Sverigetråden - >falla avupplagan

...

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/nyheter/a/RMOW8/forslag-nyanlanda-kvoteras-till-skolor
youtube.com/watch?v=D4yrFcLBljg
youtube.com/watch?v=Mu8ky_MEVsI
youtube.com/watch?v=OAbGXtRf0Bk
youtube.com/watch?v=wgA4R_4HHK8
youtube.com/watch?v=v_1vUC11Ccg
youtube.com/watch?v=OH2B84zO1p8
youtube.com/watch?v=DxiXc8zQKg4
youtube.com/watch?v=R0LIJYTSPZ4
youtube.com/watch?v=A5WnXk_yCGQ
youtube.com/watch?v=qlBRGXEZFmI
youtube.com/watch?v=0Jodev-ZQQM
twitter.com/NSFWRedditGif

Gå och lägg dig.

Mm strax

Det är ju försent nu.

Ska jag dygna säger du? Men det som är så skönt att sova ju

du behöver hjälp hjälpare

Lika bra ju.

Gör det imorgon istället, ligger redan i sängen

God natt på riktigt, ses efter morgondagens kaffe

breva bild på qkn

eller på klon iaf

>dkn vaknar med pulserande nacksmärta som straff för att jag vilade ut och låg mer än 4 timmar i sängen i natt

Kan ju typ hålla qkn med klon

Aja, det var kul att snacka med finnarna, dock tror jag inte de uppskattar min närvaro så kommer avstå från att svara dem framöver.

häng dig!!!

Jag är bög.

>71871153
Tack för (Du):et

Död tråd~
Lika död som mitt liv~~

dö med mig ~~

Okej!

Ska man köpa en nintendo switch?

Är lite sugen favä

För jag vill så gärna spela den nya Zelda spelet.

Har aldrig spelat Zelda favä känns som detta kunde va en bra introduktion. Vart kan man köpa det om man vill kunna spela från måndag eftermiddag?

Finns teknikmagasinet där jag bor, så kommer nog bara gå dit och köpa en switch :3

FAN hur ska man veta vad man ska svara när en tjej skriver

vad gör man när man är svartsjuk?

Vad är det som är bra med Switch favä? Bor i skit liten lägenhet så att den är portabel är skit samma. Dock väldigt sugen på att lira Zelda och Mario Kart

>Vad är det som är bra med Switch favä?
Det är väl bara att man kan lira nintendo-spel och att den är liten och smidig att ta med sig.

är det bra att fortsätta en konversation med en fråga?

Nej

>liten och smidig att ta med sig
>han spelar annat än mobilappar utanför hemmet
ayy lmao

du ska bara skriva med en tjej för att bestämma träff med henne. All konversation som inte handlar om detta gör hennes fitta torrare och torrare för varje sms du skickar

Förstår inte, vart i mitt brev skrev jag att man ska spela ute?
Jag tänkte köpa switchen för att ta med mig den när jag besöker tjejen eller vänner och ha kul och sånt.

>dkn råkade använda termen "cuckholmare" när jag argumenterade med farsan nyss för jag är så van att säga det på kanalen och till mina polare

>när jag besöker tjejen eller vänner
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vad sa pappsen?

aftonbladet.se/nyheter/a/RMOW8/forslag-nyanlanda-kvoteras-till-skolor

Stockholmare BTFO. Överklassare BTFO. Stöttar detta 100%. Borgarna ska inte kunna fly från vad de röstat för.

youtube.com/watch?v=D4yrFcLBljg
>svensk-somaliska intellektuella

verkligen en nationell skatt

Var är alla sötbrevare

sover tror ja

Varför brevar du en tom bild?

jag är vaken
väldigt ledsen just nu däremot ;~;

slut

F-ficklampsanon :(?
Sluta breva tomma bilder!

*brevar riktig bild*

ja
har betett mig bedrägligt känns det som
borde bara ge upp på min före detta men sitter bara och är avundsjuk och tagit reda på vem den nya är osv nu inatt
fyfan
måste dricka för att ha "roligt" också

Igår bytte jag märke på mina SSRI och känner mig idag extremt nere och nedstämd, som jag var före jag började med antidepressiva, har ni upplevt det?

Vet inte vad jag ska säga, har aldrig varit ihop med någon och vågar inte bli ihop med någon om man kommer bli dumpad. Snälla drick inte för mycket, försök gå vidare ;_;

börja käka bentso istället

Hur får man recept på det?

säg att du får panik attack när du träffar människor hos psykologen

va har ni för planer idag?

många använder Diapam och Xanor här.

försöker

benzos är fruktansvärda när man blir beroende; inte en bra idé user

Jag tror på dig!

vad är det oironiskt för fel på er? helt ärligt? stoppar upp ficklampor i rumpan, rollspelar minderåriga tjejer när ni är 20+ killar och försöker vara så infantila som möjligt. Det har inte ens med att vara bög eller transa att göra, det här är fan stört. Skärp er. Tänk om era föräldrar såg det här. Tänk om någon ni kände såg det här.

häng dig

>71872922
Tack för (Du):n

Dock är du inte värd nog för att få en. För tänk noga på vad du säger. Vad skulle dina föräldra säga om de visste att du besöker en sida för "smuts, bögar, transor m.m." Tror de skulle undvika titta på dig samt prata med dig.

@71872922
Du skulle inte våga säga det där till mig ivl

Sluta breva tomma bilder!!!!

nej, svara på det jag har att säga jävla missfoster
har inget problem med bögar eller transor alls, känner massa normala trevliga bögar och vissa transor verkar reko. däremot är det här något slags störd pedofilbeteende, vet inte ens vad jag ska kalla det
mm du är säkert en riktig tuffing ivl

>71872980
Bryr mig inte, du bölar om ickeproblem och fokuserar inte på dig själv. Iväg med dig.

MEN TYST

Nej~~

...

>bölar om ickeproblem
>vill inte se massa vuxna män leka små flickor med varandra där jag brukar breva
iväg med dig själv, gå till nåt miffoforum istället

@71873030
Du är som en muslim i Sverige som ber svenskarna att gå till Norge.

>71873030
Tror du behöver gå tillbaka till sweddit, du hör inte hemma här.

jag hatar 2d bögar

WARNING! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning! Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental hospital, because she killed her mom and her dad. She got so bad she went to kill all the staff in the hospital so the More-government decided that best idea was to get rid of her so they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the machine they were using went wrong. And she sat there in agony for hours until she died. Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on a Monday night at 12:00 a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you and watching you bleed to death. Now send this to ten other pictures on this one site, and she will haunt someone else who doesn't. This isn't fake. apparently, if you copy and paste this to ten comments in the next ten minutes you will have the best day of your life tomorrow.You will either get kissed or asked out, if you break this chain u will see a little dead girl in you

det är ingen ide, user. dom är för långt gångna

Jag med.

Breva bra musik istället.
youtube.com/watch?v=Mu8ky_MEVsI

har brevat på Sup Forums sen 2008 mongo
verkligen inte en passande liknelse

vad är det ens tänkt att era bilder ska bidra med? "oj vilka söta små flickor jag sitter och skriver med hehe :^)"
alla vet hur ni egentligen ser ut och vad ni gör om dagarna, ni lurar inga förutom er själva. hela den där jävla ficklampsgrejen är typ det värsta jag sett, fyfan

>svenska blattar som tror att dom är svarta amerikaner
varje gång

>skyter om att göra illegala saker
>grinar när 'aina sätter brushor i en cell'
vad tror dom ska hända lmao

>71873088
Okej sweddit, fortsätt ge mig (Du):n

asså kan ni istället för skita ner oss breva chill musik, fuck bögar och fuck 2d. Gör tråden bra nu.
youtube.com/watch?v=OAbGXtRf0Bk

@71873088
Det är inte nyttigt att vara så arg hela tiden. Börja breva 2d du med så löser det sig!

vet inte vad som är bete nå mer

>bra

>spelar orörd
>tidigare berättat att han är ett emotionellt vrak
aa shit känner verkligen att jag blir ägd här asså
inte nyttigt att vara äckligt jävla pedo, har inget problem med anime men har problem med er offer

ska ta ett bad
ta det lugnt med bajsbrevningen sötisar :3
youtube.com/watch?v=wgA4R_4HHK8

>71873155
Hur orkar du fortsätta böla?

>skryter med vapen i videon
>får hundar att slåss mot varandra
>kommunistflaggor
det här borde inte få finnas i sverige

Ja fan, det är bra :D
Folk lyssnar inte på fucking rock och annat skit. Lyssna på bra tunga låtar som ger en harmony och sånt. Man får mer självrespekt och kärlek till alla runt om men.
Käften idiot, ta en till tung låt och chilla.
youtube.com/watch?v=v_1vUC11Ccg

hmm

Drömde att jag gick i skolan och hade Magnus Söderman som lärare. Varför kan det inte vara på riktigt...

haha knas vad sa du mannen :D
youtube.com/watch?v=OH2B84zO1p8

häng dig en (1) gång

lmao lol, varför?
Ni grabbar gör ju inget, brevar tecknat barnporr xD och sen när jag säger att vi brevar tunga låtar och får tråden bättre så blir du sur?
youtube.com/watch?v=DxiXc8zQKg4

jag skrev "häng dig" en (1) gång, jag skiter fullständigt i din ortenmusik från 2006

asså chilla cp.
youtube.com/watch?v=R0LIJYTSPZ4

Njut och tänk på livet.

är inte stormsnorre och har inget problem med blattar men blir så sjukt avtryckt av ghettokids som leker med knark och vapen och kallar sig själva '''ortens poeter'''' och som blir anamade av kulturvänstern som missförstådda ungdomar

>ICA har bäst pris på nintendo switch

haha va

>är inte stormsnorre och har inget problem med blattar

Du har problem.
youtube.com/watch?v=A5WnXk_yCGQ

youtube.com/watch?v=qlBRGXEZFmI

>ortens talanger
jisses

youtube.com/watch?v=0Jodev-ZQQM