France, why do you keep trying to defend your dead language...

France, why do you keep trying to defend your dead language? Stop being so mean to Americans who come to your country and expect that you speak English.

Your language died because you surrendered to Germany like a bunch of baguette waving pussies.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UzyK-2SnRKQ
youtube.com/watch?v=P3LdU8cAKV4
twitter.com/SFWRedditVideos

Nice and fresh take here.

I'll never go back to France unless they start speaking English like civilized people.

The French language must die out

anglo canadians are probably the only anglos that still unironically hate the french kek

HE'S GOING TO FINLAND
HE'S GOING TO FINLAND

THERE'S NOTHING TO EAT THERE

THERES NOTHING TO DO THERE

youtube.com/watch?v=UzyK-2SnRKQ

Language assholes a best. The more you bully Anglos, the better.

With good reason.

Literally the only true Anglos left 2bh

>Germany

a*glo genocide when

you decide, you've proven to be pretty okay at it

que ?? no te entiende pablo, tiene que hacer los effortos hahahaha

>why do you keep trying to defend your dead language?

They haven't got any future so they cling to the past.

Try it arab

For the universal peace, americans deserve to be wipe out of existence.
they just make retardation around the world.

Look out folks! the little doggy always here to cocksucking his beloved american master.
good dog canada!

>good dog canada!

it feels like ive seen this flag before, but i cant remember where... it must be too irrelevant to matter

America, why do you keep trying to defend your dead language? Stop being so mean to Mexicans who come to your country and expect that you speak Spanish.
Your language died because you surrendered to the Jews like a bunch of burger waving pussies

weak and wrong

...

CHI

Québecois are not French.

>Implying that countries in latín América don't make the effort to learn English

ha nde pio máva??

Even the name of your country is in Mexican, same goes for Texas, Nevada, New Mexico, Florida, and so on

These are Mexican word

America is a Mexican land

shut up shitskin

I like you

Ils sont pas français, tout comme les canadiens ne sont pas britanniques, c'est tout

t. spermepeau

lol!

"No"

And you?

rude

nobody hates the french irl
they probably hate the quebecois """french"""

I challenge you to pistols at dawn.

>nobody hates the french irl
I do.

don't be stupid, be a smarty

You're Italian, it doesn't count and it doesn't matter.

i heard the french cannot shoot straight or is it false

Je suis sur sur que tu es un cacapeau, ou un gauchiste très con.

Les Québécois sont du même sang que nous, ce sont des français.

Kill yourself, you braindead jew-brainwashed cuck-brained brainlet /utg/ millennial judeo-cuckoldian niggergoidal gay anal guinea homo shill kike wretch cuck.

Die in a bus fire.

quelle connerie
c'est pas vrai du tout

This is the most obvious bait I've seen for a long time.

Je n'ai pas parlé d'ethnie, user.

Aussi je suis blanc comme baise et pas gauchiasse

How could you know?

tg

>Les Québécois sont du même sang que nous, ce sont des français.

LOL give or take a few buckets of native and scottish blood

De quoi tu parles, alors, lorsque tu dis que : "les Québécois ne sont pas Français" ?

?

the quebecois are canadians de souche

>"les Québécois ne sont pas Français" ?

You French seem to think so

youtube.com/watch?v=P3LdU8cAKV4

quebecois speak funny french. it is called le joual. and they make word for word translations from le english. some of their expressions just sound odd.

>it is called le joual.

joual is just glorified low class slang m8. It's like rednecks in America saying "git r dun".

Ils sont techniquement Canadiens

Reminder that Quebecois were the original canadiens

Canadians>>>>"Canadiens"

so when you say tabarnak, for example, is it joual or just slang?

It's a swear slang that came from the church. It's like how brits and aussies say cunt so much it's lost all meaning and is very versatile.

they use words related to catholicism as swear words, such as tabarnac, calisse and christ because the catholic church treated them like shit back in the day. Most of them are also irreligious for the same reason.

...

>Canadiens de souche


Canadien n'est pas une race, le Canada est juste un territoire peuplé par les Amérindiens, les Anglais et les Français

Juste un bout de papier


You mean Parisian, rite ? The very people that every French despise and hate ?


And the girl looks and sounds Belgian.

You have the fucking chance to do not be consider as a french, and you're still complaining? What's wrong with you? This is literally the better present that nature could give you at your birth, all people born being french are fucked up dude.

Shut up ahcmed

and go racemix with nigger

C'mon bro, you're french, you're the Nigger of europe, deal with it. Even even spoke of your people as an "inferior mixed people"

Even Hitler*

>French flag

What are you? nigger, sandnigger, breton, alsacien, basque, corse?

>French fag

The real question is what are you? Stupid? retard? Sous-produit de l'occident?

J'le jure, la france est vraiment ce qui reste des fosses latines

La France fut glorieuse. Ne la tue pas un peu plus en l'insultant.

Hitler was a faggot.

Sup Forumsfag?

DNA proved that HItler was wrong we're Pure Gauls


Also

Hitler was one of your kind which mean a MAGHREBI carrying the E haplogroup

And daily reminder that Germans are Franco-Polish mongrels.

Who is this unbearable bitch?
I just cannot tolerate that
The "french mistake... did you hear?" part was the cringiest thing i've witnessed since the last 3 hours.

A quel moment au juste ? En léalisant le premier génicide du monde ? En copiant les idées sociales Allemandes ? En copiant les déviances libérales Américaine ? En violants les Africains et les Viets dans leur pays?

Royaume.

Aussi t'es quoi, un négro, un bougnoule, un viet ou juste un déchet communiste (connus pour haïr la France) ?

Tu sais jeune homme, faut pas sous estimer la capacité des français à être hais par tous les autres êtres humains, la liste est plus longue que "négro bougnoule viet et communiste"

Mais toi t'es quoi ? Un suceur de royaliste qui crois encore au chapitre de quatrième en histoire ? t'as pas encore capté que ce qu'on t'apprends à l'école c'est ce que tu veux que tu répètes ? T'as pas encore capté que même les révolutionnaires qui ont eu le talents de détruire leur propres démocraties ont eu aucun mal à faire tomber un royaume de lache dirigé par un pseudo roi "absolu"?

En étant la fille ainée d l'Eglise
En étant le phare du rationalisme
En permettant de faire naître au sein de sa langue et de ses institutions des chouettes gars comme Montaigne, Descartes, Pascal, Rousseau, Tocqueville, Montesquieu, Balzac, Chateaubriand, Lavoisier, Bloy, Proust, Alain, Bergson, Weil, Céline, etc...

Les broutilles collatérales inhérentes à toute entreprise couronnée de succès ne sauraient être un argument sérieux face à la grandeur de la France.

Alors remballe les jérémiades.

French seems like the most coolest place on earth.

>t'as pas encore capté que ce qu'on t'apprends à l'école c'est ce que tu veux que tu répètes ?

Malheureusement pour toi, je suis loin d'être un gauchiste méprisant la France, son histoire, son peuple et se flagellant tous les soirs pour les "crimes" commis par nos ancêtres. Je ne suis pas toi.

Not really desu

>En copiant les déviances libérales Américaine ? En violants les Africains et les Viets dans leur pays?

Bordel

UN GAUCHISTE


C'est la première fois que je vois un rat dans ton genre sur Sup Forums, que fais-tu ici Clément ? Tu t'es égaré et tu cherche le chemin pour retourner sur JVC c'est ça ?


Il n'y a que les sales races inférieures qui nous haïssent mais on s'en branle d'eux pêh

What the fuck is going on ? There's tons of French hate thread these days

oh please, France is still one of the least hated countries on Sup Forums, far behind sweden canada usa india etc

>fille ainé de l'Eglise
Putain de bâtard, est-ce que t'as la moidre idée de ce que c'est l'Eglise? Est-ce que tu crois que faire crâmer des penseurs au nom de l'obscurantisme c'est ça d'être un bon chrétien? Estc-e que t'es eulement capable de saisir la base du génie chrétien ? La réinterpretation des loies fondamentales humaines ? Bah non, du moment qu'on noie des protestant, c'est qu'on est bon chrétien.

>Phare du rationalisme
Putain, même les Idiens sont plus rationnalistes que vous, Même les putains d'indiens.

>Au sein de sa langue
>sa langue
Rien à ajouter

>tro mdrr je compren pa alor je dis kil é gauchiassss lol

Ben voyons, comme t'ose venir m'insulter baltringues alors que tu crois intélligent à évoquer une institution foireuse comme la gauche, créee dans l'unique but de maintenir un peuple sous contrôle. Ça fait un moment que j'ai quitté JVC, par contre toi tu viens de poster dans le 15-18 à l'instant, j'me trompe ?

Why do the French love bread so much?

>créee dans l'unique but de maintenir un peuple sous contrôle


Cilisiounist ci sa ?

J'éspère que t'as fait rire Jean Eude du 15-18 avec celle-là

>Putain de bâtard, est-ce que t'as la moidre idée de ce que c'est l'Eglise? Est-ce que tu crois que faire crâmer des penseurs au nom de l'obscurantisme c'est ça d'être un bon chrétien? Estc-e que t'es eulement capable de saisir la base du génie chrétien ? La réinterpretation des loies fondamentales humaines ? Bah non, du moment qu'on noie des protestant, c'est qu'on est bon chrétien.

Si tu avais sincèrement cherché le Christ, tu aurais compris que l'on trouve dans l'Eglise à la fois les pires vices des organisations humaines et les esprits les plus attentifs à la charité ; tu aurais compris qu'Elle est, en tant qu'image à la fois du monde et du Royaume à venir, la résolution en marche des contradictions de l'homme ; raison pour laquelle Dieu nous fait exister dans le temps, parce que l'amour ne saurait être sans la douleur et la patience.

Je ne suis pas certain que, partant d'une incompréhension si radicale, tu aies ton mot à dire sur le génie chrétien.

Mon coeur n'en reste pas moins tout ouvert à une rencontre possible.

Je suis désolé, mais vu que tu as cité Hitler comme un penseur sérieux je ne peux te prendre au sérieux. Surtout que tu as commencé à parler de "mongrels" sans aucune connaissance génétique ce qui assez pathétique et très caractéristique des buveurs de pisse de chameau dans ton genre.

>Genetic reality of Race.jpg

Oh, donc nous avons un génome plus vert que les autres, c'est ça ?
Sans légende, explications et interprétation, tu aurais aussi bien fait de poster l'image ci-contre, elle est d'une précision scientifique équivalente.

> Be American
> Speak some other country language
> half the vocabulary is litteral French words


Top kek burgerbro.

>nous avons

Les Français ont*

Pas toi Achmed

Et si tu ne sais pas comment fonctionne l'ADN Autosomal ce n'est pas de ma faute, tu n'avais qu'a lire des livres sur la génétique au lieu du Coran

Ohohoh, l'ironie.

Comme on dit :
" 'Pas un argument copain"

liberté pour Québec

méchant pêh je voulais apprendre ta langue mais c'est trop tard maintenant je ne veux que pleurer ;-;

Until tomorrow, when you love them. And then the day after, when you hate them again, you flip-flopping bastard of a country

It's quebecois, which is a dialect.(Much like how Latin American Spanish is different from Spain's Spanish). Now, within the Latin American countries, there are differences as well, sub-dialects, if you will. Joual is like one of those, except inherently low-class.

We are the forth most spoken language

Mais c'est numéro un dans mon cœur

casse toi la mouche