/Norgetråden/

utgave til minne tidligere kulturminister Rolf Jorgen Fuglesang

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MpS5uQW58MY
familyresearchinst.org/2009/02/child-molestation-and-homosexuality-2/
psychcentral.com/lib/higher-risk-of-mental-health-problems-for-homosexuals/
josephsciambra.com/the-continuing-reality-of-untreated-mental-illness-in-the-gay-community/
lifesitenews.com/news/government-std-rates-among-homosexuals-alarming-troubling
u.nya.is/jotekn.wmv
youtube.com/watch?v=jfvEBpTBHgE
youtube.com/watch?v=ax-DhFSwv-s
en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy
twitter.com/SFWRedditImages

ein mann

Bra brev.

youtube.com/watch?v=MpS5uQW58MY

Bra brev.

Bra brev.

gode brev

Jeg er så lei av regulering

Hvorfor tok jeg det ikke når jeg var 14 år, faen heller

Tidlig kveld
Bringer hell
I drommenes vell

god tråd

Elendig brev.

Synes Trump skal trekke sei som pressident.

hvis du ikke har noe funksjonelt å si er det best å tie stille

Kaster meg på bolgen og takker for meg.

Faen så bedriten tråden har blitt.

tanker om bilde relatert

Hvorfor faen har dere laget ny tråd når den andre er på side 5? Lei nyhomser fåvæ (og homser generelt)
>>antall sexpartnere: bilde relatert
>>pedofili:
>familyresearchinst.org/2009/02/child-molestation-and-homosexuality-2/
>>mental sykdom:
>psychcentral.com/lib/higher-risk-of-mental-health-problems-for-homosexuals/
>josephsciambra.com/the-continuing-reality-of-untreated-mental-illness-in-the-gay-community/
>>kjonnssykdommer
>lifesitenews.com/news/government-std-rates-among-homosexuals-alarming-troubling

Noe mer presis gidder jeg ikke være.

allerede tilbakevist

Bra brev.

Fant igjen den her, forresten

u.nya.is/jotekn.wmv

Beste jeg har hort på lenge.

>dfn ingen kjerring med stav

hvordan vet jeg om jeg er en fuckboy?

jkdf

>spre homogenene sine videre
>homogener

Propagandaen har slått sine rotter, ser jeg.

Er han /vårfyr/ eller hva?

youtube.com/watch?v=jfvEBpTBHgE

dette fåvæ
intet konkret bevis for at sodomittskap er genetisk
mesteparten av homser innrommer at de ble antastet som barn
en godt annerkjent teori innen psykologi er at din forste seksualopplevelse definerer seksualiteten din for resten av livet

det spres via traumer sdm

hææææ

Det er tilfelle med de homofile jeg har kjent fåvæ, de har innrommet det selv, og det finnes rikelige mengder med statistikker som stotter opp under denne påstanden.

>hjelp, norgetråden sprer fakta om homofili som gir meg kognitiv dissonans! jeg må flykte!

slutt og ronke

lettere sagt enn gjort

Alt det bra er jo i shit tier.

>tre ord
>tre skrivefeil

Kom deg til HELVETE ut Louis.

Tror faktisk jeg må gjore som varg sier. Datt på isen og slo hoyrehånden bra godt så alt gjor vondt nå.

hehe joder og hitler så episk :D

Tenker at den eneste boken jeg lest er Of Mice And Men av Steinbeck

Slurker i meg litt gul saft.

hvorfor er alt på TV så dårlig nå?
vet at det er ikke jeg som er nostalgisk eller som sliter med å sette pris på nye ting, så nettop alt som var å se av "frasier" og så alt av "cheers" for forste gang og de er faen meg toppnivå.
mye bedre alt som går nå

Internett har tatt over som hovedmediumet for underholdning. Alt som er igjen på TV er realityserier også videre for folk som er 40+

Sjå heller noko skikkeleg fjernsyn, guten min.

Så flott at psykologi er bokstavelig talt pseudo-vitenskap da, og det er ingen grunn til å höre på hva de sier.

Det er alltid sol i Philadelphia er ganske artig fåvæ.

sett hver episode
det var bra for 7 år siden
ikke så mye nå lenger

kieslowski er bra

nei, det er hanrei drit

Jeg vil slåss får nasjonen min jeg

fortell oss hva som er hovedgrunnlaget for seksuelt avvik du da, herr opplyst

eg e jo ein liten nasse eg då

ikke jeg fåvæ
la den brenne til grunne
vi bygger en ny på askene

GUTTA

youtube.com/watch?v=ax-DhFSwv-s

Nye serier er det ingen vits i å se på. Er derfor jeg heller ser på LOST for sjette gang.

dette fåvæ, pleide å være ganske comfy fåvæ fåvæ fåvæ

hæ fåvæ

Because it's time for you to go outside and have an adventure. Go do something crazy. Go on a road trip by yourself for fun. Go make off with a dame. Go challenge yourself.

eg lika egentli berre situasjonskomediar eg

Ikke mist håpet, Trump vant, Geert Wilders kommer til å vinne, Le Pen kommer til å vinne, Åkesson kommer kanskje til å vinne... det er enda håp.

Hvorfor har ikke du en jv akkurat nå?

>Geert Wilders kommer til å vinne, Le Pen kommer til å vinne, Åkesson kommer kanskje til å vinne
'nei'

>3 homseelskere og 1 kvinne
yASSSSSSSS

Forstår ikke hvordan det går ann å være så ballelös og venstrevridd som mannfolk, men når jeg ser hvor mange abonnenter han har, så forstår jeg det litt mer.

Virker som det SJW-greiene faktisk selger.

s-si det du

koffor snakke du engelsk kis

>jodeelskere kommer til å vinne
>noe å juble av

Har du sett meningsmålingene? De er hoyt oppe. Le Pen og Wilders hadde jeg satset penger på om jeg visste hvordan.

Det er ikke ideelt, men det er et steg i riktig retning.

>Hvorfor har ikke du en jv akkurat nå?

en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy

dette ikke fikses med demokrati
problemet ligger med folket, ikke med politikerene
når mesteparten av folket klapper for sin egen undergang er det ingenting som kan gjores, vi må do som en sivilisasjon, for ting kan begynne å bli bedre

kan*

slurker i meg sunniva appelsinjuice med fruktkjott

/slurker/ lit på vors

homo

Det er enda noen som ikke godtar retningen vi går i, mange nok til å at man kan holde håpet oppe. Jeg prover bare mitt beste på å ikke bli fortært av svartpillen. Men det at det må mer enn demokrati til, er jeg enig i.

...

>kort
>mest sannsynlig drikkelek

underårige >>/out/

FY FAEN, KOM DEG HJEM OG VÆR BITTER OG SUR, SÅNN PISS SOM DET DER SKAL VI IKKE HA I TRÅDEN

SLETT DETTE

kunne onske jeg hadde venner

dette men uironisk

I love you polan
( 'ω')

det samme fåvæ

¯\_(ツ)_/¯

anonsen
Vestens siste sjanse til å redde seg selv var under andre verdenskrig, og vi gjorde vårt valg veldig klart.
det er ikke noe å redde, kan vi ikke vinne lenger, kampen har allerede blitt kjempet, vi lever i ettertiden av dens tap

se på hva vi kjemper for
hanreipolitikere som bare er litte granne til hoyre for overton
og fremdeles blir de skjelt ut og kalt alle slags navn av generalbefolkningen

det beste vi kan håpe for, i hvert fall gjennom demokrati er"redusert" innvandring
ikke reversert, redusert
vi er allerede kun 80% norsk, det er ventet å komme inn enda flere fremover, afrika bare fortsetter å vokse osv osv, jeg er sikker på at du vet statistikkene omkring dette
ikke en politiker tar opp kreftcellene i våre egne sammfunn, homser og transer får lope fritt osv, fleste barn fodt til alenemodre, alt det der

det heter ikke svartpillen, det heter å akseptere virkeligheten

begynn å lage deg en plan
min er færoyene, som sagt
har vært mye mindre deprimert siden jeg begynte å tenke på færoyene

Hva tenker folket om Vault 7 utgivelsen?

>vesten
>han har ikkje allereie slengd seg på eurasianist-toget
INGEN STOPPESTADAR PÅ DETTE TOGET

jeg er 24 og folk vil fortsatt spille drikkeleker med kort

hvor godt trent må man være i forsvaret?

I have to wonder though, why are you here Polan?

god natt

det er ingenting å forsvare

Forferdelig.

Ikke noen spesiell grunn egentlig. Fikk en jobbmulighet og tenkte det kunne være interessant. Drar nok hjem igjen i lǿpet av året.

Greit, du har rett. Selv om vi hadde fått kastet ut alle innvandrerne ved et mirakel så er fodselsratene i vesten alt for lave, vi er et doende folk uansett. Min backup-plan er Sibir eller et sted i ost-europa, som hentyder til. Fodselsratene er fortsatt veldig lave i Russland, det forutses at deres 147 millioner vil synke til 114 millioner innen 2050, men de tviholder fortsatt på sine tradisjonelle verdier. Jeg har også hort rykter om at Russland gir vekk land i Sibir også, som hadde vært ideelt for en arbeiderkar som meg selv. Du har rett, det blir hvit flukt på oss alle.

Har ikke hatt nett på 2.5 dager gutta

Nice, nice. Do you like it?

>Sibir
hva faen, vil du seriost bo der?

livet er egentlig ikke så bra

>billig eiendom
>langt fra folk (jeg liker ikke folk)
>folkekultur fortsatt levende

Det er ikke det at jeg har så mange valg heller.

det er veldig mange steder du kan velge i Europa, så lenge du holder deg i bygda og ikke i byene

Enig, som oftest drikker jeg fortere enn en drikkelek ville tillatt

Polakker er trivelige, og det går ganske fint på jobb, så ja :)

Har du noen forslag, da? Hele vest-europa går jo ned i dass innen 50 år, så det er ikke et alternativ. Grunnen til at jeg tenker Sibir er fordi som sagt har jeg hort rykter om at de gir vekk land gratis til utlendinger der, noe jeg nettopp fikk bekreftet.

>Greit, du har rett. Selv om vi hadde fått kastet ut alle innvandrerne ved et mirakel så er fodselsratene i vesten alt for lave
hater denne ideen her
Norge og nord-europa har aldri hatt spesielt hoye fodselsrater, vi har alltid formert oss ved gjennom hoyinvesteringsmetoden, der du får ett barn, venter til det barnet er gammelt nok til å bidra, så får du ett til
var ikke for industrirevulosjonen vi hadde et såkalt "baby boom" i norge
å ha fem barn om gangen er ikke en ting du kan drive med i et land der planter kun vokser 2/5 av året

vi trenger fodselsrater som tredobler seg hvert tiåer, dette er en undermennesketing, og med automasjon tatt i betraktning kan vi la folketallet vårt synke også

det vi trenger er å stoppe og å reversere innvandring, dette vil også fore til at våre egne fodselsrater oker, det er bevist at "hvite" folk produserer færre barn i områder med mange minoriteter, dette er fordi vi er omtrent de eneste som tenker på å gi våre barn en god oppvekst, hoyinvesteringsmetoden, igjen.

> Min backup-plan er Sibir
uff
> Min backup-plan er Sibir eller et sted i ost-europa
hores kosligere ut
jeg tenkte og på polen og ungarn, men bestemte meg for at kulturene og språket var for forskjellig fra norsk, ville ikke folt meg hjemme
> Jeg har også hort rykter om at Russland gir vekk land i Sibir også
tror dette kun gjelder for statsborgere, men det kan ikke være dyrt for deg heller, ingen som vil bo der
>som hadde vært ideelt for en arbeiderkar som meg selv.
godt hore. er fisker selv, enda en grunn til færoyene for meg.
>Du har rett, det blir hvit flukt på oss alle.
sannsynligvis
enten det eller så holder 40% av befolkningen på våre syn i hemmelighet og så blir overkastninger og rensinger
det var den teorien jeg trostet meg med tidligere

>Hele vest-europa går jo ned i dass innen 50 år
>Hele

"nei"

det finnes mange fine steder her i vest-Europa som kommer ikke til å bli berort

Jeg vil aldri gi opp.

Men kompis, jeg håper ikke du inkluderer homofili i diskusjoner om dette i virkeligheten. Folk vil bare se på deg som en drittsekk og lukka ora for alt annet du har å si.

Transer er kreft ja, men også de burde holdes utenfor sporsmålet om vestens fremtid. Jeg satt og disset transer her om dagen, så er det en taper som såvidt får med seg samtalen og roper "d-du er homofob mot transer!". Toppkjeks