Hey swefags

Hey swefags

are we gonna get to see the ass video or what? Help a brother out and drop it off somewhere for us.

Bump

quints get link

quint git

vf händer allt i uppsala??
har ni sett Rodi på periscope? han är periscopes gud. från uppsala också

harambe778 är hans username på periscope. sjukaste jag sett

bump. Någon måste sitta på skiten ju

helt sjukt

gick in på profilen nyss, 0 broadcasts.

>harambe778
vad hände i videon?

se

hahahahha RODI!!
han är kung!

han somnar på periscope nästan varje natt också hahah, han kan bokstavligt talat inte andas i sömnen, 3 dagar sen ringde viewers efter ambulans och det kom 2 ambulanspersonal till han på hans stream hahahaha!

igår så drack han en halv liter munskölj tillsammans med massa tandkräm hahaha, jag svär jag dööööööör när jag ser hans streams

han e inne nu. han startar om stream hela tiden, nu tjatar han om blattar fast han själv är blatte hahahah


roooooooodi, MUMS!!!!
fan vad #mums

vilket jävla gudasänd. vart hittar man denna podcast lr va fan de är

ladda ner periscope, eller kolla i webbläsaren.
periscope.tv/harambe778

han väger 300kg och kan inte andas så fort han gör minsta lilla hahaha, han streamar varje dag fast nu laggar det sönder och streamen startar om hela tiden. antar wifi inte går igenom hans fett, förutsatt att routern e bakom han

...

is there any video of this? Also were they muslim men?

Christians

Well, some dude in a swedish forum said he did have a full video, however, he never actually uploaded it anywhere.

There surfaced a video showing the aftermath when the police arrived, but whoever made it did not add the juicy parts.

So the only video is basically of the chick who obvoisly was just told over the phone that she was raped,and the guy who supposedly filmed it standing around being drunk and laughing. He also says he wouldnt fuck her because she has hep c.

And yes, they likely are moslems.

HAN KNULLA DIN MAMMA

Nah christian people don't look like this... At least real christians don't.

They look pretty sandniggerish to me

eyh blattejäveln din mammas fitta

...