikki samat kiinnostuksen kohteet. Fast forward ajassa ja se oli mun tyty-yde.

Sit heräsin sellaisen lämpimän ja onnellisen tunteen kanssa ja tajusin et toi oli unta.

finnpais

Itse näin pari yötä sitten semmoista unta, että menin tapaamaan kavereitten kanssa yhtä tyttöä, joka osasi lukea ajatukset. Se oli tosi söpö ja jostain syystä oli todella kiinnostunut minusta.

Ajattelin, että ehkä hän pitää minusta sen takia, että vaikka saatan sanoa hölmöjä juttuja ja käyttäytyä joskus tyhmästi, hän huomasi että sisimmässäni olin hyvää tarkoittava ja en haluaisi aiheuttaa harmia kenellekkään.

Sitten heräsin ja tajusin että se oli vain unta, enkä ehkä ikinä tapaisi ketään joka oikeasti ymmärtäisi minua, ei ainakaan sillä tasolla kuin se ajatuksiani lukeva söpö tyty.

aloin juomaan kaljaa

pitäis kyllä kohta mennä lääkäriin ja sit pitäis varmaan lukea tenttiin jos saa kirjat jostain mutta ajattelin ensin hakea lisää kaljaa

> cheek perustaa yökerhon hesaan
menisitkö cheekkilään?

Ai keekkilään?

Harmin lista :-(

Juu ei siitä tulee neekerikerho niinku muistaki pintaliito paikoista

Ai AAA-AAA-AAAAHilaan?
youtube.com/watch?v=sMUMan8sA7c

Mennäänpäs tähän lankaan kun tyhmä OP unohti nimen niin ei katoa /mämmi/ aika-avaruuteen.

I hate Finland now, why did you guys become SJW shit like us?
Heard on news you guys legalized gay marriage. This is wrong, stop it. Go out and protest and make it illegal again

Ime paskaa huora. Tämä oli eka.

ei jaksa

why would I care if faggots are married or not

Don't say that, first it becomes this shit. Then it will be "WE NEED TO TAKE IN MORE REFUGEES" then it will be "WE NEED TO GIVE HOUSING AND MONEY TO IMMIGRANTS" and the list will go on. Start caring now, right now and stop the madness. Bless you Binland. Look at how sweden is falling.

literally a non issue

Tein ruokaa ja ilmoitin verot \o/
Sit pitäis vielä käydä kaupassa ja runkata. Ei vittu jaksais, voiks joku tulla hoitaan noi molemmat mun puolesta

Ei