/norgetråden/

Stor fyr utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7cInCYgD2MY
youtube.com/watch?v=x0_HP46QEyg
youtube.com/watch?v=fdRxwAqK6G8
no.wikipedia.org/wiki/Fornorsking_av_samer
vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/willoch-ber-nato-gi-opp-krim/a/23946132/
m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=84498034
m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=83186208
en.wikipedia.org/wiki/Law_of_Jante
twitter.com/SFWRedditVideos

Detta är nu min tråd.

Forste for store lojale russiske sotnosjver som lager кypиный cyп og passer på oss når vi er syke.

hyll seier

youtube.com/watch?v=7cInCYgD2MY

hyll seier

på naturfagpröva fekk eg 5- berre fordi læraren ikkje fulgde med og eg brukte jewgle for å finne svar. eg hadde ikkje mött opp til ein time (fordi læraren hatar meg) og eg övde ikkje noko. mens i fjor hadde vi ein pröve der eg kunne alle delane i auga og öyret utanat og hadde memorisert heile kapittelet og eg fekk 5- pga. nokre få slurvefeil. til faen med skulen min.

youtube.com/watch?v=x0_HP46QEyg

>dfn ingen russisk isbadejv

denne siden er 18+

Da skal jeg prove å redusere karboinntaket mitt. Takk, min gode mann.

Ikke juks!

er ikke siste året med naturfag 1vgs?

Nei fy faen nå begynner det å bli for "subtilt".

Null problem, lykke til med slankinga.

Det er det.

Det der var vel ikke spesielt subtilt.

>dfn jeg innser at det er 8 år siden jeg gikk 1vgs.

Nei, men jeg husket ikke det motsatte ordet så jeg brukte sånne tegn rundt

Hun ser jo bra ut i bikini, da.

jeg har lyst til å hoppe i pappressen på jobb

Ja hun var sot, men som vi snakket om i går kveld er jeg en av dem som legger vekt på funksjonell perfeksjon.

Samme her, fy faen.

bor man se denne?

eller er det bare antigermansk propaganda?

>dfn det er 12 år siden jeg på 1vgs

Er rumpa og lårene en såkalt avtalebryter?

Ja. Foretrekker sunne og (fysisk) sterke kvinner

>The film is set in Sweden in the 1930s and concerns a 14-year-old girl who experiences racism at a residential school for Sami children, and decides to escape her town and disavow her Sami heritage.[4] Parts of the story are inspired by Kernell's own grandmother.[7]

nei fy faen

Hun kan jo godt være både sunn og sterk selv om bena ikke fungerer. Nazmiye Muratli tar nesten tre ganger kroppsvekt i benkpress, og det er vanvittig mye for en kvinne.

Ég var fjórtán ára þegar ég var fyrst kölluð SAMI

youtube.com/watch?v=fdRxwAqK6G8

Hva faen? Jeg hater svensker nå

Og man kan være helt gronnsak og spille sjakk. Jeg vil ha en normal sotnosjv, noen andre vil kanskje ha en rullestoljv, og det er greit, men jeg har ikke lyst å måtte passe på noen på den måten.

Morsomt, lo faktisk

Du vil jo ikke trenge å passe på henne på den måten.

faen jeg hater disse jævla oyenbrynene

Jeg liker ikke sminkede oyenbryn så godt, men samtidig liker jeg dem kraftige så jeg får egentlig bare akseptere det jeg da

...

>dfn jeg har sameblod i årene og er stolt av det

heng deg same

Jeg liker samer fåvæ. Ser ikke problemet med de. Vi har jo levd side om side i tusenvis av år uten problemer.

Foler du noe spesielt når du ser på dette bildet?

Nei, ikke noe spesielt.

>uten problemer
jada
no.wikipedia.org/wiki/Fornorsking_av_samer

Samene har krav på særbehandling i folge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves. Forræderi mot saman!

Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide satan slags forpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling?! E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjope dåkkers forste scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette!

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i satan hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona forr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige mobla og boker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter hoyt hoyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og ovre Tana. All statsstotte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjott tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke hore et pip fra hværken han Magga, han Nysto, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Forr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

>de siste 200 åra

Jaja, i mellomtiden så har nordmenn og samer bodd i Norge siden minst 7000 för Kristus da.

Er de /vårminoritet/?

eeeeooo eo eo eo eoooooo eoeoeoeoooo

Heller samer enn negere og muslimer.
Heng deg, Sverigeanon.

Ja såpass ville jeg sagt

JA

SVARTET når? Hun trenger en stor bbc.

vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/willoch-ber-nato-gi-opp-krim/a/23946132/

Nei, nå har gubben blitt senil.

Heng deg, Sverigeanon.

Krim tilhorer Russland.

Jeg elsker Norge.

Heng deg, Sverigeanon.

Dere ser den ultimate menneskelige underarmen, det finnes ikke en bedre underarm enn dette på denne jord.

jeg liker egentlig ikke samer

Fikk aldri bedre en 5 i naturfag.

Ovde aldri heller men jeg ville ha 6.

>hvit
Haha nei. Den afrikanske mannen er ikke bare sterkerke enn den hvite, men også raskere og mer fleksibel.

>neger
>sterkere
Hehehe, nei du.

Jeg har mott ca. 5 samer i hele mitt liv, alle var hyggelige greie mennesker.

Jeg har mott ca. 10 negre i hele mitt liv, kun 1 av dem var hyggelige greie mennesker.

Befalen min var same, grei kar han.

Nesten bare germaner og slaver...

Samme her... helvete

Ja, nettopp. Og O.D Wilson dro sumo markloft så han teller ikke engang.

>lagrer det bildet som .png

Mark Felix har rygg og grep i verdensklasse, da.

på 80-tallet var det en same som döde av komplikasjoner fra sultestreiken han og flere andre gjorde pga regjeringen ville bygge en dam oppi nord. de lenka seg også fast til området og vi måtte sende flere fly med politimenn dit

Kan ha noe med at den typen maskulinitet er mer akseptabelt hos hvite folk da.

>2005-2008

Var han skadet, utestengt eller opptatt med viktigere ting?

Ser for meg det. Styrkesport har nok vært en storre del av europeisk kultur enn afrikansk.

Joa, men det er ikke poenget mitt. Synes litt synd på ham da, fortjente egentlig en palleplass i lopet av karrieren

Sup Forums var en tabbe

?? Hvorfor skulle det vært det?
Det har med genetikk å gjore. Nordiske og slaviske menn er alltid på toppen når det kommer til styrkekonkurranser, mens afrikanere er jævlig god på å lope. Du kan til og med se forskjellen på vest-afrikanere og ost-afrikanere i loping, da vest-afrikanerne er verdensmestere når det kommer til sprinting, mens ost-afrikanerne er verdensmestere på langdistanse.

Politikk. Han fikk ikke konkurrere fordi han fikk ikke lov å være i to forsjellige organisasjoner samtidig. Derfor ser man at Mariusz fikk 'lette' seire disse årene. Meget trist, for han vant jo Arnold disse årene og kunne lett hat mange flere WSM seire om han fikk være med.

Mark Felix er fysiologisk spesialdesignet for marklǿft, virker det som. Da er det igjen andre ǿvelser som lider, kanskje fǿrst og fremst diverse pressǿvelser der lange armer er en ulempe.

9 her. föler meg for gammel for denne tråden fåvæ

Jaja, jeg er klar over at det er noe genetisk også som ligger til grunn her, men du har jo fortsatt folk som Ronnie Coleman og slikt, så det er jo ikke som om svarte folk ikke kan löfte.

Så det må være noe kulturelt attpåtil.

har kjent rundt 10 jeg og, den eneste med normal intelligens er narkoman. får en til å tenke.

het han andreas?

Den amerikanske negeren er mye storre og sterkere enn den afrikanske fordi de storste og sterkeste hadde storre verdi som slave, derfor tok europeerne helst med seg de storste afrikanerne med hjem som slaver.

Du kan tydeligvis ikke lese.

Jo, det kan jeg.

Sǿte Satan, for noen deilige lår.

so it is said that norway is the most income equal society in the world with something like the 96% being middle class.

for the rich norwegians, what is the most expensive neighborhood in norway?

Hvordan går morgenen deres gutta? Jeg elsker dere alle

Bådåddjo

Ullevål Hageby (West side) and Solveien (East Side) in Oslo are pretty expensive.

Snaröya. Average house there is like 2 million dollars.

nå må du gi deg.

>morgenen deres

Hvilken Pokémon er deres favoritt?

>something like the 96% being middle class.

Det stemmer ikke fåvæ, men vi har jo mye större middelklasse enn de fleste andre land.

Åpenbart Gengar

Holmenkollen in Oslo.

m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=84498034

oops, the pic posted is the house for 3 mill:
m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=83186208

>dfn du vil aldri ha råd til å kjope hus i Oslo

why are they so modest with their wealth. even the houses look modest

do norwegians get angry when a rich person takes his bugatti out on the streets?

Rich Norwegians don't buy Bugattis. They buy Teslas so they can virtue-signal to everyone that they are "good" people.

aldri sett noe slikt fåvæ

Det til 50m var ganske flott da. Men jeg hadde fiksa opp hagen der for å si det sånn. Gårdsrommet ser jo dritt ut.

>any expensive car
>in Norway
No we don't get angry, they don't exist here.

Foreldra mine kjopte leil til 6-7 hundre tusen, i dag er den verdt 4-5 millioner...

There are some cool houses, but most expense goes for the inside

>do norwegians get angry when a rich person takes his bugatti out on the streets?
kinda, i see real expensive cars maybe a couple times a year.
en.wikipedia.org/wiki/Law_of_Jante
You're not to think you are anything special.
You're not to think you are as good as we are.
You're not to think you are smarter than we are.
You're not to convince yourself that you are better than we are.
You're not to think you know more than we do.
You're not to think you are more important than we are.
You're not to think you are good at anything.
You're not to laugh at us.
You're not to think anyone cares about you.
You're not to think you can teach us anything.

Yes, very. Being sucessfull is not appreciated here. It's ridiculous. When the University of Oslo dropped some 50 spots on the ranking of best unis, they said "we are happy about this".

en.wikipedia.org/wiki/Law_of_Jante

slo deg med 7 sekunder hehe

hmmm