Sverigetråden - på uppgång

...

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0c7MQT9Vw8t
youtube.com/watch?v=lg_qirAoEsA
youtube.com/watch?v=lAIGb1lfpBw
youtube.com/watch?v=u35MwQ_zrBI
youtube.com/watch?v=x6LovY_DdEE
twitter.com/SFWRedditImages

vev

först för libanon

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

>dkn ingen fv

Sötisar åt vänster jag åt höger~

Neger du är en fönsterhandlare
Arg på mig, jag tror jag vet varför
Neger du är en fönsterhandlare
I juvelbutiken, kollar på skit du inte kan köpa
Neger du är en fönsterhandlare
På bilutställningen, försöker få en testkörning
Neger du är en fönsterhandlare
Arg som fan när du ser mig glida förbi

Behöver du en pv?

>gör tråd med seriösa avsikter
>folk börjar svara med seriösa råd
>börjar gyckla för (du)n
f-förlåt

*pussar dig*

...

jag och mina polare rodde 4 km till en ö förra sommaren och skulle fiska, jag hadde me mig sötpotatis lök och fläsk vi skulle steka i trangia, men det hadde blivit dåligt av att ligga i solen under båtturen och vi blev alla sjuka. ända sen dess har jag avskytt sötpotatis :(

Jag vill gifta mig med en alv, få massa döta barn och dö av ålderdom omgiven av min evigt unga familj.

WTF jag hatar sötpotatis nu

M-mer

Jah vill ha barn me dina barn

vocaroo.com/i/s0c7MQT9Vw8t

Varför är tråden så jävla död?

Speglar ur sverige är.

Det är en vardag user

Vill dö ivl

Vara NEET är lidande men för svaglat för att ändra på mig ; ;

*stoppar penis i rumpan på dig*

Får du inte

gomorron :3

Svara inte på finnen.

>oj jag råkade skriva till fel person, förlåt user

händer ibland för mig @.@
alltid så pinsamt

*pussar tjocka ficklampsanon på kinden*
gomorron :3

>går av bussen hemma
>känner mig tacksam att den inte flög av vägen som den gjorde förra gången det var snöoväder
>bokstavligen en halv minut senare hörs en bilkrock
>andra gången inom 1 dygn som bilar krockar nära mitt hus
Har jag en förbannelse över mig..?

Av all cancer som funnits i tråden genom tiderna så är det här den värsta.

vadårå?

haha "aa"
Liksom, Mizaki och hans bögeri skit var inte värre eller när han ljög om hur han fick miljoner från staten för de experimenterade med honom. Eller när Smögen brevade snuskiga bilder på sig själv konstant eller snackade om hur många turk kukar han sög.
Dö jävla nybög.

Har ni fått det där begäret av att gräva ett djupt hål någon gång? Fick precis det igen.

Ja, det ja

urgermanska gener som talar

Gräv ett hål, sen sväljer du spaden så du aldrig kan komma upp igen

tycker det verkar läskigt att råka gräva sig för djupt och sedan inte kunna klättra upp själv

t. lå te

ja.. jag kanske är det...
hade du hjälpt mig upp då? :3

>hade du hjälpt mig upp då? :3
din qk menar du? självklart

h1, sug min qk.

jaaaa
nej mig ska han hjälpa!

hade gjort detta favä

Rädda user, hur gör du?

nu har jag runkat tillräckligt för i dag, dags att klä på sig och ge sig ut

...

död tråd ;~;
vifif

Fast du kommer inte kunna kräva ett brett nog hål såpass djupt för du kan inte kasta rakt uppåt

Någon som har förslag på några ämnen jag kan diskutera som handlar om identitet? Ska hålla en presentation på ca 5 min, behöver tips

Svårt läge: Inget med kön

youtube.com/watch?v=lg_qirAoEsA

omg tråden är så död bevis att 95% av alla är nbögar och alla gamla brevare har begått självmord eller svikit oss o blivit en nbög

äckel asså

varför är han inuti en tv?

>tittar på motivation videos på dutuben
det är fan kringlerande favä
t. kaosNEETjonte

...

2avancerat4mig, men jag fick lite tankar av videon.
Tänker nog ta mänsklig natur och hur samhället formar oss till en speciell person baserat på flera faktorer som utseende, kön, klass, osv.

musik, kläder, kultur, mellanförskap för invandrare, etnicitet, hur identitet formas,

omg

håller med
titta på den här istället
youtube.com/watch?v=lAIGb1lfpBw

prata om hur jaget är en illusion

Din urgermanska teutoniska identitet och hur din högsta dröm är att leda Folket i en massiv vandring för att plundra Italien

Basinkomst när? vill bara bo i en skitig 1a och sitta framför kanalen/spela spel utan att behöva oroa mig om inkomst favä

Är sugen på att träna men typ ändå inte, och är svinhungrig men har ingen bra mat hemma

jag med...

vi kan bara hoppas

prata om identitetsvänsterns besatthet av att gruppera folk, att placera folk i identitetslådor. Ofta för att dehumanisera dem så att de slipper argumentera med andra.

Eller

Hur de kallar andra för rasister men är för dumma för att inse att begreppet rasist är (i deras termer) problematiskt, eftersom att det understryker hur människor består av olika raser, när de själva anser att människor är individer som alla borde behandlas lika.

...

Jag vill idka samlag med din frus armhålor.

Vad ska jag köpa för frukt?

Hur blir man en sån här typ?

Är du söt som patchy?

banan

Kexchoklad

N men har en stor ru

flytta ut i skogen, bär en religionsaktig utstyrsel och för ritualer tills du verkligen tror på det du gör

Skulle lätt pumpa dig då.

haha aa

Får man inte :(?

bli andligt sjuk

youtube.com/watch?v=u35MwQ_zrBI
kolla denna

youtube.com/watch?v=x6LovY_DdEE

tjej-user i stockholm snälla bli min fv

...

>var oroad över penisproblem
>tog nästan livet av mig pga penisproblem
>går till penisläkare
>litet obetydligt fel som var lättfixat
haha puh

tak yka

vad var fel på din benis?

Dessa människor förnekar bara sig själva, de mår egentligen inte bra

fick svagt stånd hela tiden så var rädd att jag hade blivit hanrejad för livet, men det var bara en tight förhudssträng som kan smörjas in så ska det bli bra. ska knulla så himla mycket när det är fixat hell fucking seger

Ja, men undra vad de lever på? skulle vart "kul" att leva som dem favä

kan du beskriva ditt möte med läkaren? vad du sa och hur han reagerade

fan vad det snöar måste ju handla

>dkn måste överleva till torsdag då mamma kommer och fyller på kylskåpet

först fick jag träffa en läkare på vårdcentralen som var helt värdelös, hon sa bokstavligen "sluta kolla på porr" och att det bara var psykiskt. Gav inte med mig dock och krävde en remiss, fick träffa en jätteduktig urolog efter ett par månader.

Tänkte först att det skulle vara jättejobbigt och pinsamt men han pratade jätteavslappnat och på ett sånt sätt att det var som en förkylning. Jag berättade om min oro att jag var på väg att bli impotent, han klämde lite på qken och sa att det var helt normalt och "bra storlek" hehe, förutom att jag hade tight frenulum. väldigt tacksam, funderade nästan på att skicka blommor efteråt. det hela tog kanske 15 minuter

gå och handla själv pepe

>"sluta kolla på porr"
varg...

det finns flera (om inte de andra gycklar så att säga)

>han klämde lite på qken och sa att det var helt normalt och "bra storlek"
f1h1

Men då mimnskar ju siffror i min banken och kan inte stor handla

tempus fugit

hur får man tag i dem? jag är semi-nbög men drömmer om en fyrkanal-fv. har brevat min skype flera gånger men ingen som svarar :^(

>Adidas