Sverigetråden - Första Mars upplagan

Påminnelse att 1/4 av året redan gått.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1bmSHz6O-JI
youtube.com/watch?v=fPnWLUEWBQc
auswaertiges-amt.de/sid_5B16D38F765DBD1BDB297959C9331D94/DE/Laenderinformationen/00-SiHi/Nodes/SchwedenSicherheit_node.html
nordfront.se/pojke-som-gruppvaldtogs-av-tre-afghaner-vasteras-var-svensk.smr
nordfront.se/afghanerna-som-valdtog-etniskt-svensk-pojke-utvisas.smr
youtube.com/watch?v=4ri-KnJevik
youtube.com/watch?v=Oo0twK2ZbLU
twitter.com/SFWRedditImages

Häng er.

först för gyckel i trådstarten

...

Hallo?

>dkn för feg

>dkn full

>dkn inga anons att hänga sig med i skogen

Hade ni min middag?

>"March"

ja hallå jag é böck och behöver smisk

Korvarna ja men vad fan är vid sidan?

försök du hitta en liknande bild på svenska snabbare än vad en 2dbög hinner starta en 2dbögtråd med samma jävla 2dbögbild som alltid

Kan någon länka damernas skidskytte-VM?

detta

kan du inte bara söka "yoga brallor" på xvideor i stället

Nej men ärligt talat är genuint intresserad av vad de klarar av. Hittar dock inte någon inspelning någonstans utan bara massor med efterhands intervjuer.

youtube.com/watch?v=1bmSHz6O-JI

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

God kväll alla homofiler och tänk på att vara er själva så kommer allt att lösa sig :)

Attacken mot Pearl Harbor var ett överraskningsanfall som utfördes av den kejserliga japanska flottan mot den amerikanska marinbasen vid Pearl Harbor, Hawaii på morgonen den 7 december 1941. Nästa dag förklarade USA krig mot Japan vilket resulterade i landets inträde i andra världskriget. Attacken var tänkt som en förebyggande åtgärd för att hålla den amerikanska Stillahavsflottan borta från kriget som kejsardömet Japan planerade i Sydostasien mot Storbritannien och Nederländerna, samt USA i Filippinerna. Basen attackerades i två omgångar av 353 japanska flygplan som startade från sex hangarfartyg samt fem miniubåtar.

Fyra amerikanska slagskepp sänktes och alla de fyra andra närvarande slagskeppen skadades. Japanerna sänkte eller skadade också tre kryssare, tre jagare, ett luftvärnsutbildningsfartyg och ett minfartyg. 188 amerikanska flygplan förstördes, 2 402 personer dödades och 1 282 skadades. Kraftstationen, varvet, underhållstjänsten, bränsle- och torpedlagringsanläggningarna samt ubåtskajerna och högkvarteret attackerades inte. De japanska förlusterna var små, med 29 flygplan och fem miniubåtar förlorade och 65 militärer dödades eller sårades. En japansk sjöman tillfångatogs.

Attacken var en stor flygoperation under andra världskriget och kom som en stor chock för det amerikanska folket. Det inhemska stödet för isolationismen, som varit starkt, försvann. Tysklands krigsförklaring mot USA, som inte begärts av något fördrag, flyttade USA från begränsat stöd till Storbritannien till aktiv allians och fullt deltagande i kriget i Europa. Trots många historiska prejudikat för oanmälda militära åtgärder ledde avsaknaden av en formell förvarning från Japan, särskilt medan förhandlingarna fortfarande tydligt pågick, till att president Franklin D. Roosevelt i sitt tal proklamerade att den 7 december skulle vara "en dag som kommer att leva i vanära".

Vill dö

;~;

hej jimmy, hur är nbögslidandet?

Det är kul faktiskt. Kan rekommendera det starkt user

jaså, vad fan gör man?

>pölse
Fy fasiken user, nej tack säger jag.

skojar du?

Super tills levern går sönder och sitter hemma hos folk och glor på netflix och har intetsägande konversationer som rör alkohol och kvinnor

bra brev

tycker om potatis

i den här bilden e Maki Nishikino! ^_^

maki blir medlem av muusa idol gruppen när hon va pä sit första år i skolan. hon blev medlem när hon int rikit tykte om att tala me andra ettor o int rikit heller me någo andra för att hon e lite blyg :3 lr int e maki ens blyg hon e bara tsundere! o_O sen hörde honoka i misstag (hon som allti huserar) maki spela piano i musik klassen att hon kunde spela rikit bra! o sen laga maki sin första sång för muusi...

... o sen lite senare så for hon själv också me i muusi för hon märkte att muusina va jätte roliga när hon int rikit tyckt om att tala me nån före de. o int orkar hon allti i muusi heller för att hon tycker att ala andra e lite barnsliga ibland speciellt Honoka o Nico o Rin!! ^^ o no e dom ju ibland speciellt om man jämför me maki xD

maki e from en jätte rik familj o hennes mamma o pappa har ett jätte stort hus! o åtminståne hundra stugor runt jabanyanien ^^ sen nångång når muusina behövde plats för tränings läger så for dom först ti makis pappas strand villa o sen när nästa love live kom så for dom ti hennes stuga i bergen :) dom hadde jätte roligt dit o gjorde alt möjlit tassigt (förutom att träna D:) fö sånt händer väl när man har roligt! o sen va maki int så tråkig när hon märkt att hon kan också ha rolit o behöver inte altti vara som en vuxen ^^ fast hon no ännu e lite tråkig o säger att hon int har roligt fast hon pårikit har!

sen tycker maki kanske i smyg lite om nico (int som en kompis ;>) (hon sku villa knulla!

då var det färdigskottat för dagen

>dkn när man får sin första inkomst
>dkn när man faktiskt har råd att köpa sprit OCH öl
kanske livet blir bra ändå

Maki är sämst. Nico är bäst

säg det där till vår husdansk om du vågar!

>dkn man får sin första lön som tillsvidareanställd
>CSN var på mer än 1000kr mer.
>kväää ska bli stormbög

sjäv så är det aktivitetsstöd från arbetsförmedlingen

Ja.

Hæng dig 2dbög.

Ni negrer tjänar säkert över 14 papp efter skatt

>när borgare gnäller

hemskt

påminn mig om att aldrig beblanda mig med nbögar

>dkn bihåleinflammation

Breva eran mamma-fv

Det gör inte så speciellt ont att bli på körd, är det våldsamt nog så kommer du inte komma ihåg det pga av chock så var inte rädd att slänga er framför en bil favä

fungerar listerine eller är det bara juderi?

youtube.com/watch?v=fPnWLUEWBQc

Er pölse är vidrig och dansk dynamit biter inte på svenskt stål.

Så det så.

Beginning March 2016 a new terror warning level is issued for Sweden.

Travelers in Stockholm are asked to to be careful in the town and public transport, bigger crowds should be avoided and in every case orders by swedish security personel are to be followed. Especially during religious holidays and big events like concerts or festivals special attention and vigilence are required.

Because of the current refugee situation Sweden has temporarily reinstated border controls. Before you enter ships, buses or trains to Sweden a vaild travel document is necessary (see section "Entrance Regulations"). Travelers should expect short hindrances in travel traffic and waiting times.

The Foreign Ministry is strongly pressing to not take any people you don't know with you who might not have a valid passport or travel visa. This could be prosecuted as trafficking.

>listerine
Juderi. Flux Flour ska det vara. Listerine har inte nog med grejer som hjälper tänderna, och för lite flour (flouret är det viktigaste).

>dkn runkade nyss till en tyska i baddräkt som blev påsatt i ett omklädningsrum på ett badhus
f1h1

är inte flour giftigt?

Grattis, måste vara stort för dig favä.
Vad fan känner du för felaktiga negrer som jobbar och har studerat? Och nä, får under 14k.

>löneslava för att ha råd med dyr alkohol
>inte kaosneeta och plocka helt gratis svamp

auswaertiges-amt.de/sid_5B16D38F765DBD1BDB297959C9331D94/DE/Laenderinformationen/00-SiHi/Nodes/SchwedenSicherheit_node.html

jag till vänster

>är inte flour giftigt?
...

Ja, hoppade av gymnasiet och satt o NEETa några år utan att gå ut, men orkade ta mig till arbetsförmedlingen nu efter några år

vad menar du? infowars skulle väl inte ljuga för mig?

Någon här med social fobi som sökt hjälp? Vad hände?

Knula av och begå dig själv, din förbannade jävla sauerkraut. Potatisgris.

I don't speak arabic

Titta bara inte på folk

>social fobi
>söka hjälp, vilket innebär faktisk kontakt med andra människor

Orkar inte mer. Vill inte bli deprimerad.

Fortsätt vara NEET bara, det blir aldrig bra.

Döda dig själv.

Är råttgift giftigt? Ja.

Vad sa du Mahmoud? Hörde dig inte över Merkels vrålande när hon blir rövknullad av turkar. Här i Sverigetråden pratar vi svenska förstår du.

Abdi...

Asgeir...

Varför har ni inte köpt hans spel än?

För att jag inte vet vem fan du snackar om förihelvete

Är inte bög,transa eller slav till juden

vadå finns det nån anledning att göra det?

gillar inte nintendo spel

Sluta vara så tjurig.

>dkn käkat popcorn 5 dagar på raken nu

Hur blir man inte-permabannlyst? Frågar åt en vän

morfar...
asgeir...
neetcucken...
hugo....

...

>har epilepsi
>fått reda på att autism är vanligt hos epileptiker

j-jaha....

Jag älskar dig, men den kärlek jag har till dig är att jag vill döda dig sakta men säkert.

>och dansk dynamit biter inte på svenskt stål
Om det gor!

Jo men psykiatriker känns mobbade på något sätt och har inte samma effekt som vanliga människor.

Fy

Det är ju ändå rätt gulligt.

Jag vill knula en tvåde

hur luktar en tvådes prutt?

Nej men jeg tror hvis du gor så vil du i sidste ende blive rådet til at tage ud og tilfældigt kommunikere med folk for at hjælpe med angsten. Måske hvis du er reelt psykisk syg bliver du sat på NEET programmet.

At forsoge at blive til en nbög vil heller aldrig blive bra for ham, og det kan på samme måde som at være en indelukket perma-NEET ende med depression.

Tillykke!
Hvordan foles det at få et epileptisk anfald? Hvornår havde du et sidst?

Sluta

aha mhm länk tack

"Pojke som gruppvåldtogs av tre afghaner i Västerås var svensk"

>nordfront.se/pojke-som-gruppvaldtogs-av-tre-afghaner-vasteras-var-svensk.smr

>nordfront.se/afghanerna-som-valdtog-etniskt-svensk-pojke-utvisas.smr

Hej alla mina vänner.

youtube.com/watch?v=4ri-KnJevik

V-va?

Fett mysigt att supa sig full på en kyrkogård favä

Ra Sa

Pashturner, haazarer och andra afghanska stammar kommer tack och lov att utrotas när araberna tar över. HELL SEGER!

Försökte

Funkade ej

Moi suomi :3

...

youtube.com/watch?v=Oo0twK2ZbLU