/nederdraad/

Poez'n uutgoave

[Iets over joerianon]

Welkom: Dierenliefhebbers, kattenmensen, brave hondjes
Niet Welkom: Dierenbeulen

Other urls found in this thread:

stemwijzer.speld.nl/
youtube.com/watch?v=CxYDoA51KdI&list=PL55Jv4fGPIb8GyBt6AD5QKqXkK3VPPXC5&index=5
twitter.com/SFWRedditGifs

Je ma se poes

Stemt PVV!

Mark lacht onze problemen weg!!

e-en brave vosjes?

dit is altijd grappig

Prima.
Verder:
>draag nooit een spijkerbroek te laag
>dit is nog erger als je een prominente buik hebt
>zorg dat je shirts niet te groot zijn

KANKER JESSE KLAVER MET ZIJN KK KOP AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Kut
NIEUW

Met zo'n foto moest dit gewoon even.

hebben jullie poezen ook een knuffeltje?

...

>geen enkel van hen heeft gezichtsbeharing

wat een stelletje wa7ed homootjes wollah

Dus jullie zien er als normaaltjes uit?

#notmypremier papiertjes bij Pauw&Jinek

hahah

Heb deze avond nog geborreld oetz.

Om eerlijk te zijn vallen standaard metaalshirts daar ook onder, maar als jij je er gelukkiger bij voelt moet je gewoon je ding doen.

Monotone t-shirts (fundamentals) ben ik niet zo van persoonlijk, zeker als ze lange mouwen hebben. Korte mouwen kunnen nog wel, maar met opdruk vind ik ze mooier. Bloesjes kun je ook overwegen. Zorg dat je goede pasvormen hebt, en je geen dingen gaat dragen die niet bij je lichaamsbouw passen

voor meer

Wat er nu gebeurt bij Jinek is echt slecht voor de VVD.

Ik mis CRT schermen, ik heb nog een tft van 2005 maar dat is het

Weet ik niet
Niet mijn katjes

klinkt als veel teveel moeite. ik hou het bij shirt en spijkerbroek.

Ja.
Kanker, wat een cringe.

>bloesjes
overhemden.

Mijn kat heeft een vossenstaartje die we ooit op een poolse pelsmarkt gekregen hebben waar hij mee speelt. Sorry Rova, als je dit leest.

alri caralad

gewoon geschoren, niks mis mee

zou zeggen van wel

En Marijnissen bezorgt Roemer een extra zetel.

Metaalhoofden borrelen ook

Kuteditie. Duidelijk weer die flikker. Ik ga.

allemaal acteurs ingehuurd door de linkse NPO!
wat de neuk schreeuwen ze?

Ga naar de andere

had ik maar een vossenstaart

Duimnagel opgeslagen.

Ik denk altijd dat ik er als een normaaltje uitzie. Maar vaak lachen alleen alternatieve meisje naar me. Ik straal dus de duisternis diep in me uit.

so leiden is a university city you say?

ik zie zoveel mensen met band shirts, voelt alsof ik er ook best een mag dragen

Ik kan er wel een voor je regelen oetz, maar het is en blijft een stuk dood dier.

Dit kan geregeld worden.

Ik zei niets dat er uberhaupt op lijkt

lol

liever eentje op mijn lichaam die ik kan kwispelen oetz.

Yes, but a notoriously boring one, with little to no nightlife.

>niet mijn premier
>alternatieve feiten

Wat is dit?

mijne sliep ook voor een tijd op een konijnen pelsje die ik jaren geleden in Archeon had gekocht

Sinds wanneer is het hier zo vol leven? Laatste keer was het hier vol vachtflikkers en animoehomo's.

Je kan hem vastplakken aan een kontstop en je reet schudden oetz

Vossen kwispelen?

Ze verkopen nu ook heel veel Iron maiden, Joy division, Metallica etc. shirts bij de H&M. Die mensen kopen gewoon wat ze veel zien.

Ik heb me zojuist ingeschreven voor de studie fiscaal recht. Waardeer mijn keuze.

zoiets ben ik ooit wel van plan te kopen maar dat is niet hetzelfde oetz. oh en niet van echt vossenvacht want dat is zielig
wel in mijn fantasie.

Kut ik heb net in bad gescheten en ik weet niet hoe ik het weg krijg voordat mn ouders thuiskomen. Wat doe?

Nee hoor, geen vacht hier

Alternatieve meisjes en jongens zijn leuker

Toevallig heb ik ook een iron maiden shirt, maar daar luister ik dan ook flink veel naar.
Ik zag zelfs zo'n moslim meisje met een hoofddoek met een iron maiden shirt rondlopen op school.

Gebruik je handen, zijn ze nog ergens goed voor. De rest lik je er maar uit.

Ik heb een schapenvacht (niet zo'n gelige met kroeshaar maar een witte met piekachtige vacht) op mijn slaapkamer liggen waar een van mijn katten vaak op slaapt.

Ik had ook heel lang een rendierenhuid op mijn stoel liggen, maar die ging uiteindelijk haren omdat we niet wisten dat we dat ding moesten verzorgen dus die deden we weg.

geschijt of gescheten? zit wel een verschil tussen

Kutnerd

Je weet wel, grote boodschap in de kuip

Jazeker :3, maar helaas ook in de minderheid en de normaaltjes haten ons.

Paal je huidige outfit

>probeerde ongeveer 40 pajeet schrijvers
>4 lijken wel vaardig, de rest is absoluut schijt
>er zit geen enkel verband tussen hoeveel geld ze vragen, wat hun beoordeling is en hoe goed ze zijn
Als iemand zijn werk maakt van schrijven, dan verwacht je toch dat ze iets beter schrijven dan een leek zoals ik.

waarvoor moet je indiers inhuren om voor je te schrijven?

Websiteje. Ik heb niet genoeg tijd om het allemaal zelf te doen. Dus ik bedenk een leuk onderwerp en dan mogen zijn het schrijven.

>de speld
FvD miems worden normaal, heilige hemel

lekker

>niemand reageert op mijn paal want het gaat niet over anime of homoseksualiteit of politiek

kek


stemwijzer.speld.nl/

Dat, of je paal was gewoon quantum saai.

Maar er zitten echt sukkels tussen die gewoon overschrijven van andere websites. Daar heb ik toch niks aan.

En sommige verzinnen dingen die niet kloppen. Terwijl wikipedia of het eerste resultaat op google alle informatie bevat wat ze nodig hebben. Maar zelfs daar zijn ze nog te lui voor.

Ga je studeren met joerianon?

Ik zit thuis in oud shirt en een oude spijkerbroek.

Dit draag ik buiten niet.

Het XD-gehalte is weer hoog.

Ben je trouwens niet kankerlaat met inschrijven? De meeste numerusfixus studies sluiten de inschrijvingen in januari al vgm

ik reageer niet op struikelflikkers

Net gejost jongens

youtube.com/watch?v=CxYDoA51KdI&list=PL55Jv4fGPIb8GyBt6AD5QKqXkK3VPPXC5&index=5

Welke spellen speelt /neder/ ?

Ik speel hoofdzakelijk Sterrentuig 2. Maar ik ga ongetwijfeld ook de nieuwe Massaal Gevolg halen.

Wat is Starscum 2?

Ben momenteel met Deus Ex Menselijke Revolutie bezig, en speel zo nu en dan Bestijg & Lemmet modificaties.

>Aandachtsgehoer over niemand die op zijn paal reageert
>"Hahaha ik reageer niet op aandachtshoeren xxDDd hoekkig"

Laatste tijd niet meer zoveel, maar:
(ik ga het niet vernederlandsen)

- Battlerite
- The binding of Isaac
- Overwatch
- Endless Legend
- Counter Strike
- Rising Storm/RO2
- Dark Souls III
- Zelden nog Dota 2 als vrienden het vragen.

ik speel al een tijd niet echt meer iets. Het laatst dat ik speelde was Overkijk. Ik wil weer verder met Steden: Skyline

football manager, echt een autistenspel dus perfect

ik reageer NOG STEEDS niet op struikelflikkers

Pleeg letterlijk zelfmoord.

ohja, Donkere Zielen 3 is erg goed. Over een paar weken komt het de nieuwe DLC

NLI oetz. NeerLaadbare Inhoud

Wat heb je tegen ze? Ik snap ook niet waarom hij het heeft, maar je hoeft niet zo flauw te doen

Dankjewel voor de reactie, aandachtshoer.

ik vroeg me af of ik het moest doen maar ik had er niet zo veel zin in

Ik doe het voor tien euro per uur, achteraf betaald. Ik ben erg goed in schrijven.

...

Speel dat zelf al niet meer sinds de 2013-versie, maar misschien moet ik er maar weer eens mee beginnen; FC Vaduz weer een de CL laten winnen.

Welke versie speel je zelf nu?

is achteraf betalen wel te vertrouwen?

Versie 2017 na ook een paar jaar niet gespeeld te hebben

Behalve 3d-match engine en nieuw tactieken-systeem is er niet veel veranderd. Weet niet of dat al in 13 zat.

Hmmm. Ik vond hem wel redelijk moet ik zeggen. Maar wel wat teleurstellingen.

- Het convenant systeem was nog steeds een beetje saai, hoewel PTP wel gemakkelijker en sneller was. Maar ik vond dat het wel creatiever had gekund.
- Nog steeds P2P-verbinding IN NEUKENDE 2017??????????????????????
- Bracht met toch niet echt het gevoel van het eerste deel terug. Het gevoel zat er niet in. Veel dezelfde gebieden. Veel dezelfde vijanden.
- Ik vond de wapens en spreuken niet echt inspirerend en raakte al snel verveeld met veel bouws.
- Kanker NSG-kweestes zijn bijna onmogelijk zonder gidsen, want doe X en Y is permanent weg

Ik ben goed van vertrouwen.

Ik ben hen eens over die kwesties, moest die ook uiteindelijk met gids doen.
Er zijn ook teveel dingen die op elkaar lijken.
Ik heb het voornamelijk met vrienden tegen anderen gespeeld, daar komt het meeste van mn 250 uur gespeeld vandaan.

Ja, dat alles zit er al sinds 2010 in. Dat zijn meteen ook de grootste vernieuwingen sinds 2009 en eigenlijk ook de reden dat ik na een paar jaar gestopt ben. Daarnaast moet je er ook een bak tijd in stoppen wil je er goed in worden en de tijd die ik voor bijv. FM 2011 had, heb ik nu niet meer.

Dus jij bent zo'n flikkerige goudnicht die met zijn teven lekker gaat kamperen.

Ik neuk die krengen.

>Ja, dat alles zit er al sinds 2010 in.
tijd vliegt

Ja klopt allemaal. Ik verveelde me tussen afstuderen en baan vinden dus toen ging ik weer spelen.