/norgetråden/

Mekket, fjols
-utgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=PveRMDcddnU
youtube.com/watch?v=W8engPTZ2N4
youtube.com/watch?v=mUWo7dhQjQg
youtube.com/watch?v=RBjUxKoNTJk
youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI
nrk.no/troms/hvem-klarer-seg-best-i-norges-farligste-yrke_-1.13389463
twitter.com/NSFWRedditGif

forst for håplos fremtid

poster bare så animemannen ike får förste

Tredje for god gitar

dere bor klare å tilbakevise dette

youtube.com/watch?v=PveRMDcddnU

for jessie

...

religion er opium for folket

NEI, fy faen. Laiho og den generiske jævla drittmetallen sin kan dra seg til helvete vekk herfra.

tiende for russiske sotnosjver som fryser

youtube.com/watch?v=W8engPTZ2N4

Slutt å lat som du har peiling, jode.

Hvis religion er opium, er marxisme heroin for folket.

Syntes at hele tråden burde fått seg en jv fåvæ

kommer an på, hvordan fungerer heroin?

>ikkje læstadianisme

Har sokt på jobb i utlandet fåvæ... kanskje jeg får meg eksotisk jv etterhvert... kanskje det ja...

nå må dere stå opp

>Barcelona
FY FAAAAAAAAEN

det skjer på island gutta

youtube.com/watch?v=mUWo7dhQjQg

hvem land

heng deg

island ser trist ut

>læstadianisme
>ikke haugianisme

Læstadianisme er for skitne samiske undermennesker som trenger en sterk hvit mann til å holde dem vekk fra brennevinen.

dette

Det er det

Alle i den butikken er slekt med hverandre

men hvorfor?

Flere land faktisk. Samme stilling som lyses ut flere steder. Vil ikke gå i detalj pga. doxxehensyn.

heng deg

Har de rett?

...

Hvorfor det?

Voldtekt er ikke greit fåvæ. Nei betyr nei.

voldtekt er helt greit

Nå må du gi deg, Froskemannen

jeg skyter dere hele gjengen

I utgangspunktet er ikke voldtekt greit, men det finnes noen der ute som virkelig fortjener det.

Hallo, noen Kristiansandere i denne tråden?

t. breivik

t. muhammed

...

har breivik tilgang til internett?

ikke etter 21:00

Nei, bare ps2.

knasker i meg litt diddy kong racing

wow

hva er

youtube.com/watch?v=RBjUxKoNTJk

Glad jeg ikke er normiss.

>dfn ingen dansende jv

motbydelig normissfaenskap

normiser
-ikke en gang engang

Kanskje i neste liv.

>dfn ingen kosesjuk-jv

Kanskje jeg skal ta dette med jv litt mer seriost. Eller skal jeg?

Er det jeg som skapte alle disse
>ingen jv
breverne?

Lei av brevene dine nå.

Det har vært kanalkultur ganske lenge.

fy faen for noe piss

Skulle onske jeg hadde en reiseglad jv. Ikke noe normissgreier, bare to fortapte sjeler som reiser verden rundt sammen.

Det hadde vært.... koselig....

I flere år faktisk.

Jeg har onsket meg en jv, og postet om det, lenge for du begynte å poste knuset ditt fåvæ.

Jævla parasitt, heng deg.

reising er noe som er best alene
...hvis du skjonner hva jeg mener

Ja det var det jeg trodde, men begynte å lure på grunn av han her Nei nå må du gi deg, jeg er en positiv kar som sprer glede til tråden. Ta en svingom så blir du i humor igjen.

youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI

>den videoen

Fy faen, skulle onske jeg hadde en finsk jv. Feteste språket som finnes det der.

Her var Anonsen ganske morsom. Verbet "reise" betyr ikke bare å reise rundt jorda, det kan også ha betydningen 'reise flagget'. Det mannlige kjönnsorganet står rett opp når mannen er seksuellt påfrestet - det reiser seg.

Ingen jv-breving går greit i ny og ne, men breving av samme brutto kvinnfolk hver dag er like lavmål som dansendeanimegif-user.

Vil anbefale denne gruppa på facebook

>dfn ingen

T Y K K

Men det er jo ikke best alene...

Ok, tok egentlig en pause i dag, men så så jeg videoene på youtube og klarte ikke dy meg. Keg prover da ihvertfall å breve forskjellige bilder.

Det er et ganske kult språk, enig der, men jeg foretrekker nok en slavisk eller baltisk jv jeg da. Hun hovedsangeren i videoen der er ganske sexy da må jeg innromme.

Vær så snill ikke å breve bestialitet. Blått brett og greier.

BARE

hvalfangeri er lovlig i norge, og det er vi stolte av
harpun deg sjolve, lettbeiner

håper ikke det var et norskt barn som dode

Jeg er for å spise hval, men bare på én av måtene om du skjonner hva jeg mener.

Ikke kodd med det der da gutta, en jævla femåring som ble klemt til dode. Blir jo knapt mer tragisk.

Det håper jeg.Faen ta hvite mennesker,faen ta Trump!

jeg er for å spise hval, på alle måter, om du skjonner hva jeg mener

Det er tragisk, men det er mindre tragisk om det barnet het Abdul eller Muhammad. Fryktelig ulykke uansett da, for all del.

Skjonner hva du mener, men jeg må si at ambulocetus ikke smaker særlig godt.

JEG SNAKKER OM FITTE DIN FORBANNA BIOLOG-GJOK

...

To foreldre har fått sin sonn kvestet og drept av inkompetente arbeidere. Slutt med megmegene, det er forferdelig uansett.

Snakket med en kinesisk utvekslingsstudent forrige dagen. Nå sender hun meg en melding til meg og sier hun vil snakke mer med meg. Jaja gutta... Sånn kan det gå.

Bare ikke kom inne i henne så skal det nok gå greit.

nrk.no/troms/hvem-klarer-seg-best-i-norges-farligste-yrke_-1.13389463

>Selv om hun har bodd flere år i Bodo, er hun ikke noen stor fan av nordlendinger.
>– Jeg har opplevd mye forskjellig, og kan avvise mye av det positive som sies om folk nordfra.
Fy faen...

Tror dere Varg er i /norgetråden/?

Ja

Det var et fransk flagg i Norgetråden for noen dager siden, så ser ikke bort i fra det nei.

Og jeg snakker om at hvalkjott er godt og så lenge vi er sikre på at vi opprettholder en levedyktig bestand med hval er det bare å jakte i vei, samtidig anerkjenner jeg kvinnfolket i brevet ditt som en hval av arten ambulocetus og sier at slike hvaler ikke er gode fordi jeg ikke synes man skal ha noe med slike folk å gjore. Hvorfor ambulocetus? Et gammelt /fit/ megmeg.

Jeg megmeger ikke, men jeg synes det er LITT bedre om barnet var neger.

Kjenner få nordlendinger, men de jeg kjenner er blant de flotteste og varmeste menneskene jeg noensinne har mott fåvæ.

HENG
DEG
SJOLV

Skal bruke kondom hvis det blir noe av det!

Fy faen, det franske flagget som troller kan faktisk være Varg, gikk det opp for meg nå... Fytti hælvete...

>Jeg megmeger ikke, men jeg synes det er LITT bedre om barnet var neger.

Jeg klarer faktisk ikke å bry meg om negre som dor i Norge. Det blir litt sånn "Åh, dode du på et sted du ikke skulle vært? Hvem bryr seg"

glad...på...dine...vegne...anonsen.......

megmeg jeg liker

Ikke han, men jeg like også nordlendinger. Men jeg har jo slekt fra Kirkenes så jeg er vel litt partisk.

Sifrene bekrefter.

Nå skal du vite at jeg er ikke helt her men jeg synes de kan ta det som et tegn på å pelle seg til helvete bort fra vårt land og til helvete tilbake til sitt eget.

Kek, lagret. Digger disse jeg også. Her har du en til.