/mämmi/

kiitos unkari thank you ungar painos

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_(logic)
twitter.com/NSFWRedditGif

...

...

Ite aattelin ostaa konsolin koska sille on pelejä, ei koneella oo mitään muuta tekemistä kuin lurkkailla 4chiniä ja selata nettiä ja olin ennen aina sinappirotu. t. eri

...

...

no huhhuh, harvoin alkaa 2D sykkimään näin paljon

Hyvä alku

Sellaista ne pupu tytöt tekee.

Paras noita

Antabusnyymi paikal?

postaa vaan sitä 2D kamaa ennenkun hankit kummatkin meistä lojumaan selliin

Tehkää itkevä ambatus apustuja.

*paskantaa lankaan*

niiiiiiiiiiiissssssk... oi kyllä kulta... nniiiiiiiiiiisssskk... melkoinen tuoksaus tosiaan...haistanko minä....tohtisinko sanoa....niiiiisk...kananmunia?

I am vepsian, hello brothers

onko reuters ainut iso uutistoimisto joka pyrkii edes jonkinlaiseen oikeaan journalismiin

Do you speak Vepsian?

no, oops sorry I am izhorian !

Ei kyllä Reuters muistaakseni tuota mainintaa ansaitse.

Reuters on samaa pataa Venäjän kanssa. Koska Reuters on kerran tehnyt yhteistyötä Venäjän kanssa et voi luottaa mihinkään mitä he sanovat.

>se tunne kun 194cm 69kg

mistä saa tyttöystävän kun on autistinen siima luuseri hikky

>se tunne kun 202cm 120kg kehonrakentaja

Miten saan ihmiset kirjaimellisesti vaihtamasta kadunpuolta mun tullessa vastaan?

Do you speak Izhorian?
Have you seen pictures of our presidents dog Lennu?

this is an art (´;ω;`)

Värjää ihosi ruskeaks ja hiukset mustats, silmät ruskeaks.

pasko housuun

Pian

Meitä ei ihan rehellisesti kiinnosta. Puhuttaisiinko jostain muusta?

that point is the focus is on her face, but not the flowers

Omalla TJ:llä tulee kohta int32 underflow

Aika monta paskaista leiriä vielä jäljellä.

нy чe вы, вcё пьётe?

Juuh droppasin juuri MGS4jän. Pelikelvotonta paskaa.

hopona kopopotka :D

...

Japanilaispelit tapaa olla. Niin vitun hidasta ja kömpelöä.

>ei nauti yhdeksän tunnin välivdeoista

Juuri alitajuntaisesti vahingossa myönsit että neekerit on miehekkäämpiä ja dominoivampia kuin suomalaiset

Miltä nyt tuntuu?

Ei MGS4:ää pelata, vaan katsotaan

Hups, piti lainata

этo нe финcкий язык

Itse kyllä vaihdan kadunpuolta vaan sen vaarallisuuden takia, en minkään dominoivuuden tai miehekkyyden takia. Oot itse vai niin epävarma, että jos joku itseäs kovempi kundi tulee vastaan, niin pakenet sivummalle? Aika säälittävää, jtp. Kunnon hiirulaissetit.

En onnistu tekemään kumpaakaan jtp. Taidan vain pelata Bayonettaa.

>miehekkäämpiä ja dominoivampia

enemmänkin eläimellisimpiä ja arvaamaattomampia

Niin vitusti tämä.

Juuh vaan

mgs4 ongelma on se että se on yksinkertaisesti huono peli

kojima hylkäsi stealth elementit täysin ja tarina gekkoineen yms härpäkkeineen meni self parodyn puolelle

totuus on että MGS sarja on ollut mgs2 jälkeen paskaa. MGS3 oli pelielementeiltään paras ja ympäristöt mielenkiintoisimpia mutta tässä vaiheessa meni liikaa yliluonnollisen puolelle näennäinen realismi grittyness ja filosofia jäi pois kuvioista. Dialogi nojasi liikaa dude keskustelua sen aikaisista elokuvista joka on hauskaa vain sen takia että tiedämme että godzillasta tulee elokuvia vielä 50 vuoden päästä lmao

>vain pidä minua nyt
>vain pidä minua nyt
>sano pysyväsi ikuisesti
>sano ettei se päivä tule koskaan

5/5! Mä rakastan sua OC apu!

...

Kojima itsehän halusi vittuun MGS sarjan ääreltä ja se kyllä näkyy aika hyvin niissä peleissä.

sun kuuluu pelata sitä peliä eikä keskittyä juttelemaan sen yhden elokuvista puhuvan sivuhahmon kanssa vitun hessu

...

Mitä suomalaisten uralilaiset esi-isät halusi viestittää tällä?

Antaispa wuby mulle kukkasia :3

Huh hels onneks kohta tulee lisää Sunshinejä

...

Näyttää ihan alkeelliselta jutsku uunilta

Vaarallisuus nimenomaan korreloi dominoivuuden kanssa.

Kumpaan mielummin törmäisit 4 aamuyöllä yksin kadulla; naiseen vai mieheen?

MGS peleissä on aina ollut huono gameplay
se tuntui hyvin kömpelöltä tähdätä ja ampua painamalla neliötä pohjassa mgs1 ja mgs2 ja ohjain analogi tatilla tähtääminen mgs2 ja 3 nyt vain oli vaikeata

toisaalta taas tietokoneella MGS pelit olisivat liian helppoa koska kaltaiseni FPS jumala pystyisi run&gunnaamaan koko pelin läpi S rankilla kuten MGS5ssä

näkyy juu, MGS5 ei yhtään panostusta. geneerinen tyhjä aavikko jolle laitettu 10 outpostia joiden valtaamisen yli 9000 kertaa lisäksi ei ollut yhtään mitään tekemistä

en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_(logic)

naiseen koska jos se on hyvännäköinen niin voin miettiä päässäni meidän elämän yhdessä

Kumpaan mielummin törmäisit 4 aamuyöllä yksin kadulla; neekeriin vai suomalaiseen?

mut täähän on surullista koska sit tulee paha mieli kun miettii sitä tytyä ketä ei ikinä tule saamaan

Mitä helvetin tekemistä tällä on dominoivuuden kanssa?

Suomalaiseen, koska neekerit ovat dominoivampia kuin suomalaiset ja näin ollen vaarallisempia.

Nojoo mutta sellasta se on

Dominoivaan luonteeseen kuuluu olennaisesti muiden alistaminen, ja väkivalta liittyy muiden alistamiseen.

Mikä tässä on vaikee ymmärtää? Ootko oikeesti vähän tyhmä?

Ai domina vai?

Kuka dominoi ketä Rhodesiassa ja Etelä-Afrikassa apartheidin aikaan?

Afrikkalaiset eivät todellakaan ole dominoivia.

dominonyymi käyttää jostain syystä dominoivuutta aggressiivisuuden synonyyminä

>Dominoivaan luonteeseen kuuluu olennaisesti hengittäminen, ja hengittäminen liittyy muiden alistamiseen.
>Mikä tässä on vaikee ymmärtää? Ootko oikeesti vähän tyhmä?

ai dominointia

Moi nyymit. Heräsin just päikkäreiltä.

Tää on tyypillistä epävarmoissa miehissä. Kompensoidaan sitä ihan oikean dominoivuuden puutetta agressiolla. Esimerkkinä chihuahuat ja muut räksyttävät pikkupaskat.

PACSU

how do I get a finnish gf?

:D

Neekeri on kuin pikkuvauva, joka löytää isän ladatun aseen. On se vaarallinen, mutta ei se siitä dominoivaa tee.

WHY FINLAND POLICE FUCK ESTONIA???

erős pista is shit
should've bought haragos pista

...

pienillä koirilla tuo räyhäys tosin johtuu omistajien pienemmästä kynnyksestä puuttua siihen

woo them with ebin menes
and ES :D

Because Estonia sells mushrooms on market without permit and gets violent like a nigger.

...

KORKEAMMASTA kynnyksestä siis

Langan vakkarimädättäjällä vissiin neekerivaihde päällä tänää. Ehkä huomenna sit itä vs länsi suomi tai jotain hurreilua.

Jatkakaa vaan, minä juon nyt olutta

>vakkarimädättäjä

>ketä käytettynä oikein
oon ylpeä susta

Kai sinä nyt langan vakkarimädättäjän tiedät?

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Juuh teenkö pitsua vai lopetanko sameilun?

>ilmeeni kun mummot joskus lähti mua karkuun kotihuudeilla
>ilmeeni kun naiset pimeällä astelevat raivokkaasti karkuun huomatessaan että kuljen samaan suuntaan.
ehkä oon vaan ruma

helo evryo ne its neic to be herre

Lopeta sameilu.

Kerros mulle mikä on sitä "oikeaa dominoivuutta"?

Koko muun Suomen ollessa lähinnä erämaata, voitaisiin pitää Pohjois vs Itä vs Etelä vs Länsi-Hese -lanka.

...

Mulla kerran tuli neekeri vastaan ja heti vaihto tien toiselle puolelle. Olin just tullu parturista tukka siilinä, näytin sit kai natsilta