Sverigetråden - den exploderande upplagan

youtube.com/watch?v=Sqz5dbs5zmo

Other urls found in this thread:

unvis.it/expressen.se/debatt/ideologiskt-drivna-extremister--inget-annat
en.wikipedia.org/wiki/White_Australia_policy
pcgamer.com/conan-exiles-dick-slider/
twitter.com/SFWRedditImages

i den här bilden e Nico Yazawa ^__^ hon e en super idol !

nico blir en medlem av muusi altså Otonokizaka hich sckools (svårt ord) idol grupp för att hon va en idolfan o ville vara en idol! ^_^ först försökte hon terrorisera dom för fullt när hon int tyckte om dom men sen va alla att nico pls -.- o sen va nico bara att joo okei helt samma ja kan vara me i er klubb om ni int busas o efter de va alla seriösa (förutom honoka ibland för att honoka e helt vimsig ibland).

sen börja nico träna för fullt me muusina (o sen husera honoka någo igen ^o^ ) men de hör väl till
sen gullades nico allti men de e roligt för att fast hon e så söt på scenen så e hon på riktigt en tråkmåns , tjurar allti bara o sen kommer nozomi o disciplinerar henne me att klämma på hennes tuttar o sen lungnar hon sej. sen säjer nico allti nico nico nii va än som händer fö de e typ hennes varumärke ^^

Personer som klassas som normalt funktionerande gör det också

Sant jag är ett träsktroll

Nej inte riktigt

sortera er själva

>Riksdagsvalet i Sverige 2018 beräknas äga rum söndagen den 9 september 2018

>Riksdagsvalet i Sverige 2018 beräknas äga rum söndagen den 9 september 2018

Jag SKRIKER, jag har fan panik på detta landet. Ni är alla så tråkiga. Ni är exakt likadana. Till och med hispters här är likadana, de som klassas som ''kreativa'' och ''unika''. Fyfan. Detta land är bara svart och vitt, du får inte hamna på gråskalan. Du måste vara en kaosfjortis om du ska vara intresserad i ekonomi och du måste vara en femnazi om du gillar konst.

bra brev

är du sörlänning?

>du tror att du är unik och frånskild oss andra
t. har själv låtit som dig och haft kompisar som låtit som dig

emoluggarna och de 4lternat§v@ stuprörsjeansen var snart 15 år sedan user

NATIONALISM ÄR LIVSFARLIGT

sverige behöver ju en revolution egentligen men det kommer aldrig att hända, fyfan

>dkn har en faster som är yngre än en själv

Viktigare att installera sillamackkiosker och Karlssons brasilianiserade folkdanstrupper ute i förorterna för att inte göra...

Jaha.

Där ser man!

Jo, skulle nog hålla med om att det är en hög sannolikhet att det är så.

Ja, jag vet.

Varmaan samanlaista suomessa.

Ska ingen öht få komma till Sverige?

... andra (((socialkonservativa kulturanationalistpolitiker))) upprörda internationellt

kommunism däremot är inte alls livsfarlig egentligen...

I sverige mår man väldigt illa

Kulturnationalism är precis vad skandinavien behöver för att överleva! *minns hur överlevare gasaddes 6 gånger om*

t. raslig nationalist bland sina egna i hemlandet i mellanöstern

Ja, för jag kan umgås med olika människor och kan skapa en identitet utan att vara en stereotyp eller följa trender/mönster i en grupp eller hata andra/frysa ut andra som inte tänker/tror/ser exakt ut som mig

>emoluggarna och de 4lternat§v@ stuprörsjeansen var snart 15 år sedan user
Du behöver inte se ut på ett speciellt sätt för att vara unik

Ne

är det en kille eller en tjej längst fram

>dkn dagens första snus

WHITE TRAAAAAAAAAAASH

detta favö
t. gick på överklasskolan nr 1

Se:

Täma on totta.

Kanske en könsrörlig karaktär som skiftar mellan man/kvinna varje timme?

Beundransvärd observationsförmåga.

ibland önskar jag att jag var 100% ensam, att hata sin familj och vara helt övergiven

då skulle jag kunna bli vad som helst och göra vad som helst

ensamhet = total frihet

sant, men du vet gräset är alltid grönare

Sverige och "Svenskar" existerar ju egentligen inte i officiella historieskrivningen* till skillnad från andra sammansättningar av Nationalitet + Språk som t.ex. Israel/Lettland/Japan/Australien

(Australien hade en "Whites First" policy innan andra världskriget; Israel DNA-testar nyinvandrade för X % ren judiskhet (och kickade tvärtemot #AllasLikeVärde UT flera >>>svarta

Korvstroganoff till middag, tråden.

önskar jag vore okej med att vara helt själv eftersom det är omöjligt för att skaffa vänner som inte hatar mig och tycker jag är jobbig.
>dkn jobbig adhd jonte

>klockan 18:20
vaknade du nu eller?
>dkn första snusen från en ny dosa

hell seger

Nej, man väntar ju ett litet tag så att abstinensen kickar in, så att det slår till ännu hårdare när man väl stoppar in dagens första.
>dkn dagens första snus tillsammans med en kopp kaffe

why do you hate us?

unvis.it/expressen.se/debatt/ideologiskt-drivna-extremister--inget-annat

>Det vi ser just nu är ingen invandringskritisk opinion. Det är inga regeringskritiska grupper. Det är inte män som vill försvara kvinnor.

>Det är ideologiskt drivna extremister. Det är nazister. Det är män som hatar kvinnor och invandrare.

>Det är de som gillar våld och hatar demokrati.

>De är fega uslingar.

>t. Mona Sahlin

i don't mind you, it's just the media who wants us to be scared of you for some reason

självklart, det gäller alla och överallt. men ur ett allseende perspektiv så undrar jag faktiskt om ensamhet skulle vara bäst? jag hatar att känslor och empati styr en, samtidigt vill jag inte vara en egocentrisk person men kanske är psykopater överlägsna

> omöjligt för att skaffa vänner som inte hatar mig och tycker jag är jobbig.
det tror jag inte, låter mer som om du har problem med självförtroendet

you ruined our chance to become something better than a cucked nation to laugh at

historical rivalry/globalist propaganda
I like you :3

you bully us by invading our flight territorium, last time like a year ago. you probably didn't know about that, did you?

kunde lika gärna döpt den till sweddit upplagan

>det tror jag inte, låter mer som om du har problem med självförtroendet
nä har försökt flera gånger men dom tycker jag är tråkig

i love russians

russians >>>>>> americans desu

don't listen to the media

Det här kunde ha varit vår statsminister.

*Whites Only

en.wikipedia.org/wiki/White_Australia_policy


>The term White Australian policy comprises various historical policies that effectively barred people of non-European descent from immigrating to Australia. There was never any specific policy titled such, but the term was invented later to describe a collection of policies that were designed to exclude people from Asia (particularly China) and the Pacific Islands (particularly Melanesia). The policy was progressively dismantled between 1949 and 1973.[3]

>barred people >>>OF NON-EUROPEAN DESCENT

hur vet du det? adhd jonte låter kul favä

haha detta favä

Vänlig påminnelse att "le kungen" är ett sweddit-jagjag.

>hur vet du det? adhd jonte låter kul favä
för ingen vill göra saker eller prata med mig lol

går du i skolan? är du blyg? kanske för att de inte känner dig, du är kanske svår att lära känna

Någon som vill prova Conan Exiles med mig?

pcgamer.com/conan-exiles-dick-slider/

Swedes are cucked to russians, finns in sweden hate you and finns in finland respect/hate you.

detta + att hata danmark och ryssarna

ser på pål josef watsson

pratar aldrig först för jag lärt mig att jag bara stör folk ;-;

we don't hate you, pls invade us and murder all our politicians except SDU

wtf JAG HATAR RYSSLAND!!!

Lad, it was 300 years ago...
nice to hear it
Actually I heard some reports on russian channels about balts complaing that we violate their airspace so maybe they reported about you too.

yes and it doesn't make things better when it's with bomb planes

le knugen, le danskjävlar, le putin är alla sweddit nbögs jagjag som är tråkiga

>en.wikipedia.org/wiki/White_Australia_policy
>various historical policies that effectively barred people of non-European descent from immigrating to Australia
skickat länken till Henrik Arnstad och väntar spänt på att höra honom anklaga UK och Australien för att ha velat döda varenda jude bort till uralbergen

ja, exakt så du har dåligt självförtroende och dåligt självförtroende är något de flesta ''stör'' sig på

det är inget fel på dig, men du har riktigt dåligt självförtroende, du borde besöka en psykolog som kan hjälpa dig, eftersom ditt självförtroende hindrar dig till och med från att börja prata med andra

;_;

men de har gjort det 4 Free sedan 1990-talet

trodde kungen representerade sverige favä

t. Putin

YUUUUUROJJNÅÅÅÅLS

nej, hoppas jag inte sårade dig eller tyckte att jag var taskig men du borde gå till psykologen

de hjälper en och ger oftast jättebra tips

men det är inget fel på dig som person

you speak swedish?

va?

>det finns en till som mig
>kommer aldrig hitta henne
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ask that question to Jimmie Akesson and Mattias Karlsson since they are deeply afraid of your foreign relations and Trump for some reason

NITA DIVI

SPARKA PÅ DIVI

SPOTTA PÅ DIVI

PISSA PÅ DIVI

HEEMA BÖGEN

HEEMA DIVI

GE FITTAN SÅ MYCKET STRYK

ATT HAN ALDRIG

ALDRIG ALDRIG IGEN

KOMMER TILLBAKA

JA SLÅ NER HONOM

RÖVKNULLA HONOM

RIV HAN I BITAR

JA DÖDA HONOMMMM

ja

tror du är bög

>dkn ingen utbildning
>dkn inget jobb
>dkn ingen hobby
>dkn inga intressen
>dkn ingen talang
>dkn ingen förmåga
>dkn inga vänner
>dkn världens mest ointressanta människa
>dkn bara brevar på kanalen dag in och dag ut
>dkn lider
>dkn kommer dö ensam

vem e divi xd

"nej"

>ser den här
>känner direkt att jag måste prova det
fan, längtar till skolan nu...

>Vilja ha sex med en man

Se

>RÖVKNULLA HONOM
g-gärna

>Divi
>man

Självstyrande bilar, ja eller nej?

ett ord: skittråd

varför är tjejer så attraherade till psykopater och massmördare? har själv varit ihop med en psykopat (omedvetet först) och det var den värsta tiden i mitt liv

detta triggar min inre
>Abramovic satt i Skavlan helt okritiserad
detektiv

>divi
>kvinna

Haha aa

Håller med favä. Hur går jag med i DC?

ska jag göra en ny?

Nej men tycker inte fjollan kan betraktas som man. Någon slags insekt skulle jag kalla "honom" för istället. En smutsig liten sjukdom.

>Asgeir är i farten igen
haha slaay

berätta om divi

Någon transa som alla verkar besatta av

låter jævlig spännande

Någon norrlänning i tråden? Hur har ni det med myggor där?

Norrland är 2/3 av Sveriges yta.

Påminnelse att Joseph Broz Tito har existerat

Reppar norra Norrbotten här. Nu är alla mygg döda men på sensommaren är det fan hemskt

>min klasskompis i mellanstadiet var socialdemokrat redan då
>nu är han anarkokommunist och antifa-anhängare
>han heter Axel
>inser att Axel-jagjaget är på riktigt