Sverigetråden - Yukata upplagan

Tjena, swärigetråden!

Other urls found in this thread:

cnbc.com/2016/09/20/george-soros-to-invest-500-million-in-help-for-refugees-through-his-open-society-foundations.html
expressen.se/nyheter/antonia-14-de-sa-de-skulle-styckmorda-mig/
expressen.se/sport/fotboll/maja-nilssons-ilska-vill-skrika-av-ackel/
samtiden.
youtube.com/watch?v=2RJm6xzgQPE
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hur fixar vi manskulting problemet?

>han är under 180
>han låtsas vara kvinna för att inte bli kallad manskulting
>han bölar om att han är för "lång" som tjej

lmao hoppas du blir heemad smålandstransa
Genom att skjuta ihjäl dem.

=(

Slår sönder knäskålarna och klipper av lilltån på alla över 170 så de tvingas krypa fram på marken där de hör hemma.

>Genom att skjuta ihjäl dem.
Hellre smålandsflickan än dig. Hon försöker iallafall vara snäll :3

Det är ingen jävla flicka, det är en äcklig manskulting. Sverige går åt helvete för folk som ni finns.

>dvärg rollspelar 190cm stormbög

Hon är säkert mer kvinnlig än svenska """kvinnor"""

Jag är inte transan ditt jävla mongo. Det var ju transan som jag svarade på

d-det är inget fel att vara kort

Håll käften, en jävla kille kan inte vara en kvinna. Sluta med skiten, hela världen skrattar åt oss.
Blir tokig, att ni skräp människor finns.
Om du är en man så är det ett problem och du bör undvika föröka.

>du bör undvika föröka
tror ändå max 10% av tråden kommer få barn

>Håll käften, en jävla kille kan inte vara en kvinna.
Nej, men hon (pojke) kan ändå vara feminin

>Blir tokig, att ni skräp människor finns.
Blir tokig på ditt sätt att misshandla det svenska språket

>Om du är en man så är det ett problem och du bör undvika föröka.
Du hade aldrig vågat säga det i ansiktet på en manskulting. Du är en feg liten nolla som leker tuff på nätet

Sjukt

Vilket är bra för de är skit.
Kom till Mora så ska du få se.

Nä det är bra :3
Vi behöver ju rädda alla och göra Sverige mer modernt med flickor(pojkar) och nysvenskar

>mora
lmao

Läskig musik

Jag är nästa RTZ.

Och ni stora tuffa stormsnorar vågar inte göra något åt det. Fy fan vad patetiska ni är

Jäkligt sjukt att saker och ting får fortgå på det här sättet. Undra (((vem))) som ligger bakom dessa hjälporganisationer som kör dessa båtar och föreskriver att de ska åka och hämta de nere i Afrika. De fungerar ju fan som en taxi service, man borde aldrig tillåtit (((hjälporganisationer))) att göra det här. Fiende numer 1 ligger alltid bakom dessa organisationer.

What happened to the Northern Brothers? their videos are gone

>make fun of stormfags
>stormfags think they're serious
>they stop and delete everything

Det var en gång en litan fluga.
Han hade blivit bortflugen.
Han hade flugit bort.
Han hade glömt bort sig själv i skogen.

They were racist and bigots who hated girls(male) and refugees/immigrants so we shut them down

Bumpa hans tråd åtminstone era rasförrädare

Hur vet jag vilken vagn bistro är i, måste jag springa fram och tillbaka på tåget och gissa??

>Bumpa hans tråd åtminstone era rasförrädare
Näh varför ska jag göra de ;3
Ska måla naglarna och sen leka med min aneros.

(((NGO)))

Tá bod i do bhéal.

Snacka om att slå huvudet på spiken

cnbc.com/2016/09/20/george-soros-to-invest-500-million-in-help-for-refugees-through-his-open-society-foundations.html

Det är fan alltid judar

they left this plane of existence and transcended into memeality

Varför brevar du detta varje gång någon frågar Axel? De var goda vänner med den Gyllene. De är inte fejk.

den gyllene gör ju också narr av er

expressen.se/nyheter/antonia-14-de-sa-de-skulle-styckmorda-mig/

JÄVLA MÄN, ASSÅ NI BORDE BARA DÖ, HATAR ER!

expressen.se/sport/fotboll/maja-nilssons-ilska-vill-skrika-av-ackel/

ÄCKLIGA MÄN SLUTA KOLLA PÅ MIG

Den gyllene är en stormsnorre. Han snackar ju om judar och raser hela tiden.

ironiskt ja

Haha transa ÄGD!

Hoppas inte media gör reportage om hur vi behandlar våra transor här i tråden, ha!

Vi spottar, heemar och verbaltmisshandlar våra transor här i tråden och ingen går säkert längre om de bifogar en 2dbild.

Denna tråd är hur Sverige borde vara, mentalsjuka individer som blir angripna av starka ariska män, ha!

>dkn har runkat i typ en halvtimma
>har inte dragit för gardinerna

Skjut mig.

Ta en tupplur för jag är gammal
j/n

>En gång på en nattklubb gick jag förbi ett killgäng på dansgolvet, då tog en kille tag i min rumpa med ett rejält grepp framför hela killgänget. Full och arg som satan gav jag honom en bitchslap. Till svar fick jag en rak höger så jag flög ner på golvet. Och alla killar skrattade medan jag ensam fick ta mig upp från golvet, yr och kladdig av spillda drinkar och fimpar
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Detta ar min tjej, seg ntng snellt om hen

Ta en tupplur och somna in för evigt jävla äckliga manskulting.

>dkn äter upp sperman efter en god runk

>svennehoran tror att hon kan slå och sparka mot ahmed utan konsekvenser precis som när hon slår mot cucksven
HAHAHA

uppdatering: klarar nu av 20 armhävningar

kom å slåss vetja

Tror tanten mittemot flörtat med mig. Hon bara pratar på när jag försöker avsluta konversationen och tar upp mitt benutrymme när hon sitter diagonalt mittemot mig.

Bög jävel, du är inte bara manskulting utan en seriöst störd en.

>För vi är bäst. Vi är vackra. Vi är kvinnor, och utan oss hade ingenting fungerat

Det gör också ibland favä. Om jag får det på handen.

Du väger säkert endast 50-65kg
När du klarar köra 30-50 och väger 75-90kg så kan du börja prata om "slåss".

Is sa chadairne a fhaightear na hUirí nó magairlí. Bíonn dhá ceann ag fir agus ainmhithe fireann. Gineann siad na síolta a scaoileann fear nó ainmhí fireann nuair atá comhriachtain ar siúl acu chun comhtháthú le ubhán i gcorp baineann chun tús a chur le saol nua. Tá cruth ubhchruthach ar na magairlí.

>gammal och äcklig transa
Somna in i den eviga sömnen istället!

""Sötbrevare"" i ett nötskal

Endast 20? det kunde jag innan jag var 12, blev tränad till att bli en heem-maskin av min styvfar.

Skulle kunna slita en person i stycken om det skulle vara lagligt, och tro mig. Du vill inte se mig när jag börjat, slog tidigare hål på en väg!

Jack Werner och ett gäng SVT journalister på SVT 2 Forum just nu

samtiden.
nu/2017/03/claes-filmade-skolupploppet-hallsberg-riskerar-att-forlora-jobbet/

#backaClaes

>Skriv aldrig något hotfullt, elakt eller kränkande. Den som läser kan bli rädd och ledsen.
>Det kan också vara ett brott.
>Även om du “skojar”, så kan det vara svårt att förstå ton på nätet.
>Skriv inget på nätet som du inte skulle säga till någons ansikte mot ansikte.
>Att retweeta eller dela något vidare kan också räknas som ett brott.
vad är det här för jävla cuckskit? vad kommer hända med internet i framtiden om folk i makt har såna åsikter? har den där "tjejen" tänkt på att INTE använda sociala medier eller lägga upp videor på sig själv om hon blir så jävla kränkt av kommentarer???

>vaknade
KVÄÄÄ

Det är ingen tjej och framtiden kommer vi ta över skiten. Vi kommer stoppa all galenskap som pågår. Bögar,transor och annat smuts ska få känna på ett helvete för de skit de har skapat.

Hur fan backar jag han då?

men typ ba hon vill ju ba ha BRA kommentarer inte jävla näthatare asså e du dum eller?
fy fan asså vi borde ba typ göra näthat 100% olagligt och ge dödsstraff till alla som ba "ey du e så jävla ful din hora!"
slaya alla män liksom haha

>av min styvfar.
HAHAHAHAHA STORMKEKEN ÄR FRÅN EN TRASIG FAMILJ

>en fnuttig räkmacka på SJs tåg kostar 130
haha va?

Det här landet är fan helt jävla sjukt

Vaddå, du måste ha råd. Tänk på SJ och andra som har gjort mackan. Glöm inte allt ska sedan skattas för Abdul och de andra stackarna. Så betala, du är väl inte en rasist?

hatar små bröst favä

Lucoa är min fru!

millennie ve pratar om bruna """"""""svenskar""""""""

youtube.com/watch?v=2RJm6xzgQPE

Helt ärligt har jag fel i att jag inte ser något problem med internettugget? Jag växte upp med internet, jag har blivit mordhotad och förolämpad på alla möjliga vis. Men jag såg alltid det som något naturligt för internet. Det är bra att folk kan uttrycka exakt vad de egentligen känner på internet. Varför i helvete ska vil försöka censurera detta?

:^)

Nej, du har helt rätt. "M-mobba inte ;_;"-attityden gör folk mentalt svaga.
Såklart finns det gränser på vad som är acceptabelt, men det finns ju fjollor som drar sig tillbaka så fort de hör något negativt och påstår att det är andra människor det är fel på.

Haha lol

bröst kan bokstavligen aldrig vara förstora

detta

censur är skit, vi har redan lagar för hot. Inget behöver förändras. Men det här handlar om att judiska mediakoncernerna har tappat sitt inflytande och den svenska befolkningen håller på att vakna upp i sin dvala. De vill helt enkelt slå ner på oppositionen och använder skit som i denna artikel som förevändning.

Platt är sött! SÖTT!

>Såklart finns det gränser på vad som är acceptabelt
precis. Sådant som redan är olagligt som trakasseri, stalkning genuina mordhot osv fel men att någon kallar mig efterbliven eller """näthatar"""" mig bryr jag mig inte om

håller med helt. Detta är ett försöka att stoppa det självständiga internets framfart genom att censurera och göra det tråkigt

Det är den dryga otrevliga attityden som måste bort. Se bara på tråden där allt handlar om att vara elak och spamma häng dig.

Detta
Häng dig

>han vill inte mysa med en platt tusenårig vampyrlåli
Bög

lmao de här hanrejerna har en seriös diskussion xD

>Det är den dryga otrevliga attityden som måste bort
Ja, lycka till med det. Människor mår ju också mentalt bra av att tvingas vara trevliga hela tiden för annars blir de straffade, eller hur?
>Se bara på tråden där allt handlar om att vara elak och spamma häng dig.
Jag håller med dig om att allt spammande suger, men om tråden ska sluta med det får användarna själv sluta för att de VILL tråden ska bli bra, inte för att polisen kliver in och läser dina brev bakom din rygg.

>men om tråden ska sluta med det får användarna själv sluta för att de VILL tråden ska bli bra, inte för att polisen kliver in och läser dina brev bakom din rygg.
predika Neet user!!!
nej men ärligt du har helt rätt där. Vi behöver inga organisationer som ska göra nätet till en trevligare plats

>dkn Zara är perfekt

När ska vi börja klassa judar som separat djurgrupp, de tillhör inte människosläktet

Trolljägarna säsong 3 när?

Vad är high school i sverige?

Vem av er var detta?
Förresten betyder detta att tjejerna inte finner dem attraktiva?

Det är inte så illa favä
>gick i mellanstadiet och hade nyligen upptäckt att man kunde runka till porr
>det hade dock aldrig kommit ut något ur pillen
>en dag händer det plötsligt
>får den där vita "grejen" som jag bara hade läst om innan
>blir nyfiken på hur det luktar, men det luktar knappt nånting
>provar spontant att smaka det
>smakade inte så illa, lite varm salt köns-saft
>fortsätter att göra det efteråt
Det smakar ju inte jättegott, men inte så äckligt heller. Det blev liksom en vana, som BAJS-anons golvkorvande ungefär.

NU!

Skrattade genuint rakt ut. Vidrig svennehora är ute och horar sig och blir heemad av Abdallah.

Hahahaha, ja tänk å ringa djurvårdare och säga att några judar är lös. Skulle vara sjukt nice med att mord på judar skulle dömas som djurplågeri.

Detta, fan vad jag hatar judar

Tog precis körkort! Prisa gud!

>"Vi ser att du har skrivit här att Zara Larsson är en kuksugande vänsterhora som bör straffknullas av tio brunstiga negrer, kommentar?"

Vad svarar du?

Hur gammal?

Gasa judarna

>han föll för biljuden

Nejmen, grattis antar jag. Vill också ta körkort, men skyller på att jag är för fattig och feg

Fyllde precis nitton. Skulle ha tagit det tidigare men det blev mycket att stå i under hösten.

32, men har övningskört i typ 2 år så känns jävligt skönt att äntligen få det