Sverigetråden

Franska kvinnor är olojala.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wIfVLHMHK70
twitter.com/NSFWRedditImage

>dkn ingen fv

>dkn 1488 apex

Ville måske endda hælde lidt mod 8, meget söt.

7/10 ville være dækkende favä.

>alla anons som måste lyssna på sina systrar bli knullade av Chad inatt

Inga blattar

schyrro user, jag är snäll
vore skitkul

Varför står det "Hor" intill min farmors namn i kyrkoboken?

försöker övertala mig själv att jag kommer bli gladare av att arbeta än att vara en parasit NEET...

(You)
>>Hör eltandborsten surra. Hon har precis käkar frukost.
>frukost
>17:00

OP häng dig

Måske. Eller også bliver det værre.

...

Dumma, dumma DUMMA grodbrevare!

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Varför väljer svenska "människor" att bli slavar?

Är ledsen, tråden.. Kan ni bjuda på lite chips?

man måste..

Jag tar mitt liv på riktigt ikväll. Ha det bra.

Jag har under en längre tid blivit mer och mer nedstämd, mer och mer ledsen. Jag har på grund av stress utifrån som jag inte kunnat leva upp till hamnat i en bubbla där jag låtsas som att allt är bra och ljuger om att jag mår bra men nu får det fan vara nog. Jag kan inte leva såhär något mer.

Ha ett bra fortsatt liv etc, vi ses på andra sidan

Är du inte svensk?

De indser at URSVENSK BARBARI kommer til at hände snart og vil hellere give op end at vära parate.

vad ska man göra om man är pisstrött men inte ens koffeinpiller eller kaffe fungerar längre? är det dags att dö nu eller

hell seger sverige

Hon har rövburgare och är alltid så elak hon bara kan för att få vara ensam. Tror nog du klarar dig bäst utan.
är neet med rövburgarstålar

Vilken är er favorit µ's låt?

youtube.com/watch?v=wIfVLHMHK70

>Du skriver henne brev
>Chad inspekterar hennes skrev

Glad fredag mina vänner

>om du fick välja, skulle du vilja se bra eller ful ut? svårt val, eller hur?
Om du bodde på en öde ö flera hundratals mil från civilisationen och fick välja mellan att få 10 miljoner kronor eller inte, vad skulle du då välja?
Är samma sak. Visst är ju jävligt rik nu, men du kan inte göra något med pengarna. Först måste du bort från ön, och det kräver att du anstränger dig.
Att klippa håret, byta/bli av med mina glasögon, och träna kräver också ansträngning. Klart man skulle vilja vara snygg om man bara behövde önska efter det utan att lägga ner någon tid eller pengar.

>tror ditt allmäna välmående skulle bli mycket bättre om du faktiskt vårdade dig själv lite
Säkert. Fast för mig måste det ju vara värt att lägga ner tid och energi för det, och jag tror inte att se snygg ut skulle objektivt talande hjälpa mig mycket i min nuvarande situation.
Verkar som att du bryr dig om mig en hel del trots att jag bara är en dum NEET bara för att jag verkar som en "schysst snubbe." Om jag verkligen är schysst så spelar det väl ingen roll hur jag ser ut?

>tänker inte och kan inte tvinga dig till något men tänkte ge dig lite smärtsamma ärliga tips, för du verkar lite clueless
Nä precis, skulle ju vara lite svårt att tvinga mig göra något när du inte känner mig personligen och jag inte vet vem du är heller.
Uppskattar ditt råd fast det faller på döva öron. Kanske när jag är lite mer insatt i verkligheten kommer jag bry mig mer om hur jag ser ut, men tills det så har jag inga planer på att ändra mitt utseende utom en LASIK-operation om jag får nog med pengar.

Du blir det i långa längden. Det är lätt att vara lat, men lathet leder till rastlöshet och apati vilket leder till lidande och depression.
Människor utvecklades inte för att sitta i grottor och få allt gjort åt dem. Kroppen mår bra av att vara aktiv både psykiskt och psykiskt och hjärnan utlöser dopamin av fysisk motion.

Ska ned till affären strax. Vad vill du ha?

>dkn Voe har börjat med mjukporr

Gör det inte.

Vi ses

D-du med

För många :>

En liten påse sourcream bara

>dkn fredag men du måste vakna kl 5 imorgon för att J O B B A

det känns inte som helg ens FYYYFAN

>Du blir det i långa längden.
haha aa

>dkn man pratar för mycket

har mens också ta ba mitt liv

Drick mer kaffe/koffeinpiller. LD50 är typ 12 gram (60kg, ingen tolerans) så det är lungt. Hur många mg koffein har du fått i dig?

>Ha ett bra fortsatt liv etc, vi ses på andra sidan

Men user, detta ÄR andra sidan. Ditt liv kommer att upprepas oändligt många gånger. Det finns ingenstans att fly.

samma

moment ring är ganska ok

>dkn man pratar för lite
>folk frågar vad jag pluggar etc.
>svarar frågorna utan att fråga tillbaka vad de själva pluggar

folk tycker att jag är ohyfsad pga detta

HUR JÄVLA NY!!!!?

>han pluggar

Tror du alfahanar gör det också? Nä juste. Varför är du så beta?

Om inget annat blir du gladare än du skulle vara över att behöva oroa dig om du kommer fortsätta få bidrag, om du behöver börja på något vuxendagis, om vad soc ska säga, vad dina föräldrar tycker eller alternativt om de ska sparka ut dig när de tröttnar på dig.
Klart man kommer hata det i början, men att inte ge upp är det viktigaste. Vi är impulsiva varelser som vill ta den lättaste vägen fram. Det är därför vi har dagens samhälle. Men ibland måste man hålla tillbaka sina impulsiva tendenser för att få njuta av en ännu bättre fördröjd tillfredsställelse.

Svårt är det, men vi måste kämpa.

Har någon en lista över för stunden lagliga forskningskemikalier? Stimulanter eller opiatliknande.

Kom her i dag.

älskar denna pastan

ping tjejen, är du kvar?

En öl tack.

Vem bryr sig om """"alfa"""cucker egentligen?

Det är nog bättre än att vara jobbig
Tror jag har adhd ibland

>dkn chili con carne med [spoiler]makaroner[/spoiler]
Stäm mig

ca 500 mg idag, är kanske inte så mycket egentligen? känns som det iaf och jag är fortfarande trött, efter intag av koffein så höjs min energinivå i 30 min minuter bara och sedan går det ner igen

tjejer

>chili
haha aa

>dkn man ser sötaste sö po på stan
>kommer aldrig se personen igen
Borde kanske skaffa tinder för att förbättra eller totalhaverera självförtroendet.

Och bara betahanar bryr sig om tjejer.

>Vem bryr sig om """"alfa"""cucker egentligen?

Fy fan vad jag hatar ridtjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en gigantisk hingstkuk eller varför inte en resa in till stallet. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, hästarna, från samhället. Gnägg fucking Seger.

Hvad tenker tråden om eldre nysvenska, opp til 1906?

>user tror att det finns söpo på tinder
lål

Hur tänker du nu lilla gubben?

you white subhumans cumskins who get cancer from the sun on your skin

haha subhumans inferior beings

>ölen kostar $1 per flaska här
>kostar typ $4 (36kr) per flaska i Sverige

varför är öl så dyrt i Sverige?

ta d lugnt grabbar alla vi är alfa innerst inne

Skriv på svenska, pappskalle

nä 500mg är nästan ingenting ta typ 3g du kommer dock troligen inte kunna fokusera så bra

Iagh gillahr mera eldre swenska, innan thet fanns stahvningsreghler ock man skrew såhm man wille.

>det är ett /r9k/-avsnitt

>Han är avundsjuk på att en häst tar hans flickvän

>user tror att man faktiskt vill träffa tinderfolk
Det handlar om att få träffar överhuvudtaget.

>dkn man vet inte om man har """"drömt"""" om det här tidigare elr om det bara är samma skitbrev som upprepas igen

>dkn gick på ridskola när jag var yngre

haha mm, ska nog höja till 1 kg ist

/svt/ är ungefär 95% repetition.

flytta till Kina kostar 2kr flaskan där

>"""Macedonia"""
>Alexander trip
Thanks for the laugh.

svenska tjejer svarta män
hell seger
anime
jimmie åkesson
Sup Forums
bwääää varför är jag oskuld
klistermärken
hell seger

Så där har du fått Sverigetråden sedan hösten 2014

Det motsvarar 3,5 l kaffe, inte så mycket.

Här har du.

Kan du fodre mig? Vil ikke have chips på fingrene. Tak.

haha """mm"""

det är därför man har ätpinnar

stalin var för snygg helt enkelt

Breva god öl

Gjord på Svensk potatis, danskar kan inte äta dom.

Rödpillra mig om Emilie Nereng

>danskar kan inte äta dom.
Men Mdongo och Abdullah kan?

Spenderade förra helgen med en flicka som jag har varit rätt nära vän med i flera år nu. Vi förlorade båda oskulden tillsammans och jag har svårt att tänka på något annat än henne just nu.

Vet självklart att ingen kommer tro på mig men jag hoppas att ni också finner lite lycka och förbereder er för framtiden på alla sätt ni kan. 2014 var inte mitt år men nu under 2017 verkade allt till slut falla på plats.

mdongo och abdullah är ju svenskar vafan snackar du om xD

Fyller år

>dkn tävlar i hoppning

h-hell seger

>har sex én gang
>tror han vil være lykkelig resten af livet nu
haha aa

haha aa

ojsan räknade visst fel, kaffe är 600mg/l
men ta 1-2g iaf så borde du känna en del (1.7-3.3 l motsvarande)

Grattis min käre user.

Haha fan va töntigt, jag var ju typ 12 så det var därför man gick där.

hon kommer lämna dig och få dig känna dig som bajs ;)

Född samma år som mig och jag vill befrukta henne